Stran 1 od 2

KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: Pe sep 29, 2017 7:20 pm
Napisal/-a sanny86
Pozdravljeni.

Prosil bi vas, spoštovane soforumaše, da mi podate kakšen nasvet o nastali zadevi.

1. Moj oče kupi pred štirimi meseci novo Kio Ceed SW. Vse ok, avto lep, se lepo vozi. Po nekaj tednih se oče dobi s prijateljem, sicer avtomehanikom in skupaj pogledata avto. Prijatelj ga opozori na naslednje stvari:
- Med pokrovom motorja in blatnikom je na eni strani razmaka komaj dva milimetra, na drugi strani lahko vtakneš v tisto špranjo skoraj celi prst. Tako je tudi na zadku, torej na prtljaznih vratih. Pod pokrovom motorja, po celi strani, kjer je velik razmak, se vidijo sledi brušenja in naknadnega barvanja. To sem opazil še jaz, ki sem totalni laik za tovrstne zadeve.

2. Oče odpelje nekaj dni kasneje avto na Kio, direkt k prodajalcu. Prodajalec avto pregleda, poslika in pove očetu, da ga pokličejo čez nekaj dni.

3. Očeta pokličejo iz Kie, mu povedo, da so neposredno s Slovaške dobili odgovor, da ima avto na obeh straneh preveč anomalij, da bi lahko bilo popravljivo in da bo sledila menjava avtomobila. Prodajalec še pove, da se bodo slišali glede detaljov v naslednjih dneh.

4. Mineta dva tedna, odgovora ni. Oče pokliče na Kio, govori z istim prodajalcem. Ta mu zatrdi, da je nov avto na poti in bi moral biti v salonu v nekaj dneh.

5. Mine še en teden. Nobenega klica. Oče pokliče spet in govori z istim prodajalcem. Prodajalec mu pove, da je stvar zakompliciral Summit Leasing, kjer ima oče urejeno financiranje. Oče pokliče na Summit Leasing, se dogovori za sestanek, kjer mu povedo, da oni o dotični zadevi ne vedo ničesar.

6. Zopet mine en teden, oče kliče prodajalca, ta se sprva na telefon ne oglača, kasneje dejansko blokira očetovo številko.

7. Dva tedna nazaj, oče pošlje (s povratnico) uraden dopis v prodajalno o nastali situaciji. Do danes ne dobi nikakršnega pisnega odgovora. Celi čas se pa prodajalec v prodajalni izogiba dati kakršnokoli pisno potrdilo ali izjavo o nastali situaciji.

8. V sredo je klical očeta serviser iz Kie, da pripelje avto, da "poskušajo poravnat kar se poravnat da". Očetu se je snelo in je rekel, da jih bo peljal na sodišče. :D :lol:

Torej, mene samo zanima Vaše mnenje o dotični situaciji in pa, ali je morda še kdo imel podobno izkušnjo?

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: Pe sep 29, 2017 8:34 pm
Napisal/-a Bucko99
Daj nalepi par fotk, da vidimo situacijo. Verjetno je samo pokrov - vrata treba nastavit.

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: Pe sep 29, 2017 8:49 pm
Napisal/-a sanny86
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Se potrudim, ker zivimo ca 200km narazen. Sicer pa se je tudi meni zdelo tako, da bi bilo treba nastavit zadeve, ampak mu je prodajalec ob prvem obisku rekel, da ima komplet sasijo zamaknjeno. Kaj to pomeni v profi zargonu ne vem tocno, ampak se ne slisi dobro... Pa na koncu se sploh ne gre za to, lahko bi popravili ze prvi dan in stvar resena. Tako so si pa, ocitno, sami zagrenili proceduro.

Mimogrede, hvala za odgovor :)

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So sep 30, 2017 12:25 am
Napisal/-a avtofan
Mogoce je bil avto ze med samim transportom razbit in potem na hitro poravljen.Tudi med transportom se dosti vozil poskoduje.Drugace pa vstrajajte pri popravilu ali pa zamenjavi avta, ce ne drugace pa z pravno pomocjo.

