Stran 1 od 2
nesreča pri vljučevanju in izkjučevanju na avtocesti
Objavljeno: So apr 18, 2009 10:05 pm
Napisal/-a smuky
Jaz moram reč,da sem ogromno na cesti tako,da to kar vidim me sploh več nič ne preseneča!!
Danes jaz vozim na autocesti in se zgodi ena stvar...
En model pred mano užge desni smernik z namenom,da se vključi na zaviralni pas in v istem času je pa en prihajal z namenom da bi se vključil iz pospeševalnega pasu na avtocesto.Moram reč,da tisto je pospeševalni pas+zaviralni pas!Oboje...
Kaj se je zgodilo?Ruknila sta se...
Zdaj me pa zanima kdo je bil tukaj kriv?
Kot jaz vem prednost ima tisti ki prihaja iz avtoceste sam kolega,ki je bil takrat poleg mene pravi,da ne...
Zdaj me pa zanima vaše mnenje...
Objavljeno: So apr 18, 2009 10:12 pm
Napisal/-a esem
Če bi malo boljše razložil, ne bi škodilo. Ne moreta oba hkrati bit na istem mestu na istem pasu - nekdo je moral zadnji zavit na posp/zav pas in tisti je kriv.
smuky je napisal/-a:Kot jaz vem prednost ima tisti ki prihaja iz avtoceste ...
Vedno ima prednost tisti, ki je že na pasu, ne glede na to, od kje prihaja. Če pas ni prost, se pač v nekoga, ki tam že je, zaletiš in seveda si vedno kriv - easy?
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 12:31 am
Napisal/-a smuky
Esem mislim,da nimaš prau al pa tudi ja.Nevem no....
Sam sem imel zelo podobno situacijo danes.
Jaz sem bil na pospeševalnem pasu in sem se želel vključit na hitro cestu.Pogledam jaz v ogledalo,da če se lahko varno vključim na hitro cesto in vidim jaz,da prihaja en avtomobil proti meni z vžganim desnim žmigaucem kateri ima namen it na zaviralni pas in ker sam vem,da je tisto poleg posveševalni pas tudi zaviralni pas sem dal prednost tistemu,ki je prihajal s hitre ceste in se želel vključit na zaviralni pas.Šele pol,ko se je tisti izključu iz hitre ceste sem se jaz vključil na hitro cesto.
Torej,če bi midva trčla kdo bi bil kriv?Po mojem jaz,ker tisti,ki prihaja iz avtoceste oz iz hitre ceste ima prednost...
Se mogoče motim?
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 12:39 am
Napisal/-a imilet1
ne cakat, da se un iz avtoceste vrine pred vas medtem ko ste vi na pospesevalnem pasu, ker je velika verjetnost, da ti un ko gre dol zacne se zavirat-ti pa zelis pospesevati, da bi se vkljucil....kako???nemogoce!!!
Tezite k temu, da ce greste dol z avtoceste pejte vedno za tistim ki pospesuje po pospesevalnem pasu-seveda ce ima zmigavc da se zeli vkljucit na AC.
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 4:33 pm
Napisal/-a abbe
smuky je napisal/-a:Esem mislim,da nimaš prau al pa tudi ja.Nevem no....
Sam sem imel zelo podobno situacijo danes.
Jaz sem bil na pospeševalnem pasu in sem se želel vključit na hitro cestu.Pogledam jaz v ogledalo,da če se lahko varno vključim na hitro cesto in vidim jaz,da prihaja en avtomobil proti meni z vžganim desnim žmigaucem kateri ima namen it na zaviralni pas in ker sam vem,da je tisto poleg posveševalni pas tudi zaviralni pas sem dal prednost tistemu,ki je prihajal s hitre ceste in se želel vključit na zaviralni pas.Šele pol,ko se je tisti izključu iz hitre ceste sem se jaz vključil na hitro cesto.
Torej,če bi midva trčla kdo bi bil kriv?Po mojem jaz,ker tisti,ki prihaja iz avtoceste oz iz hitre ceste ima prednost...
Se mogoče motim?
esem ti je lepo povedal.ce si ti na pospesevalnem/zaviralnem pasu in se nekdo hoce prikljuciti na tvoj pas mora preverit a lahko to nardi varno.in ce gre on na zaviralnega in pocta je on kriv.
Objavljeno: Če apr 30, 2009 1:04 pm
Napisal/-a SašoP
Ja to je že use res kr ste napisal ampak a pol tist znak na začetku pospeševalnega pasu da nimaš prednosti nč ne pomen, oz. ma pomen samo takrt kadar se vključuješ na hitro cesto?
LP
Objavljeno: Če apr 30, 2009 2:33 pm
Napisal/-a esem
Malo zdrave kmečke pameti ne bi škodilo. Tisti znak velja kot povsod za pas, na katerega (edino lahko) voziš - nato velja (za drugega, ki je še na AC) še spremeba pasu. In na avtocesti (ali podobno na izvozih v Lj, npr na Celovški) običajno tam ni avta in tudi če je še na prejšnjem pasu in daje smernik, ima vedno prednost tisti, ki na dotični pas pripelje prej (prej prepelje črtkano črto). Edino v primeru, da bi dva avta hkrati prepeljala črtkano (vsak s svoje strani), bi imel prednost tisti z AC. A to se na AC ne more zgodit (s priključka ni črtkane), lahko pa se na nekaterih izvozih (npr Celovška, ko tisti z AC zavije na pas proti Kr), ki so glede tega res malo problematični.
Še enkrat - kdor je že na pasu, ima vedno prednost in mora drugi upoštevat spremembo pasu in črtkano in to naredit varno - brez izsiljevanja.
Objavljeno: Če apr 30, 2009 4:22 pm
Napisal/-a Strokovnjak
A na desno pravilo se ni nihče spomnil? Potemtakem ima prednost tisti na desnem pasu ...
Objavljeno: Če apr 30, 2009 5:31 pm
Napisal/-a adis
Objavljeno: Če apr 30, 2009 6:24 pm
Napisal/-a abcabc
Kako pa je v primeru, če se ti hočeš vključit na AC in sta oba pasa tisti kratek trenutek zasedena a potem greš kar naprej po odstavnem pasu dokler te nekdo ne spusti ali......, čeprav tega v praksi še nisem doživel
Objavljeno: Če apr 30, 2009 8:30 pm
Napisal/-a LukL
ja pelješ naprej, po odstavnem dokler ni prostora, kaj pa boš na koncu pospeševalnega zaviral do nule, potem pa se iz nič vključil na AC?
Objavljeno: Če apr 30, 2009 9:37 pm
Napisal/-a zajbel
Strokovnjak je napisal/-a:A na desno pravilo se ni nihče spomnil? Potemtakem ima prednost tisti na desnem pasu ...
Zakaj pa desno pravilo? A če nekdo hoče z desnega pasu na levi pas ima prednost zaradi desnega pravila?
Ne vseh stvari med sabo zmešat.
Objavljeno: Če apr 30, 2009 10:16 pm
Napisal/-a Caby
LukL je napisal/-a:ja pelješ naprej, po odstavnem dokler ni prostora, kaj pa boš na koncu pospeševalnega zaviral do nule, potem pa se iz nič vključil na AC?
Točno tako kot si napisal. Če ni prostora, da se vključiš, se moraš na koncu prehitevalnega pasu ustaviti, ter počakati prosto na pasu levo od tebe..
Tako so mene učili
Objavljeno: Če apr 30, 2009 10:23 pm
Napisal/-a abbe
Caby je napisal/-a:LukL je napisal/-a:ja pelješ naprej, po odstavnem dokler ni prostora, kaj pa boš na koncu pospeševalnega zaviral do nule, potem pa se iz nič vključil na AC?
Točno tako kot si napisal. Če ni prostora, da se vključiš, se moraš na koncu prehitevalnega pasu ustaviti, ter počakati prosto na pasu levo od tebe..
Tako so mene učili
men se se ni nardil da se nebi mogu ukljucit.pa sj je pospesevani pas.se da cist komot pospesit do nekej 90km/h in se lepo zapeljes na vozni pas.
Objavljeno: Če apr 30, 2009 10:50 pm
Napisal/-a esem
avtor članka iz Motorevije (Adisov link) je napisal/-a:Kadar se na avtocesti zaradi gostote prometa, ovire – tudi prometne nesreče – ali drugega vzroka promet upočasni in se na voznem pasu oblikuje kolona vozil, je prehitevanje te kolone izrecno prepovedano. V takem primeru moramo zmanjšati hitrost, če je treba vključiti varnostne utripalke in se priključiti koloni. To je še posebno pomembno tam, kjer je avtocesta zgrajena v tako imenovanem “varčnem profilu”, kar pomeni, da sta smerni vozišči ožji in morda celo brez odstavnih pasov. V takem primeru je nespoštovanje teh zakonskih določb lahko tudi usodno, saj je mimo dveh vzporedno ustavljenih kolon vozil (še posebno, če sta to koloni tovornjakov), z intervencijskimi vozili, zlasti z večjimi, praktično nemogoče priti.
Enako kot prehitevanje je prepovedana tudi vožnja mimo ustavljene kolone vozil.
Objavljeno: Pe maj 01, 2009 3:21 pm
Napisal/-a zajbel
Caby je napisal/-a:LukL je napisal/-a:ja pelješ naprej, po odstavnem dokler ni prostora, kaj pa boš na koncu pospeševalnega zaviral do nule, potem pa se iz nič vključil na AC?
Točno tako kot si napisal. Če ni prostora, da se vključiš, se moraš na koncu prehitevalnega pasu ustaviti, ter počakati prosto na pasu levo od tebe..
Tako so mene učili
Narobe so te učili.
Objavljeno: Pe maj 01, 2009 3:28 pm
Napisal/-a kolesar
zajbel je napisal/-a:Caby je napisal/-a:LukL je napisal/-a:ja pelješ naprej, po odstavnem dokler ni prostora, kaj pa boš na koncu pospeševalnega zaviral do nule, potem pa se iz nič vključil na AC?
Točno tako kot si napisal. Če ni prostora, da se vključiš, se moraš na koncu prehitevalnega pasu ustaviti, ter počakati prosto na pasu levo od tebe..
Tako so mene učili
Narobe so te učili.
mislim da res učijo da bi se naj na koncu pospeševalnega vstavu če se ne morš vključit...
Objavljeno: Pe maj 01, 2009 4:02 pm
Napisal/-a zajbel
kolesar je napisal/-a:zajbel je napisal/-a:Caby je napisal/-a:LukL je napisal/-a:ja pelješ naprej, po odstavnem dokler ni prostora, kaj pa boš na koncu pospeševalnega zaviral do nule, potem pa se iz nič vključil na AC?
Točno tako kot si napisal. Če ni prostora, da se vključiš, se moraš na koncu prehitevalnega pasu ustaviti, ter počakati prosto na pasu levo od tebe..
Tako so mene učili
Narobe so te učili.
mislim da res učijo da bi se naj na koncu pospeševalnega vstavu če se ne morš vključit...
Kdo to uči?
Objavljeno: Pe maj 01, 2009 4:03 pm
Napisal/-a spaceone
A nima na koncu vključevanega pasu polno črto ???
Objavljeno: Pe maj 01, 2009 4:18 pm
Napisal/-a smuky
Tukaj en član komisije v avto šoli odgovarja glede pospeševalnega pasu kako in kaj....
Mislim,da je bolj nevarno,če na koncu ustaviš,ker pol te lahko nekdo od zadaj nabije.Enostauno,če je zelo gost promet nadaljuj počasi po odstaunem pasu in ob prvi priložnosti se vključi.
Pospeševalni pas
Kaj je treba narediti, ko voziš po pospeševalnem pasu in se do konca tega pasu ne moreš vključiti na avtocesto- naprimer zaradi zelo velike gostote prometa, namreč da se voznik iz voznega pasu ne more preusmeriti na prehitevalni pas, ker ni prost. Ali pa, da ti voznik, ki vozi po voznem pasu, noče dati placa, da bi ti lahko šel na avtocesto, kljub temu da bi lahko- namreč nekateri vozniki pa so taki.Lahko v takem primeru peljem malo po odstavnem pasu in se potem vključim na voznega oz. kaj narediti v takem primeru? Naj proti koncu pospeševalnega pasu močno zaviram ali celo ustavim- ni to bolj nevarno kot vožnja po odstavnem pasu? Voziti po odstavnem pasu je prepovedano, kaj pa narediti v taki situaciji, kot sem vam jo jaz opisal? Ali bi zaradi tega padel na izpitu, ali komisija to kaj upošteva?
Hvala!!!
Odgovor
Velika večina prometnih strokovnjakov priporoča, da zapeljete po odstavnem pasu, če se ne morete vključiti na prometni pas avtoceste.Tako mislim tudi jaz in tako tudi ravnam, če pridem v takšno prometno situacijo. Zaradi ustavljanja na koncu pospeševalnega pasu je prišlo do hujših naletov voznikov, ki niso uspeli ugotoviti, da se je vozilo, ki je peljalo pred njimi ravnalo ravno nasprotno od pričakovanega (pospeševalni pas).
Kako je na vozniškem izpitu vam lahko povem samo iz svojih izkušenj, ko v takih primerih nisem kaznoval voznika za napačno ravnanje, ampak sem na koncu povedal, da je v tej določeni situaciji ravnal prav.Ne morem pa tega zagotoviti za vse člane komisij, ki imajo včasih na promet malce različne poglede, kot smo ljudje v ravnanjih različni.Moram pa opozoriti, da to kar sem vam napisal, ne boste našli v nobenem predpisu.
Vprašanje je zelo podobno ravnanju ko pripeljete zadaj za počasno vozilo na levi strani pa imate polno neprekinjeno črto.Vprašanje je ali smete mimo počasnega vozila oz. ali ga smete prehiteti preko črte? Predpisi govorijo, da to ne smete storiti. V praksi pa se vozniki ravnajo drugače. Še posebej je to očitno kadar je polna črta narisana in neznanih razlogov in je preglednost dobra.
Link:
http://www.varnostvprometu.org/index.ph ... fj&id=3481