Stran 1 od 1

okvara avtomobila:hocem nazaj denar

Objavljeno: Po jan 30, 2006 12:53 pm
Napisal/-a rover416
kupil smo skodo octavio.eno leto stara.avto je bil v avtohisi.ima 1 leto od skode garancijo.eno pa od te avto hise.avto je dva dni delal nakar je crknil.na servisu so ugotovili da so zgoreli vsi racunalniki.in da je v tej avtohisi blo nekaj rihtanega.ker jaz ta avto nocem imet(nikoli neves kdaj lahko spet crkne)hocem nazaj denar.kaj lahko storim.oni pa nocejo uzeti avtomobila nazaj.
lepo prosim za kakrsne koli informacije(pravni postopki)

Objavljeno: Po jan 30, 2006 1:04 pm
Napisal/-a INFINITI
Mislim, da imaš 8 dni časa za povrnitev kupnine ali ustezno zamenjavo vozila za skrite napake. -Nisem pa siguren

Objavljeno: Po jan 30, 2006 1:05 pm
Napisal/-a Jorgi
tocno koliko casa imate avto (dne nakupa). Ce je manj kot 8 dni, so vam dolzni vrniti denar.

Objavljeno: Po jan 30, 2006 1:20 pm
Napisal/-a rover416
avto smo kuupili v cetrtek.v nedeljo je cknil.in smo poklicali prodajalca.da je crkno.avto je odpeljal amzs na skoda servis. je tam ze dva tedna skor.mi smo rekli prodajacu da je avto takrat crknil.3 dni po nakupu.ampak sedaj nocejo slisat o vracanju denarja

Objavljeno: Po jan 30, 2006 1:25 pm
Napisal/-a ban
Obrni se na tržnega inšpektorja in na zavod za varstvo potrošnikov.

Objavljeno: Po jan 30, 2006 1:35 pm
Napisal/-a rover416
mhm a bi si s odvetnikom lahko kako pomagal.kaksne so moznosti za vrnitev denarja

Objavljeno: Po jan 30, 2006 1:40 pm
Napisal/-a Shebo
rover416 je napisal/-a:mhm a bi si s odvetnikom lahko kako pomagal.kaksne so moznosti za vrnitev denarja

Pojdi do odvetnika in naj jim napiše 'ljubavno pismo'. Mislim da se bodo malo vprašali ;)

Objavljeno: Po jan 30, 2006 1:48 pm
Napisal/-a DaDek
Če je zakon enak kot za ostale izdelke torej da v 8dneh morejo povrniti denar, pol nimajo kaj srat. Zakon je jasen in enak za vse.

Objavljeno: Po jan 30, 2006 1:52 pm
Napisal/-a Jorgi
Najbolje je, da greste na zavod za varstvo potrosnikov ali pa inspekcijsko sluzbo, ali pa za zacetek poiscete zakon, ki jasno opredeli 8 zakonski rok, ki ga morajo spostovati in v primeru okvare prevzeti blago. S tem clenom pojdite do njih (lahko pa zraven pripeljete se nekoga, ki ga predstavite kot vasega pravnega zastopnika - lohk je cist tih) in boste videli, kako bodo reagirali. V kolkor bodo trmoglavili, je res najbolje vse skupaj prijaviti trzni inspekciji.

Objavljeno: Po jan 30, 2006 2:40 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
pa zraven jih še toži zato, ker ti povzročajo psihične težave.

Objavljeno: Po jan 30, 2006 3:31 pm
Napisal/-a rover416
aha tkole to gre.mi smo bili danes v avtohisi.in nocejo vzet avta.kao avto ima garancijo in se mora zrihtati .na servisu so ugotovili.da so bili potegnjeni neki kabli.za airbag.klicali so 1 lastnika on ni nic rihtal je rekel.in tudi ko smo ga kupili je lucka gorela za airbag.so rekli da bojo zrihtali pa ni blo nic.ko je amzs prisel po avto je ugotovil da je bla na aku odvita - klema.kar je pomoje vzrok za napako.ko smobili tam.preden smo ga kupili.je bil aku prazen.in so jo vzgali z drugim avtom.kar je servis rekel da je bil to vzrok.SAM NI MI jasen kaj delajo tisti kabliza airbag.kdo jih je napelal.
tako da bo se pestro

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 3:44 pm
Napisal/-a dzanzi
tole si preberi, ter se sklicuj na stvarno napako na vozilu po 37.členu Zakona o varstvu potrošnikov, ter na podlagi 37.c člena zahtevaj vrnitev denarja.

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot)
(čistopis zakona objavljen : Uradni list RS, št. 98/9.9.2004 (stran 11846)


37. člen

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.



37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
37.č člen

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

38. člen

Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne plačani znesek.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.



39. člen

Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 3:47 pm
Napisal/-a dzanzi
Če se boš skliceval na garancijo, ti bodo ponudili edino "odpravo napake", kar imajo pravico po zakonu, tu bi dobil denar nazaj edino v primeru če bi imel avto na popravilu več kot 45 dni.

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 4:40 pm
Napisal/-a rover416
ja to so povedali ce je vec kot 45 dni na servisu.ja napak na servisu so rekli da je .bila napak ker so avto uzigali s pomocjo drugega avtomobila.morali bi pa z boosterjem.jaz in se ena oseba sva bila prici tega dogodka.

Objavljeno: So feb 11, 2006 12:51 am
Napisal/-a bass
Za katero avtohišo se gre?!? Tudi sam kupujem rabljen avto in me zanima katerim mestom se ogibati. Pošlji mi prosim PM.

Objavljeno: So feb 11, 2006 9:03 am
Napisal/-a DJ Dry Visage
V tem primeru imaš dve možnosti.

1. Uveljavljaš garancijo. Potem ima prodajalec pravico, da stvar v primernem roku popravi ali zamenja. Šele če prodajalec tega ne opravi, lahko odstopiš od pogodbe.

2. Kolikor vem se nagibaš bolj k tej opciji. Uveljavljaš zahtevke iz naslova jamčevanja za skrite napake na stvari. Pri tem lahko KUPEC IZBIRA ali bo zahteval popravilo, zamenjavo, znižanje kupnine oz. kar takoj odstop od pogodbe.


Problem pri današnjih trgovcih je, da v večini sploh ne poznajo jamčevanja za stvarne napake in posledično ti vedno uveljavljaš garancijo. Zato prodajalcu izrecno povej da ne boš uveljavljal garancije ampak mu pisno podaj zahtevek za razdor pogodbe zaradi uveljavljanja zahtevka iz skritih napak. Če mu kaj ne bo jasno, pomeni da ni dober strokovnjak in je vprašanje, če je sploh primeren za opravljanje te dejavnosti. V kolikor bo kompliciral se obrni na urad za varstvo potrošnikov, kjer ti bodo znali zelo lepo svetovati.

Objavljeno: So feb 11, 2006 9:34 am
Napisal/-a rover416
bass:gre za tpv avto novo mesto
avto je ze prisel iz popravila.menjali so celo instalacijo vavtu 1.3mio skode.celo prisli so strokovnjaki iz audija iz nemcije.

Objavljeno: So feb 11, 2006 10:04 am
Napisal/-a Jorgi
:shock: madona.... Pa je sedaj ok? Ali boste vseeno poskusali z novim avtom?