Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
Uporabniški avatar
M|t3k
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Če avg 12, 2004 7:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a M|t3k To avg 15, 2006 1:43 pm

Sigurno so nekateri antitalenti. Ampak če narediš izpit za A, potem že znaš kolko tolko vozit, kar pokažeš tudi komisiji.

Da pa bi dajali A do 125ccm ''šenkano'' zraven B je totalna bedarija. Motor je vozilo, ki še ga po par letih ne obvladaš dovol, še tistih 20 ur voženj je premalo. Tukaj pa bi dajali izpite za motorje, ki grejo 180km/h, do 100km/h imajo cca 6-7sec, zato ker pač znaš CPP že od B-ja al kaj. :? Marsikaj moraš vedet o obvladovanju vozila, česar ne boš vedel, če te ne bo nekdo naučil.

Med H in A pa je prevelika razlika, da bi bila ta stvar pametna. Že H se mi zdi tak-tak poleg B-ja (sploh pa ne bom komentiral, da lahko H delajo že 14-letniki), kaj šele A.

Naj rajši pogledajo kaj ljudem res manjka in tisto popravljajo, ne pa da se vtikujejo v neke stvari in jih nasilo nespametno krnekak spreminjajo.

LP
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To avg 15, 2006 3:41 pm

H5N1 je napisal/-a:In kaj se smatra kot kolo z motorjem? do 49ccm in hitrost do 50kmh. Torej, če tvoj sesalec preseže 50kmh to po zakonu ni več kolo z motorjem temveč motorno kolo (kat. A). In glede na to, da v vozniški nimaš kategorije A (brez opombe do 50kmh) je samo dobra volja policaja, da ti ne nabije kazni, še za vožnjo brez izpita.


ce hoces da gre uradno vec kot 50km/h mores delat homologacijo in pol mores ze imet izpit za motor, se pravi kategorijo A ;)

LP
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To avg 15, 2006 6:27 pm

M|t3k je napisal/-a:Sigurno so nekateri antitalenti. Ampak če narediš izpit za A, potem že znaš kolko tolko vozit, kar pokažeš tudi komisiji.

Da pa bi dajali A do 125ccm ''šenkano'' zraven B je totalna bedarija. Motor je vozilo, ki še ga po par letih ne obvladaš dovol, še tistih 20 ur voženj je premalo. Tukaj pa bi dajali izpite za motorje, ki grejo 180km/h, do 100km/h imajo cca 6-7sec, zato ker pač znaš CPP že od B-ja al kaj. :? Marsikaj moraš vedet o obvladovanju vozila, česar ne boš vedel, če te ne bo nekdo naučil.

Med H in A pa je prevelika razlika, da bi bila ta stvar pametna. Že H se mi zdi tak-tak poleg B-ja (sploh pa ne bom komentiral, da lahko H delajo že 14-letniki), kaj šele A.

Naj rajši pogledajo kaj ljudem res manjka in tisto popravljajo, ne pa da se vtikujejo v neke stvari in jih nasilo nespametno krnekak spreminjajo.

LP
veš kako bom reku ,mene u avtošoli niso naučil nič več kot sem že znal razen mučnih pogledov v ogledala kjer moraš skoz glavo premikat pa kao gledat pa tud če nič ne vidiš važn da komisija vid da ti migaš z glavo pa kok je takih ki nrdijo izpit na golfu recimo pol pa druzga vozit ne zna pa okol tega bi se dal še marsikaj povedat
 
Uporabniški avatar
Matevz S.
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Če jun 29, 2006 5:21 pm
Kraj: vsepovsod

Napisal/-a Matevz S. To avg 15, 2006 7:49 pm

V državnem zboru imajo v obravnavi dopolnitev Zakona o varnosti cestnega prometa in sicer ZVCP-1D in -1E. Prva obravnava določitev rokov za opravljanje tehničnih pregledov, druga pa vožnjo kategorije A1 - to je do 125 ccm in 11 kw s kategorijo B.

