Stran 1 od 1

Nekak ne vem kam to dat...

Objavljeno: Če jul 08, 2004 7:14 pm
Napisal/-a AIRbrush
... ampak ker ma zvezo z motoršportom sem dal tukaj....

http://www.mobisux.com/tabla/showflat.p ... art=1&vc=1

Zoran: Nikoli in nikdar ne bo noben drag privabil več ljudi kot GHD Ilirska Bistrica. In če te ni na teh dirkah ne komentiraj kake so ker pojma nimaš o pojmu. Ne dogaja se folku samo na dragu verjemi. Nekaterim gredo kocine pokonci ob pravih dirkalnikih in res orenk sposobnih voznikih!

Objavljeno: Če jul 08, 2004 10:39 pm
Napisal/-a Slide
Se podpišem...ovinki so tisti... :twisted: :vrum

LP

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 5:52 am
Napisal/-a AIRbrush
Slide je napisal/-a:Se podpišem...ovinki so tisti... :twisted: :vrum

LP

jap

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 6:42 am
Napisal/-a NeRo
Se kar strinjam s sloganom glavnega sponzorja drag dirke v Kopru, BF Goodricha.
Fun is not a straight line. :twisted:

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 7:15 am
Napisal/-a AIRbrush
NeRo je napisal/-a:Se kar strinjam s sloganom glavnega sponzorja drag dirke v Kopru, BF Goodricha.
Fun is not a straight line. :twisted:
:lol: :lol: :P

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 7:56 am
Napisal/-a Racingboy
Zoran se je mal razpištilu za stvari ki jih ne pozna glih najbol. :ne

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 12:24 pm
Napisal/-a zombi
Moje razmišljanje z drugega foruma:

Totalno brezveze je kritizirat dirko na Gorjancih, ker te tam ni bilo. Vsaj kar se mene tiče je bila dirka izredno zanimiva in se je odločala v stotinkah in to hvalabogu v rumeno korist.
Dirko se trudijo organizirat na nivoju, kot je bila že včasih in je bilo v organizacijo vloženo ogromno trudi, da ne omenjam denarja.
Verjetno avtošporta ne poznaš najbolje, ker bi vedel, da se vozi tudi avtoslalom pa nisem nikjer zasledil nobenega članka o tej zvrsti.
In če že moram o dragu, ja meni je drag povsem nezanimiv, čeprav verjamem, da je potrebno veliko znanja.

-gledalcev isto
Nebi rekel, Gorjanci so bili izredno dobro obiskani s precej gledalcev, nebi omenjal števila (da ne bom kaj nakladal) jih je pa bilo precej čez 2000. In kot vedno je potrebno na teh dirkah prištet se cca 1000 gledalcev, ki je dobilo sponzorska vabila.

-Tekmovalcev isto
Možno

--tekmovalcev nebi blo potrebno bit strah, da jim bo fotoaparat skočil pred avto...
Tole leti verjetno na dirko v Logatcu, sem bil zraven in vem kaj se je dogajalo. Pirjevec je zgubil nadzor nad vozilom in trcil v betonsko ograjo. V fotografinjo pa je žal priletel košček stekla...
Verjamem, da je manj nesreč na drag dirkah, žal se pa tudi tam pojavljajo in še vedno trdim, da je potrebno bit večji mojster za vožnjo na limitu skozi ovinek kot golo pospeševanje...

-organizator bi prihranil dve vstopnici=1.000sit
Ne vem kaj točno hočeš s tem povedat, samo jaz ogled dirke jemljem kot hobi in zabavo. Z nekterimi dirkači smo postali prijatelji in se srečamo tudi na pijači... Računam, da se jim bom pridružil na kakem relikrosu ali GHD.

Tak, da ostalim organizatorjem toplo priporočam, da te dve ali dvajset vstopnic raje vržete skozi okno, kot da jih date novinarčkom! Saj ni nobene koristi od njih!

Razumem tvojo jezo, ker živiš za to zvrst.
Samo pozabljaš dejstvo, da se da športu pomagat na marsikateri način in ne samo s kritiziranjem. Večina internetnih revij (avtomania recimo ali hčerinski rally magazin) bazirajo na prostovoljni ravni in pisci ne dobivajo honorarjev, kar pomani, da se jim ne da rinit na vsako dirko, sploh, če jih ne zanima in živijo za rally, ki ima v Sloveniji dolgo tradicijo. (V MB ta vikend bo sigurno vsaj 3X več obiskovalcev kot na dragu pa MB ni znan kot rally mesto).
Zakaj ti to govorim?
Zato, ker vem, da tile fantje rade volje objavijo kvaliteten članek ali reportažo, če so zraven slike še boljše, ker jim prihraniš delo in jim podariš članek... Tako, da bi bilo boljše kot kritiko, da spišeš članek in ga pošlješ recimo Aichi-ju (je tudi na tem forumu) in sem 80%, da bo članek z rezultati tudi objavil. S tem bi naredil precej več koristi svoji zvrsti dirkanja. Vsaka pot je težka in članki iz Avtomanije se pojavljajo tudi na teletekstu RTVS... in verjamem, da bi se bolj dostojni tudi v drugih revijah.
Najlažje je pljuvat čez vse novinarje in sedet križem rok, naj ti bo to izziv, zgovoren si, časa imaš dovolj, sposobnosti ti torej sigurno ne manjka. Lahko te povabijo celo v ekipo in redno sodelovanje.

Napisal si: Drag je v vzponu, vse ostalo zgublja...

Priporočam ti, da se 1.Avgusta zapelješ do Ilirske Bistrice, kjer bo 10.ponovitec največje gorskohitrostne dirke pri nas...
Zbralo se bo gledalcev več kot na celi sezoni draga skupaj (vsaj 2x več kot v Planici), v atraktivni vožnji med ovinki boš lahko videl voziti oldtimerje, vrhunske dirkalnike razreda ST,F, prototipe, Formule 3000, celo nekaj Formul 1, ob praktično vseh vrst avtomobilov namenjenih dirkanju, med njimi se bo kot kaže našla tudi Alfa 155DTM, Lancia DeltaS4, Plassin BMW s Juddovim motorjem (bivši F1 motor)...
Voznikov bo največ do sedaj in šrijave kažejo na okoli 170 avtomobilov in 2. v zgodovino se bojo morali odrečt seicentom, ker bi zanje zmanjkalo časa....
GHD Ferrari mora vidit vsak avto navdušenec pri nas, ko bi drag ponudil kaj tako velikega in organiziranega, bom z veseljem spustil vse GHD dirke in se udeleževal samo dragov. Tako pa bom v Bistrici navijal za vse kar bo rumeno. :D
Sem velik fan rallya in GHD (tu ni prostora za taktiziranje in je potrebno v vseh vožnjah na polno)

Dvomim, da se ti bo dalo. ampak vseeno:

Artur "Aichi" Švarc
Glavni in odgovorni urednik avtomanije
artur@cyber-media.info
www.avtomania.com
www.rally-magazin.com
In bo objavil ali pa te napotil do GrP (Gregor Pavšič) in bo sigurno objavljen objave vreden članek, če ga boš le spravil skupaj.

Spletna revija Km/h (Domen Jerančič & kolegi)
www.kmh.si
info@kmh.si
Šubičeva 3, 1000 Ljubljana
+386 1 256 0088
+386 70 300 564
+386 70 918 002

spisan dober članek bi objabil tudi Avtomagazin ;)

Verjamem, da so se organizatorji zelo potrudili in bi si zasluži več pozornosti, samo tako je. Tebi gre na živce stran namenjena GHD, meni pa rubrika šport na TV brez članka o rally na katerem so nastopili državni prvaki štirih držav.
Cel avtošport bi si zaslužil precej več pozornosti za kar bi lahko poskrbela tudi matična panožna zveza.
Lahko, da je Avtomagazin sramota, samo je tudi nacionalna televizija, POP TV...

Spravljanje na dolgočasnost GHD pa brez komentarja ne bom prenašal-
Vpršaj racingboya koliko vsega reskira in boš videl, da verjetno vsaj toliko kot ti za svoj šport, verjamem, pa da precej več, zato je tudi prvak!
Pljuvaj samo čez novinarje (če že moraš), dirke pa pusti pri miru.
Vsak gre gledat, kar mu paše, pa nas ni samo 200...
Še ena mala "skrivnost" je, da so med dirkači tudi novinarji/dirkači ali dirkači/novinarji, kot recimo Logar, Mrak, Kapetanovič(fotograf)... in tako poskrbijo za članke in objavo, probajte v tej smeri. ;)

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 12:37 pm
Napisal/-a AIRbrush
zombi je napisal/-a:Moje razmišljanje z drugega foruma:

Totalno brezveze je kritizirat dirko na Gorjancih, ker te tam ni bilo. Vsaj kar se mene tiče je bila dirka izredno zanimiva in se je odločala v stotinkah in to hvalabogu v rumeno korist.
Dirko se trudijo organizirat na nivoju, kot je bila že včasih in je bilo v organizacijo vloženo ogromno trudi, da ne omenjam denarja.
Verjetno avtošporta ne poznaš najbolje, ker bi vedel, da se vozi tudi avtoslalom pa nisem nikjer zasledil nobenega članka o tej zvrsti.
In če že moram o dragu, ja meni je drag povsem nezanimiv, čeprav verjamem, da je potrebno veliko znanja.

-gledalcev isto
Nebi rekel, Gorjanci so bili izredno dobro obiskani s precej gledalcev, nebi omenjal števila (da ne bom kaj nakladal) jih je pa bilo precej čez 2000. In kot vedno je potrebno na teh dirkah prištet se cca 1000 gledalcev, ki je dobilo sponzorska vabila.

-Tekmovalcev isto
Možno

--tekmovalcev nebi blo potrebno bit strah, da jim bo fotoaparat skočil pred avto...
Tole leti verjetno na dirko v Logatcu, sem bil zraven in vem kaj se je dogajalo. Pirjevec je zgubil nadzor nad vozilom in trcil v betonsko ograjo. V fotografinjo pa je žal priletel košček stekla...
Verjamem, da je manj nesreč na drag dirkah, žal se pa tudi tam pojavljajo in še vedno trdim, da je potrebno bit večji mojster za vožnjo na limitu skozi ovinek kot golo pospeševanje...

-organizator bi prihranil dve vstopnici=1.000sit
Ne vem kaj točno hočeš s tem povedat, samo jaz ogled dirke jemljem kot hobi in zabavo. Z nekterimi dirkači smo postali prijatelji in se srečamo tudi na pijači... Računam, da se jim bom pridružil na kakem relikrosu ali GHD.

Tak, da ostalim organizatorjem toplo priporočam, da te dve ali dvajset vstopnic raje vržete skozi okno, kot da jih date novinarčkom! Saj ni nobene koristi od njih!

Razumem tvojo jezo, ker živiš za to zvrst.
Samo pozabljaš dejstvo, da se da športu pomagat na marsikateri način in ne samo s kritiziranjem. Večina internetnih revij (avtomania recimo ali hčerinski rally magazin) bazirajo na prostovoljni ravni in pisci ne dobivajo honorarjev, kar pomani, da se jim ne da rinit na vsako dirko, sploh, če jih ne zanima in živijo za rally, ki ima v Sloveniji dolgo tradicijo. (V MB ta vikend bo sigurno vsaj 3X več obiskovalcev kot na dragu pa MB ni znan kot rally mesto).
Zakaj ti to govorim?
Zato, ker vem, da tile fantje rade volje objavijo kvaliteten članek ali reportažo, če so zraven slike še boljše, ker jim prihraniš delo in jim podariš članek... Tako, da bi bilo boljše kot kritiko, da spišeš članek in ga pošlješ recimo Aichi-ju (je tudi na tem forumu) in sem 80%, da bo članek z rezultati tudi objavil. S tem bi naredil precej več koristi svoji zvrsti dirkanja. Vsaka pot je težka in članki iz Avtomanije se pojavljajo tudi na teletekstu RTVS... in verjamem, da bi se bolj dostojni tudi v drugih revijah.
Najlažje je pljuvat čez vse novinarje in sedet križem rok, naj ti bo to izziv, zgovoren si, časa imaš dovolj, sposobnosti ti torej sigurno ne manjka. Lahko te povabijo celo v ekipo in redno sodelovanje.

