Stran 1 od 1

Alu platišča in špan

Objavljeno: Če feb 12, 2009 8:37 am
Napisal/-a volvo 2.5tdi
Pa bom opisal še jaz svojo zgodbo.Pred dvemi leti sm pri španu na brezovici kupil platišča OZ+gume TOYO cena vse skupaj nekje 1000€.Vse skupaj so mi zmontirali in zelo prijazno ponudili kavico ta čas ko sem čakal.Veselo se odpravim domov v Ajdovščino nekje pri Postojni je vsa stvar začela tresti ko pridem v Ajdovščino se zapeljem do kolega vulkanizerja naj pogleda da niso slučajno odvijačene platišča,vse ok nakar kolega eno platišče sname in jo da na centrirko ojoj zvito kako zvito hudiča če sem pa montiral pred 2 uram to stvar, sname še ostale 3. 2 od 3 zvite pokličem na špan opišem vso stvar in me seveda povabijo k njim.Po 2-3 tednih sem zopet imel pot v ljubljano in se ustavim pri španu dajo avto na dvigalo snamejo kolesa poglej poglej 3 zvite kako je to možno? Odgovor gospod vi ste vozil po robnikih v tistem trenutku mu bi kar eno primazal.Jato vam ne moremo vzet kakor reklamacijo ker ste vozil po robnikih,še zmeraj prijazen gospodu obrazložim da imam 10 let špedicije za seboj in več kilometrov k vsi v tisti garaži,in naj me neha imet za norca ker od njih do Ajdovščine po AC ni prav veliko robnikov potem se vseeno dogovoriva da mi scentrirajo platišča na njihove stroške. Počakam kako urco na avto pridem po avto ops treba plačat 120€ za centriranje,ja kako hudiča če smo se pa zmenili na vaše stroške ne popustijo meni se tudi malo mudi pop.... in plačam.Avto res lepo teče super še zmeraj malo jezen se odpravim po opravkih in domov.Po kakšnem mesecu zadovoljne vožnje pa se je vsa stvar začela ponavljati počasi počasi je začelo vse trest in vibrirat(zastojn masaža med vožnjo) zopet grem do kolega stvar dava na centrirko ohja zopet zvito malo tuhtamo in ugotovimo da so mi verjetno podtaknili kako drugo klasno robo pa čeprav je OZ.

Objavljeno: Če feb 12, 2009 8:48 am
Napisal/-a juhica
se nisem slisal za feltne ki bi se zvile same od sebe po nekaj 10 km voznje, nato bi ti jih scentriral in bi bilo za naslednji mesec spet okej... kr neki tole...

Objavljeno: Če feb 12, 2009 8:54 am
Napisal/-a scottie
Sej ni nujno da se platišče zvije samo od sebe, se zgodi da komu kakšna škatla z platiščem pri raztovarjanju pade po tleh,...

Volvo 2.5 tdi imaš PS.

Objavljeno: Če feb 12, 2009 9:14 am
Napisal/-a juhica
aja, pade dol in postane mehka al kako? oziroma tri skatle padejo dol in platisca postanejo mehka? ne razumem cist...

Objavljeno: Če feb 12, 2009 9:45 am
Napisal/-a Cash
Kolko colske maš, kake dimenzije gum maš, pa na koliko barov jih pumpaš?

Objavljeno: Če feb 12, 2009 9:55 am
Napisal/-a sašo5
skoraj se grem stavit, da je "stvar" v Toyi

P.S demontirat gumo dol in samo feltno na centrirko, pa boš vedel na čem si....

guma je enostavno "jajčasta" in ko so oni ponovno centrirali, so je po večkratnem obračanju gume na platišču(na montirki) le ta "ujela" s feltno in je bilo za en čas dobro.......to se dostikrat zna dogajat, sploh pri večjih merah; Dunlop je eno tako sranje, kar se tega tiče.......Michelin in Continental (za njih vem) in mogoče še kdo, gume "drejajo" tako, da je 99% okrogla in na če si pogledaš, na take gume gre tudi zelo malo uteži(cca 20-30 gr) - na nekaterih jih je pa za "kilo".....

Objavljeno: Če feb 12, 2009 10:00 am
Napisal/-a scottie
juhica je napisal/-a:se nisem slisal za feltne ki bi se zvile same od sebe po nekaj 10 km voznje, nato bi ti jih scentriral in bi bilo za naslednji mesec spet okej... kr neki tole...


Zdej ne vem al se norca delaš al še nikoli nisi slišal, da se lahko platišče ob padcu zvije. In če je platišče malenkost zvito, se ga da scentrirati, ampak slej ko prej potrese. Verjemi, sem delal v tej branži in vem kako se stvari delajo.

Lp

Objavljeno: Če feb 12, 2009 10:03 am
Napisal/-a scottie
sašo5 je napisal/-a:skoraj se grem stavit, da je "stvar" v Toyi

P.S demontirat gumo dol in samo feltno na centrirko, pa boš vedel na čem si....

guma je enostavno "jajčasta" in ko so oni ponovno centrirali, so je po večkratnem obračanju gume na platišču(na montirki) le ta "ujela" s feltno in je bilo za en čas dobro.......to se dostikrat zna dogajat, sploh pri večjih merah; Dunlop je eno tako sranje, kar se tega tiče.......Michelin in Continental (za njih vem) in mogoče še kdo, gume "drejajo" tako, da je 99% okrogla in na če si pogledaš, na take gume gre tudi zelo malo uteži(cca 20-30 gr) - na nekaterih jih je pa za "kilo".....


No to mora sedaj razjasniti kaj je točno narobe, ali se ob vrtenju platišča vidi, da je zvito ali samo guma skače. Sej najnovejše centrirke javijo, ko je "skok" gume prevelik.

Objavljeno: Če feb 12, 2009 10:40 am
Napisal/-a juhica
scottie je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:se nisem slisal za feltne ki bi se zvile same od sebe po nekaj 10 km voznje, nato bi ti jih scentriral in bi bilo za naslednji mesec spet okej... kr neki tole...


Zdej ne vem al se norca delaš al še nikoli nisi slišal, da se lahko platišče ob padcu zvije. In če je platišče malenkost zvito, se ga da scentrirati, ampak slej ko prej potrese. Verjemi, sem delal v tej branži in vem kako se stvari delajo.

Lp


se pravi zvito platisce lohk scentriras, okej, super, sem sicer do sedaj mislil da ce je platisce zvito ga lahko samo poravnas al pa stran vrzes ampak ocitno ne, dobr, zdej mi pa razlozi kaj se zgodi da zacne platisce zopet vibrirat. a utezi dol padejo oziroma se premaknejo????

Objavljeno: Če feb 12, 2009 11:31 am
Napisal/-a scottie
Odgovor je letel na tvoje predvidevanje, da platišče ob padcu postane mehko!! Predvidevam da je bil uporabnik VOLVO 2.5 TDI pošten in je imel dejansko smolo pri nakupu platišč in jih ni on poškodoval z vožnjo po robnikih.

Primer: Stranka je prišla z problemom, da mu gume tresejo. Po pregledu je bilo ugotovljeno, da ima eno platišče rahlo zvito. Na njegovo željo se platišče ni popravljalo, pač pa so fantje toliko časa obračali gumo in centrirali, da je stroj pokazal OK. Tudi na testni vožnji vibracij ni bilo več in stvar je bila zaključena. No stranka je prišla čez nekja časa nazaj, da so se vibracije ponovile in se odločila za popravilo platišča. Zakaj je prišlo do vibracij čez nekaj časa ne vem, če ne bi bil zraven, ne bi verjel.

Objavljeno: Če feb 12, 2009 11:50 am
Napisal/-a juhica
jest sem samo skepticen in presenecen nad tem, da je platisce tako mehko da ga (ocitno) ze malo mocnejsi udarec, do katerega (po trditvah avtorja) pride med normalno voznjo, deformira. in to kar vec platisc. no, se bolj zanimivo je da so ocitno kasneje s centriranjem uspeli zadevo ublaziti (kar je bilo dobro za kaksen mesec voznje), po tem casu pa se je platisce (ali vec njih) zopet zvilo...
kakor je nekdo zgoraj rekel so verjetno krive gume, mocno dvomim da so platisca lahko tako mehka ali da se obnasajo na tak nacin... je pa zanimivo da na to ni pomislil nihce od obeh vulkanizerjev. cudno, a ne?!
je pa vse skupaj samo moje mnenje... v vsakem primeru je prodajalec odgovoren...
lp

Objavljeno: Če feb 12, 2009 12:02 pm
Napisal/-a scottie
[quote=kakor je nekdo zgoraj rekel so verjetno krive gume, mocno dvomim da so platisca lahko tako mehka ali da se obnasajo na tak nacin... je pa zanimivo da na to ni pomislil nihce od obeh vulkanizerjev. cudno, a ne?!
je pa vse skupaj samo moje mnenje... v vsakem primeru je prodajalec odgovoren...
lp[/quote]

Tukaj se popolnoma strinjam s teboj, namreč da ni nihče pomislil na gume je res malo čudno. Mene moti še ena stvar in sicer: Če bi bili zviti dve platišč, potem bi res lahko predvideval, da je prišlo do udarca ob robnik, kako je pa lahko s tremi udaril ob robnik mi pa ni jasno, edino če se je vozil čez robnike po avtocesti. Prodajalec je sigurno odgovoren, če ne zaradi platišč pa zaradi gum.

Moti me tudi, da je uporabnik to napisal po dveh letih. So mogoče tako dolgo reševali reklamacijo!!??

Objavljeno: Če feb 12, 2009 12:21 pm
Napisal/-a volvo 2.5tdi
Cash je napisal/-a:Kolko colske maš, kake dimenzije gum maš, pa na koliko barov jih pumpaš?


205/50/16

2,5 bara
Mislim da je kaka 2razredna roba lahko slab aluminij ali pa kaj podobnega na hondi civic sem imel momo in mi je ženska zapeljala čez robnik 15-20 kmh in jih ni zvilo te sa pa kar same zvijajo saj če bi bile alesio al pa kaj podobnega bi razumel.

Objavljeno: Če feb 12, 2009 12:34 pm
Napisal/-a volvo 2.5tdi
scottie je napisal/-a:[quote=kakor je nekdo zgoraj rekel so verjetno krive gume, mocno dvomim da so platisca lahko tako mehka ali da se obnasajo na tak nacin... je pa zanimivo da na to ni pomislil nihce od obeh vulkanizerjev. cudno, a ne?!
je pa vse skupaj samo moje mnenje... v vsakem primeru je prodajalec odgovoren...
lp


Tukaj se popolnoma strinjam s teboj, namreč da ni nihče pomislil na gume je res malo čudno. Mene moti še ena stvar in sicer: Če bi bili zviti dve platišč, potem bi res lahko predvideval, da je prišlo do udarca ob robnik, kako je pa lahko s tremi udaril ob robnik mi pa ni jasno, edino če se je vozil čez robnike po avtocesti. Prodajalec je sigurno odgovoren, če ne zaradi platišč pa zaradi gum.
Moti me tudi, da je uporabnik to napisal po dveh letih. So mogoče tako dolgo reševali reklamacijo!!??[/quote]

Ne vbistvu so me takrat odslovili češ da je to moja napaka inje za njih stvar zaključena. Letos bompeljal zopet k njim poravnati platišča in montiral nove gume mogoče bo potem mir res je da je avto precej težek platišča se OZ super turizmo gt in mi je vulkanizer rekel da to ni glih platišče za tak avto ker ima precej ven pomaknjen sredinski del.Jaz se sicer ne strinjam z tem ker je pa vseeno malo firma platišč in ni kar nekaj bhf.Pa vseeno bomo videli kako bo ko zmontiram kake mehkejše gume gor ker toyo je kar precej groba in trda.Ko sem namontiral zimske novembra je bilo kakor da se vozim v citroenu.

Objavljeno: Če feb 12, 2009 1:08 pm
Napisal/-a mihaing
jaz pa mislim naslednje: podtaknili so ti obnovljeni platišči, kolikor vem jih tudi obnavljajo in odkupujejo

Objavljeno: Če feb 12, 2009 1:50 pm
Napisal/-a sašo5
mihaing je napisal/-a:jaz pa mislim naslednje: podtaknili so ti obnovljeni platišči, kolikor vem jih tudi obnavljajo in odkupujejo

miha, miha; ne ga "biksat"...... :lol:

Objavljeno: Če feb 12, 2009 10:33 pm
Napisal/-a Cash
volvo 2.5tdi je napisal/-a:
Cash je napisal/-a:Kolko colske maš, kake dimenzije gum maš, pa na koliko barov jih pumpaš?


205/50/16

2,5 bara
Mislim da je kaka 2razredna roba lahko slab aluminij ali pa kaj podobnega na hondi civic sem imel momo in mi je ženska zapeljala čez robnik 15-20 kmh in jih ni zvilo te sa pa kar same zvijajo saj če bi bile alesio al pa kaj podobnega bi razumel.


Aha, no sem samo vprašal, ker sem mislil, da si jih premalo napumpal a vidim, da si jih dovolj.

Objavljeno: So feb 14, 2009 7:13 am
Napisal/-a Mare2
volvo 2.5tdi je napisal/-a:Ne vbistvu so me takrat odslovili češ da je to moja napaka inje za njih stvar zaključena. Letos bompeljal zopet k njim.


In ti boš šel še enkrat k njim? Španu?

Še osel gre le enkrat na led...

Objavljeno: So feb 14, 2009 9:06 am
Napisal/-a SpunkyRacer
Po dveh letih bi pa lahko menjal platišča kajne? Če so res tako zvita itd? :?