Še bližnjica za tiste, ki ne verjamejo zgoraj napisanemu:
http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&vt=40&st=a&qsn=zvcp-1&mandate=-1&unid=PZ|1D44A6219B9E08ABC125716C003D0DA7&showdoc=1
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To avg 15, 2006 8:02 pm

čare je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:upam da ta zakon oz predlog ne drži :evil:
že tako je dosti mrtvih motoristov...zdej pa če bo možno z izpitom za avto vozit motor z 125ccm je to totalni ideotizem!!!!
npr..."kađiva mito" doseže blizu 200km/h z svojimi 125 ccm....in naj mi en reče da je PAMETNO :idea: da daš enemu neveščemu vozniku za vozit tako raketo :roll:

pojdite delat izpit za motor, pol pa se vozite.....bo za vse bolje!!! za vas, ker boste imeli nekaj izkušenj in vam bo to morda rešilo življenje pred kerim idiotskim voznikom avta, ki misli da je on "glavni" na cesti...in za ostale voznike, da nebodo srečali vas, ki trenutno mislite da ste glavni na cesti...pa čeprav brez kakih koli izkušenj :!: :!: :!:
a zdej pa če greš delat izpit za motor pol ga pa obvladaš?? dej nehi s takimi če nisi za na motor ti ne pomaga 20 izpitov

lej jaz ti bom tko reku.....tudi po 10 kkm na motorju še "ne znaš vozit"!!!
drugo je to, ko smo kot mulci vozil vse živo in si imel izkušnje že od prej..pol boš tudi 125 ali več dokaj hitro obvladal....drugo pa je da z tem, če bi bilo to zakonsko...bi to pomenilo da lahko vsaka češplja ki ima pogum, da si upa vsesti na moped šla vozit...rezultat bi bil :roll:
tako da ne govori kar tako nekaj brez veze!!!
Na izpitu te ne naučijo veliko, te pa naučijo osnov, da znaš vsaj približno vozit,in prestavljati, ter se nagibati v ovinkih!!!

tudi sam imam motor, pa sem prej vozil vse žive frčke, atx...napilene da je šlo cca 90km/h (realnih) , pa ko sem se vsedel na pravi motor sem imel kar nekaj problemov...izpit sem naredil v prvo, nato pa sem se še cca 2 leti ali več učil "vozit", da sedaj lahko rečem da vozim dokaj vredu, da znam predvidevati kake stvari!!!

veš koliko je voznikov motorjev, ki znajo le tiščati po ravnem....čez center 200in več, pol pa pride ovinek.... :?: :roll: in pol je taka črna statistika med motoristi, ki padajo kot vešče :idea: žalostno :?
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1458
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso To avg 15, 2006 8:25 pm

matevzs je napisal/-a:V državnem zboru imajo v obravnavi dopolnitev Zakona o varnosti cestnega prometa in sicer ZVCP-1D in -1E. Prva obravnava določitev rokov za opravljanje tehničnih pregledov, druga pa vožnjo kategorije A1 - to je do 125 ccm in 11 kw s kategorijo B.

Še bližnjica za tiste, ki ne verjamejo zgoraj napisanemu:
http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&vt=40&st=a&qsn=zvcp-1&mandate=-1&unid=PZ|1D44A6219B9E08ABC125716C003D0DA7&showdoc=1


Zo mi pa je zelo všeč.Si bo treba pol omislit kašđni maxi skuterček z 125 ccm.Se pa popolnoma strinjam ,kar je tu noter napisano ,sploh glede teh prometnih zamašakov v centrih. Po Mb popizdevam ,ko se vozim skoz center , zato pa sem si tudi nabavil skuterčka. Hehe prej sem porabil 15 min, da si prisel iz enega konca na drugi konec mesta ,zdaj pol manj. Pa še poraba je kot pri vžigalniku :D

Pa še nekaj. Omejitev mopedov oz. skuterjev je 45 km/h in ne 50,čeprav pri meni ni ravno tako . :P LP
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To avg 15, 2006 8:49 pm

lenivec je napisal/-a:zaj pa povej kolk folka ki od prej ni melo stika z motorji bo pa zaj začelo furat 125-ke?
če te to zanima maš že od prej izkušnje, če te pa ne pa tut neboš kupo sprve mitota in ga gnal ko tele.

ej če imaš od prej izkušnje in se rad voziš, boš pa tudi toliko pameten da boš šel delat izpit za motor!!! (če ne zaradi druzga, da te ni strah plavih)
sicer pa tisti, ki se od prej že vozijo, se tudi z 125kami vozijo brez izpita, ker pa je 125ccm MOPED, jih je velikotakih, ki hitro prešaltajo na 600ccm...saj imajo izkušnje....kaj pa rabijo izpit....



lenivec je napisal/-a:konec koncev ti izpit ne da izkušnj ko ga delaš ampak sam eno bedno teorijo. in je čist vseeno če se vsedeš sprve na mitota al pa po 10 urah iz tiste sfukane 125-ke od avtošole ki itak gre isto kot apn6. obakrat neboš mel 0 izkušnj z motorji.

ni isto..... in izpit ti da nekaj iskušenj!!!
+ izpit za motor sem delal na 650ccm....tako da ni bil glih moped

PS: ker si tak zagovornik in čare isto......zakaj hudiča si šel delati izpit za avto???
Saj nas večina mulcev zna voziti!! vsaj jaz sem znal, pa Čare tudi, kakor sem razbral iz njegovih postov.....saj po vajinem je to čisto brezveze....
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To avg 15, 2006 9:22 pm

bol ko pa brez teh parih ur ;)

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To avg 15, 2006 9:33 pm

H5N1 je napisal/-a:Dadek, pa ti veš kaj pomeni opomba A-le do 50kmh?


Glej ni se ti treba razburjat tukaj.. Nisi me mogoče dobro razumel... Moj post se je nanašal na 1 post više torej na Gricko-tovega, preberi si ga še 1x, lahko pa ti jaz razložim kaj sem mislil, torej je rekel da lahko MITO doseže 200kmh jaz sem pa rekel da sem mnenja da je lahko skuter, ki gre 100kmh nevarnejši kot pa nek 125ccm ki gre 160 (mala kolesa, verike hittrosti; slabe izkušnje z prijatelji, tudi smrtna žrtev.), torej poanta je v tem, da sem mnenja da bi tudi za 50ccm mogel izpit delat, saj je tudi 50ccm lahko nevaren, saj ni v prometu vedno od tebe odvisno.


meni osebno prav paše, če bom lahko brez izpita vozil 125ccm, ker bi imel nekega KTMja na izi, nebi pa rad še 100k ven vrgel, ker sem tak že 2 izpita delal =) sem pa zato, da bi pa vsaj H mogel delat posebaj in ne z B ga gratis dobit, tudi pri H dobiš neke izkušnje.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To avg 15, 2006 10:02 pm

DaDek je napisal/-a:
H5N1 je napisal/-a:Dadek, pa ti veš kaj pomeni opomba A-le do 50kmh?


Glej ni se ti treba razburjat tukaj.. Nisi me mogoče dobro razumel... Moj post se je nanašal na 1 post više torej na Gricko-tovega, preberi si ga še 1x, lahko pa ti jaz razložim kaj sem mislil, torej je rekel da lahko MITO doseže 200kmh jaz sem pa rekel da sem mnenja da je lahko skuter, ki gre 100kmh nevarnejši kot pa nek 125ccm ki gre 160 (mala kolesa, verike hittrosti; slabe izkušnje z prijatelji, tudi smrtna žrtev.), torej poanta je v tem, da sem mnenja da bi tudi za 50ccm mogel izpit delat, saj je tudi 50ccm lahko nevaren, saj ni v prometu vedno od tebe odvisno.


meni osebno prav paše, če bom lahko brez izpita vozil 125ccm, ker bi imel nekega KTMja na izi, nebi pa rad še 100k ven vrgel, ker sem tak že 2 izpita delal =) sem pa zato, da bi pa vsaj H mogel delat posebaj in ne z B ga gratis dobit, tudi pri H dobiš neke izkušnje.


hmm..no ze ki si pisal glede skuterja ki gre recimo 50km/h...jaz sem takega mnenja...da s tem se lahko povsod vozis, tudi tam, kjer je omejitev 90km/h (res pa je da kjer je 50 omejiter se z avtom vozi vec kot je dovoljeno) in ti s skuterjem ki vozis 50 oviras promet in avti te pol zelo nepotrpezljivo in zaletavo prehitevajo in praw zaradi tega se jaz bojim vozit s skuterjem ki gre tako pocasi in bi rad imel 125 skuter, tako da je tudi malo vecji da lahko dam punco v miru gor...

glede kaj je bolj nevarno al ena mito al en skuter 125ccm.......ce je v napacnih rokah je vse nevarno....tudi stopnice, ce ne ves hodit lahko pades in se cel polomis... ;)

lP
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To avg 15, 2006 10:07 pm

po mojem mnenju je tut 50 čez mesto (lj) na skuterju recmo samomorilsko dejanje skor.. te busi skor zgazijo, avti vozjo 1 m za ritjo ipd.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To avg 15, 2006 10:29 pm

No men se tut tole ne zdi lih najbolj pametno.Saj je le neki razlike med avtom in motorjem.
Morm pa priznat,da me eni prov presenečate kr neki vas je napisalo,da po tolk prevoženih kilometrih z motorjem še motorja ne znaš obvladovat.
Kolk pa vas zna dobro obvladovat avto.
Ste se mogoč vprašali kako dobro znate pa vi obvladat svoj jekleni konjiček.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
M|t3k
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Če avg 12, 2004 7:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a M|t3k To avg 15, 2006 10:36 pm

Nekatere izmed teh izjav: http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&vt ... &showdoc=1 so pa rahlo za lase privlečene.

Citiram: Ta vozila glede na moč motorja (11kw), razvijejo maksimalno hitrost do 90 km/h1 , z njimi pa se pripeti relativno malo število prometnih nesreč, posledice teh nesreč pa praviloma niso usodne za udeležence. Prav tako so ta vozila ekološko bolj sprejemljiva kot večja motorna vozila in porabijo manj goriva.

Naj opomnim, da sta samo letos poleti umrla dva 17 letnika ravno na 125kah. Druga stvar je onesnaževanje. Od kje jim dejstvo, da do 125ccm manj onesnažujejo?! V tej kategoriji so večinoma 2T, 4T se komaj uveljavljajo. Kako pa je z onesnaževanjem in porabo 2T pa upam, da vsi vemo. Pa ne vem od kje je vzeto 90km/h ?! Zablokirana RSka gre 130, pa še kar fajn vleče od 90 dalje.

Jaz se še vedno ne strinjam s tem. Zdaj si bo vsak mislil: k***, si bom že rajši kot skuter kupil cestaka, bo vsaj kam šel. Večina cestakov je pa tak odblokiranih na 34KM.Vsak, ki je pa kdaj sedel na takem motorju, pa ve da to ni igračka, da kr fajn leti.

Če se že more kaj spreminjat, potem naj rečejo, da z B lahko voziš skuter brez blokad, pa pač zrihtajo nekak s homologacijami, da bodo homologirani tudi brez blokad (v IT skuterji nimajo blokad), ali pa da če je res nujno 125ccm, naj rečejo samo skuterje, ker ti načeloma niso tako poskočni, pa še lažje so vodljivi (ČE je res treba 125ccm).
Drugač pa ne vem zakaj ne podarijo kar polne kategorije A. Sej je isti k***, pač malo bol leti :?

LP

PS: @seat: Tudi pri avtih je tako, da malokdo sploh v prvih letih pozna meje in zmožnosti svojega vozila in svoje vožnje. Ampak pri avtu imaš dosti več varnosti in pločevine, kot pa na motorju, ki je lahko usoden že pri 40km/h ali manj.
 
just_me
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr maj 10, 2006 1:52 pm

Napisal/-a just_me To avg 15, 2006 10:49 pm

Ravno hotu sm napisat da morajo 125-ke imeti le 11KW in noben Mito in vse kar dugega, ki ima 11KW in 125ccm ne more doseči 200km/h :D (seveda uni predelani pa mogoče ampak tudi ne ravno 200, ampak precej več kot original).

No pa še nekaj kaj pa to da lahko 4kolesnike voziš z B izpitom, to se vam pa zdi varno...v naših krajih je kar nekaj takih, ki prej niso meli motorja in imajo zdaj te 4kolesnike in mislim da to nikakor ni varno (to so v veliki meri starejši od 30 let):)

LP
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To avg 15, 2006 10:54 pm

Gricko je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:zaj pa povej kolk folka ki od prej ni melo stika z motorji bo pa zaj začelo furat 125-ke?
če te to zanima maš že od prej izkušnje, če te pa ne pa tut neboš kupo sprve mitota in ga gnal ko tele.

ej če imaš od prej izkušnje in se rad voziš, boš pa tudi toliko pameten da boš šel delat izpit za motor!!! (če ne zaradi druzga, da te ni strah plavih)
sicer pa tisti, ki se od prej že vozijo, se tudi z 125kami vozijo brez izpita, ker pa je 125ccm MOPED, jih je velikotakih, ki hitro prešaltajo na 600ccm...saj imajo izkušnje....kaj pa rabijo izpit....



lenivec je napisal/-a:konec koncev ti izpit ne da izkušnj ko ga delaš ampak sam eno bedno teorijo. in je čist vseeno če se vsedeš sprve na mitota al pa po 10 urah iz tiste sfukane 125-ke od avtošole ki itak gre isto kot apn6. obakrat neboš mel 0 izkušnj z motorji.

ni isto..... in izpit ti da nekaj iskušenj!!!
+ izpit za motor sem delal na 650ccm....tako da ni bil glih moped

PS: ker si tak zagovornik in čare isto......zakaj hudiča si šel delati izpit za avto???
Saj nas večina mulcev zna voziti!! vsaj jaz sem znal, pa Čare tudi, kakor sem razbral iz njegovih postov.....saj po vajinem je to čisto brezveze....
kaj boš zdej reku ko ti povem da sem delu izpit za kamion in sm zraven dubu še izpit za avto da ne znam avta vozit al kaj ja prov sam ne mi pa o osnovah pa o nagibanjih u ovinkih katere te naučijo u avtošoli .kje že?Mogoče po centru ljubljane pri 50 km/h pa drajsaš s koleni po tleh a dej dej jest še zmeri pravm če nisi pametn za motor doma beri knjige ker tiščat ni problem problem je motor obvladat ko je kriza tega te pa ne bo noben nauču ker to je pa u tvoji glavi in če se nimaš dovolj rad (govorim na splošno) pejt pa se ubij sam ne pa še pet drugih
 
Uporabniški avatar
M|t3k
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Če avg 12, 2004 7:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a M|t3k To avg 15, 2006 11:03 pm

Naj opomnim, da je v sklopu ur pred izpitom več relacij (s cca 70km/h omejitvami), je tudi hitra cesta in AC dostikrat, vozi se tudi poligon. Se pokaže dosti tukaj, po mojih izkušnjah največ na relaciji, kjer sem recimo vozil MB-Ptuj po stari cesti, kjer je bilo večkrat treba prilagodit hitrost, se izognit pesku, oviri itd. (Lokalci poznate stvar). Tudi poligon ni lahek in tam hitro vidiš, da ne znaš obvladovat motorja pri nižji hitrosti, česar drugače ne bi opazil.
Pa vožnje 50km/h ni tako veliko. So vse omejitve v sorazmerju vožene. Tako da ne boste mislili, da se z motorjem non-stop vozi po sredini mesta.

Teh 15 ur ali koliko jih je zelo dosti pomaga. Vsaj meni je. Če ne drugega si izpostavljen skoraj vsem situacijam, pri katerih ti svetuje in pomaga inštruktor, ki se ti lahko zgodijo na cesti.

LP
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To avg 15, 2006 11:35 pm

Jaz se v neki meri strinjam s to idejo, saj se s prdekalom omejenim na 45km/h ne upam peljat (pa ne od silne hitrosti, grem s kolesom več po gozdu).

Hitrost 45km/h je po mojem mnenju na motorju nevarnejša od hitrosti 60 ali 70km/h, saj je(naj bi bila) prednost motorja, da se že pri pospeševanju izogneš pacientom, ki sedijo v (več)tonskih vozilih misleč, da so sami na cesti.
Ta možnost ti je z blokado ozr. z neumnim zakonom avtomatsko odvzeta in ostaneš sam sredi ceste 20km/h počasnejši od ostalih udeležencev v prometu, brez moči za morebitno izogibanje s pospeševanjem, prehitevanje, praktično kakršno koli manevriranje razen zaviranja.

S tega stališča je to zelo dobrodošla sprememba, ki reši skuteriste iz podrejenega položaja na cesti.

Vendar pa mislim, da bi bilo pametno, da ta "nagrada" k B izpitu stopi v veljavo šele, ko osebi preteče status voznika začetnika, torej ,ko že nekako ve, kako promet funkcionira, kako se je treba obnašati.
Če pa ta oseba že naredi kako začetniško napako, ki vodi v prometno nezgodo, je zaščiten/a v avtomobilski pločevini, torej je škoda v veliki možnosti le materialna.
Če se enaka situacija zgodi na motorju so telesne poškodbe neizogibne.

Ko pa se izteče začetniška doba, naj se vključi tudi dovoljenje do 125ccm, oseba ima osvojen koncept prometa, če ga pa v treh letih ne dojame, potem pač ni pomoči.
Tak človek je posledično nevaren v vseh sferah prometa, že kot pešec, kaj šele voznik česarkoli že.

To se mi zdi spametna rešitev sedaj neprimerne zakonske ureditve na tem področju.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Tilen18
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po nov 08, 2004 2:09 pm

Napisal/-a Tilen18 To avg 15, 2006 11:42 pm

uff kaj se vse piše, se mi neda tolko brat, samo povejte mi če se bo dalo vozit s 125kami z B izpitom al ne?
lp :lol:
Zadnjič spremenil Tilen18, dne Sr avg 16, 2006 9:12 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov