Stran 1 od 2
V prometni vpisan napačen motor
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:11 pm
Napisal/-a scorpion king
Živjo!
imam eno vprašanje, in sicer sem kupil avto, ki ima v prometni vpisan drugačen (močnejši) motor kot je v resnici vgrajen. gre pa se za to da je bil v ta tip vozila vgrajena samo ena različica motorja (2800 ccm), vpisano pa imam 2900 ccm, kar pa so bili motorji delani za evropski trg. kako lahko dosežem prepis prometnega, in posledično padem tudi v nižji zavarovalni razred?
motor v avtu pa je 2.8 in ni bil naknadno zamenjan z 2.9 ali kaj podobnega. grem lahko na lpp z papirji proizvajalca in dokazilom da je v ta avto vgrajen samo 2.8 motor ali bom moral it homologirat original motor (za kar seveda nimam potrdil o vgradnji itd, glede na to da je bil tovarniško vgrajen)?
hvala, lp
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:18 pm
Napisal/-a cruiser1
Da malo bolj razjasnimo. Če prav razumem je prišlo samo do napake pri vnosu podatkov prometno? Če lahko to dokažeš potem bi po moji logiki moral na homologacijo kjer ti vpišejo pravi motor.
Aja! Pa ne vem, če 2.800 pade v kaj nižji razred. Razen, če ima manj KW.
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:19 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Jaz sem imel v prometnem napačen tip motorja (ena črka od treh), v homologacijskem kartončku pa je bil pravi. Pri podaljšanju registracije sem na to opozoril in so popravili. Če pa imaš napačno tudi v homologacijskem kartonu, potem najbrš ne bo šlo tako zlahka skozi.
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:20 pm
Napisal/-a Končar
ja kok niži pa padeš če je nad 2500 kubikov vse isto?
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:22 pm
Napisal/-a scorpion king
zarad konjev gre.
stvar je taka. avto je corrado vr6 usa, ki so imel samo g60 motor ali pa 2.8 vr6, jaz imam pa v prometni vpisan motor 2.9vr6. razlika je 15 konjev (175 in 190km), kar je ravno en razred nižje. je pa čudno ker je od leta 94 avto registriran v sloveniji (razen zadnjih 7 let ker je bil v garaži parkiran)
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:28 pm
Napisal/-a mihaing
evropske in canadske verzije imajo motor 2.9 vr6. Kako veš da imaš ameriško verzijo z 2.8vr6 motorjem?
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:31 pm
Napisal/-a scorpion king
1992 letnik so mel 2.8 vr6 notri...
kako vem da mam ameriško verzijo z 2.8 motorjem? ne razumem vprašanja...
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:37 pm
Napisal/-a mihaing
scorpion king je napisal/-a:1992 letnik so mel 2.8 vr6 notri...
kako vem da mam ameriško verzijo z 2.8 motorjem? ne razumem vprašanja...
Po podatkih ki jih razpolaga VW,
so imeli 2.8vr6 samo corradoti na ameriškem trgu. 2.9 motorje so imeli evropski avtomobili. Torej aje avto evropski in bil razbit ter naknadno vgrajen motor 2.8VR6, morda od kakšnega golfa.......
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:41 pm
Napisal/-a scorpion king
ja sej to je. avto je ameriški z 2.8 motorjem. v prometni pa je vpisan 2.9.
kaj lahko naredim?
edit: vem da je ameriški- po odbijačih, nosilcu zadnje tablice, opreme, števcu v miljah, ameriškimi pasovi, itd...
Objavljeno: So avg 29, 2009 2:58 pm
Napisal/-a Templar
scorpion king je napisal/-a:ja sej to je. avto je ameriški z 2.8 motorjem. v prometni pa je vpisan 2.9.
kaj lahko naredim?
edit: vem da je ameriški- po odbijačih, nosilcu zadnje tablice, opreme, števcu v miljah, ameriškimi pasovi, itd...
Kaj pa homologacijski karton, saj veš tist bled listek papirja, ki spomnija na prometno...
Objavljeno: So avg 29, 2009 3:02 pm
Napisal/-a scorpion king
ja in kaj naj bi naredil z homologacijskim kartonom?
