Napisal/-a francko Sr sep 13, 2017 7:21 pm
Zdravo!
Imam vprašanje glede vrnitve denarja,če bi mi znal kdo kaj več povedati.
Situacija je takšna: Pred dobrim mesecem dni sem naročil iz TUJINE rezervni del. Prodajalec je rekel da je rok dostave 9.dni...del sem naročil in čez dva dni vprašal za številko sledenja.Prodajalec je odgovoril da pošlje številko sledenja takoj ko jo dobi-sem si mislil čudno-da tako dolgo traja da dobijo številko..ok gužva in paketa niso dali takoj naprej. Mine 5-6 dni ko bi moral paket biti že zdavnaj na poti do mene,in še enkrat vprašam za številko sledenja. Odgovor je bil da še ni prejel rezervnega dela(LOL) in naj počakam še par dni. Z tem se nisem strinjal ker sva se dogovorila da je paket v 9.dneh pri meni. Tako sva se dogovorila za vrnitev denarja...ki pa ga še danes ni na mojem računu (130e)
Trosil je laži, da da je vračilo odobreno in da je v postopku itd(skoraj mesec dni nazaj)-seveda ni bilo res....
Gre se za trgovino in ne privat osebo.
Nakup sva opravila preko security linka Nochex, ki mi ga je poslal po e-mailu..ker je bila spletna trgovina v prenovi(to je res).
Zraven mi je poslal račun-fotokoijo,način plačila,datum itd.
No sedaj prodajalec ne odgovarja na maile.
Je kakšna rešitev?
Hvala za pomoč
lp