Stran 1 od 1

Reklamacija računa, storitev, ....

Objavljeno: Ne okt 02, 2005 9:33 pm
Napisal/-a SkIDiver
Sem ravno pridrsal mimo tega dela foruma in se spomnu na problem.

SKratka avto je bi pri pooblaščenem servisu. Tam so rihtali, klimo, zavore in izpušne pline.

Klima sedaj ne deluje, ker spušča ena ALU cevka. Rečeno je blo, da bodo dobil napravo za varit te cevi in bodo poklical, da pripeljemo avto nazaj. Minili so trije meseci in domov je pršu opomin o neplačanem računu! Stroški opomina so 1000sit. Sem jih upravičen plačati? Namreč čakal sem na njihov klic!

Ko so popravljali zavore so zamenjali obe cevi za olje za zadnjo premo. In da ni hudič so v karoserijo zavrtal luknje in privijačl nekakšna plastična držala! In to kr po domače vse skup! Sem upravičen sploh plačati tako delo? Material sem pripravljen plačati, delo pa ne, ker je popolnoma šušmarsko in za pooblaščen servis skrajno neprimerno!

Izpušni plini tudi niso izpravni. Avto je pri tehničnem sicer šel čez pred cca 2 mesecoma čez pline čez ampak tako tako (ne bi o tem kako). Skratka pred parimi dnevi sem šel preventivno pomerit pline in pri povišanih obratih je vrednost CO-ja kar 6.21%vol! Za delo ravno tako ne mislim plačat, ker niso naredili nič! Že na tehničnem niso bili OK! Spet bom tu plačal material (zračni filter) dela pa nisem pripravljen plačat, ker je šušmarsko storjeno zame!

Zamenjali so mi ventil prostega teka. Cena zanj je nekaj čez 29 tisoč sit. Jaz dobim istega, original in seveda novega za nekaj manj kot 18 tisoč sit z računom in davkom brez vsakaršnih vez na drugem pooblaščenem servisu! Pri menjavi so mi dali nazaj za povrh še staro tesnilo, ki ga je polovica manjkala tako, da zadeva sploh ni tesnila! Tesnilo stane reci in piši še ne celih 200sit! Lahko zahtevam, da mi povrnejo kupnino jaz pa njim ventil nazaj čeprav se le ta že uporablja v vozilo cca 500km, ker je to zame preprosto obiranje stranke?

Skratka za določen potrošni material in dele sem pripravljen plačat za delo pa nikakor ne! Priznam samo delo, ki je bilo izvedeno pri popravilu klime. Ter zanima me ali lahko zahtevam, da mi povrnejo denar za ventil prostega teka vetnil pa jim vrnem?

Kaj vse jim lahko obesim na vrat od raznih inšpekcij? Ker tole je zame čez vse meje in to za uradnega in pooblaščenega serviserja!
Ko bo zadeva razrešena pa bom povedal za koga gre, ker priporočam vsem, da se ga izogiba kot ognja.

Objavljeno: Ne okt 02, 2005 9:57 pm
Napisal/-a INFINITI
Zakaj pa še ne poveš točno za kateri servis gre? -Mi bi radi vedeli, da se nebi potem opekli, zato tudi imamo ocenjevanje servisov na naši spletni strani.
-jaz ti svetujem da jih nič ne kontaktiraš; pokliči direktno na zastopstvo znamke in si dogovori sestanek z enim od direktorjem poprodaje (storitve in servis). Povej mu to kar si navedel tukaj in se dogovori za termin kdaj boš pripeljal avto da preverijo kaj je bilo vse narobe storjeno; na koncu se lepo pogovori z njim in najdita skupno rešitev. Nekako dvomim da bo ravno hladnokrven do servisa ki mu tako slabo dela z strankami.
Če še to ne zaleže lepo tržna inšpekcija, varstvo potrošnikov in še lasten odvetnik če je treba.

Objavljeno: Ne okt 02, 2005 10:17 pm
Napisal/-a SkIDiver
Gre za Ford servis Krevs, Črmošnjice pri Novem mestu.