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So sep 30, 2017 4:12 pm
Napisal/-a srcnik
Kje je zdaj veronika, da napiše, da ni problema, saj ima 7 letno garancijo :mrgreen:

Ima pa kmag (uvoznik) z razlogom slab sloves.

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So sep 30, 2017 4:50 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Lahko da ga je toča dobila, preden je bil prodan.

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So sep 30, 2017 7:10 pm
Napisal/-a pskoda
Kaj ima veze toča, če ima baje cel avto zategnjen :?:

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So sep 30, 2017 7:13 pm
Napisal/-a limas
Avto je bil verjetno razbit med transportom - recimo nesreča šleperja.
Ali je oče dobil še kakšen popust na ta avto zaradi napak in ali so v pogodbi vpisane vse pomanjkljivosti?

Vsekakor mu pripada nov avto.

Tudi na sodišču bi moral zadevo gladko dobiti.

Obveščaj nas o epilogu.
Kia je že dolga leta na slabem glasu. Pa ne samo na tem forumu.

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So sep 30, 2017 7:16 pm
Napisal/-a pskoda
To je moral biti zelo razbit, da je šasijo zategnilo.
Po moje ni to, ampak je šlamparija pri sestavljanju ali pa napaka pri samih delih.


Nimaš kaj. Gor do njih in zahtevat popravilo čeprav po moje je to skoraj nemogoče popravit in zahtevat drug avto ali z lepa ali pa z grda oz z sodiščem čeprav boste lahko imeli probleme glede zamenjave avta, ker ni vaš avto oz niste lastnik

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So sep 30, 2017 8:10 pm
Napisal/-a a4
po mojem ne rabiš našega mnenja...

če že tovarna reče da po slikah sodeč avto ni ok, potem je nekaj vmes šlo narobe. le kako niste tega opazili mi ni jasno :lol: pri prevzemu avtomobila se le ta pregleda in podpišejo se papirji. res nas zanimajo slike ali pa ne verjememo 8)

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So sep 30, 2017 11:24 pm
Napisal/-a INFINITI
Čisto možno da ga je avto nasankal nekje do prodaje in so ga popravili. Naj kolega od tvojega očeta vzame merilec laka in gre celoten avto čez pa pogleda če je kaj bilo kitano. Havbe, vrata pa se zlahka zamenjajo in potem če ne nastavijo dobro je tudi vse na hojladri. Že to smrdi da je joj - KIA drugače natančno sestavlja avtomobile v tovarni.

Dodatno bo težava - oče pravzaprav ni lastnik avta; je summit - summit je tisti ki lahko zahteva zadeve, ampak ponavadi nimajo interesov. Tudi druga zakonodaja je če je pravni subjekt, torej leasing lastnik ali pa če bi bil lastnik avta dejansko tvoj oče.

To bo še zanimivo skratka, tako da bi moral res konzultirati dobrega pravnika, ki ima izkušnje z tovrstnimi zadevami, da ti pove kakšne so opcije.
Kot prvo pojdite na Summit (tisti so tudi vredni svojega denarja IMHO - žal) in naj oni predlagajo rešitev. Kot uporabnik lahko oče reče da avto ne izpolnjuje pričakovanj. Kot drugo - nekaj manjka v tvoji zgodbi, od tega da bi kmag imel naročen nov avto za tvojega očeta, potem pa naenkrat imaš blokirano cifro je nekaj bilo vmes - ste se hodili kregat tja? Vseeno nek nivo boste morali imeti, vsaj po moji izkušnji je človekov nastop sposoben rešiti marsikaj. Pri svojem sem recimo isti dan ko sem ga prevzel zvečer opazil prasko na odbijaču in so čisto normalno vzeli avto nazaj, naredili preliv in ga vrnili nazaj - pa še avto sem dobil za ta čas. Lahko bi prišel tja noret, pa bi me najbrž samo odslovili da kako naj vedo da nisem to sam naredil na parkirišču.
Prodajalec ima omejene sposobnosti odločanja - spravite se na uraden sestanek vodji prodaje. Glede na količine prodanih avtomobilov imajo neke izkušnje s tem.

