Stran 1 od 2

Chip tunning avta - birokracija

Objavljeno: To feb 06, 2007 11:19 am
Napisal/-a zee
Živjo.
Razmišljam o chipanju svojega avtomobila, pa me zanima, kako je s homologacijo in ostalimi papirji pri tem posegu, pri katerem se povečata moč in navor.

Hvala za odgovore in lep pozdrav,
zee

Objavljeno: To feb 06, 2007 11:22 am
Napisal/-a nejko307
ne rabiš nobene homologacije.... :ne
čipaš in voziš :tomidelej:

lp

Objavljeno: To feb 06, 2007 11:29 am
Napisal/-a zee
zagotovo?

če je tako, potem pa samo še vruuuuuuuuuuuuuuuuuum.... :twisted:

tnx!

Objavljeno: To feb 06, 2007 11:34 am
Napisal/-a stardo
ti samo priklopi na računalnik pa varno vozi :D

Objavljeno: To feb 06, 2007 11:42 am
Napisal/-a zee
chipal bom bolj zaradi večjega navora kot pa zaradi konjev, čeprav se 100 KM prav lepo sliši.

Hvala za nasvete!

zee

EDIT: dodal zahvalo

Objavljeno: To feb 06, 2007 12:35 pm
Napisal/-a DJ Dry Visage
Čisto formalno gledano bi moral spremembo homologirat. Vendar pri nas še ni prakse, da bi pristojni organ preverjal moč motorja in tudi ne vem če imajo primerne naprave s katerimi bi to lahko izvajali.

Se pa takšne kontorle izvaja npr. v Nemčiji in glede na popularnost čipanaj lahko po mojem mnenju v prihodnosti takšne kontrole pričakujemo tudi pri nas.

Objavljeno: To feb 06, 2007 12:43 pm
Napisal/-a zee
upam, da ne na način, kot se to izvaja pri stylingu, ko imaš (baje) lahko probleme tudi če imaš denimo aluminijaste stopalke.

zee

Objavljeno: To feb 06, 2007 1:05 pm
Napisal/-a nejko307
zee je napisal/-a:upam, da ne na način, kot se to izvaja pri stylingu, ko imaš (baje) lahko probleme tudi če imaš denimo aluminijaste stopalke.

zee


a ni to žalostno :o ... kaj čmo... 8) 8) .. takle mamo.... :lol:

Objavljeno: To feb 06, 2007 1:07 pm
Napisal/-a kamikaza00
nejko307 je napisal/-a:ne rabiš nobene homologacije.... :ne
čipaš in voziš :tomidelej:

lp

tako je,saj ti nemorejo preverit,še nimajo ščim

Objavljeno: To feb 06, 2007 1:13 pm
Napisal/-a zee
komaj čakam, da to zirhtam ...

Objavljeno: To feb 06, 2007 1:34 pm
Napisal/-a jadam007
pa fajn se furi ne! :twisted:

Objavljeno: To feb 06, 2007 2:07 pm
Napisal/-a pinny
dejte mi nekej rečt glede teh čipanj pa tega, kk je pa rečmo na tehničnem k greš, a se tist čis tk kje vidi al kk, k se mi zdi da je to majčkena zadevca in da se to ne vid kr tk, pa da rečmo ti un tip tam ne more kej srat da bi pol več registracije rečmo plaču zarad nove moči pa to?

Objavljeno: To feb 06, 2007 2:17 pm
Napisal/-a nejko307
ČIPANJE=== OPTIMIRANJE ELEKTRONIKE :lol:

avto se priklopi na računalnik in se spremenijo parametri avtomobila(elektronike)
(toliko čisto osnovno)

ostalo ti bodo pa povedali strokovnjaki :tomidelej:

lp

Objavljeno: To feb 06, 2007 2:37 pm
Napisal/-a zee
mimogrede: se splača ob čipanju namestiti še kakšen bolj športen filter (da dobijo novi konjički dovolj zraka)?

Objavljeno: To feb 06, 2007 2:56 pm
Napisal/-a esem
čipanje se ti splača samo, če imaš turbino. Pri čipanju ne optimirajo samo elektronike, spremenijo tudi nastavitve turbine in s tem povečajo tlak polnjenja (predvsem s tem povečajo konjičke in navor), tako da že turbina sama poskrbi za več kisika.

Objavljeno: To feb 06, 2007 2:57 pm
Napisal/-a zee
turbinca je že.

Objavljeno: To feb 06, 2007 3:00 pm
Napisal/-a seat
pinny je napisal/-a:dejte mi nekej rečt glede teh čipanj pa tega, kk je pa rečmo na tehničnem k greš, a se tist čis tk kje vidi al kk, k se mi zdi da je to majčkena zadevca in da se to ne vid kr tk, pa da rečmo ti un tip tam ne more kej srat da bi pol več registracije rečmo plaču zarad nove moči pa to?


Ti vrjetno misliš na P-Box (power box),ki pa je je vreden en ku**c oz. ti lahko zaradi načina delovanja še pokvari elektroniko,ker deluje na način,da računalniku pošilja lažne podatke o gorivu in tlaku.Optimiranje,ki pa ga izvaja RSR pa temelji na optimiranju same elektronike,ki pa se kasneje nikjer ne vidi oz. mogoče samo na servisu,če je serviser dovolj pozoren na same parametre.

Objavljeno: Če feb 08, 2007 10:54 am
Napisal/-a Matevz S.
Eno izmed podjetij, ki opravlja tehnične preglede in homologacijo, naj bi v kratkem nabavila opremo za meritve moči in navora, tako, da bo to lahko ena izmed kontrol pri tehničnem pregledu. :P
Največkrat pa bo prišlo to v poštev, ko ti bo policist odredil izredni tehnični pregled, zaradi suma, da je vozilo predelano (povečana moč motorja). :shock:

In prav je, da se to začne izvajati, ker sigurno ni nihče tako pošten, da bi pri plačilu obveznega zavarovanje povedal, da ima več kW in plačal zavarovanje za višji razred.
No a je bil kdo tako pošten :?:

Objavljeno: Če feb 08, 2007 11:20 am
Napisal/-a mega_ne
zee je napisal/-a:mimogrede: se splača ob čipanju namestiti še kakšen bolj športen filter (da dobijo novi konjički dovolj zraka)?


poznam modela, ki je na cliotu 2 dci80 pred čipanjem dal šp. filter in se ni poznalo, po čipanju ga je dal še enkrat in se je. tako je on rekel, gre pa se za vgradni športni filter (daš ga namesto sedanjega, v isto škatlo) - zvok je isti. jaz tut razmišljam o tem...

Objavljeno: Če feb 08, 2007 12:10 pm
Napisal/-a seat
matevzs je napisal/-a:Eno izmed podjetij, ki opravlja tehnične preglede in homologacijo, naj bi v kratkem nabavila opremo za meritve moči in navora, tako, da bo to lahko ena izmed kontrol pri tehničnem pregledu. :P
Največkrat pa bo prišlo to v poštev, ko ti bo policist odredil izredni tehnični pregled, zaradi suma, da je vozilo predelano (povečana moč motorja). :shock:

In prav je, da se to začne izvajati, ker sigurno ni nihče tako pošten, da bi pri plačilu obveznega zavarovanje povedal, da ima več kW in plačal zavarovanje za višji razred.
No a je bil kdo tako pošten :?:


Če bo to samo pri izrednih pregledih pol se bo zadeva obnesla drugače pa pri rednem pregledu pa ne.kaj ti je pa problem stopit k tunerju,da ti vrne parametre v orginalno stanje.