V kako tožbo z odvetnikom ne mislim rint. Mam zelo rad svoje življenje in ga s tem ne mislim zapravljat pa si belt glave s tem. Obrnu se bom na generalnega uvoznika, varstvo potrošnikov, itd...
V največji meri se mi gre zaradi kakovosti opravljenega dela! Tist ventil prostega teka tudi preživim. pri generalnem uvozniku je namreč še nekaj 100sit dražji tako, da tu ne bo nič. Glavno je trenutno kvaliteta opravljenega dela. Čeprav je avto letnik 93 ni primerna taka kvaliteta popravila, ker stranka za njo plača in pričakuje, da je delo opravljeno kakovostno in spodobno.

Objavljeno: Ne okt 02, 2005 10:37 pm
Napisal/-a phoebus
Kako si pa lahko dobil kar položnico? A ni ponavad pa prideš, plačaš in prevzameš avto?

Objavljeno: Ne okt 02, 2005 10:53 pm
Napisal/-a SkIDiver
Prišel je samo opomin kjer piše znesek, ki ga je treba poravnat in da znesejo stroški opomina 1000sit. Sej to bi vse blo, če ne bi domov pršu ta opomin. Me je popizdlo (kar nisem bil edini) pa smo se odpeljal tja. Potem sem še spraševal kje so deli, ki so bili zamenjani zakaj niso bili priloženi ali pa pokazani kaj se je zamenjalo. odgovor je bil, da to naredijo samo na željo stranke češ, da to bi moral izrecno zahtevati. O tem ni nobeden opomnil, da je treba to izrecno zahtevati.

Skratka delovni nalog je pri njih ostal odprt, ker bi moral avto nazaj zaradi servisiranja klima naprave, ko bi oni dobil varilni aparat. Klica ni blo prišel pa je opomin.

Skratka pika na i je bila danes, ko sem avto dvignil od tal, da sem imel pod njem ogromno placa pa sem videl kaj so naredil. To je pa postala pika na i in tega ne bom prenašal. Avta pa nisem prevzemal jz tako, da nisem prej sploh gledal kak je narjeno. Danes pa je bla to prva stvar, ki mi je padla v oko, ko sm pršu pod avto.

Objavljeno: Po okt 03, 2005 8:34 am
Napisal/-a jakaracman
Odgovori jim da ne boš plačal dokler vseh našterih napak ne odpravijo in jim za to postavi rok (recimo 7 dni), v nasprotnem primeru da boš avto peljal drugam popravit, njim pa ne boš plačal, saj so ti izročili avto v salbšerm stanju kot je bil.

Če te potem tožijo, naj tožijo - itak ne bodo, ker se jim ne bi splačalo. In ne plačuij ničesar, niti materiala (razen tistega ventila, tam si pač sam kriv, če si jim odobril vgreditev tako dragega kosa čeprav je drugje cenejši - če so ga pa vgradili, ne da bi te vprašali, pa ne plačaj) ...

Objavljeno: To okt 04, 2005 8:44 am
Napisal/-a ban
A niso Krevsu že 1x vzel licenco za servis? Mislm da je blo to še za ople. Ker sem iz NM sem o njemu že dost slišu in lahko rečem le to, da se držite stran od njega.

Objavljeno: To okt 04, 2005 3:10 pm
Napisal/-a SkIDiver
Jz to vem sam fotr ni vrjel.

Objavljeno: Sr okt 05, 2005 7:49 am
Napisal/-a Raptor
kar se tice nestrokovnega dela se lahko pritozis in tudi pravdas glede opiasnega primera. Pojdi do serviserja - ne razburjen- in se probaj dogovorit oziroma resiti primer tam.
ce ne bos placal te bodo tozli,...

Kar se tice pa previsokih cen pa ne bos mogel nic,....sam si peljal tja avto in bi se lahko pozanimal kolk kej stane...tko da ce bi oni prodajal ta ventil za 100k SIT pa bi ti tja pelu bi ga tolk placu. Sej mas sam moznost izbire.

Skoda da se vedno obstajajo taki serviserji,....sam sem mel Ford-ka pa sem se pru na summitu skregu pol sem pa k Trilerju v kranj vozu , pa sem bil zlo zadovoljen....

Pa lepo za info vsaj vemo kam ne smemo jet na servis...

veliko srece

lp

Objavljeno: Sr okt 05, 2005 10:08 am
Napisal/-a SkIDiver
Ja sem se pozanimal. Tist ventil in filter zraka motorja bo ostalo.

Glede dela in ostalega pa sem se pozanimal na tržnem inšpektoratu. Skratka najprej moram na summit poslat mail in v njem napisat kaj je na stvari. Avto bom skušal njim kot generalnemu uvozniku peljat na strokovni pregled, da podajo pisno mnenje. Potem se bom obrnil na sam servis, ki je delo izvajal in zahteval povračilo že plačanih stroritev. Vse pisno. Če ne bodo ugodil ali pa odgovoril pa tržni inšpektorat in sodišče.
Skratka trenutno je zame pomembno samo pisno podano mnenje o strokovnem pregledu ino ugotovljenem stanju in neustreznosti opravljenega servisa. Ko imam to v roki mislim, da sem na zeleni veji! Če dobim to pri generalnem uvozniku sem prepričan, da bodo prtislni tud na sam servis, ker bo dokument kar težko dokazilo o neustreznem servisu, ki bo pa ključna zadeva, če pridemo do sodišča.
Upam, da se to ne bo zgodilo.

Objavljeno: Če okt 06, 2005 12:33 am
Napisal/-a _YUGO-GVX_
lej saj vse in prav, samo ne gre mi v račun zakaj pelješ 12 let star avto na pooblaščeni servis? :ue :huh:

Objavljeno: Če okt 06, 2005 7:05 pm
Napisal/-a SkIDiver
_YUGO-GVX_ je napisal/-a:lej saj vse in prav, samo ne gre mi v račun zakaj pelješ 12 let star avto na pooblaščeni servis? :ue :huh:


Hja je tako na svet, da nekatere zadeve pač nikol niso najbolj jasne zakaj in kako. Kar se mene tiče ne bi vidu tega servisa. Bla je fotrova pobuda avto pa ni moj.
Kar se tiče pa starosti ne vem zakaj ne bi avto šel na pooblaščen servis? Je zato kaj manj vreden, če je star 13 let? Pelje se ravno tako, udoben je. Ne vem zakaj ne?

Objavljeno: Pe okt 07, 2005 1:09 am
Napisal/-a _YUGO-GVX_
ne da bi bil manj vreden!moj je tudi `93 in je čist kul. pač se mi zdi neumno plačevat več denarja če lahko pri kakšnemu bolj domačemu mehaniku veliko ceneje prideš skozi. saj kolikor opažam, na pooblaščene servise vozijo avte samo ko so v garanciji, potem pa k kašnemu cenejšemu (pač gledaš da daš manj za isto kvaliteto)

sicer pa to nima veze z to temo. ti raje povej če si že kaj zrihtal okrog tega?

Objavljeno: Pe okt 07, 2005 5:09 am
Napisal/-a SkIDiver
Ja praktično je tako. Če z avtom vse štima in, da motor dela ok potem načeloma ne vidi servisa, ker nima pomena. Menjava ležajev in podobne zadeve pa se opravjo brez problema v domači delavnici. Kar je pa bol specifičnih zadev, da ni lih jasno kaj bi blo pa raje pooblaščen, ki jih da skoz roke malo morje pa prec ve kaj je narobe. Sej je zelo uslužen(sam ne tale v Črmošnjicah :D) in servisno uro ma 4k sit. Kar ni bistveno dražje kot drugje pa je pooblaščen serviser, pošten in nardti tko k treba.

Uštimal nism še nč. Morm pisat mail na summit motors na poprodajo ter povedat kaj je na sceni, da mi uradno odgovorijo. Skratka skušal bom pridt do tega, da opravijo strokovni pregled in pisno podajo svoje mnenje.

Bomo vidl kaj bo. Rezultate sporočim. Samo zna malo trajat, ker mam bolj malo časa.

Objavljeno: Sr okt 12, 2005 9:11 pm
Napisal/-a SkIDiver
No poslov sem mail na tehnično službo (poprodaja) in v njem prilogo v kateri je vse lepo razloženo in opisano.

Dodal sem še mojo oceno o kakovosti opravljenega dela ter priložil nekaj izvlečkov iz zakona o varstvu potrošnikov. Zdej pa čakam na njihov uradni odgovor. bomo vidl kaj bo nastalo iz tega.
Med tem pa bom skušal zadevo poslikat in objavit slike kaj so "uštimal" :evil: