Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
mojca sajko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če avg 19, 2010 11:34 am
Kraj: Celje

Rešitev reklamacije avta v garanciji

Napisal/-a mojca sajko Če avg 19, 2010 12:16 pm

Pred 44. dnevi se nam je na Citroenu, starem slabi 2 leti, pokvaril računalnik, zaradi katerega je nehala delovati klima. Na servisu so napako takoj ugotovili in nemudoma naročili nov računalnik iz Francije (tako so nam zatrdili). Naj bi bil nov v Sloveniji že v tednu dni. Po enem tednu ni bilo računalnika in dobavni rok se je takoj podaljšal. Nato naj bi nas obvestili, kdaj, pa se to ni zgodilo. Vsakič je bil računalnik že na kamionu! Do nadomestnega vozila bojda nismo bili upravičeni, čeprav avto ni bil ispraven - klima ne deluje že mesec in pol! Jutri bo 45. dan in avto je bil v času oddaje reklamacije še v garanciji, ki je med tem potekla. Sedaj smo globoko razočarani nad odnosom prodajalca/serviserja Citroena in želimo uveljaviti pogoje, ki nam pripadajo po Zakonu, če reklamacija ni rešena v roku. Ali mi lahko kdo svetuje, kaj lahko in kako naj to dosežemo? Avtu namreč ne zaupamo več, avtohiši pa sploh ne.
Mojca
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Če avg 19, 2010 12:27 pm

46. dan pojdite do prodajalca in zahtevajte NOV avto ali povračilo kupnine (mislim pa, da bo prodajalec tukaj kompliciral ampak po zakonu vam to pripada).
Do nadomestnega avta niste upravičeni, ste pa upravičeni do povračila stroškov, kateri so lahko nastali med časom, ko avtomobila niste imeli.

člene sem na hitro iskal na googlu a jih zaradi časovne stiske nisem uspel najti
 
Uporabniški avatar
dzanzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 08, 2004 5:58 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a dzanzi Če avg 19, 2010 1:15 pm

Četudi je preteklo 45 dni ne bodo dali novega avta, ker je avto bil ta čas vozen, napaka na klimi ne vpliva na "normalno" rabo avta, poleg tega vodo trdili, da so vas vsaki teden obvestili o stanju popravila- podoben primer je bil pri nas za opla.

Edino kar se lahko doseže zastonj nadomestni avto za čas do konca popravila, pa mogoče zastonj kakšen nadaljnji servis, kaj več niti ne.
DZANZI
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Če avg 19, 2010 2:50 pm

Mi imamo tudi same takšne šalabajzarske izkušnje s citroenovimi servisi (smo imeli 3x citroen berlingo in 1x citroen jumpy do sedaj).

Nimaš kaj...za ta dnar je to to.

Najbolš mi je blo, ko sem pripeljal avto na servis, da bi sklopko zamenjal in so rekl, da vsaj 3 tedne nimajo časa za kaj takega. :shock: Kot, da je to popravilo, ki traja minimalno 1mesec dni in mora biti udeležnih vsaj 6ljudi....za crknt
Sam ne se kregat :P
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Če avg 19, 2010 4:27 pm

Cruisin je napisal/-a:46. dan pojdite do prodajalca in zahtevajte NOV avto ali povračilo kupnine (mislim pa, da bo prodajalec tukaj kompliciral ampak po zakonu vam to pripada).
Do nadomestnega avta niste upravičeni, ste pa upravičeni do povračila stroškov, kateri so lahko nastali med časom, ko avtomobila niste imeli.

člene sem na hitro iskal na googlu a jih zaradi časovne stiske nisem uspel najti


Ne bo čisto držalo.(odebeljen tekst) odgovor je ALI ALI.

ZVPot-UPB2 je napisal/-a:20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Če avg 19, 2010 9:42 pm

maliBobi je napisal/-a:
Cruisin je napisal/-a:46. dan pojdite do prodajalca in zahtevajte NOV avto ali povračilo kupnine (mislim pa, da bo prodajalec tukaj kompliciral ampak po zakonu vam to pripada).
Do nadomestnega avta niste upravičeni, ste pa upravičeni do povračila stroškov, kateri so lahko nastali med časom, ko avtomobila niste imeli.

člene sem na hitro iskal na googlu a jih zaradi časovne stiske nisem uspel najti


Ne bo čisto držalo.(odebeljen tekst) odgovor je ALI ALI.

ZVPot-UPB2 je napisal/-a:20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Lep pozdrav

Oh madonca, res upam, da nisem koga zmedel s svojo nepremišljeno in totalno netočno izjavo. Bom drugič probal napisati do pike točno, da bo ja razumljivo.
Eni se pa res ob malenkosti spotaknete.

@dzanzi: Sem skoraj prepričan, da moja trditev drži. Napaka je napaka, ni pomembno ali vpliva na delovanje samega avta/motorja ali ne. Stvar pač ne deluje in stranka je sprožila postopek reklamacije. In to, da obveščajo vsak teden kaj se dogaja ne pomeni čisto nič (če gledamo zakon). Imajo 45 dni da stvar rešijo/popravijo/zamenjajo/whatever, če jim ne uspe ima stranka PRAVICO do povračila CELOTNE KUPNINE ali do NOVEGA AVTOMOBILA istega ali višjega cenovnega razreda.
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Če avg 19, 2010 10:14 pm

Cruisin je napisal/-a:Oh madonca, res upam, da nisem koga zmedel s svojo nepremišljeno in totalno netočno izjavo. Bom drugič probal napisati do pike točno, da bo ja razumljivo.
Eni se pa res ob malenkosti spotaknete.

Oprosti, ampak po domače povedano si se zlagal. Nič slabega nisem mislil s tem, problem nastane le, ko ta dezinformacija zaokroži in najde svetnika, ki ji verjame.
Potem pa najdemo laika(tudi jaz-been there), ki sveto zagovarja, da prodajalcu-serviserju ni treba dati popolnoma nič, oz. niste upravičeni do ničesar kaj šele, do nadomestnega avtomobila.

€ ali :vrum

Cruisin je napisal/-a:@dzanzi: Sem skoraj prepričan, da moja trditev drži. Napaka je napaka, ni pomembno ali vpliva na delovanje samega avta/motorja ali ne. Stvar pač ne deluje in stranka je sprožila postopek reklamacije. In to, da obveščajo vsak teden kaj se dogaja ne pomeni čisto nič (če gledamo zakon). Imajo 45 dni da stvar rešijo/popravijo/zamenjajo/whatever, če jim ne uspe ima stranka PRAVICO do povračila CELOTNE KUPNINE ali do NOVEGA AVTOMOBILA istega ali višjega cenovnega razreda.

:tomidelej:
 
B.L.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jan 27, 2010 7:14 pm

Napisal/-a B.L. Pe avg 20, 2010 7:00 am

/miha je napisal/-a:Mi imamo tudi same takšne šalabajzarske izkušnje s citroenovimi servisi (smo imeli 3x citroen berlingo in 1x citroen jumpy do sedaj).

Nimaš kaj...za ta dnar je to to.

Najbolš mi je blo, ko sem pripeljal avto na servis, da bi sklopko zamenjal in so rekl, da vsaj 3 tedne nimajo časa za kaj takega. :shock: Kot, da je to popravilo, ki traja minimalno 1mesec dni in mora biti udeležnih vsaj 6ljudi....za crknt


Se popolnoma strinjam, s tem da bi dodal še uvoznika zraven...

Aroganca do amena, tolk cajta ti ene prijazne bučke odgovarjajo da se naveličaš...

Nekak progurajo čez garancijo pol pa j***i se, kaj si pa tolk nor da si citroena kupu :D

Kar se mene tiče citroen prvič in nikoli več oops
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 955
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Pe avg 20, 2010 7:44 am

kaj to si v murski soboti bil ?

tam je neka neka stranka grozila da ima bombo v avtu :roll:
 
B.L.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jan 27, 2010 7:14 pm

Napisal/-a B.L. Pe avg 20, 2010 8:05 am

a4 je napisal/-a:kaj to si v murski soboti bil ?

tam je neka neka stranka grozila da ima bombo v avtu :roll:


Jaz ne :D , se ne splača razburjat zaradi par 100 €

Pač, v planu je bil za naslednji avto C5, pa očitno ne bo :D
 
ofak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr sep 08, 2010 3:05 pm

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a ofak Po avg 05, 2019 10:45 pm

Kake stvari se dogajajo v avtohiši autocommerc Ljubljana, pooblaščeni prodajalec Mercedes.

Naj vam v parih stavkih razložim situacijo in upam,

Stvar je sledeča:

S partnerko sva lani meseca marca kupila novo vozilo mercedes benz razred C, prvotna cena vozila je bila 49.900. in ker je bil avto iz zaloge, sva dobila kar mamljiv popust in se za to tudi odločila za nakup, saj je končna cena bila 38,900.

Po kar več kot mesecu dni borbe z urejanjem leasinga sva končno dobila zeleno luč za nakup.

Kaj naj rečem, bili smo najsrtečnejša družina tisti trenutek, ko smo se odpeljali iz salona z čisto novim mercedesom razreda C.

Toda to veselje je hitro pošlo, že naslednji dan, ko sva opazila, da je A stebriček na voznikovi strani poškodovan raztrgan cirka 1cm. po klicanju, pošiljanju emaila, smo šele po dobrem mesecu dobila odobritev v zamenjavo le tega stebrička.

Dnevi so potem minevali in v začetku vročine, sva opazila, da klima piha kakor se ji zljubi, včasih deluje brez napake, včasih avta ne ohladi kot bi moralo. Tudi to napako sva posredovala in so nam na servisu zatrdili, da je vse ok. Toda po letu dni je ta napaka še vedno prisotna.

Potem je bilo nekaj časa mir in smo se nekako sprijaznili s klimo. ko smo v začetku zimske sezone opazili, da pri samem zaviranju vozilo trese, da je krmilo komaj držati v roki. Nekako sem mislil, da je to posledica zimskih gum in ne novih platišč, na katerih so bile nove zimske gume.

Toda spomladi, pri zamenjavi na letne gume in original platišča, smo opazili, da tresenje ne pojenja. Po obisku pooblaščenega servisa, so odkrili, da so v okvari oba sprednja diska. in garancije niso priznali. če prav bi bila naša krivda nemogoča, saj po obisku večih drugih serviserjev in same naše vožnje je to nemogoče. Saj so vsi zatrdili, da bi moral z vozilom voziti preko 200km/h in se potem na polno ustaviti. tako bi diske lahko zvil. Na servisu sem za tudi prosil če ima avto mogoče računalnik, ki beleži vožnjo, da bi zadevi in obtoževanj lahko nasprotoval, pa žal nima.

Da bi bila mera polna, se je kmalu za tem tresenju, pojavilo še ropotnje v zadnjem delu vozila, po ponovnem obisku servisa so odkrili, da so v okvari še oba zadnja amontizerja. Tako smo ponovno skoraj nov avto peljali na servis. in da bo mera polna, so nam prvo zamenjali le eden amontizer in za tem čez par dni še drugi, tako da smo se dvakrat vozili iz kočevja v ljubljano.

pa da nadaljujem zgodbo.

nekega jutra mislim, da mogoče dva tedna za tem, sem pri vžigu vozila opazil, da se nam je prižgala lučka za motor. in smo tako ponovno romali na servis z vozilom za 50 tisoč evrov, saj je sedaj bil v okvari senzor za izpušne pline.

zadevo so po tednu dni zamenjali preko garancije.

Mislite, da je zadeva zaključena s tem? ne ne, gremo še malo naprej. ko smo vozilo prejeli, se je najprej opazilo, da se s ključem, ne da več odpreti oziroma zapreti stekel na vozilu, na servisu so odkrili, da je prazna batarija, kar v osnovi ni nič takega, toda je zanimivo, zakaj vozilo ni javilo, da je batrija prazna? ponovno napaka, ki se jo pa niti niso hoteli lotiti odpravljati. Na servisu so samo rekli, da ne vedo za kaj ni javilo da je batarija prazna. Tako bomo vedno z mislimi, kdaj se bo batarija toliko izpraznila, da vozilo več ne bomo mogli prižgati. upam, da če že pride do tega, da se to zgodi doma, ne pa kje v tujini.

nadaljujemo zgodno nesrečnega mercedesa, in naj speljem nekako zgodbo tako. pri sami menjavi gum iz zimskih na letne so mi na servisu zatrdili, da so ploščice zavore kot nove in da bodo še za lep čas. Toda v teh poletnih dneh se je pojavilo piskanje le njih, in je gospod sodni izvedenec ( do njega še pridemo ) okaral avtocommerc, da če so ploščice kot nove, čeprav niso v garanciji jih je potrebno zamenjati na nihove stroške. Tega seveda niso naredili, ker ko smo se šli vozit z vozilom, tisti trenutek niso piskale, sem jim pa naknadno poslal posnetke piskanja toda do danes nisem dobil odgovora.

zatem se je v dobrem letu izstrošilo poškodovalo umetno usnje na robu voznikovega sedeža, zaradi same nekvalitete. tudi to je sodni izvedenec potrdil, da se more zadeva zamenjati, na nihove stroške. pri menjavi pa smo dobila prevleko, ki je tako na videz kot na otip popolnoma drugačna kot ostale prevleke na vozilu.

aja naj pripomnem, da se je tresenje volana pri zaviranju popolnoma umirilo, in nobeden ne zna povedat za kaj. Le nama se svita da je zadeva zelo sumljiva. in so tudi tukaj materijali vprašljivi.

To so vse napake, ki so nas do danes doletele na vozilu. po nekaj kratnem obisku servisa je nama bilo dovolj, in sva od avtocommerca zahtevala novo, oziroma drugo, lahko testno izpravno vozilo, toda naletela na gluha ušesa. avtocommerc je nato najel sodnega izvedenca, ki je dokazal naše trditve in da je z vozilom nekaj narobe. ter jim tudi sam pozval, da bi vozilo lahko zamenjali, če ne z novim pa z testnim vozilom.

Toda avtocommerc vstraja pri svojem tonu, da nam bi avto odkupili kot vsaki stranki, ki kupuje novo vozilo in hoteli doplačilo v njihovo korist.

Imeli smo tudi sestanek z direktorjem in v stiku smo preko meila z vodjo prodaje in servisa. toda zaman, vstrajajo pri svojem.

tako, da po mesecih pogovora z avtocommercem in stanja na mrtvi toči, ter strahom, vsakič ko se kam odpeljemo z vozilom,

Saj nikoli ne vemo, kdaj bodo v vozilu zatajile zavore ali kaka druga varnostna zadeva, in posledično smrti treh ljudi, med njimi tudi 7 letnega otroka Lana.

Da bo mera polna, smo prejšni teden dobili prvi pozitivni email iz strain autocommerca Ljubljana, da nam bodo vozilo zamenjali za testno vozilo. Prišli smo z dogovorom, da doplačamo še 4900 evrov, ker je vozilo novejše in z več opreme.

Po privolitvi, smo v torek 30.7. odšli v ljubljano. Avto nas je čakal. Ker vsaka šola nekaj stane, smo avto dobili na test. Vse ok. Nasmejani se pripeljemo pred salon. Ko sledi hladen tuš.

Gospoda iz avtocommerca je ponovno imela nekaj za bregom. In sicer so oni hoteli odkupit naše vozilo, poplačati še preostali leasing. In mi bi potem uzeli nov leasing za testno vozilo. Se pravi, ne da bi bili ob 4,900 evrov, kot smo prvotno mislili, ampak bi po vsem tem bili še plus 15 tisoč evrov v minusu, kot smo do sedaj odplačali in leasing bi spet plačevali naslednjih 5 let.

Stvar pa je sledeča, po pogovoru z leasingom in sodnim izvedencem, pri njih ni bil problem, so tudi že vse uredili papirje, anekse k pogodbi. Toda autocommerc je hotel naš avto odkupit in ga potem prodati naprej drugi stranki. Ne pa da bi ga dali na odpis zaradi toliko okvar, kot smo mislili mi. Saj tako bi star leasing lahko odplačali do konca, v pogodbi pa bi se le spremenila šasija vozila in registrske tablice novega vozila.

Po tem dnevu smo jim poslali še en dopis, če bodo zadevo uredili brez vmešavanje odvetnikov in danes teden dni po tem, ker smo ponovno naleteli na gluha ušesa, smo zgodbo dali ven, v javnost. Upam, da se zadeva znajde tudi v medijih, zato lepo prosim, če lahko delite, da se še kdo ne nasanka kot smo se mi. Mi pa bomo sedaj dali tudi zadevo k odvetnikom, da naj zadevo raziščejo. Ker nekako upava, da imava dovolj dokazov, da bi vozilo morali zamenjati v našo korist, med drugim imamo tudi pisno dopolnilo sodnega izvedenca, kjer je v menjavo privolila tudi njihova sodelovka in sam sodni cenilec je to zahteval.

Danes 1.8. smo dobili odgovor da iz poštene igre ne bo kruha, tako da gremo javno ven.

Kaj mislite vi o vsem tem, kaj bi vi naredili na našem mestu?
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a PogachnyK Po avg 05, 2019 11:53 pm

Uspešno rešitev situacije želim.
Slika
 
Sriple Tix
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Pe feb 10, 2006 2:16 pm

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a Sriple Tix To avg 06, 2019 6:54 am

Nic ne deli po socialnih omrezjih, ker zadevo (vecina povrsno) preberemo in ze hitimo k naslednji zanimivosti. Poklici na Kanal A/Svet in Slovenske novice ter jim razlozi tezavo. Preprican sem, da se bodo z veseljem oglasili.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a limas To avg 06, 2019 7:53 am

Z dobrim odvetnikom boste verjetno uspeli. Predolgo ste čakali in upali na dobro voljo Autokomerca.
Mislim, da smo imeli podobno temo, ko je uporabnik dosegel odkup svojega novega avta, ki se je dobesedno razpadal. Mislim, da je šlo za KIO ceed.
Še nekaj pa mi ni jasno glede avta. Je to model W205, ki je na tržišču od 2014? Pri vsaki znamki naletiš na limono, ampak pri W205 ne moreš naleteti na nov avto s toliko napakami, saj ne gre za novo serijo! Enostavno si ne predstavljam, da bi šlo za mercedesa.
Koliko kilometrov je bilo na števcu ob prevzemu?
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a xxl To avg 06, 2019 8:20 am

Če bi jaz tako vstajal, bi verjetno doživljal podobno zgodbo, čeprav nimam takih problemov, ampak, če bi bil pikolovski...
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a Ivan36 To avg 06, 2019 8:59 am

In pole se čudiš, zakaj imajo uvoženi C klasa modeli po 90.000 km v 1 letu :lol: :DDD Ker za več od 1 leta sploh niso vredni ga imeti v lasti! Kdor kupuje MB C za 5 let na lizing bo imel 80% veliko problemov! Letnik 14 vsa oprema karavan, 2200 motor na 160.000 prerjaven in polno napak :lol: :roll: :DDD To so ga imeli lastniki, ki letno obrnejo po 10.000.000€ ne pa par 10.000€ :mrgreen:
 
yeo
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe maj 24, 2013 5:40 pm

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a yeo To avg 06, 2019 6:52 pm

