Stran 1 od 2

Tehtanje tovornjaka

Objavljeno: So jul 05, 2008 4:25 pm
Napisal/-a kocka430
Pozdravljeni.

Pred nekaj dnevi so policaji ustavili našega voznika tovornjaka.Bil je z tovornjakom in zprikolico.Policaj ga je najprej ustavil na desni avtobusni postaji , nato pa mu pokazal naj gre na levo avtobusno postajo kjer je zraven še parkirišče od pizzerije,ta avtobusna postaja je nekaj metrov dalje od desne.Bila sta dva krepko zaj.... policaja iz domžal (imena nebom pisal)in kombi , kjer so bile spravljene tehtnice, katerega je vozil nekdo drug.Sedaj pa me zanima , ali te sploh lahko ustavi na avtobusni postaji in nato pošlje na drugo stran ceste na drugo avtobusno postajo.Pa še to, tovornjak je stal pol na avtobusni pol na parkirišču , tako da tehtnice niso bile na enaki višini.Kazen za šefa je 2400€ in za voznika 600€ to je polovička.Ali bi bilo mogoče kaj doseči z pritožbo???
Kar se tiče prekrška je bilo preveč naloženo pa še nekaj glede tahografa...


lp

Objavljeno: So jul 05, 2008 4:38 pm
Napisal/-a Shebo
Policaj te lahko ustavi na avtobusni. Zapomni si vedno hirarhijo: prometni znak - semafor - policaj.

Kar se pa tiče tehtanja in neenakomerne višine, pa bi moral preveriti postopek o tehtanju tovornjakov.

Objavljeno: So jul 05, 2008 4:41 pm
Napisal/-a black
Lahko te ustavi na avtobusni postaji,ampak imaš tudi vso pravico da ne ustaviš tam.Ustavit pa moraš potem na prvi primerni lokaciji...

Objavljeno: So jul 05, 2008 4:55 pm
Napisal/-a f.taunus
Končno so začeli loviti tudi tovornjakarje, ki uničujejo ceste s preobremenjenimi vozili. :pivo

Objavljeno: So jul 05, 2008 4:59 pm
Napisal/-a kocka430
Jah če nebi ustavil bi absolutno šel za njim.Ker je bil ta policaj tako defekten , da bi razkiral tudi avto samo da te dobi....



Drugače pa sem bil jaz tudi zraven , tako najbolje , da vam še jaz povem svojo zgodbo.
*policaj ni vedel da se jaz in voznik poznava!

In sicer se je dogajalo takole.Ko je policaj voznika ustavil na desni in ga poslal na levo, sem jaz stal že skoraj na avtobusni postaji.Bil sem z kolesom.Drugi policaj je bil kake 3m stran od mene in sedel v avto, nakar jaz našemu vozniku na ves glas zavpijem , v smislu heca "kar pelji naprej , kaj jih j**e!! ".Ko je policaj v avto to slišal prileti do mene (brez kape!) in nad mene začne vpiti kot na kakšnega gluhega in pravi: " komu ste vi rekli , kaj jih j**e" jaz samo odvrnem "vam nisem rekel popolnoma nič", nato policaj reče "bomo sedaj videli kdo bo koga jebal ,ampak takrat je že imel na glavi kapo ki jo je malo po začetku pogovora nataknil na svojo popolnoma prazno glavo.Vsega skupaj sem mu moral 4x razložiti , da njemu nisem ničesar rekel mi on prav agresivno odvrne " potem se pa spelji dalje" in ni mi rekel naj se odstranim ampak naj se speljem.Jaz mu samo veselo odvrnem , da bom šel ko bo meni pasalo in ne njemu.In tako se bil skozi zraven pri postupku in se policaji smejal v glavo ko je zčel kaj pametovati glede prekrškov.Kar se pa tiče pogovora z policajem , ki sem ga nevadel zgoraj pa imam dve priči ki sta polnoletni , jaz pa sem še mladoletna oseba....

samo da se malo razpišem o teh slovenskih kretenih......

Objavljeno: So jul 05, 2008 5:02 pm
Napisal/-a kocka430
f.taunus je napisal/-a:Končno so začeli loviti tudi tovornjakarje, ki uničujejo ceste s preobremenjenimi vozili. :pivo



Nevem zakaj si tako pameten.Če bii bil ti lastnik ali pa voznik tovornjaka bi gotovo govoril drugače...In tudi če bi ime voznik naloženo manj kot 40 ton skupne mase bi bil še vseeno na osni pritiski pretežak , katerega se neda pri mivki nikoli točno ujeti...

Tako je pri teh slovenskih policajih tudi če skupno nisi pretežek boš pa zato na osni pritisk...Kreteni!!!!

Objavljeno: So jul 05, 2008 7:06 pm
Napisal/-a B3NZ0
k****n si ti, ker si se nekaj vmešaval v zadevo, ki se tebe nič ne tiče...(pa brez zamere) In ni 2x za reči da so ga na koncu tako pojebali zaradi tebe, ker si jih zživciral... Ponavadi je tko, da če si ti do drugega prijazen bo tudi drug do tebe, kar se mene tiče še nikoli insem imel problemov s policaji, pa bi bil lahko dostikrat kaznovan in podobno, vendar če si prijazen se da ponavadi vse zmenit. Na živce mi gre tak folk, ki se dela nekega frajerja pred policaji, sam veš kdo se na koncu smeje...
Če bi biu jest voznik tega tovornjaka bi še tebe zraven u k** poslal...

LP

Objavljeno: So jul 05, 2008 7:29 pm
Napisal/-a jay
ja ponavadi je tak, da se folk frajeriši pred policaji, ne plačuje kazni, na koncu pa ga popuši ;)
jaz tudi nisem imel problemov z policaji, če me ustavi brez luči, se nebom bunil ampak plačal in čao 8)

Objavljeno: So jul 05, 2008 7:29 pm
Napisal/-a seicento 2
stari lepo povedano

kaj se boš kregal če se da na lep način pogovorit

lp

Objavljeno: So jul 05, 2008 8:14 pm
Napisal/-a kocka430
To kar sem jaz rekel nima nobene veze z kaznijo!!!!Policaj je šel točno po pravilniku kolikšna je za katero stvar kazen.Drugače pa policaj ni vedel da se midva poznava , niti da on za našo firmo vozi, ker mene ni nič vprašal kdo sem in kaj sem.Kaj sem pa delal tam je pa moja stvar ker je zraven gostilna.Oviral pa nisem nobenega............seicento 2 , s tem policajem se neda nič lepo zmeniti, to pravijo tudi drugi šoferji...

Objavljeno: So jul 05, 2008 8:33 pm
Napisal/-a seicento 2
se ti dam prav da obstajajo tudi taki policaji

lp

Objavljeno: So jul 05, 2008 8:33 pm
Napisal/-a Matevz S.
Osni pritisk najbolj uničuje vozišče in še ne dolgo nazaj je DRSC zaračunaval avtoprevozniškim in gradbenim podjetjim škodo, ki so jo povzročili glede na prevoženo razdalja in prekoračitvijo osnega pritiska in skupne mase. Upam, da se bo to kmalu spet začelo izvajati.

Če so preseženi osni pritiski in skupna masa se tak prevoz lahko opravi le na podlagi dovoljenja za izredni prevoz, vendar za kiper prevoze pozabte na dovoljenja, ker lahko peljete manj, drugače je npr. transformator za elektrano, ki ga ne moreš razstavit ali kaj podobnega.

Policist lahko ustavlja tudi na avtobusni, če s tem ni pretirano oviran promet avtobusov. V skladu z 242. členom ZVCP-1,UPB5 policist odredi tehtanje na samem kraju ustaitve, če pa tega tam ni mogoče opraviti tam pa pove, kjer se bo tehtalo, za odlkon tehtanja je predpisana kazen, ki je višja kot kazen za preobremenitev. Če te ustavi npr. na Trojanah, pa nima pri sebi kontrolorja osnih pritiskov iz Cestela, lahko odredi tehtanje v Heliosu, kjer se sklenjena pogodba (to je po vsej Sloveniji, v LJ je npr. deponja Barje,...).

PS: ne vem zakaj kupujete 4-osne kiperje, ki imajo NDM (po proizvajalcu 41 ton), če lahko v Sloveniji vozte samo 31 izjemoma 32 ton.

Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).

Objavljeno: So jul 05, 2008 8:38 pm
Napisal/-a Sm4jli
Matevz S. je napisal/-a:Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).

Res je. So pa iz Vodnikove,specializirana enota za nadzor prometa.
Kmalu bo še en kombi za tehtanje tovornjakov na cesti :tomidelej:

Objavljeno: So jul 05, 2008 8:40 pm
Napisal/-a Matevz S.
kocka430 je napisal/-a:
f.taunus je napisal/-a:Končno so začeli loviti tudi tovornjakarje, ki uničujejo ceste s preobremenjenimi vozili. :pivo



Nevem zakaj si tako pameten.Če bii bil ti lastnik ali pa voznik tovornjaka bi gotovo govoril drugače...In tudi če bi ime voznik naloženo manj kot 40 ton skupne mase bi bil še vseeno na osni pritiski pretežak , katerega se neda pri mivki nikoli točno ujeti...

Tako je pri teh slovenskih policajih tudi če skupno nisi pretežek boš pa zato na osni pritisk...Kreteni!!!!


Osni pritisk se da čist lepo zračunat:
če je cesta 10 tonska : prva os 10 ton ( ta je vedno cca. 7.5 tone), pogonska os 11.5 tone, trojna os polpriklopnika 24 ton

če je cesta 8 tonska je pa vsaka enojna os 8 ton, trojna os pa je 19,2 tone ( 80% 10 tonske ceste).

To pomen, da na 8 tonski cesti ne moreš vozit 40 ton skupne ampak dobrih 35 ton, pa se osni pritiski izidejo!

Sicer je pa v pravilniku o merah, masah in dimenzijah vozil vse lepo napisano.

Objavljeno: So jul 05, 2008 8:43 pm
Napisal/-a Matevz S.
Sm4jli je napisal/-a:
Matevz S. je napisal/-a:Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).

Res je. So pa iz Vodnikove,specializirana enota za nadzor prometa.
Kmalu bo še en kombi za tehtanje tovornjakov na cesti :tomidelej:


Res je čaka samo še homologacijo, pol bodo pa Finske vage slovenske kamione vagale :lol:

Pa tud ta stare od Libele niso slabe, sam Jumper je mal prevelik za obračat po cesti.

Objavljeno: So jul 05, 2008 11:03 pm
Napisal/-a kolesar
kolko se pa ustavi pretežkih tovornjakov?
mislim da bi tule lahk lepe kazni pisal, ker se eni tovornjakarji prav požvižgajo na to, sm tud delal v taki firmi ko so se..

Objavljeno: So jul 05, 2008 11:13 pm
Napisal/-a bizgec
Matevz S. je napisal/-a:Osni pritisk najbolj uničuje vozišče in še ne dolgo nazaj je DRSC zaračunaval avtoprevozniškim in gradbenim podjetjim škodo, ki so jo povzročili glede na prevoženo razdalja in prekoračitvijo osnega pritiska in skupne mase. Upam, da se bo to kmalu spet začelo izvajati.

Če so preseženi osni pritiski in skupna masa se tak prevoz lahko opravi le na podlagi dovoljenja za izredni prevoz, vendar za kiper prevoze pozabte na dovoljenja, ker lahko peljete manj, drugače je npr. transformator za elektrano, ki ga ne moreš razstavit ali kaj podobnega.

Policist lahko ustavlja tudi na avtobusni, če s tem ni pretirano oviran promet avtobusov. V skladu z 242. členom ZVCP-1,UPB5 policist odredi tehtanje na samem kraju ustaitve, če pa tega tam ni mogoče opraviti tam pa pove, kjer se bo tehtalo, za odlkon tehtanja je predpisana kazen, ki je višja kot kazen za preobremenitev. Če te ustavi npr. na Trojanah, pa nima pri sebi kontrolorja osnih pritiskov iz Cestela, lahko odredi tehtanje v Heliosu, kjer se sklenjena pogodba (to je po vsej Sloveniji, v LJ je npr. deponja Barje,...).