Objavljeno: So avg 29, 2009 3:19 pm
Napisal/-a Templar
scorpion king je napisal/-a:ja in kaj naj bi naredil z homologacijskim kartonom?
pogledal kateri motor je vpisan v njem?
Objavljeno: So avg 29, 2009 3:59 pm
Napisal/-a scorpion king
ok še enkrat.
zanima me kaj lahko naredim če mam v prometni, kartončkih takih in drugačnih vpisan drugačen motor kot dejansko.
še enkrat-avto je ameriški, motor je 2.8, tovarniško vgrajen, vendar se je očitno pri prvi registraciji v sloveniji leta 1994 nekje zapletlo in je notri vpisan 2.9 motor.
zanima me če kod ve kaj se da v tem primeru naredit. vem da bi imel najmanj težav s tem da pač homologiram ta motor ampak gre se za to da nimam nobenih potrdil o vgradnji itd ker je to original motor ki je v avtu že od vsega začetka. ker pa se avto restavrira v original stanje bi rad da je vse tako kot je treba, tudi s papirji, zato bi to rad rešil. glede na to da bo nekoč starodobnik pa nebi imel vpisane homologacije motorja če ni bil nikoli menjan.
lp
Objavljeno: So avg 29, 2009 4:46 pm
Napisal/-a el_diablo
scorpion king je napisal/-a:zarad konjev gre.
jaz imam pa v prometni vpisan motor 2.9vr6. razlika je 15 konjev (175 in 190km), kar je ravno en razred nižje.
naj me kdo popravi če se motim,ampak a ni od 170 konjev naprej vse isto?
Objavljeno: So avg 29, 2009 4:49 pm
Napisal/-a čare
Najprej na bloku motorja najdi tip motorja (AAA,ABV) da boš sploh vedel kaj je notri in potem nevem sploh zakaj urejaj naprej.Tisto da ne vem zakaj mi ni jasno ker ima 2.8 AAA motor 132Kw,2.9 ABV motor pa 140 Kw in si v obeh primerih v najvišjem razredu.
Objavljeno: So avg 29, 2009 4:49 pm
Napisal/-a scorpion king
el_diablo je napisal/-a:scorpion king je napisal/-a:zarad konjev gre.
jaz imam pa v prometni vpisan motor 2.9vr6. razlika je 15 konjev (175 in 190km), kar je ravno en razred nižje.
naj me kdo popravi če se motim,ampak a ni od 170 konjev naprej vse isto?
nima veze a je al ni. kaj lahko naredim da bom imel vpisan tapravi motor notri?
Objavljeno: So avg 29, 2009 4:51 pm
Napisal/-a Ivan36
el_diablo je napisal/-a:scorpion king je napisal/-a:zarad konjev gre.
jaz imam pa v prometni vpisan motor 2.9vr6. razlika je 15 konjev (175 in 190km), kar je ravno en razred nižje.
naj me kdo popravi če se motim,ampak a ni od 170 konjev naprej vse isto?
Itak do 130kW pol je norooooooo dobro evo
http://www.amzs.si/?podrocje=5 pa klikni moč v kW

pa bo nekaj Moč: 130 kW (177 KM)

sem mislil, da je do 175KM .....
Objavljeno: So avg 29, 2009 5:01 pm
Napisal/-a f.taunus
Najbrž imaš ameriški avto z papirji od kakega evropskega avta.
Objavljeno: So avg 29, 2009 6:04 pm
Napisal/-a scorpion king
jah k***. če so od evropskega pol sm pa bl u pi... al se da kako drgač to rešit, tko da bo to legalno? jaz sem načeloma upal da so samo pri uvozu prometno narobe napisal.
torej kaj lahko naredim da bo stvar na papirjih kot mora bit?
edit: al se pa pač sprjaznem da bo mel avto itak kr precej več konjev k originalu in sem tiho, plačujem registracijo kot je zdej pa se držim načela if it aint broke, dont fix it?
Objavljeno: So avg 29, 2009 6:40 pm
Napisal/-a vepar
če ma 132 al pa 140kw maš isto registracijo in cestnino. tko da jaz se nebi ubadal s tem.
če bi se dalo vpisat 128kw je pa druga pesem in cca 300€ manj registracije.