.com je napisal/-a:Naši tuneli so preveč osvetljeni in skoraj ni potrebe po vključitvi zasenčenih luči.. če pa ne vidiš avta v tunelu brez luči pa nisi za na cesto...
Ker avstrijci jih pa s svečami razsvetljujejo.com je napisal/-a:Naši tuneli so preveč osvetljeni
Resno?.com je napisal/-a:in skoraj ni potrebe po vključitvi zasenčenih luči.. če pa ne vidiš avta v tunelu brez luči pa nisi za na cesto...
thunderbolt je napisal/-a:Ker avstrijci jih pa s svečami razsvetljujejo.com je napisal/-a:Naši tuneli so preveč osvetljeniResno?.com je napisal/-a:in skoraj ni potrebe po vključitvi zasenčenih luči.. če pa ne vidiš avta v tunelu brez luči pa nisi za na cesto...
Problem dnevnih luči brez svetlobnih senzorjev je v tem, da je zadaj na avtomobilu vse temno, kar še posebej ni OK ob kakšnem deževnem dnevu na AC ali pa v megli.
.com je napisal/-a:model... vsaka druga luč v tunelu bi lahko bila ugasnjena... zgostiš jih samo pri vhodu/izhodu... sem delal študijo o tem na faxu in vem o čem govorim...
.com je napisal/-a:če je vreme zmerno oblačno ali sončno, res ni potrebe po vključitvi zasenčenih luči NIKJER!!! razen v primeru kakšnih daljših neosvetljenih tunelov (npr. tunel na cesti šmarje sap-škofljica)
nisem pa nikjer rekel, da mora biti ob slabi vidljivosti luč ugasnjena... seveda jih moraš zaradi svoje varnosti in drugih obvezno prižgati
.com je napisal/-a:ampak najbolj mi grejo na UD ljudje,...
Jaka156 je napisal/-a:http://www.assignmentx.com/wp-content/uploads/2012/06/KIA-RIO-2012-SteeringWheel.jpg
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov