Stran 1 od 1
kako poteka meritev z sistemom provida
Objavljeno: To mar 09, 2010 10:37 pm
Napisal/-a bridgestone
Zanima me kdo določi referenčne točke (sistem sam ali polisit preko pilota).
Referenčni točki sta začetao in končna točko med katerima se meri razdalja in pretečen čas sledenega vozila, kar je osnova za izračuna hitrosti razdalj/časom=hitrost
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 10:12 am
Napisal/-a AndrejD
policist...
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 4:36 pm
Napisal/-a pocesnkII
kolikor jaz vem in vidim iz posnekov, provida ne računa ampak prenasa hitrost iz vozila v katerem je vgrajen sistem provida, zdej mozn da majo se kaj preko gprs ja zvezano da je bol natancno, vsekakor pa neracuna razdalje in časa ker zadeva pri nekje recom 180kmh ne bila dovolj točna
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 5:20 pm
Napisal/-a branee
ce hocete se bom jaz pozanimal mam "skoraj" tasta ki je kriminalist in bo verjetno vedel..
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 5:31 pm
Napisal/-a the_man
bučke bučke bučke...sigurno ne na podlagi poti,časa...buške bučke
Sistem PROVIDA je sestavljen iz kvalitetne barvne videokamere, glavne enote z LCD prikazovalnikom, daljinsko upravljalno-komandnega dela (PolicePilot) in videorekorderja za arhiviranje posnetkov. Sistem omogoča tudi zapis avdiosignala na videotrak, ki ga policist izreče kot komentar ob nadzoru prometa in ugotavljanju kršitev cestnoprometnih predpisov. Poleg teh video in avdio arhiviranih signalov pa imamo na videotraku še vrsto podatkov, kot so: ura, datum, identifikacijska številka policijske patrulje, števec videookvirov, zoom funkcijo na videokameri,prikaz lastne hitrosti in povprečne hitrosti, posredno izračunane na podlagi meritev časa in prevožene poti. Vsi ti podatki in videoslika so prikazani tudi na LCD prikazovalniku, ki je pripomoček policistu za nastavitev sistema, nastavitev zornega kota kamere in kot prikazovalnik posnetega dogajanja v cestnem prometu po opravljenem snemanju (npr. policist lahko kršitelju predvaja posnetek prekrška).
Sistem PROVIDA omogoča štiri načine posrednega merjenja povprečne hitrosti:
* merjenje povprečne hitrosti (posredno) pri parkiranem patruljnem avtomobilu z meritvijo časa pri znani razdalji;
* merjenje povprečne hitrosti (posredno) pri premikajočem se patruljnem avtomobilu z meritvijo časa pri znani razdalji;
* merjenje povprečne hitrosti (posredno) pri premikajočem se patruljnem avtomobilu s hkratno meritvijo časa in razdalje;
* merjenje povprečne hitrosti (posredno) pri premikajočem se patruljnem avtomobilu z meritvijo časa in razdalje.
Naprava deluje tako, da policist v avtomobilu z vgrajenim sistemom na določeni razdalji spremlja vozilo v prekršku in meri hitrost svojega avtomobila. Naprava izračuna povprečje prevožene poti in hitrosti. Po pravilniku, morajo policisti prekrškarja slediti vsaj 500 metrov, da je dovolj za merjenje. Ob tem pa naj tudi omenimo, da so najboljši posnetki s provido do 300 metrov, tako da policisti večinoma ne sledijo vozilu na kratki razdalji.
V primeru da se med merjenjem vrine drugo vozilo ali tovornjak, se snemanje prekine in ga je treba ponoviti. Prednost provide pa je, da je vse dokumentirano na video posnetku. Pri meritvi je upoštevana tudi toleranca: pravilnik določa, da je pri hitrostih do 100 kilometrov na uro ta toleranca 7 kilometrov na uro, pri hitrostih do 150 kilometrov na uro je 8 kilometrov na uro tolerance, pri hitrostih nad 150 kilometrov na uro pa je toleranca 9 kilometrov na uro.
Žal ne najdem kdo vklopi, vendar glede na to, da policist ki s tem upravlja potrebuje certifikat ki dokazuje sposobnost ravnanja s tem video-nadzornim sistemom, bi rekel da policist vklopi, izklopi pa verjetno sistem po pretečeni, vnaprej dani razdali, z moznostjo ročnega izklopa. to je le predvidevanje
Lp
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 11:00 pm
Napisal/-a bridgestone
ja provida je vsekakor predpotopni sistem (v razvoju so prototini sistemi z računalniškim vidom, in z možnostjo prepoznave registrskih oznak), vseeno pa me zanima kako deluje (zaenkrat nobenega odgovora - Bimmer where are you?)
