DePalmo je napisal/-a:MasTTer je napisal/-a:čare je napisal/-a:Ma ja valda bi se šel sam zanimat ja.Zakaj so oni tam?? Zato da določijo vrednost škode/popravila.Pa ne more ti kar od oka povedat kok je avto vredenA majo to podružnico kje pod kozolcem al pred kako vaško gostilno.Noret bo treba začet povsod zgleda.
V bistvu je res tako, da moreš sam poskrbeti za popravilo. Nikjer ne piše, da je zavarovalnica dolžna tebi poiskati najcenejši servis...a ne? To nobeno podjetje ne dela.

Kam bi v tem primeru prišli. To je le dobra volja zavarovalnice, cenilca oz. tu se vidi razlika med zavarovalnicami.
Škodo pa lahko zelo hitro in natančno določijo. Gredo na avto.net (ker eurotax ni najbolj natančen, ker tam ni upoštevano načelo ponudba/povpraševanje),
pogledajo ceno podobnega vozila in takoj vedo tržno ceno, odbijejo ceno rešenih delov in je narejeno. Tu ni neke znanosti.
No, tukaj se pa bom spotaknil. Gledajo ceno najcenejšega a trgu, ne povprečja, ne realne cene.
Mogoče sem malce dvomljivo napisal. Cenilec ko dobi ceno vozila, pogleda ceno popravila. Za novejše avte vzamejo ponavadi (vsaj tako bi morali) ceno popravila na pooblaščenem servisu. Tudi če je vozilo totalka izračunajo ceno popravila na pooblaščenem in vidijo če presega teh 50% oz. če se splača popravit to vozilo. Če se ne splača lahko ti še vedno odneseš h kakemu cenejšemu serviseju. Ker pooblaščenci so najdražji in roko na srce niso bogve kaj...vsaj jaz poznam kopico takih, ki so dosti boljši od njih. Torej tak servis ti popravi vozilo za polovico cene. Če najdeš še kak rabljeni del, pa še boljše. Tudi na silux.si se marsikaj dobi, je pa to najbrž slabše kvalitete.
Če se pa gre za starejše vozilo, pa tudi že cenilec ne bo računal na popravilo pri pooblaščenem serviserju, ker ni ekonomično, ampak bo računal pri kakem "cenejšem" in nato odbil to ceno od cene vozila, ki ga dobi najlažje in najbolj točno na avto.net in videl, če presega teh 50% ali ne. Ampak tudi v takih primerih lahko najverjetneje prideš z to ceno skoz, le da vozilo najbrž ne bo v nulo popravljeno in bodo rabljeni rezervni deli.
Drugače je pa spet logično, da vsak dan danes gleda, kje je najcenejše popravilo. In če si v dvomih, da se za to ceno sploh da popravit to vozilo, vprašaš cenilca kje lahko popraviš vozilo za to ceno in ti more povedat.
Ker dogajalo se je že to, da je recimo v GMT dosti dražji neoriginalni del, kot na pooblaščenem servisu. Torej zavarovalnica ti ne bo priznala dražjega. To dan danes vse preverjajo in je za tem dosti dela. Zato vedno povprašajte cenilce če ste v dvomih. Če vam ne pomagajo, pa priporočam menjavo zavarovalnice.
Kot rečeno ni pa vedno tako. Eni cenilci si vzamejo čas, spet drugi ne. Vendar vedno bolj vse preverjajo. Tudi serviserji sami kličejo cenilce in preverjajo, če bo tisti del šel skoz, če je kakšna večja cena. Ker če naročijo dražje (obstaja pa isto cenejše v SLO), jim zavrnejo izplačilo in morejo serviserji od strank terjat ali kako drugače uredit.
ThugBoy: Če ni totalke in če ni zmišljevanja ter združevanja več škodnih dogodkov v eno, ne sme bit noben problem! Če komplicirajo, zamenjaj zavarovalnico. Če je pa totalka si pa vedno na zgubi, tako z časom kot z denarjem, nažalost tako je.....