Meni se zgodba ne zdi nekaj groznega, da bi bilo vredno tratit čas na TV.
Marsikdo vseh 'napak', ki jih navajte, niti zaznal ne bi. Če so bili pripravljeni avto zamenjati so vam tako šli na roko. Ker glede na to, da je avto na lizing vas noben zakon ne krije, da vam morajo avto menjat.
Ne rečem, če bi vam avto menjali, ker ne bi šel več kot 50km/h, da bi imel dejansko napako... Tako pa je govora o strganem sedežu, obrabi zavor... Vse to je stvar uporabe vozila.
Če avtu ne zaupaš pač kupiš drugo znamko.
Za 39 tisoč dobiš že recimo mondeota hybrida, ali kakšen podoben avto, ki je večji in udobnješi od c klasse.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1588
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a srcnik To avg 06, 2019 9:41 pm

Hahaha, je reku mondeota hybrida :lol: bolj zgrešenga predloga pa že dolgo nisem slišal :lol:

Drugače pa glede diskov je zadeva taka, da jih lahko tudi pregreješ, če se npr. s hriba spuščaš, pa neprestano rahlo zaviraš... Ne rabiš velike hitrosti...

Druga stvar je pa ta, da so prodajalci čedalje bolj gluhi v poprodajnih storitvah, včasih je bil samo kak budget renault tak (k so meli serijske napake na motorjih, pa niso poznali pojma kulanca), zdaj pa že zgleda kar vsi počasi v tej smeri delujejo, po drugi strani ti pa servise računajo, kot da ti zlato olje nalivajo not, pa če se mehaniku olje polije ob izlivanju po drugih delih, ti še čistilo za čiščenje podvozja računajo... Zato sem se sam odločil, da kupujem raje rabljene avtomobile izven garancije, ker se mi ne da ukvarjat s talenti v avtohišah. Tudi zato pa prodaja globalno pada, ker ma folk dost tega, da neki drago plača, pol pa živce pa energije zgublja, da pride do pravice (zakaj že?)... (isto je pr nakupu rabljenih vozil od švercerjev s pisno garancijo prodajalca na kilometre, itd... ko je pa kaj narobe, te pa odjebejo kot za šalo)
Zadnjič spremenil srcnik, dne To avg 06, 2019 10:02 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a xxl To avg 06, 2019 9:54 pm

Pol kuferanga ti baterija zaseda. :D
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
yeo
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe maj 24, 2013 5:40 pm

Re: reklamacija avta- POMOČ

Napisal/-a yeo Sr avg 07, 2019 6:43 pm

srcnik je napisal/-a:Hahaha, je reku mondeota hybrida :lol: bolj zgrešenga predloga pa že dolgo nisem slišal :lol:

Drugače pa glede diskov je zadeva taka, da jih lahko tudi pregreješ, če se npr. s hriba spuščaš, pa neprestano rahlo zaviraš... Ne rabiš velike hitrosti...

Druga stvar je pa ta, da so prodajalci čedalje bolj gluhi v poprodajnih storitvah, včasih je bil samo kak budget renault tak (k so meli serijske napake na motorjih, pa niso poznali pojma kulanca), zdaj pa že zgleda kar vsi počasi v tej smeri delujejo, po drugi strani ti pa servise računajo, kot da ti zlato olje nalivajo not, pa če se mehaniku olje polije ob izlivanju po drugih delih, ti še čistilo za čiščenje podvozja računajo... Zato sem se sam odločil, da kupujem raje rabljene avtomobile izven garancije, ker se mi ne da ukvarjat s talenti v avtohišah. Tudi zato pa prodaja globalno pada, ker ma folk dost tega, da neki drago plača, pol pa živce pa energije zgublja, da pride do pravice (zakaj že?)... (isto je pr nakupu rabljenih vozil od švercerjev s pisno garancijo prodajalca na kilometre, itd... ko je pa kaj narobe, te pa odjebejo kot za šalo)


Nisi utemljelil, zakaj je zgrešen predlog.

Drugače pa, kolikor poslušam stare starše so s kolesi in mopedi se okrog vozli, ker je avto bil luksuz. Danes ima pa vsak avto, za servise pa zmanjka, pol pa jokanje kake cene imajo servisi in vse kar se zjebe je dolžn servis financirat..
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov