Stran 1 od 3

reklamacija avta- POMOČ

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 5:54 pm
Napisal/-a modrina
Prosim za pomoč - nasvet kako reklamirati osebni avto. Gre za nov avto v garanciji, ki ima kar nekaj hib, ki se odražajo pri vžigu, speljevanju , nihanju ogratov, padanje temperature motorja ....in te napake niso stalne, katere pa jim tester na servisu ne javi. Avto je bil že večkrat na pooblaščenem servisu. Zadnja izjava , ko sem jih klicall da se avto enako obnaša kot pred servisom so mi arogantno odgovorili da jim pač testr ne javi nobene napake in da se tudi nobena kontrolna lučka ne prižge ter da so naredili en krog okrog Ljubljane , da je pač z avtom vse v redu.
Naprošam vse ki bi mi lahko v zvezi z reklamacijo kaj pomagali naj mi pišejo na moj PM. Odločil sem se da izkoristim vse pogoje ki so zapisani v garanciji. torej eventuelno tudi zamenjavo avta, ker napake očitno neznajo odpravit . Gre za oplovo vozilo z 1,3 CDTI motorjem.
Hvala vsem ki se boste angažirali in mi pomagali.
LP

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 6:05 pm
Napisal/-a Drager
Bodi siten zoprn in vztrajaj. Pojdi k šefom in jim skač po glavi. Predstavi težave dejstva...
Tako sem jaz za avto ki je že 2 leti ven iz garancije dosegel da se je nekaj premaknilo.

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 6:46 pm
Napisal/-a soso
Bi mogoce moral probat se na kak drugi servis peljat avto! Kaj pa ves ,lahko ,da res tester nic ne pokaze ,z avtom pa je vseeno nekaj narobe , kr ni nujno ,da tester vedno odkrije napako in so tako hudo nesposobni, da bi opravli se kaksne rocne meritve al pa se norca delajo. Raskiraj tistih par jurjev , da ti drugje odkrijejo napako ,pol pa kr varstvo potrosnikov pa jih unici do konca, brez milosti ,da ti bo pol ostalo za dva avta :D
LP

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 6:52 pm
Napisal/-a Damjan19
sej glih to je problem, ker se dandanes preveč zanašajo na tester, ki pa marsikdaj realne napake ne pokaže.

pelji še kam drugam, nj še oni presodijo in pol z listom, ki ga boš tam dobu idi težit k temu, kjer si avto kupil. pa res, bod tečn in vztrajen, avto ni bil zastonj in zato tut pričakuješ da bo delu kot mora.

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 7:16 pm
Napisal/-a Nejko87
moje mnenje:
napiši za kateri servis gre...
če kdo prebira bodo reagirali...
ker noben noče slabe reklame.

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 8:11 pm
Napisal/-a AgitatoR
Sedaj ima Opel tut neke zastonj preventivne preglede. pa se mal neumnga nared da neki ne dela prov pa te bodo mogoče probal nasrat da bi to prov drago popravljal.

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 8:39 pm
Napisal/-a Mustang_Girl
Nejko87 je napisal/-a:moje mnenje:
napiši za kateri servis gre...
če kdo prebira bodo reagirali...
ker noben noče slabe reklame.


Točno tako. Mogoče bo pa še kdo koga poznal in ti pomagal. Sej veš, da veze delajo čudeže. ;)

Objavljeno: So dec 10, 2005 11:33 am
Napisal/-a modrina
Najprej vsem hvala za odgovore.
Mogoče naj malo pojasnim v zvezi z avtom.
Da je z avtom nekaj narobe sitnarim že več kot eno leto. Problem je ta, da napake niso stalne.Vozil sem ga na tri pooblaščene servise. Najpogosteje so menjali program, programirali injektorje, zamenjali AGR ventil kljub temu, da ni bila javljena napaka. Po tej menjavi je bilo skoraj pol leta dokaj vredu razen nihanja obratov na mestu .Napake še do danes niso odpravili. Odgovor njihov je bil da bo z novim programom OK. Po menjavi AGR ventila sem jih komaj prepričal za novo napako. Ugotovljeno je bilo, da je bil še stisnjen odušek iz rezervarja(napaka odpravljena). Pred parimi tedni so se začele pojavljati podobne napake kot so bile opazne od prve reklamacije, s tem da sem prijavil še napako, da mi med vožnjo večkrat padla temperatura motorja.(Po enourni vožnji motor ni dosegel delovne temperature).Na zadnji reklamaciji so nasneli nov program , sčistili difuzor AGR ventila, preverili odušek od goriva in povedali da z avtom ni nič narobe.Po telefonskem kontaktu z osebo, ki rešuje te probleme mi je bilo sporočeno , da mi lahko probajo še dvigniti obrate prostega teka. drugo mi pa nemorejo narediti, da je vse OK.
Sedaj sprašujem kako naj dokažem napake, ki se mi pojavljajo in niso stalne razen nihanja obratov, ki pa tudi ne nihajo vedno enako.
Mogoče kdo pozna kakkega dobreka sodnega izvedenca, ki bi mi lahko pomagal.
Hvala vsem, ki se boste odzvali in pomagali. LP

