Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Stvarna napaka_slabo tovarniško lakiranje

Napisal/-a pskoda So nov 19, 2016 4:05 pm

Odvisno je kako voziš in ali si veliko na ac. Ko prileti kamenček bo poškodba 100% vidna
Lp
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Stvarna napaka_slabo tovarniško lakiranje

Napisal/-a Ivan36 So nov 19, 2016 5:43 pm

Primer mojega od lani pa letos marca cca 8000 km prevoženih samo po zimi pa je bil vsaj zadaj dodatno barvan, spredaj ni nič speskan še :shock: sedaj ima 198.900 km prevoženih letnik 2000 reg 01 S tem, da je odbijač črno barvan direkt na original srebrno.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
honeybee
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Če jun 04, 2015 9:38 pm

Re: Stvarna napaka_slabo tovarniško lakiranje

Napisal/-a honeybee Če nov 24, 2016 7:42 pm

Ivan36 je napisal/-a:Glede barve imajo tle gor v Cerkno enega rdečega Leon letnik 12 ali 13 pa so odbijači temno rdeči karoserija pa vsaj 2 odtenka svetlejša rdeča 8) Ali je bil dodatno rihtan ne vem je pa smešno za videti :lol:

ja, tako je pri meni. v slo še nobenega razbitega da bi v original barvi kupil del, tujino pa še nisem gledal. ni pa seat moj ;)
 
Uporabniški avatar
pavlich
Uporabnik
 
Prispevkov: 944
Pridružen: Po sep 13, 2010 4:53 am
Kraj: Domžale

Re: Stvarna napaka_slabo tovarniško lakiranje

Napisal/-a pavlich Pe nov 25, 2016 9:52 am

Poškodbe od kamenčkov so povsem normalni in pa neizogibni. Tudi če ima avto 5km in se voziš 10na uro, lahko nekdo povozi kamenček ki ga vrže tebi na avto in okruši lak/barvo.
Rešitev je edino folija. Novejši laki so bolj občutljivi.

Tudi debelina barve je povsem normalna za novejša vozila. Pričakovano iz tovarne je med 60-120 pri novih vozilih, nekateri do 170. Odstopanje da je nekje 60, nekje 80 ni nič kar bi te lahko skrbelo. Problem je če je ena panela od 60-80, druga pa od 180-220(npr). To ni serijsko barvano v proizvodnji ampak naknadno(torej poškodba pri prevozu in naknadno barvanje-v večini primerov)
Mnenje strokovnjaka v tem primeru je bila izmišljotina.

Manj barve na notranjih predelih tudi ni nič na kar bi se lahko izgovarjal pri avtomobilu takega ranga, kot že prej omenjeno.

Sodeč po navadenem ne boš dosegel nič, morda delna barvanja če ti bojo šli res na roko in boš res vztrajen.
Ampak vse to za sabo pusti posledice ki bi te znale še bolj zmotit. Torej overspray po celem avtu, odstopanje odtenkov in pa potem pri prodaji vozila, ko bos moral razlagat kok je slaba barva in da so pooblasceno barvali dolocene predele-torej kup izgovorov da avto ni bil zaleten, ne ravno najboljsa situacija pri prodaji vozila.

Upam pa da ti uspe solidno resit zadevo.

Slike pa tudi ne škodijo :)
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Stvarna napaka_slabo tovarniško lakiranje

Napisal/-a yashica Pe nov 25, 2016 1:19 pm

S folijo že zaščitiš prednji del, ki je najbolj izpostavljen letečemu kamenju, da bi polepil cel avto je pa predrago.
Kasiraš pa tudi z boka, predvsem pozimi, ko ti po posipanju mimo pripelje soudeleženec v prometu in dobiš porcijo kamenčkov v bok in zadnji konec. Največje poškodbe pa avto tako ali tako dobi pri višjih avtocestnih hitrostih in tam ni barve, ki bi kljubovala hitrosti izstrelka zračne puške.

Lahko si delno pomagaš s folijo, predvsem primerno varnostno razdaljo in redno saniraš poškodbe, predvsem tiste do pločevine.

Kar se dotične octavie tiče pa ni nujno, da je razlog v vožnji "za ritjo", ker ni ne prvi ne zadnji, ki bi tožil nad slabo barvo. Vem za primerek bele barve pri kateri se mehuri in lušči baza + lak od osnovne zaščite (v notranjem predelu prtjažnih vrat navzven) pa je avto v tovarniški barvi.

Možno, da je problem v seriji slabše barve, tako kot ima enak problem znanec z golfom 7. Doma imajo dva primerka enake barve (modra), ki delata skoraj enake relacije in ima novejši ( približno leto razlike) po sprednjem delu precej več poškodb in tudi trdota samega končnega laka je vidno različna. Neka anomalija za katero se ne zmeni kaj dosti.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Stvarna napaka_slabo tovarniško lakiranje

Napisal/-a emozul Pe nov 25, 2016 3:48 pm

Bom ob priliki poslikal (ko bom opral avto), pa boste sami povedali ali je to normalno.
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov