Stran 1 od 1
Skupine razvrščanja
Objavljeno: So avg 28, 2004 10:36 am
Napisal/-a PRODRIVE
Zanima me po kakšnem kriteriju so avtomobili razvrščeni po razredih, to vem da po kubaturi..., predvsem me zanima, razlika med razredon N in WRC.
Objavljeno: So avg 28, 2004 10:53 am
Napisal/-a Slide
V razredu N so dovoljene v primerjavi s serijskim avtomobilom le "male" predelave, WRC, ma pa z serijskim bore malo skupnega...V kubaturi pa ni nujno razlike

Objavljeno: So avg 28, 2004 11:03 am
Napisal/-a PRODRIVE
Kaj pa skupina A in KIT CAR
Objavljeno: So avg 28, 2004 12:01 pm
Napisal/-a Slide
V skupini A so dovoljene že večje dodelave kot v N, KITCAR vozi pa Valant, torej kubatura 1600 in visoko vrteči motor...huda tehnika...Ne vem ti pa povedat točno...samo takole okvirno, z glave
Mogoče bi NeRo vedu točno
LP
Objavljeno: So avg 28, 2004 12:03 pm
Napisal/-a jaka-z
Slide je napisal/-a:V skupini A so dovoljene že večje dodelave kot v N, KITCAR vozi pa Valant, torej kubatura 1600 in visoko vrteči motor...huda tehnika...Ne vem ti pa povedat točno...samo takole okvirno, z glave
Mogoče bi NeRo vedu točno
LP
kit car je lahko tud 1.8 ali 2.0
Objavljeno: So avg 28, 2004 12:06 pm
Napisal/-a Slide
Sej pravim...z glave...hvala da si povedu, lahko še kej
Peljhan in njegov GOLF Kitcar

Kko sm lahka pozabu...Pa Megane Kitcar, pa Ibiza Kitcar

ops:

ops: Sm se takoj useku tko po čel k sm prebral tvoj post

Objavljeno: So avg 28, 2004 12:09 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Nero povej, če si kje v bližini,ker me zanima
Objavljeno: Ne avg 29, 2004 7:56 pm
Napisal/-a jakaracman
NeRo je na dopustu (do jutr) ...
N: perdelani serijski avtomobili, dovoljene malenkostne (elektronika) predelave na motorju, menjalnik ima lahko ravne zobnike, zamenjaš lahko diferenciale, zapora dif., zamenjava podvozja, platišča največ (če se še prav spomnim) 1 številko večja ...
A: precej več predleav: motor praktično po želji razen osnov (mora pa biti iz iostega avta kot je serijsko v njem), prenos isto, boljše zavore, pri vzmetenju praktično ni omejitev (razen toč vpetja) ...
Kit Car: je pravzaprav A za dvokolesno gnane avte, pri dovoljenih predelavah je še nekaj manj omejitev, navzven je najbolj opazno dovoljeno večje širjenje karoserije (in s tem kolotekov). Podoben mu je Junior WRC
WRC: Praktično po želji. Važno je, da je karoserija od avta, ki ga izdeluje tovarna, pa da je noter motor, ki ga (v osnovi, torej osnovne mere bloka) dela tovarna ne nujno za enak model avta kot je karoserija. Seveda je 4WD (tudi če serijski nima), ... skratka, čista exotika.
JWRC: je v bistvu Kit Car do 1600 kubikov z omejitvame glede cene, cene vzdrževanja ...
Objavljeno: Ne avg 29, 2004 8:16 pm
Napisal/-a NeRo
Sm ze nazaj
Najbolj važne stvari je jakaracman že napisal. Dodal bi le, da je današnja skupina N zelo napredovala(predvsem na podvozju), tako da Kit Car-ji že težko sledijo dobro pripravljeni skupini N. Tudi WRC je napredoval do te mere, da pravijo da so današnji WRC-ji (z restriktorji na turbini) hirtejši od nekdanje skupine B v kateri so avti imeli čez 600KM. Še malo pa bodo začeli uvajati kakšna "glupa" pravila da upočasnijo dirkalnike. Tako kot v F1.

Objavljeno: Po avg 30, 2004 8:19 am
Napisal/-a PRODRIVE
Zelo sta mi pomagala z odgovori , hvala
Objavljeno: Po avg 30, 2004 10:43 am
Napisal/-a jakaracman
NeRo je napisal/-a:Sm ze nazaj
Najbolj važne stvari je jakaracman že napisal. Dodal bi le, da je današnja skupina N zelo napredovala(predvsem na podvozju), tako da Kit Car-ji že težko sledijo dobro pripravljeni skupini N. Tudi WRC je napredoval do te mere, da pravijo da so današnji WRC-ji (z restriktorji na turbini) hirtejši od nekdanje skupine B v kateri so avti imeli čez 600KM. Še malo pa bodo začeli uvajati kakšna "glupa" pravila da upočasnijo dirkalnike. Tako kot v F1.

So že restriktorji dosti. Serijska sk. N je hitrejša od dirkalne ...
Objavljeno: Po avg 30, 2004 4:52 pm
Napisal/-a NeRo
jakaracman je napisal/-a:Serijska sk. N je hitrejša od dirkalne ...
Do prvega zožanja in popeskanega ovinka

Objavljeno: So sep 11, 2004 4:11 am
Napisal/-a Dugi7
Pri grupi N lahko malenkostno predelaš avto, to pomen varnostna oprema pa malo krajši menjalnik, skoraj serijske bremze, pa do pred kratkim sploh nisi smel odstranit vratnih oblog pa zadnje klopi. Grupa A so pa že orto predelave čeprav so še vedno omejitve. Kit car avti so v osnovi dost podobni WRC samo da so brez turbine, pa samo na sprednji pogon, pa malo cenejši materijali, so pa 2.0 al pa 1.6. Nej bi pa Kit car pomenilo tovarniško predelan dirkalnik grupe A ( A6 do 1600ccm; A7 do 2000ccm). Isto velja za grupo A8 (lancia delta) in WRC. A8 pomeni orto predelave , 4x4 in turbina, WRC pa to in še več po tovarniško. Upam da sem ti pomagal!
Pa še ena mala razlaga:
N1- do 1400ccm
N2- do 1600ccm
N3- do 2000ccm (clio wiliams,rs)
N4- nad 2000 ccm, turbo, 4x4 ( dovolj je ena od teh lastnosti da se avto uvršča v ta razred ( evo, impreza)
A5- do 1400ccm (yugeci)
A6- do 1600 ccm vključno z vozili kit car (punto kit car od valanta)
A7- do 2000 ccm vključno z vozili kit car ( bivša jerebova ibiza)
A8- nad 2000 ccm, turbina, 4x4, vključno z vozili WRC
Objavljeno: Sr sep 15, 2004 11:51 am
Napisal/-a PRODRIVE
Impreza pa EVO, pa ja nimata kubature večje 0d 2000ccm, kako to?
Objavljeno: Sr sep 15, 2004 11:54 am
Napisal/-a PRODRIVE
Aha dovolj je ena od lastnosti... O.K.
JUSTY
Objavljeno: Pe sep 17, 2004 9:41 pm
Napisal/-a Dugi7
Najbolj smešno je da bi se subaru justy 4x4 al pa panda 4x4 uvrstile med evote pa impreze
