Re: Vožnja po Sloveniji z USA tablicami
Objavljeno: Po maj 01, 2017 12:53 pm
@pskoda:
Kot je povedal direktor Dodge-a : ''we're not trying to be a sportscar, we're not trying to be a ponycar, we're trying to be a steet-strip muscle car''
Tako da sigurno gre kar nekaj avtov hitreje po Nuerburgringu, še vedno pa verjamem da tale Challenger poči dol tudi kakšnega highend sport avto.
Challengerja nisem peljal, peljal sem le Chargerja in kar se tiče ovinkov katere sem sam peljal, se avto v 'track'-mode-u pelje bolano dobro, ker se komaj kaj nagne in podvozje zelo poostri. Ampak meni to niti ni tako pomembno, ker čez ovinke se nobena limuzina ne more peljati kot en nevem hothatch...ker charger je velik in težek kot A8 - in upam trditi da se pelje bolje kot aktualni S8. Bolj mi je pomembna vožnja na autobahnu in tu je Charger hitrejši od katerekoli serijske limuzine Pa niti ni samo to, je tudi zvok, izgled, celotna prezenca. Avto je res fenomenalen za dobro ceno.
Kot je povedal direktor Dodge-a : ''we're not trying to be a sportscar, we're not trying to be a ponycar, we're trying to be a steet-strip muscle car''
Tako da sigurno gre kar nekaj avtov hitreje po Nuerburgringu, še vedno pa verjamem da tale Challenger poči dol tudi kakšnega highend sport avto.
Challengerja nisem peljal, peljal sem le Chargerja in kar se tiče ovinkov katere sem sam peljal, se avto v 'track'-mode-u pelje bolano dobro, ker se komaj kaj nagne in podvozje zelo poostri. Ampak meni to niti ni tako pomembno, ker čez ovinke se nobena limuzina ne more peljati kot en nevem hothatch...ker charger je velik in težek kot A8 - in upam trditi da se pelje bolje kot aktualni S8. Bolj mi je pomembna vožnja na autobahnu in tu je Charger hitrejši od katerekoli serijske limuzine Pa niti ni samo to, je tudi zvok, izgled, celotna prezenca. Avto je res fenomenalen za dobro ceno.