Pri dnevnih je tako, da se problem pojavi ko ljudje ne preklopijo ročno na zasenčene!
Problem je, da je včasih potrebno preklopit tudi če imaš senzor svetlobe in funkcijo auto. To imam jaz na astri. Skratka avto preklopi na zasenčene ko se dovolj stemni.
Matevz S. je dobro opisal zato ne bom vsega ponavljal.
Največji "problem" je ko recimo prideš v območje kjer se je spustila megla a je še vedno dovolj svetlobe, da avto pač ne preklopi na zasenčene in svetijo samo spredaj dnevne.
Takrat imam jaz dve možnosti:
- vklopim meglenke spredaj/zadaj in se mi avtomatsko vklopijo tudi zasenčene luči
- ročno preklopim iz auto na zasenčene
Ampak kolikor opažam ljudje velikokrat preprosto pozabijo, da je dobro preklopit na zasenčene. Ali pa je nevednost vzrok temu.
Osebno po večini preklopim že ob nalivu.
(4) Ob zmanjšani vidljivosti se praviloma uporablja zasenčene žaromete ali meglenke ali kombinacijo teh žarometov. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 m ali kadar meglenke delujejo v funkciji prilagodljivih žarometov. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).
Sicer že rahlo offtopic a moram zapisat. Sem pa tudi že doživel, da je folk vozil v megli ponoči brez zadnje meglenke. Ko pa sem jih dohitel so jo pa vklopli.
Skratka vsak mora imeti vsaj malo lastne pameti in kdaj pa kdaj preklopit ročno na zasenčene. Saj ni tako težko.