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: Ne okt 01, 2017 10:26 am
Napisal/-a sašo5
sanny86 je napisal/-a:1. Moj oče kupi pred štirimi meseci novo Kio Ceed SW. Vse ok, avto lep, se lepo vozi......

torej, vse ok. avto celo vozi i to lepo......potem kr naenkrat, dokler:
sanny86 je napisal/-a:. ................... Po nekaj tednih se oče dobi s prijateljem, sicer avtomehanikom in skupaj pogledata avto................

od takrat kr naenkrat avto več ne velja, ne vozi lepo, jer nevaren, je bil razbit ipd.....in sedaj si je uturil v glavo, da hoče nov avto... :lol: celo " obljubljali" so mu, da je že "na poti" ..."samo što nije" bi rekli tisti "od dole"....in sedaj izgovori en na drugega.....

Čudim se očetu in tebi, da ni na prevzem vzel poznavalca, ker očitno kar se tiče avtov je totalni dibidus, ker drugače ne more danes mislit eno, jutri govorit drugo oz. podležt nekemu "kvazi avtomehaniku".....

ps - poslikaj te "lufte levo in desno, da vidimo.....

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: Ne okt 01, 2017 11:02 am
Napisal/-a nejc1
Avto se pregleda ob nakupu, ali najkasneje dobro v prvih dneh, ne pa da čez mesec dni ugotoviš, da je na eni strani 2mm lufta na drugi pa za cel prst. Takšna razlika se vidi na daleč (če je res kar pišeš) in ne rabiš bit noben mehanik ali poznavalec, da to opaziš... Kaj če bi ti trgovec rekel, da ste to že vi popravljali, ker je minil že cel mesec in da bi se avto moral pregledat ob prevzemu ali da so ga oni v celoti pregledali pred predajo...

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So okt 14, 2017 9:10 am
Napisal/-a sanny86
limas je napisal/-a:Avto je bil verjetno razbit med transportom - recimo nesreča šleperja.
Ali je oče dobil še kakšen popust na ta avto zaradi napak in ali so v pogodbi vpisane vse pomanjkljivosti?

Vsekakor mu pripada nov avto.

Tudi na sodišču bi moral zadevo gladko dobiti.

Obveščaj nas o epilogu.
Kia je že dolga leta na slabem glasu. Pa ne samo na tem forumu.


Zdravo. V pogodbi ni navedeno nic, le to, da je avto nov in brez napak.

Oce je sel k sodnemu izvedencu, ker bo zadevo speljal po pravni poti in so poleg ze navedenih pomankljivosti ugotovili se, da je streha na avtu nad sprednjo sipo na voznikovi strani nekako - ploscata. Torej ni lepo zaobljena in najverjetneje barvana. Meni je oce to opisal "kot bi nekdo z lopato gor udaril. :D

INFINITI je napisal/-a:Čisto možno da ga je avto nasankal nekje do prodaje in so ga popravili. Naj kolega od tvojega očeta vzame merilec laka in gre celoten avto čez pa pogleda če je kaj bilo kitano. Havbe, vrata pa se zlahka zamenjajo in potem če ne nastavijo dobro je tudi vse na hojladri. Že to smrdi da je joj - KIA drugače natančno sestavlja avtomobile v tovarni.

Dodatno bo težava - oče pravzaprav ni lastnik avta; je summit - summit je tisti ki lahko zahteva zadeve, ampak ponavadi nimajo interesov. Tudi druga zakonodaja je če je pravni subjekt, torej leasing lastnik ali pa če bi bil lastnik avta dejansko tvoj oče.

