sanny86 je napisal/-a:1. Moj oče kupi pred štirimi meseci novo Kio Ceed SW. Vse ok, avto lep, se lepo vozi......
sanny86 je napisal/-a:. ................... Po nekaj tednih se oče dobi s prijateljem, sicer avtomehanikom in skupaj pogledata avto................
limas je napisal/-a:Avto je bil verjetno razbit med transportom - recimo nesreča šleperja.
Ali je oče dobil še kakšen popust na ta avto zaradi napak in ali so v pogodbi vpisane vse pomanjkljivosti?
Vsekakor mu pripada nov avto.
Tudi na sodišču bi moral zadevo gladko dobiti.
Obveščaj nas o epilogu.
Kia je že dolga leta na slabem glasu. Pa ne samo na tem forumu.
INFINITI je napisal/-a:Čisto možno da ga je avto nasankal nekje do prodaje in so ga popravili. Naj kolega od tvojega očeta vzame merilec laka in gre celoten avto čez pa pogleda če je kaj bilo kitano. Havbe, vrata pa se zlahka zamenjajo in potem če ne nastavijo dobro je tudi vse na hojladri. Že to smrdi da je joj - KIA drugače natančno sestavlja avtomobile v tovarni.
Dodatno bo težava - oče pravzaprav ni lastnik avta; je summit - summit je tisti ki lahko zahteva zadeve, ampak ponavadi nimajo interesov. Tudi druga zakonodaja je če je pravni subjekt, torej leasing lastnik ali pa če bi bil lastnik avta dejansko tvoj oče.
To bo še zanimivo skratka, tako da bi moral res konzultirati dobrega pravnika, ki ima izkušnje z tovrstnimi zadevami, da ti pove kakšne so opcije.
Kot prvo pojdite na Summit (tisti so tudi vredni svojega denarja IMHO - žal) in naj oni predlagajo rešitev. Kot uporabnik lahko oče reče da avto ne izpolnjuje pričakovanj. Kot drugo - nekaj manjka v tvoji zgodbi, od tega da bi kmag imel naročen nov avto za tvojega očeta, potem pa naenkrat imaš blokirano cifro je nekaj bilo vmes - ste se hodili kregat tja? Vseeno nek nivo boste morali imeti, vsaj po moji izkušnji je človekov nastop sposoben rešiti marsikaj. Pri svojem sem recimo isti dan ko sem ga prevzel zvečer opazil prasko na odbijaču in so čisto normalno vzeli avto nazaj, naredili preliv in ga vrnili nazaj - pa še avto sem dobil za ta čas. Lahko bi prišel tja noret, pa bi me najbrž samo odslovili da kako naj vedo da nisem to sam naredil na parkirišču.
Prodajalec ima omejene sposobnosti odločanja - spravite se na uraden sestanek vodji prodaje. Glede na količine prodanih avtomobilov imajo neke izkušnje s tem.
sanny86 je napisal/-a:limas je napisal/-a:Avto je bil verjetno razbit med transportom - recimo nesreča šleperja.
So imeli ta teden sestanek na Kii. So ocetu ponudili, da mu dajo nov avto oz. naredijo zamenjavo, oce pa uredi novo pogodbo za financiranje. Hakelc je pa v tem, da mu ne zelijo vrniti ze ca 1000€, katere je ze vplacal v financiranje - sicer kredit in ne lizing. In razlog za to naj bi bil, da bodo 1000€ zadrzali za amortizacijo reklamiranega avtomobila haha! Oce se je zahvalil in odkorakal s sestanka stran naravnost k odvetniku.
INFINITI je napisal/-a:Čisto možno da ga je avto nasankal nekje do prodaje in so ga popravili. Naj kolega od tvojega očeta vzame merilec laka in gre celoten avto čez pa pogleda če je kaj bilo kitano. Havbe, vrata pa se zlahka zamenjajo in potem če ne nastavijo dobro je tudi vse na hojladri. Že to smrdi da je joj - KIA drugače natančno sestavlja avtomobile v tovarni.
Dodatno bo težava - oče pravzaprav ni lastnik avta; je summit - summit je tisti ki lahko zahteva zadeve, ampak ponavadi nimajo interesov. Tudi druga zakonodaja je če je pravni subjekt, torej leasing lastnik ali pa če bi bil lastnik avta dejansko tvoj oče.
To bo še zanimivo skratka, tako da bi moral res konzultirati dobrega pravnika, ki ima izkušnje z tovrstnimi zadevami, da ti pove kakšne so opcije.
Kot prvo pojdite na Summit (tisti so tudi vredni svojega denarja IMHO - žal) in naj oni predlagajo rešitev. Kot uporabnik lahko oče reče da avto ne izpolnjuje pričakovanj. Kot drugo - nekaj manjka v tvoji zgodbi, od tega da bi kmag imel naročen nov avto za tvojega očeta, potem pa naenkrat imaš blokirano cifro je nekaj bilo vmes - ste se hodili kregat tja? Vseeno nek nivo boste morali imeti, vsaj po moji izkušnji je človekov nastop sposoben rešiti marsikaj. Pri svojem sem recimo isti dan ko sem ga prevzel zvečer opazil prasko na odbijaču in so čisto normalno vzeli avto nazaj, naredili preliv in ga vrnili nazaj - pa še avto sem dobil za ta čas. Lahko bi prišel tja noret, pa bi me najbrž samo odslovili da kako naj vedo da nisem to sam naredil na parkirišču.
Prodajalec ima omejene sposobnosti odločanja - spravite se na uraden sestanek vodji prodaje. Glede na količine prodanih avtomobilov imajo neke izkušnje s tem.
Tommy17 je napisal/-a:
Bolj neumnega nasveta pa se ne. In kaj ima s tem Summit leasing? So oni izbrali avto? Ga oni uporabljajo? Pa res ne morem verjet, da ze tukaj ze vsak tako pameten. Leasing hisa je zgolj in samo financer v tej zgodbi in nic drugega.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov