Stran 1 od 1
Reklamacija al ne...
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 4:32 pm
Napisal/-a Pollo
Pozim sm pr XXX kupu rezervne dele za redni servis...Zadn tedn sm na ac opažu neke probleme,kerm i je gorela lucka za olje.dons sm biu na pooblascenem servisu, kjer so ugotovil, da so mi prodal narobn oljni filter.seveda je biu na konc menjava+delo+ ugotavljanje napake priselo račun 133€

zdj mene zanima, če lahko jst kej urgiram pr firmi ki mi je prodala oljni filter, račun mam filter tud...če bi mogu dons plačat samo 1O+€ se ne bi sekiru samo da sm pa plaču 133€ da so mi najdl in odpravl napako, ker mi niso prvotno prodal pravi filter, se mi zdi pa neumno...zanimajo me dejanske možnosti ne kaj bi blo "prav"
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 6:06 pm
Napisal/-a baucek
Kdo ti je pa namontiral ta "napačni" oljni filter?
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 6:06 pm
Napisal/-a Pollo
mesojedec ..vw
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 6:10 pm
Napisal/-a baucek
Meni ni jasno, kako ti lahko uradni serviser zmontira napačen filter-bi pomoje mogel vedet, kaj počne pa kaj montira. Glede reklamacije pa mislim, da ne boš nič dosegel. Naj raje še kdo drug, ki se bolje razume, pove kako in kaj.
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 6:33 pm
Napisal/-a graal
poz!
Najboljš da greš ponovno do te osebe XXX in ponovno "kupiš" filter za olje. Kot prvo opazuj ali o pravilnosti filtra presodi glede na katalog ali "na pamet". Če ti tokrat proda pravi filter, si nedvomno dokazal, da so prvič oni za****ali. Če ti pa ponovno želi prodat napačen filter, pa mu razloži nastalo situacijo in povej, da tržni inšprektorji radi ukrepajo v takšnih primerih, saj on prodaja nek del ki to sploh ni. Glede odškodnine pa če dosežeš če ne druga dobropis za teh 150€ si dosegel ogromno. Pač vzameš neko olje ali nekaj te vrednost, da si vsaj nekako pokriješ nastalo finančno škodo.
lp, Aleš.
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 9:54 pm
Napisal/-a Psepi
H-FReAK je napisal/-a:poz!
Najboljš da greš ponovno do te osebe XXX in ponovno "kupiš" filter za olje. Kot prvo opazuj ali o pravilnosti filtra presodi glede na katalog ali "na pamet". Če ti tokrat proda pravi filter, si nedvomno dokazal, da so prvič oni za****ali. Če ti pa ponovno želi prodat napačen filter, pa mu razloži nastalo situacijo in povej, da tržni inšprektorji radi ukrepajo v takšnih primerih, saj on prodaja nek del ki to sploh ni. Glede odškodnine pa če dosežeš če ne druga dobropis za teh 150€ si dosegel ogromno. Pač vzameš neko olje ali nekaj te vrednost, da si vsaj nekako pokriješ nastalo finančno škodo.
lp, Aleš.
Točno tako kot je napisal H-Freak. Ni mi pa jasno kako si :
1. Pooblaščeni serviser kaj takega dovoli. (če pa je šlo samo za napako, pa se ti bodo itak iskreno opravičili in nič komplicirali in ti dali na naslednjem servisu orenk popust)
2. Pustite vi nategnit na suho. Jaz servisiram alfo pri Zegi in vsakič, ko pridem po avto (če že ne stojim zraven med servisom in zabavam delavnico

, kar ti dopustijo in je to en velik + kar se zaupanja tiče) vse originalne škatlice in deli ki so bili menjani zapakirani stoji v avtu.
Vsekakor lahko da je šlo samo za napako, se pa v vsakem primeru ne splača delati kažina zaradi 130eur. Vem da ni drobiž , ampak vseeno.

Objavljeno: Sr jul 30, 2008 10:47 pm
Napisal/-a Pollo
Psepi je napisal/-a:H-FReAK je napisal/-a:poz!
Najboljš da greš ponovno do te osebe XXX in ponovno "kupiš" filter za olje. Kot prvo opazuj ali o pravilnosti filtra presodi glede na katalog ali "na pamet". Če ti tokrat proda pravi filter, si nedvomno dokazal, da so prvič oni za****ali. Če ti pa ponovno želi prodat napačen filter, pa mu razloži nastalo situacijo in povej, da tržni inšprektorji radi ukrepajo v takšnih primerih, saj on prodaja nek del ki to sploh ni. Glede odškodnine pa če dosežeš če ne druga dobropis za teh 150€ si dosegel ogromno. Pač vzameš neko olje ali nekaj te vrednost, da si vsaj nekako pokriješ nastalo finančno škodo.
lp, Aleš.
Točno tako kot je napisal H-Freak. Ni mi pa jasno kako si :
1. Pooblaščeni serviser kaj takega dovoli. (če pa je šlo samo za napako, pa se ti bodo itak iskreno opravičili in nič komplicirali in ti dali na naslednjem servisu orenk popust)
2. Pustite vi nategnit na suho. Jaz servisiram alfo pri Zegi in vsakič, ko pridem po avto (če že ne stojim zraven med servisom in zabavam delavnico