Objavljeno: So dec 10, 2005 11:57 am
Napisal/-a ice
Enostavno: avta z servisa ob naslednji težavi več ne odpelji!

Dokler ti ne podpišejo, da zadeve niso uspeli ugotoviti oz. da v primeru ponovne iste napake velja, da bodo zadevo brez tvojih stroškov popravili. Predlagam resno, da težiš na vse konce in kraje, obrni se tudi na zvezo potrošnikov Slovenije. Če bodo še naprej ignorantski, jih daj v vse medije (obrni se tudi na nas). Kot kupec novega vozila imaš pravico do tega, da ti avto deluje vsaj 2 leti brez problemov! Če s tem avtom to ni možno, zahtevaj novega - se boste že ob tvoji vztrajnosti nekaj dogovorili...

Koliko imaš še garancije?

Objavljeno: So dec 10, 2005 1:19 pm
Napisal/-a modrina
Garancije ima še pol leta.

Objavljeno: To dec 13, 2005 11:33 am
Napisal/-a Lenchi
Mi smo podobno zadevo prepustili odvetniku - uvozniku je napisal "prijazno" pismo z opisom napak, ... Po nekaj tednih nam je uvoznik zamenjal avto (takrat je bil malo pred iztekom garancije), z manjšim doplačilom za novega.

Objavljeno: To dec 13, 2005 11:51 am
Napisal/-a Fiat007
Zakon je jasen.

Če ti serviser v 45ih dneh ne odpravi vseh napak, si upravičen do novega izdelka!

Kar tako pa ti avta ne bodo menjal!

Objavljeno: To dec 13, 2005 5:51 pm
Napisal/-a modrina
Lenchi je napisal/-a:Mi smo podobno zadevo prepustili odvetniku - uvozniku je napisal "prijazno" pismo z opisom napak, ... Po nekaj tednih nam je uvoznik zamenjal avto (takrat je bil malo pred iztekom garancije), z manjšim doplačilom za novega.

Lenschi
Ali lahko kaj več napišeš kako je sploh prišlo do zamenjave z novim avtom, kateri avto, kakšna je bila napaka, ali ste dobili isti model avta, če ste zakaj je bilo potrebno doplačilo, kako je bilo z registracijo, ali je bila veljavnost garancije kot za novega.
Mislim da bo zanimovo tudi za druge forumovce .

Objavljeno: Sr dec 14, 2005 1:13 pm
Napisal/-a Lenchi
Avto ni bil nikoli več kot 45 dni skupaj na popravilu, pa so ga z velikim sitnarjenjem in posredovanjem odvetnika vseeno zamenjali.
Nov avto je bil 4.700.000, za zamenjavo 1 leto starega smo doplačali 350.000 sit (Citroen).
Za čisto vsako napako smo zahtevali garancijsko popravilo - nekajkrat se je tudi zgodilo, da na servisu napake niso odkrili, ker niso bile stalne (za vse dni garancijskega popravila so nam podaljšali garancijo - vsakič posebej, tudi če je bil avto na servisu samo 3 dni). Hranili smo tudi vse delovne naloge, ki so nam jih izdali na servisu (z opisom napak in odpravljenih napak), saj so se nekatere napake ponavljale, nekatere pa sploh niso bile odpravljene - vso dokumentacijo smo predali odvetniku, ki je zahteval:
- odpravo vseh napak in povračilo stroškov za nastalo škodo ali
- zamenjavo avta.
Uvoznik se je na koncu pogodil za zamenjavo z našim doplačilom.
Aja, za vsako popravilo v garanciji so nam (z velikim sitnarjenjem) v uporabo dali nadomestno vozilo (dolžni dati po zakonu, čeprav so imeli 1000 in 1 izgovor in razlog, da nam nadomestno vozilo ne pripada).