PS: ne vem zakaj kupujete 4-osne kiperje, ki imajo NDM (po proizvajalcu 41 ton), če lahko v Sloveniji vozte samo 31 izjemoma 32 ton.

Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).


Kdaj in kje si slišal ali videl,da je DRSC komu kaj zaračunal za uničevanje cest?

Objavljeno: So jul 05, 2008 11:15 pm
Napisal/-a bizgec
Matevz S. je napisal/-a:
Sm4jli je napisal/-a:
Matevz S. je napisal/-a:Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).

Res je. So pa iz Vodnikove,specializirana enota za nadzor prometa.
Kmalu bo še en kombi za tehtanje tovornjakov na cesti :tomidelej:


Res je čaka samo še homologacijo, pol bodo pa Finske vage slovenske kamione vagale :lol:

Pa tud ta stare od Libele niso slabe, sam Jumper je mal prevelik za obračat po cesti.


Če je jumper prevelik za obračat sta pa bel in srebrn vw cady kar v redu,a ne?

Objavljeno: So jul 05, 2008 11:17 pm
Napisal/-a bizgec
Matevz S. je napisal/-a:
kocka430 je napisal/-a:
f.taunus je napisal/-a:Končno so začeli loviti tudi tovornjakarje, ki uničujejo ceste s preobremenjenimi vozili. :pivo



Nevem zakaj si tako pameten.Če bii bil ti lastnik ali pa voznik tovornjaka bi gotovo govoril drugače...In tudi če bi ime voznik naloženo manj kot 40 ton skupne mase bi bil še vseeno na osni pritiski pretežak , katerega se neda pri mivki nikoli točno ujeti...

Tako je pri teh slovenskih policajih tudi če skupno nisi pretežek boš pa zato na osni pritisk...Kreteni!!!!


Osni pritisk se da čist lepo zračunat:
če je cesta 10 tonska : prva os 10 ton ( ta je vedno cca. 7.5 tone), pogonska os 11.5 tone, trojna os polpriklopnika 24 ton

če je cesta 8 tonska je pa vsaka enojna os 8 ton, trojna os pa je 19,2 tone ( 80% 10 tonske ceste).

To pomen, da na 8 tonski cesti ne moreš vozit 40 ton skupne ampak dobrih 35 ton, pa se osni pritiski izidejo!


Prosim razloži mi,kaj je to trojna os.

Objavljeno: So jul 05, 2008 11:20 pm
Napisal/-a bizgec
[quote="Matevz S."]Osni pritisk najbolj uničuje vozišče in še ne dolgo nazaj je DRSC zaračunaval avtoprevozniškim in gradbenim podjetjim škodo, ki so jo povzročili glede na prevoženo razdalja in prekoračitvijo osnega pritiska in skupne mase. Upam, da se bo to kmalu spet začelo izvajati.

Če so preseženi osni pritiski in skupna masa se tak prevoz lahko opravi le na podlagi dovoljenja za izredni prevoz, vendar za kiper prevoze pozabte na dovoljenja, ker lahko peljete manj, drugače je npr. transformator za elektrano, ki ga ne moreš razstavit ali kaj podobnega.

Policist lahko ustavlja tudi na avtobusni, če s tem ni pretirano oviran promet avtobusov. V skladu z 242. členom ZVCP-1,UPB5 policist odredi tehtanje na samem kraju ustaitve, če pa tega tam ni mogoče opraviti tam pa pove, kjer se bo tehtalo, za odlkon tehtanja je predpisana kazen, ki je višja kot kazen za preobremenitev. Če te ustavi npr. na Trojanah, pa nima pri sebi kontrolorja osnih pritiskov iz Cestela, lahko odredi tehtanje v Heliosu, kjer se sklenjena pogodba (to je po vsej Sloveniji, v LJ je npr. deponja Barje,...).

PS: ne vem zakaj kupujete 4-osne kiperje, ki imajo NDM (po proizvajalcu 41 ton), če lahko v Sloveniji vozte samo 31 izjemoma 32 ton.



Od kdaj pa 4-aksar ne sme vozit 32 ton skupne mase?