Stran 1 od 1
pomoč-
Objavljeno: Po nov 08, 2010 9:47 pm
Napisal/-a modrina
Rabim pravni nasvet kako naj ukrepam glede popravila golf plusa , ki je star pol leta - torej garancija. Avto se servisira že skoraj en mesec za isto napako, ki pa ji ne vejo vzroka. Prvič so ugotavljali napako in potem naročili del ki ga niso imeli na zalogi. Drugič po mojem sitnarjenju so zamenjali ta del , ki pa po njihovem ni bil vzrok. Preverili so še z zamenjavo nekega dela a zopet neuspešno. Potem so mi povedali, da ne smejo več posegati v vozilo in da kontaktirajo s tovarno. Tretjič so me pozvali naj jim dostavim vozilo da poberejo še neke podatke, ki jih rabi tovarna za diagnozo. Na četrtem posegu mi je bilo rečeno, da jim je tovarna sporočila da naj zamenjajo inštalacijo. Serviser je naložili program krmilnika in meril žice instalacije. Napaka je ostala. Avto je raztavljen na servisu. Povedali so mi, da so naredili kar jim je bilo naročeno in da čakajo nove navodila iz tovarne.
Avto sem imel doma, ker so mi dejali da je bolj varno, da ga kdo ne poškoduje. Nadomestnega avta nisem imel. Danes sem na servisu zabil cel dan. Potem sem dobil nadomestnega.
Zanima me kako je s podaljšanjem garancije na celo vozilo ker se napaka odpravlja tiliko časa in je bil avto garažiran zaradi napake doma. Nalog za popravilo je odprt od 12. oktobra. Ali je glede na to da ne vejo vzroka za napako pametno vztrajati na istem servisu. Kaj mi svetujete in priporočate.
Hvala za nasvete!
Re: pomoč-
Objavljeno: Po nov 08, 2010 9:56 pm
Napisal/-a Scorp84
Ne preostane ti drugega kot poklicati tržnega inšpektorata in jih obvestiti o tem primeru. Oni ti bojo naprej svetovali kako je glede garancije. Ti pa priporočam da vsak dan kličeš servis in hodiš na servis, da jim greš na nos, da bo kaj napredka glede tega. Drugega ti nič ne preostane, če je avto že razstavljen. Seveda bodi pozoren že zdaj kaj so razstavili in da bo pravilno sestavljen.
Re: pomoč-
Objavljeno: Po nov 08, 2010 10:20 pm
Napisal/-a fare
Čimprej se reši tega avta ker so očitno roboti imeli lsab dan in te bo j...l kak dolgo ga boš imel!
Kaj pa je sploh narobe z njim?
Re: pomoč-
Objavljeno: Sr nov 10, 2010 7:01 pm
Napisal/-a Sharona055
Če avtomobil po 45 dneh (neprekinjenih) ni popravljen, ti ga morajo zamenjati (zato si imel avto doma, ker bi naj bilo bolj varno

Ne vem, zakaj bi moral iskat drug "bolj usposobljen" pooblaščeni (!) servis). V tem času si upravičen do povračila stroškov ali nadomestnega avtomobila. Tak je zakon, zato kar vztrajaj pri njem. Ali pa upoštevaj zgornji nasvet in jih prijavi inšpektoratu. Kdo bi to trpel pri novem avtu ?!
edit: če ti ta avto uspejo popraviti, mislim da se ti garancija podaljša za čas popravila.
Re: pomoč-
Objavljeno: Pe nov 12, 2010 3:39 pm
Napisal/-a odprti clio
Podoben problem sem imel s televizorjem, kjer so ga vrnili domov zavoljo teh 45 dni. Pa sem poklical na urad (
http://www.uvp.gov.si/si/javne_sluzbe/brezplacno_svetovanje_potrosnikom/), da vidim kake pravice imam, kjer mi je gospod razložil, da je vseeno, koliko je bil doma, če se še vedno ista napak pojavalja. Torej, TV je šel na popravilo 3X - vsakič zaradi iste napake in vsakič, ko je prišel domov je skoraj 2 tedna delal brez težav. Če potegnem črto: rekel mi je, da v roku 45 dni očitno niso odpravili napake in sem zaradi tega upravičen do novega televizorja. Torej pokliči modro številko in izkoristi možnost brezplačnega svetovanja, izgubiti ne moreš nič.
Re: pomoč-
Objavljeno: Ne nov 14, 2010 6:44 pm
Napisal/-a modrina
odprti clio je napisal/-a:Podoben problem sem imel s televizorjem, kjer so ga vrnili domov zavoljo teh 45 dni. Pa sem poklical na urad (
http://www.uvp.gov.si/si/javne_sluzbe/brezplacno_svetovanje_potrosnikom/), da vidim kake pravice imam, kjer mi je gospod razložil, da je vseeno, koliko je bil doma, če se še vedno ista napak pojavalja. Torej, TV je šel na popravilo 3X - vsakič zaradi iste napake in vsakič, ko je prišel domov je skoraj 2 tedna delal brez težav. Če potegnem črto: rekel mi je, da v roku 45 dni očitno niso odpravili napake in sem zaradi tega upravičen do novega televizorja. Torej pokliči modro številko in izkoristi možnost brezplačnega svetovanja, izgubiti ne moreš nič.
Če pravilno razumem mi morajo zamenjati vozilo , če ga jim ne uspe popraviti v 45 dneh odkar je bil odprt delovni nalog.
Nalog je bil odprt z 12. 10. 2010.
Napaka - avto včasih ne vžge in moje zaznavanje, da ko se to zgodi po večkratnem pritisku sklopke potem avto vžge. Ima vgrajeno varnost vžiga pri katerem je potrebno pritisniti sklopko, da avto vžge.
Računalnik jim ne javi napake, razen v meniju ko preverjajo pritisnjenost sklopke javi, da je sklopka pritisnjena do polovice ko je dejansko pritisnjena do konca.
Re: pomoč-
Objavljeno: Ne nov 14, 2010 10:04 pm
Napisal/-a maliBobi
Sharona055 je napisal/-a:Če avtomobil po 45 dneh (neprekinjenih) ni popravljen, ti ga morajo zamenjati (zato si imel avto doma, ker bi naj bilo bolj varno

Ne vem, zakaj bi moral iskat drug "bolj usposobljen" pooblaščeni (!) servis). V tem času si upravičen do povračila stroškov ali nadomestnega avtomobila. Tak je zakon, zato kar vztrajaj pri njem. Ali pa upoštevaj zgornji nasvet in jih prijavi inšpektoratu. Kdo bi to trpel pri novem avtu ?!
edit: če ti ta avto uspejo popraviti, mislim da se ti garancija podaljša za čas popravila.
podpis
Re: pomoč-
Objavljeno: Pe nov 19, 2010 1:36 pm
Napisal/-a modrina
Danes 19.11. sem prejel klic, da so vozilo popravili in naj ga pridem prevzet. Na moje vprašanje kako so odpravili napako mi je prevzemnik odgovoril, da so zamenjali računalnik.
Predno prevzamem vozilo bi še rad izvedel kako je z garancijo za teh 39 dni, ko je bil avto na servisu in z garancijo zamenjanega računalnika.
Kakšna je kaj praksa za podaljšanje garancije pri servisih? Ali to vpišejo v garancijski list ali na delovni nalog ali kako drugače?
Hvala za odgovore!
Re: pomoč-
Objavljeno: So nov 20, 2010 4:52 pm
Napisal/-a Sharona055
Podaljšanje garancijskega roka
483. člen
(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.
(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.
Glede prakse servisov pa ne vem. Če bi šlo v tvojem primeru za 3. odstavek, potem ti verjetno garancijo za računalnik izdajo posebej. Če bi uspel iztržit garancijo pod 2. odstavkom, pa se ti bi verjetno vpisalo na obstoječ garancijski list - če je imel avto garancijo 2 leti bi to pomenilo še +2 leti.
lp
Re: pomoč-
Objavljeno: Ne nov 21, 2010 10:44 am
Napisal/-a modrina
[quote="Sharona055"]Podaljšanje garancijskega roka
483. člen
(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.
(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.
Glede prakse servisov pa ne vem. Če bi šlo v tvojem primeru za 3. odstavek, potem ti verjetno garancijo za računalnik izdajo posebej. Če bi uspel iztržit garancijo pod 2. odstavkom, pa se ti bi verjetno vpisalo na obstoječ garancijski list - če je imel avto garancijo 2 leti bi to pomenilo še +2 leti.
Ravno ta člen OZ insicer 1. in 3. točko sem ob prevzemu vozila hotel uveljavljati pa ni bilo uspeha. Odgovor je bil, da je jamstvo za avto 2. leti in da v teh dveh letih so oni dolžni popravljati oziroma odpravljati napake. O podaljšanju garancije pa naj se kar sam dogovarjam s tovarno ali Porsche uvoznikom. Za zamenjane dele pa bi dobil 2. leti garancijo, če bi jih sam plačal.
Problem oziroma dilema, ki se mi je pri tem prevzemu pojavila pa je še ta, da dvomim, če so sploh napako odpravili. Ob prerekanju za podaljšanje garancijskega roka sem potem zahteval, da priklopijo tester, da vidim, če je napaka odpravljena. Tega mi niso hoteli storiti. Je pa mojster delavnice pojasnjeval zgodbico , da napake na mojem vozilu ni več, ampak da je napaka na softverju njihovega testerja in da bo v pol leta ko pridem na servis zagotovo že odpravljena. Tester javlja da je sklopka nepritisnjena, ko jo pa stisneš do konca pa javi da je sklopka pritisnjena do polovice.
Prosim za nasvete kako naj izpeljem moj primer, da bo zame najbolje. Trenutno sem odreagiral tako, da vozilo nisem prevzel in nisem hotel nič podpisati, nadomestno vozilo pa sem jim vrnil.
Re: pomoč-
Objavljeno: Ne nov 21, 2010 1:45 pm
Napisal/-a Sharona055
Tale tvoj servis je pa res zlata vreden... priporočam, da deliš ime servisa še z nami, da ne bo kdo nasankal tako kot ti.
V redu si naredil, da nisi nič podpisal in da si avto pustil tam (vendar bi lahko obdržal nadomestni avtomobil). Glede na to, da se z njimi res ne da nič dogovorit, bi jim jaz napisala pritožbo; v kateri navedi vse relevantne člene OZ in ZVPot, vse kar so ti sedaj naredili in kaj se je dogajalo na servisu, vključno z zanikanjem o pripadajoči garanciji ter pripiši v vednost, da je bila poslana tudi inšpektoratu - ne pozabi pripisati, da napaka še zmeraj ni odpravljena.. Pritožbo pošlji s priporočeno pošto njim in inšpektoratu, navedi pa tudi svoje zahteve.
Včasih samo z grožnjo nekaj dosežeš. V večini primerov je tako, da servisi po zgornjem opisanem hitro ukrepajo.
Žal ti drugače ne znam pomagati, upam, da boš uspel.
lp
Re: pomoč-
Objavljeno: Ne nov 21, 2010 6:54 pm
Napisal/-a modrina
Mogoče še kakšen bolj diplomatski nasvet.
Reševanje problema s pomočjo tržnega inšpektorata je verjetno za konec. Pa vseeno hvala za nasvet!