Hm, kot kaže ni preveč zanimanja, vseeno bom spisal malo bistvenih informacij, ki so mi zanimive.
Pravila igreTorej letošnja pravila glede samih motorjev so se močno spremenila, prejšnja leta je bila tabela za različne prostornine motorja in dovoljene premere za dotok zraka, pri turbo motorjih pa je bil poleg tega še omejen tlak. Razlika je bila tudi ali gre za dizel motor ali bencin. Po domače povedano moč je bila omejena z dotokom zraka v motor.
Letos je omejitev na prvi pogled preprosta, omejitev je maksimalni pretok goriva in skupna poraba na krog LeMansa. Poleg tega so naredili še različne razrede glede na količino električne energije (v MJ), ki pomaga pogonskim kolesom (2 MJ, 4 MJ, 6 MJ, 8 MJ). Preprostost se pa zatakne pri različnih gorivih (bencin E20, dizel B10), da bi čim bolj izenačili ti dve neznanki so vse dirkalnike opremili s senzorji (navor, pretok goriva, merjene električne moči ...) in tako dejansko dobili podatke kot če bi dirkalnike imeli ves čas na dyno. Na podlagi teh podatkov so izračunali dejanski
BSFC vsakega dirkalnika in vzeli najboljši rezultat bencinarja in najboljši rezultat dizla in prišli do faktorja za izenačitev različnih tehnologij goriva (FTF) in ga določili pri 1,074, kar pomeni da bencinarju dovolijo 7,4% več energije goriva kot dizlu. Vsa pravila dobite tule:
http://www.fia.com/sites/default/files/ ... 202014.pdfZanimiva pa je končna tabela po stopnjah rekuperacije energije (ERS) in količino energije goriva:
Brez ERS Dizel: 146,4 MJ/krog
Brez ERS Bencin: 157,2 MJ/krog (Rebelion)
2 MJ ERS Dizel: 138,7 MJ/krog (Audi)
2 MJ ERS Bencin: 147 MJ/krog
6 MJ ERS Dizel: 131,7 MJ/krog
6 MJ ERS Bencin: 139,5 MJ/krog (Toyota, Porsche)
Sledijo podatki in bistvene razlike med dirkalniki