To bo še zanimivo skratka, tako da bi moral res konzultirati dobrega pravnika, ki ima izkušnje z tovrstnimi zadevami, da ti pove kakšne so opcije.
Kot prvo pojdite na Summit (tisti so tudi vredni svojega denarja IMHO - žal) in naj oni predlagajo rešitev. Kot uporabnik lahko oče reče da avto ne izpolnjuje pričakovanj. Kot drugo - nekaj manjka v tvoji zgodbi, od tega da bi kmag imel naročen nov avto za tvojega očeta, potem pa naenkrat imaš blokirano cifro je nekaj bilo vmes - ste se hodili kregat tja? Vseeno nek nivo boste morali imeti, vsaj po moji izkušnji je človekov nastop sposoben rešiti marsikaj. Pri svojem sem recimo isti dan ko sem ga prevzel zvečer opazil prasko na odbijaču in so čisto normalno vzeli avto nazaj, naredili preliv in ga vrnili nazaj - pa še avto sem dobil za ta čas. Lahko bi prišel tja noret, pa bi me najbrž samo odslovili da kako naj vedo da nisem to sam naredil na parkirišču.
Prodajalec ima omejene sposobnosti odločanja - spravite se na uraden sestanek vodji prodaje. Glede na količine prodanih avtomobilov imajo neke izkušnje s tem.


Ni bilo nobenega krega in slabe volje.. oce je naredil reklamacijo, to je bilo pa to in potem kot ze napisano. Samo zavlacevanje, prelaganje odgovornosti, neoglasanje na telefon itd.

So imeli ta teden sestanek na Kii. So ocetu ponudili, da mu dajo nov avto oz. naredijo zamenjavo, oce pa uredi novo pogodbo za financiranje. Hakelc je pa v tem, da mu ne zelijo vrniti ze ca 1000€, katere je ze vplacal v financiranje - sicer kredit in ne lizing. In razlog za to naj bi bil, da bodo 1000€ zadrzali za amortizacijo reklamiranega avtomobila :evil: :?: :!: haha! Oce se je zahvalil in odkorakal s sestanka stran naravnost k odvetniku.

Se dve sliki katere mi je uspelo dobiti... gre za razmak na sprednjem delu pokrova motorja, na zadnjem delu se na "odprti" strani dejansko vidijo vijaki pod pokrovom. Slike pripnem naknadno ko jih dobim.

https://i.imgur.com/6NMxqCu.jpg

https://i.imgur.com/o4I2Tq3.jpg

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So okt 14, 2017 9:14 am
Napisal/-a mihaing
:lol: :lol: :lol:

A ste vi morda plačali Bently :?:

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So okt 14, 2017 9:25 am
Napisal/-a sanny86
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Vsak si kupi avto, ki si ga lahko privosci. In eni imajo denar za Bentleya pa ga reklamirajo zaradi napak,drugi imajo denar za Kio in imajo prav tako to pravico. V Avstriji imam Kiin salon cez cesto in sem jih povprašal o tej situaciji pa so me kar malce cukasto gledali...

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So okt 14, 2017 10:11 am
Napisal/-a sole007
sanny86 je napisal/-a:
limas je napisal/-a:Avto je bil verjetno razbit med transportom - recimo nesreča šleperja.

So imeli ta teden sestanek na Kii. So ocetu ponudili, da mu dajo nov avto oz. naredijo zamenjavo, oce pa uredi novo pogodbo za financiranje. Hakelc je pa v tem, da mu ne zelijo vrniti ze ca 1000€, katere je ze vplacal v financiranje - sicer kredit in ne lizing. In razlog za to naj bi bil, da bodo 1000€ zadrzali za amortizacijo reklamiranega avtomobila :evil: :?: :!: haha! Oce se je zahvalil in odkorakal s sestanka stran naravnost k odvetniku.



Meni so letos ob menjavi avta morali plačati vse stroške odvetnika, stroške financiranja.

Edino prijavo/odjavo vozila sem nosil sam.

Pa seveda brez odvetnika ni šlo. Mene niso jemali resno, po drugem dopisu pa so avto zamenjali (pol leta starega za novega)
Firme pa ne bom omenjal, ker ni bila napaka uvoznika, ampak prodajalec prodal avto s skrito napako (nov).

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So okt 14, 2017 6:13 pm
Napisal/-a Tommy17
INFINITI je napisal/-a:Čisto možno da ga je avto nasankal nekje do prodaje in so ga popravili. Naj kolega od tvojega očeta vzame merilec laka in gre celoten avto čez pa pogleda če je kaj bilo kitano. Havbe, vrata pa se zlahka zamenjajo in potem če ne nastavijo dobro je tudi vse na hojladri. Že to smrdi da je joj - KIA drugače natančno sestavlja avtomobile v tovarni.

Dodatno bo težava - oče pravzaprav ni lastnik avta; je summit - summit je tisti ki lahko zahteva zadeve, ampak ponavadi nimajo interesov. Tudi druga zakonodaja je če je pravni subjekt, torej leasing lastnik ali pa če bi bil lastnik avta dejansko tvoj oče.

To bo še zanimivo skratka, tako da bi moral res konzultirati dobrega pravnika, ki ima izkušnje z tovrstnimi zadevami, da ti pove kakšne so opcije.
Kot prvo pojdite na Summit (tisti so tudi vredni svojega denarja IMHO - žal) in naj oni predlagajo rešitev. Kot uporabnik lahko oče reče da avto ne izpolnjuje pričakovanj. Kot drugo - nekaj manjka v tvoji zgodbi, od tega da bi kmag imel naročen nov avto za tvojega očeta, potem pa naenkrat imaš blokirano cifro je nekaj bilo vmes - ste se hodili kregat tja? Vseeno nek nivo boste morali imeti, vsaj po moji izkušnji je človekov nastop sposoben rešiti marsikaj. Pri svojem sem recimo isti dan ko sem ga prevzel zvečer opazil prasko na odbijaču in so čisto normalno vzeli avto nazaj, naredili preliv in ga vrnili nazaj - pa še avto sem dobil za ta čas. Lahko bi prišel tja noret, pa bi me najbrž samo odslovili da kako naj vedo da nisem to sam naredil na parkirišču.
Prodajalec ima omejene sposobnosti odločanja - spravite se na uraden sestanek vodji prodaje. Glede na količine prodanih avtomobilov imajo neke izkušnje s tem.



Bolj neumnega nasveta pa se ne. In kaj ima s tem Summit leasing? So oni izbrali avto? Ga oni uporabljajo? Pa res ne morem verjet, da ze tukaj ze vsak tako pameten. Leasing hisa je zgolj in samo financer v tej zgodbi in nic drugega.

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: So okt 14, 2017 10:42 pm
Napisal/-a esem
Je še bolj neumno in to je označevanje za neumnega za nasvet, da gre uporabnik najprej k dejanskemu lastniku (uradnemu, po papirjih!), ki ni samo financer. Pogosto so to v podobnih primerih dejanske težave, ki doletijo lizingojemalce, priznali ali ne.

Re: KIA - mnenje o tej situaciji

Objavljeno: Ne okt 15, 2017 7:52 am
Napisal/-a sole007
Tommy17 je napisal/-a:
Bolj neumnega nasveta pa se ne. In kaj ima s tem Summit leasing? So oni izbrali avto? Ga oni uporabljajo? Pa res ne morem verjet, da ze tukaj ze vsak tako pameten. Leasing hisa je zgolj in samo financer v tej zgodbi in nic drugega.


Ne kar nekaj na pamet.

Prvo kaj je meni rekel odvetnik je bilo, da sam ne morem nič, ker je lastnik vozila lizing.
Po pridobitvi pooblastila s strani lastnika (lizing), da lahko v njegovem imenu urejam zadevo smo šli v akcijo.