Stran 1 od 1

Reklamacija avtomobila - garancija

Objavljeno: Po sep 11, 2006 9:56 am
Napisal/-a Boris
Lep pozdrav,

sredi aprila sem kupil novega Megana kovinsko črne barve. Avto sem prvič pral sam čez kakšen mesec in takrat sem opazil, da imam cel zadnji spojler in del strehe zadaj in ob strani pikčasto in brez barve (zgleda da je barva odstopila).

Seveda sem se takoj odpeljal do avtohiše, kjer sem avto kupil. Tam sta ga pogledala šef servisa in šef avtohiše. Oba sta rekla, da se to lahko včasih zgodi že med samim transportom. Nakar jaz to lepo reklamiram, odpeljem v drugo avtohišo, kjer je "strokovnjak" naredil ogled in meritve. Čez 2 dni dobim lepo domov pošto, da je reklamacija zavrnjena, ker je vzrok da barva "odpada" zunanji vpliv (rekli so kao da mi je nekdo avto polil s kislino)... Hahahah.... Pikice na strehi so tako razporejene, da to nikakor ne more biti, pa tudi avto je bil garažiran....

Torej reklamacija je bila zavrnjena.
Kaj naj sedaj naredim ? Če ne bo šlo drugače jih bom vse dal v medije in šel v tožbo Renault Slovenija. Avto pač ni bil poceni, pa tudi jezi me, da se to lahko zgodi pri novem avtomobilu. Da ne govorim o drugih nekvalitetnih lastnostih, ki sem jih še našel. Poleg tega mi na "ključu-kartici" še vedno piše Scenic.... zgleda da tut to ne vejo več, kaj je Megane in kaj Scenic.

Prosim za nasvete, oziroma vaše izkušnje.

Objavljeno: Po sep 11, 2006 10:06 am
Napisal/-a svadreb
Pojdi še kakega avtoličarja vprašat za določitev možnega vzroka odpadanja barve. Pol pa še enkrat uradno pisno reklamiraj škodo oz. se pritoži na njihovo zavrnitev reklamacije. Mogoče bi šel še v kako drugo Renault avtohišo povprašat, ali je to primer za reklamacijo. Ne vem kako to odstopanje barve zgleda, zato težko komentiram. Pa v pritožbi jim natrosi še kako pomanjkljivost, če si jo odkril. Še prej pa dobro preveri in izključi vse možnosti zunanjih vplivov, ki bi škodovali barvi.

Objavljeno: Po sep 11, 2006 10:26 am
Napisal/-a Boris
svadreb je napisal/-a:Pojdi še kakega avtoličarja vprašat za določitev možnega vzroka odpadanja barve. Pol pa še enkrat uradno pisno reklamiraj škodo oz. se pritoži na njihovo zavrnitev reklamacije. Mogoče bi šel še v kako drugo Renault avtohišo povprašat, ali je to primer za reklamacijo. Ne vem kako to odstopanje barve zgleda, zato težko komentiram. Pa v pritožbi jim natrosi še kako pomanjkljivost, če si jo odkril. Še prej pa dobro preveri in izključi vse možnosti zunanjih vplivov, ki bi škodovali barvi.


Ja, saj to bom še naredil. Šel bom še do kakega avtoličarja, mal moram še poslikat pa prilepim sliko, da bo bolj jasno kako to zgleda. Že tako je Meganu padla prodaja, pa zgleda da se še vedno delajo norca iz nas potrošnikov!

Objavljeno: Po sep 11, 2006 11:10 am
Napisal/-a ice
slight offtopic (skuze-mwa): 7 let voznik renaulta - 2x clio... doživel veliko prigod, še več jih slišal od znancev in random folka.... sedaj vozim Suzuki in sem zelo zadovoljen. Pomoje ti to lahko že malo pove o reliabilityu renfaulta™.

Tudi sam sem bil zelo blizu predat celotno gradivo mojemu odvetniku in poslati vsem medijem, pa so pol le v garanciji ustimal avto, da sem se lahko peljal mirno na sestanek v LJ ali MB. Najdalj sem si upal z njim do Benetk, brez rezervne cinšpule v pritljažniku... pri trenutnem avtu nisem menjal niti žarnice pa imam 17,000km od decembra (služba le 3km stran)...

Objavljeno: Po sep 11, 2006 12:41 pm
Napisal/-a mirjam
Boris, poglej PM.

Objavljeno: Po sep 11, 2006 1:24 pm
Napisal/-a milankregar
Prijavi jih uradu za varstvo potrošnikov. Na sodišče z njimi, pa v cajtnge, drugo ti žal ne preostane, če te pri renaultu ignorirajo. ;)