Na strani proizvajalca JAI ni nič napisano.
Zanima pa me zato, ker delam primerjalno analizo različnih merilnikov hitrosti (za faks)
Objavljeno: So mar 13, 2010 9:44 am
Napisal/-a Matevz S.
Sistem deluje tako, kot tahograf v tovornjaku - v vozilu (menjalnik, ABS senzor) je nameščen dajalnik impulzov, ki vse skupaj prenaša v sistem. Sistem torej meri hitrost in razdaljo vozilu v katerem je vgrajen. Ko se vozilo provida drugemu vozilu približa na primerno razdaljo se sproži meritev in sicer sočasno merjenje časa in razdalje, ko se meritev zaključi (razdalja odvisna od vrste ceste, hitrosti, drugih vozil na cesti, nenadnega zmanjševanja hitrosti,...) se izračuna povprečna hitrost vozila, ki je osnova za izrek kazni. Torej ne največja ali najnižja hitrost.
Tolerance so v zgornjem postu mal narobe napisane. Odvisno so od razdalje meritve (snemanja).
Minimalna razdalja meritve je 200 metrov za ceste, kjer je omejitev do 90 km/h, in nad 200 metrov za ceste kjer je omejitev nad 90 km/h. Na avtocesti se največkrat uporablja meritev med 1001 in 2000 metri ali pa nad 2001 metrov. Zakaj! Zaradi varnostnih razlik in možnosti manjših napak pri meritvah.
Varnostne razlike (če hočte tolerance) so:
15 km/h na razdalji 200 metrov ali več
12 km/ na razdalji 500 metrov ali več
8 km/h na razdalji 1000 metrov ali več
6 km/h pri razdalji nad 2000 metrov.
To velja za izmerjene povprečne hitrosti do 100 km/h, pri hitrosti nad 100 km/h so enake vrednosti le, da so izražene v % (15%, 12%, 8%, 6%).
V SLO sta v uporabi sistema od JAI in PETARDS (razlika je samo v kameri), obstajajo pa sistemi na VHS kasete in novejše na HDD (kjer je zapis seveda ustrezno kodiran).
Če je še kej za vprašat, bom z veseljem odgovoril.
Objavljeno: So mar 13, 2010 11:37 am
Napisal/-a gecco
Edinkrat ko me je policist tako ustavil mi je samo rekel da sem imel srečo, da ni pričakoval da bom tako vozil in ni vklopil kamere...tako mi ni mogel dokazati koliko sem vozil. Očitno mu hitrost meri ves čas, kamero pa vklopi sam ko začne koga slediti
Objavljeno: So mar 13, 2010 1:07 pm
Napisal/-a Matevz S.
gecco je napisal/-a:Edinkrat ko me je policist tako ustavil mi je samo rekel da sem imel srečo, da ni pričakoval da bom tako vozil in ni vklopil kamere...tako mi ni mogel dokazati koliko sem vozil. Očitno mu hitrost meri ves čas, kamero pa vklopi sam ko začne koga slediti
Sistem ves čas, ko je prižgan, prikazuje "živo" sliko in tudi trenutno hitrost vozila. Pred meritvijo se najprej vklopi snemanje (sploh pri VHS-u je treba mal počakat, da se kaseta zavrti), nato pa sproži začetek meritve. Včasih se po potrebi vklopi tudi samo snemanje - dokumentiranje drugih prekrškov (nepravilno prehitevanje, izsiljevanje prednosti, vključevanje v promet, uporaba mob. telefonov,...)
Objavljeno: Pe apr 02, 2010 6:44 pm
Napisal/-a vilib
Ali lahko meri tudi parkirano ob cesti?
Objavljeno: Pe apr 02, 2010 7:08 pm
Napisal/-a robi13
Sistem to omogoča. V tem primeru bi morali biti na cesti označeni dve mesti (vstopna in izstopna točka), med katerimi je znana in v sistem nastavljena razdalja. Potej je potrebno izmeriti samo še čas vožnje od ene do druge točke. Ker pa je merjenje časa možno samo ročno (princip štoparice) se tak način pri nas ne uporablja.