Napisal si: Drag je v vzponu, vse ostalo zgublja...

Priporočam ti, da se 1.Avgusta zapelješ do Ilirske Bistrice, kjer bo 10.ponovitec največje gorskohitrostne dirke pri nas...
Zbralo se bo gledalcev več kot na celi sezoni draga skupaj (vsaj 2x več kot v Planici), v atraktivni vožnji med ovinki boš lahko videl voziti oldtimerje, vrhunske dirkalnike razreda ST,F, prototipe, Formule 3000, celo nekaj Formul 1, ob praktično vseh vrst avtomobilov namenjenih dirkanju, med njimi se bo kot kaže našla tudi Alfa 155DTM, Lancia DeltaS4, Plassin BMW s Juddovim motorjem (bivši F1 motor)...
Voznikov bo največ do sedaj in šrijave kažejo na okoli 170 avtomobilov in 2. v zgodovino se bojo morali odrečt seicentom, ker bi zanje zmanjkalo časa....
GHD Ferrari mora vidit vsak avto navdušenec pri nas, ko bi drag ponudil kaj tako velikega in organiziranega, bom z veseljem spustil vse GHD dirke in se udeleževal samo dragov. Tako pa bom v Bistrici navijal za vse kar bo rumeno. :D
Sem velik fan rallya in GHD (tu ni prostora za taktiziranje in je potrebno v vseh vožnjah na polno)

Dvomim, da se ti bo dalo. ampak vseeno:

Artur "Aichi" Švarc
Glavni in odgovorni urednik avtomanije
artur@cyber-media.info
www.avtomania.com
www.rally-magazin.com
In bo objavil ali pa te napotil do GrP (Gregor Pavšič) in bo sigurno objavljen objave vreden članek, če ga boš le spravil skupaj.

Spletna revija Km/h (Domen Jerančič & kolegi)
www.kmh.si
info@kmh.si
Šubičeva 3, 1000 Ljubljana
+386 1 256 0088
+386 70 300 564
+386 70 918 002

spisan dober članek bi objabil tudi Avtomagazin ;)

Verjamem, da so se organizatorji zelo potrudili in bi si zasluži več pozornosti, samo tako je. Tebi gre na živce stran namenjena GHD, meni pa rubrika šport na TV brez članka o rally na katerem so nastopili državni prvaki štirih držav.
Cel avtošport bi si zaslužil precej več pozornosti za kar bi lahko poskrbela tudi matična panožna zveza.
Lahko, da je Avtomagazin sramota, samo je tudi nacionalna televizija, POP TV...

Spravljanje na dolgočasnost GHD pa brez komentarja ne bom prenašal-
Vpršaj racingboya koliko vsega reskira in boš videl, da verjetno vsaj toliko kot ti za svoj šport, verjamem, pa da precej več, zato je tudi prvak!
Pljuvaj samo čez novinarje (če že moraš), dirke pa pusti pri miru.
Vsak gre gledat, kar mu paše, pa nas ni samo 200...
Še ena mala "skrivnost" je, da so med dirkači tudi novinarji/dirkači ali dirkači/novinarji, kot recimo Logar, Mrak, Kapetanovič(fotograf)... in tako poskrbijo za članke in objavo, probajte v tej smeri. ;)


:bow :bow :bow

Se totalno 100% podpišem pod tole.

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 12:47 pm
Napisal/-a nebivedu
Zoran pejt nazav Vseveda zajebavat GHD pa Rally pa pr mir pust. Sam pogledam in drage in rally in GHD, pa mi je od vsega slednje najbolj zanimivo, ker ljudje obvladajo avto in ne tko kt na dragu, k je vse skup samoto da spustiš sklopko, pa gas tišiš, hitr šaltaš in volan držiš naravnost skratka nobena umetnost in ne veliko znanja - še začetnik z dobrimi refleksi bi lahko z dobrim avtom vse dol poču. kar za GHD nebi mogu nikoli reč, kjer je veliko začetnikov letelo že prvi ali 2 ovinek iz ceste. Pa pri GHD lahko s slabim avtom, pa odličnim znanjem daleč prideš, če le avto zdrži, pri dragu z odličnim znanjem pa zanič avtom ne moreš konkurirat bebcu z odličnim avtom.

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 1:11 pm
Napisal/-a din
Jaz pa ne vem zakaj pri hudiču se mora odpirat takšna debata, ki je že v osnovi naravnana na kreg. Pa kaj je res treba za vsako ceno skozi zid uveljavljat neki svoj jaz.

In še nekaj, res je treba veliko znanje za GHD vendar ne podcenjevati drag dirk, večji del vas samo vidi v draganju cestne avtomobile, v resnici so se pa že začeli pojavljati vozila, ki so specialno narejena za drag in to ni več samo par KM ampak mnogo več, in tu ni več hec pa tudi če se vozijo samo ravno. Sploh pa če bi se vsedel v klaso Top fuel, verjetno ni ravno dosti mulcev, ki bi obvladali takšen stroj :twisted: , govorim o teh vozilih http://home.wxs.nl/~monique_pels/GALLERYC.HTML

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 1:20 pm
Napisal/-a Sale
Za moj "okus" se ti 2 panogi avtomobilizma sploh ne sme primerjat med seboj, kaj šele metat v isti koš.

Kdor sploh razmišlja o primerjavi, je že v samem začetku naredil napako - premalo je skupnega in še manj sorodnega pri teh dveh vrstah dirkanja.

Kaj potegne več zanimanja javnosti je pa itak zgodba zase in vsekakor ni merilo za večjo upravičenost in veljavo ene ali druge zvrsti. Potem pa dajmo še primerjat Rally in Formulo, pa mogoče še dirke s Tovornjaki in tiste z gokarti. Zame je tisti, ki trdi da je dirkanje po ravnem manjvredno od tistega po ravnini enako ozkogled in zaplankan kot tisti, ki trdi obratno. Oba sta zgrešila besedo DIRKANJE.

Določene panoge avtošporta so pri nas v zatonu, določene v vzponu in tako pač je. Osebna naslajanja nad tem in medsebojna obračunavanja so nepomembna in brezvezna.

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 2:21 pm
Napisal/-a AIRbrush
Sale je napisal/-a:Za moj "okus" se ti 2 panogi avtomobilizma sploh ne sme primerjat med seboj, kaj šele metat v isti koš.

Kdor sploh razmišlja o primerjavi, je že v samem začetku naredil napako - premalo je skupnega in še manj sorodnega pri teh dveh vrstah dirkanja.

Kaj potegne več zanimanja javnosti je pa itak zgodba zase in vsekakor ni merilo za večjo upravičenost in veljavo ene ali druge zvrsti. Potem pa dajmo še primerjat Rally in Formulo, pa mogoče še dirke s Tovornjaki in tiste z gokarti. Zame je tisti, ki trdi da je dirkanje po ravnem manjvredno od tistega po ravnini enako ozkogled in zaplankan kot tisti, ki trdi obratno. Oba sta zgrešila besedo DIRKANJE.

Določene panoge avtošporta so pri nas v zatonu, določene v vzponu in tako pač je. Osebna naslajanja nad tem in medsebojna obračunavanja so nepomembna in brezvezna.


To si pa tud lepo povedal. Upam da mene ni kdo narobe razumel. Nič nimam proti dragom, le moti me to ker je Zoran GHD spljuval brez potrebe.

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 7:06 pm
Napisal/-a nebivedu
din je napisal/-a:Jaz pa ne vem zakaj pri hudiču se mora odpirat takšna debata, ki je že v osnovi naravnana na kreg. Pa kaj je res treba za vsako ceno skozi zid uveljavljat neki svoj jaz.

In še nekaj, res je treba veliko znanje za GHD vendar ne podcenjevati drag dirk, večji del vas samo vidi v draganju cestne avtomobile, v resnici so se pa že začeli pojavljati vozila, ki so specialno narejena za drag in to ni več samo par KM ampak mnogo več, in tu ni več hec pa tudi če se vozijo samo ravno. Sploh pa če bi se vsedel v klaso Top fuel, verjetno ni ravno dosti mulcev, ki bi obvladali takšen stroj :twisted: , govorim o teh vozilih http://home.wxs.nl/~monique_pels/GALLERYC.HTML


TIsti so mal bol zanimivi, kot pa dva 60KM močna avtomobila, ki se gresta, kter bo prej speljal pa prevozil 400m.

Vsak voznik GHD lahko odvozi drag brez problemov, vsak drag voznik pa ne more odpeljati GHD. Tukaj je razlika in to velika.
Pač vsaka zvrst privablja svoje občinstvo in mnenje posameznika je kaj mu bo bolj všeč.

Objavljeno: Pe jul 09, 2004 7:40 pm
Napisal/-a Omelo
Jaooo, zoranwagen NE ZNA druzga kot kritizirat, grozit in pripravljat teme za kreganje. Aja, pa najbolj pametnega se delat.

Zdej se bo spet use začelo od začetka.

Vsekakor so vozniki bolj sposobni na GHD, kot na dragu. In kot je nebivedu povedou... vsak, ampak čisto VSAK, ki vozi GHD, bo odpeljal drag brez problema in bi jih večino tut nascal, medtem ko skoraj da ni junaka, ki bi vsaj prbl. konkuriral voznikom v GHD.

Bil na Gorjancih, pogrešal Integralko in njeno žvižganje.

Vsekakor pa se GHD in draga ne da primerjat z enim in drugim, ke je to čist neki druzga. Ko streljanje s pištolo in karate.

Objavljeno: Ne jul 11, 2004 11:49 am
Napisal/-a AIRbrush
Pri poročilih na pop tv so povedali, da je bilo v Mariboru cca. 10.000 gledalcev. Torej? :roll:

Objavljeno: Ne jul 11, 2004 11:58 am
Napisal/-a Slide
Ne glede na prej napisane poste...NeRo je zadel v črno!!!
fun is not a straight line!!!

Bi pa neki rad vedu...kaj je treba ZNANJA pr dragu...Približn vedit, do kterih obratov ti avto učinkovito vleče...torej da avta ki totalno zgubi moč nad 6500 ne vrtiš do 8000, drugo je pa itak samo speljevanje in čim hitrejše šaltanje...jz v tem ne vidm umetnosti, ne me napadit zej, ampak mi lepo razložte kaj je tle treba tuk znat! Sploh pri avtomobilih ki dragajo pri nas...Da ne bi kdo zdaj z dragsterji ki majo 600+ konjev, pametoval! Kupiš avto k ma hude hude pospeške in dober menjalnik in to je to...lahko zmaga praktično vsak, ki se nadr*a dobr spelat in šaltat, kar z dobrim menjalnikom ni problem...razen če si res štorast...med ovinki se pa ne znajde vsak ko začne avto pošrek letet ko on u bistvu tega neb rad :wink:
Drgač pa "seveda verjamem" da je problem ostat na cesti, ko se strga kakemu polotu 1.0, ki skor po tleg rausa in ma fake air intake da dobi 63,4231KM...nenazadnje so pospeški ubijalski :roll:
Nism zaplankan sicer, se pa močno strinjam s tistim kar j napisal nebivedu...na dragu lahko zmaga bebec z dobrim avtom, dober voznik s škatlo pa lahko nardi bore malo, na GHD ali pa Rally-ju, pa lahko zmaga dober voznik tud s slabim nekonkurenčnim avtom, tisti bebec z hudo mašino bo pa pol "zaplankan" :lol:

Torej, razširite mi moje ovinkasto obzorje :lol:

LP