Marpa je napisal/-a:
Čuj, bom direkten, saj smo moški, ane ? Pišeš neumnosti. Sem bil par dni nazaj pri mehaniku, zelo simpatičen fant. Žal, na večino problematičnih zadev sem ga moral opozoriti. Niti po kakšnih 10 km ni ugotovil, da je problem z vztrajnikom/sklopkom. Na pooblaščenem servisu sem moral vztrajati, da bodo pozorni in koncentrirani med preizkusno vožnjo. Pa še srečo sem imel, da je med vožnjo z mehanikom ornk ruknil, kot nikoli prej. Pa kaj imaš ti za vsakim vogalom diagnostični servis, ki samo čaka nate, da prideš na preizkušanje vozila ? Meni ga ni škoda plačat, samo ni vedno izvedljivo, pravzaprav je zelo redko izvedljivo, da greš pred nakupom na testiranje. Kam bi pa šel pri prejšnjem avtu ? Saj sem si ga ogledal in preizkusil ter kupil v večjem pooblaščenem servisu ? Bi se moral zapeljati 40 km v nek drug, prav tako pooblaščen servis ?
Saj sem prej na začetku zapisal, da sem naredil tudi neumnost, samo fantje to ne smete tako sprejemati, da je neumen tisti ki ravna pošteno in frajer tisti, ki folk nateguje. Delno smo tudi zaradi take "filozofije" tukaj, kje smo.
Zdaj berem tudi na tem forumu o mojih prodajalcih, ta hujša ekipa je to in se sprašujem kako je možno da delujejo po vseh teh letih ? Escobar like ?
Pravzaprav, namesto zgražanja in pametovanja bi mi veliko pomagale izkušnje pri reklamaciji. Ker sem, kot kaže kupil od izkušenih barab, ki jih očitno tolerirajo tudi tisti, ki bi jim morali nenehno dihati za ovratnik bom rabil precej spretnosti in znanja, da nekaj dosežem. Mislim, da bom imel probleme že z vročanjem moje pisne raklamacije, tisti, ki pa zanesljivo vročajo v polomljene ročice so pa zaenkrat predragi , shit , kaj naj rečem. Pa še avto rabim, naj kupim zdaj drugega, tega pa parkiram na dvorišču inšpekcije ?
Prideš na forum, opišeš zgodbo, ki jo je pred tabo zelo podobno opisalo že 6874 ljudi in kaj zdaj pričakuješ? Da ti bomo povedali, kako si bogi in kako dilerji nategujejo ljudi?
1.Če iščeš mehanika za poroko, potem je zelo pomembno kako simpatičen je, če ga iščeš za popravilo avta je lahko grd kot smrt, važno, da je mojster. Okvarjen vztrajnik se sliši, trese pri speljevanju in občuti med vožnjo. Če tega nihče ne opazi, je možno, da mehaniki ne znajo oz. nočejo vedeti ali pa si ti paranoičen.
2. Zakaj je redko izvedljivo peljat avto na pregled? Prodajalcu rečeš, da želiš pred nakupom vozilo pregledati, če se strinja ni težav, če se ne strinja, veš koliko je ura. A druga kot pooblaščeni servis ne poznaš?
Saj tam niso bogovi zaposleni, so mehaniki kot povsod drugod. Opcije:
AMZS enote po celotni Sloveniji, tehnični pregledi, privat mehaniki, s seboj na ogled pripelješ mehanika....Možnosti je veliko, če jih ne želiš izkoristit, je pa to tvoja težava. Pa ne mi rečit, da si avto kupil izven delovnega časa, ker si verjetno tudi pogodbo, prijavo in zavarovanje sklenil v istem delovnem času kot dela npr. AMZS
3.Če želiš pomoč, bi bilo dobro napisat za kak avto se gre, koliko kilometrov ima, itd.....nato malo pojasni predračun. Če si ga delal na pooblaščenem servisu, kaj je vse všteto za 2600 eur? Če noben mehanik ne opazi slabe sklopke in vztrajnika, je možno, da je še čisto OK?
Pelji avto k diesel mojstrim (Arčon, Jelen, Vinder itd....) pa naj postavijo diagnozo na injektorjih in ceno. Kolesni ležaj ni strošek. v trgovini z rezervnimi deli vprašaj koliko stanejo amortizerji in zadnje zavore,ter cev turbine, ki praviloma ni draga. Nevem od koga si kupil, vendar se poizkusi dogovorit s trgovcem, da ti krije del stroškov popravila. Material kupiš ti, brezplačno ti ga oni zamenjajo, bi znal biti dober dogovor za obe strani, recimo. Seveda lahko uporabiš vsa pravna sredstva , tudi tista malo manj pravna sredstva, ki jih omenjaš zgoraj, vendar je vse odvisno od tebe, kako daleč želiš. Pravne ti znajo vzeti veliko časa, denarja in živcev, malo manj pravni prijemi pa se lahko tudi vrnejo.
Veliko sreče z rešitvijo