Objavljeno: To jan 24, 2006 2:17 pm
Napisal/-a dzanzi
Nov avto je bil 4.700.000, za zamenjavo 1 leto starega smo doplačali 350.000 sit (Citroen).

Nam so za 10 mesecev staro VECTRO zračunali 1.000.000 sit doplačila

Objavljeno: To jan 24, 2006 8:35 pm
Napisal/-a modrina
Imam problem z reklamacijo opel corse katero sem izpostavil na forumu. Avto sem namreč vozil na servis več kot eno leto večinoma vedno zaradi istih napak, ki mi jih niso odpravili. Sedaj sem jim poslal pisno reklamacilo na katero so mi danes odgovorili. V njej piše da gre za sodobno vozilo kjer se vse napake beležijo. V nadaljevanju mi razlagajo če pride do napake rezervni program prevzame zasilno delovanje in takrat indikator na armaturizasveti avto pa lahko občasno ugaša in cuka....
Ponujajo mi možnost CITAT:
Da skupaj s sodnim izvedencem preverimo delovanje vseh reklamiranih točk na vašem vozilu. Iz naslova dobrih poslovnih odnosov, bo stroške naročila sodnega izvedenca krila avtotehna VIS. S to namero vam skušamo ugoditi in z neodvisnim mnenjem preveriti stanje vašega vozila in če bo potrebno brezplačno odpraviti eventuelne napake oziroma pomanjkljivosti.
p.s. avto je še v garanciji do avgusta.
v tem času sem obiskal še nek drug oplov servis ki ni pod avtotehna VIS.
Ko sem diagnostiku razložil in tudi pokazal, da se mi temperatura po 41,5 KM vožnje ni premaknila avto sem pustil v delovanju je bil njegov odgovor da lahko razkoplje pol avta ali še več da bi odkril napako. Hhkrati pa mi je rekel, da si nebi rad obesil na glavo še en problem in če zahtevam popravilo jim avto lahko pustim . Nadomestnega mi pa ne morejo dati, ker ga nimajo.
Sedaj pa vse bistre glave prosim za pomoč kako naj stvar izpeljem naprej. Kaj mi svetujete. Hvala za nasvete.

Objavljeno: To jan 24, 2006 8:42 pm
Napisal/-a modrina
Nam so za 10 mesecev staro VECTRO zračunali 1.000.000 sit doplačila.


Ali lahko napišeš zakaj tak znesek.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 5:34 pm
Napisal/-a modrina
Svetuje mi odvetnika iz Kranja ali okolice, ki se ukvarja z reklamacijami.
Hvala

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 6:40 pm
Napisal/-a Vaillante
Na tvojem mestu bi na servisu težil ali jim ceko pustil avto tam magar pred vhodom dokler ti nebi izdali papirja da napak ne morejo popravit drugače brez papirja ti noben ne more nič avta ti tudi premaknit ne smejo.Morda se lahko obrneš na sodnega cenilca za avtomobilsko stroko.Poskusi se kaj dogovorit s tem gospodom:
Sodni cenilec

MARTINČIČ Robert, inž.strojništva
Rodine 69, 4274 ŽIROVNICA

Telefon:
(051) 306 154
(04) 580 30 42

Zdaj ne vem kako ti pride prav je sicer malo oddaljen iz Kranja vendar je vseeno iz kje dobiš cenilca to je njegov posel in mora prit.
LP

Objavljeno: Če jan 26, 2006 11:17 am
Napisal/-a dzanzi
Novo so izračunali po ceniku z vsemi popusti 4.300.000 sit, za isti avto(motor, oprema,...) kupljen marca 2005 pa jim je evrotax vrgel ven 3.280.000 sit-za toliko bi ga oni not vzeli, ven bi ga pa prodajali 3.900.000 sit. Glede vrednosti starega avta se niso hoteli pogajati. Seveda se nismo strinjali. Tako da čakamo odgovor glede reklamacije.