, kar ti dopustijo in je to en velik + kar se zaupanja tiče) vse originalne škatlice in deli ki so bili menjani zapakirani stoji v avtu.
Vsekakor lahko da je šlo samo za napako, se pa v vsakem primeru ne splača delati kažina zaradi 130eur. Vem da ni drobiž , ampak vseeno.

1) rezervn del je bil kupljen v xxx trgovini montiran pri mesojedcu
2) nevem zakaj bi zravn stal vem, da so vgradil kr sm prnesu, tko da krivda ni njihova
3) če iz 9€ nastane 13O€, kater del sm ze plaču+ delo in sem mogu vse še 1x...gre se za princip...
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 10:57 pm
Napisal/-a graal
Psepi je napisal/-a:H-FReAK je napisal/-a:poz!
Najboljš da greš ponovno do te osebe XXX in ponovno "kupiš" filter za olje. Kot prvo opazuj ali o pravilnosti filtra presodi glede na katalog ali "na pamet". Če ti tokrat proda pravi filter, si nedvomno dokazal, da so prvič oni za****ali. Če ti pa ponovno želi prodat napačen filter, pa mu razloži nastalo situacijo in povej, da tržni inšprektorji radi ukrepajo v takšnih primerih, saj on prodaja nek del ki to sploh ni. Glede odškodnine pa če dosežeš če ne druga dobropis za teh 150€ si dosegel ogromno. Pač vzameš neko olje ali nekaj te vrednost, da si vsaj nekako pokriješ nastalo finančno škodo.
lp, Aleš.
Točno tako kot je napisal H-Freak. Ni mi pa jasno kako si :
1. Pooblaščeni serviser kaj takega dovoli. (če pa je šlo samo za napako, pa se ti bodo itak iskreno opravičili in nič komplicirali in ti dali na naslednjem servisu orenk popust)
2. Pustite vi nategnit na suho. Jaz servisiram alfo pri Zegi in vsakič, ko pridem po avto (če že ne stojim zraven med servisom in zabavam delavnico

, kar ti dopustijo in je to en velik + kar se zaupanja tiče) vse originalne škatlice in deli ki so bili menjani zapakirani stoji v avtu.
Vsekakor lahko da je šlo samo za napako, se pa v vsakem primeru ne splača delati kažina zaradi 130eur. Vem da ni drobiž , ampak vseeno.

poz!
Psepi, žalostno vendar razumem servis oz. mesojedca, da ni jamral saj se vsi izogibajo "kompliciranja" s strankami, ker je le teh 90% zateženih slovencelnev, ki gledajo le na to kje bojo prišparali. In verjemi, da se na takšnih servisih doživi marsikaj vendar se lahko ogromno strank izgubi na račun kompliciranja.
Polo, da ne boš razumel tega kot proti tebi, navedel sem le dejstvo, ki ga poznam.
Tudi sam, sicer ne vgrajujem original delov, se pa vseeno držim načela, da pa more bit priznana zadeva.
Je pa res, da je dandanes težko najt ta pravi servis. Jaz imam recimo za Mazdo opcijo pred nosom v Mb (šerbinek) vendar mi je le-ta že pokazal svoje veščine, zato peljem sedaj avto ko sem ga "zložil" (nalet srnjadi) v Velenje k Skornšku, ki ga zaenkrat bolj cenim. Bomo videli kaj bo nastalo iz tega.
lp, Aleš.
Objavljeno: Sr jul 30, 2008 11:01 pm
Napisal/-a Pollo
hvala za pomoc, samo tle se gre za prodajalca rezervne opreme kater mi je dal napačen del...hvala bogu,da ni masina ribnla zarad tega(pritisk biu premajhn)...vrjetn bom jutr sou do te trgovine in pojasnu zadevo...
Objavljeno: Če jul 31, 2008 1:03 am
Napisal/-a Psepi
Pollo pardon, narobe sem prebral my bad.
