Stran 1 od 2

Pokal Clio 1,4 SPORT

Objavljeno: To jan 11, 2005 3:19 pm
Napisal/-a DIrk
POKAL CLIO 1.4 SPORT

S to novo kategorijo avtomobilskega tekmovanja ( pred leti je v Sloveniji že potekalo ) želimo doseči dodatno popularizacijo avto športa v Sloveniji in razviti nove vrhunske voznike, ki se bodo tukaj lahko pripravili za tekmovanja v višjih zahtevnejših kategorijah.

Avto šport je v Sloveniji v zadnjih letih doživel velik razvoj in popularnost. Trenutno imamo preko 400 voznikov z licencami, ki nastopajo v različnih zvrsteh avto športa ( rally, gorske dirke, krožne dirke, rally cross, seicento junior pokal...)

Prav Seicento junior pokal je generator novih voznikov in prav tukaj so pričeli številni danes zelo uspešni vozniki ( Kaučič, Humar, Bužga,…)

Ta pokal je zaradi relativno nizkih stroškov tekmovanja, povsem izenačenih pogojev, dobrih voznikov, zanimivih bojev, dobre organizacije, medijske podpore itd. zelo popularen. Namenjen je začetnikom in mladim od 16 do 23 let. Žal pa vozniki in voznice, ki si naberejo v nekaj letnem tekmovanju mnogo izkušenj in postanejo pravi dirkači, po zaključku kariere v SSJP večina nimajo možnosti za primerno nadaljevanje dirkaške kariere in nadaljnjega razvoja.

Stroškovni razkorak med dirkanjem v SSJP in dirkalnikom skupine N je zaradi (nerazumljivih ) pravil FIA ogromen. Zato se le redkim uspe uveljaviti, mnogi zelo dobri vozniki pa se izgubijo v nekonkurenčnem dirkalniku ali pa zaradi prevelikih stroškov enostavno prenehajo z dirkanjem.

Da bi omogočili nadaljevanje dirkanja za primerno višino stroškov čim večim mladim dirkačem, še dodatno povečali popularnost avto športa in prispevali k ustvarjanju vrhunskih dirkačev, želimo ponuditi zainteresiranim tekmovanje v Pokalu Clio 1,4 Sport. Tekmovalno vozilo bi bilo izdelano na bazi domačega serijskega avtomobila, proizvedenega v Revozu in dodatno minimalno predelano po pravilih nove nacionalne homologacije v pooblaščenem servisu. Z ustrezno nacionalno homologacijo Zveze za avto šport AŠ 2005 bi dosegli, da bi bili dirkalniki relativno poceni, torej dosegljivi širokemu krogu zainteresiranih dirkačev. Že tako dobre vozne lastnosti želimo izboljšati z izboljšanim znižanim športnim podvozjem, izboljšanimi zavorami, dirkalnimi gumami, obenem pa doseči, da bodo zmogljivosti vseh avtomobilov povsem izenačene. Skladno s pravili FIA pa bodo dirkalniki opremljeni z ustrezno varnostno opremo ( rollbar, tekmovalni sedež, varnostni pas, gasilni aparat,..).

Interes so izkazali tudi kolegi avstrijskega avto športa tako, da obstaja velika verjetnost da bi izvedli skupno Slovensko - Avstrijsko prvenstvo. Predvidenih je 20 do 25 vozil.

Trenutno potekajo razgovori z vodstvom Revoza in Renaulta Slovenija o pripravi izhodiščnega avtomobila, pogovarjamo pa se tudi z potencialnimi dobavitelji opreme in sponzorji ki bi bili pripravljeni podpreti takšno pokalno tekmovanje.

Podrobnejša ponudba za pripravljen avto in ostali pogoji dirkanja bodo znani v mesecu januarju.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kaj mislite :?:

Objavljeno: To jan 11, 2005 3:30 pm
Napisal/-a PeCi
:bow :clapclap

Objavljeno: To jan 11, 2005 3:33 pm
Napisal/-a rok46
tole je fajn zadeva...ampk tud s tem junior sejčento pokalom je mal tko tko...prvo moraš dat 300k al kuk,pol pa če zmagaš tekmo dobiš 15k...tole se ne izide glih kul...nawem,amkp tole je za tiste k majo keš,k jim ga ni škoda dat,pa majo radi drenalin pa sproščanje in dokazovanje na progi,jst če bi meu tok keša bi zihr šou,sm zdj mi je pa nekak škoda dat 300k pa da se neki preseravam k se ubistvu gloh ne morm,pa ta dnar bl pametno porabm...upam da bo ratal to use skp ;)

LP

Objavljeno: To jan 11, 2005 3:54 pm
Napisal/-a DIrk
Sicer ne vem o kakšnih 300k SIT govoriš, ker pri SSJP se da nazačetku 200k SIT za morebitno škodo na vozilu in nato še 70k SIT za vsako dirko, kar vsekakor ni drago.
Tu pa se bo avtomobile kupilo in jih boš moral potem sam vzdrževat, pripeljat na dirko, ...kar bo vsekakor nekoliko draže, vendar verjetno še vedno dokaj dosegljivo, vsaj na ta tekst.

Objavljeno: To jan 11, 2005 3:57 pm
Napisal/-a MacAudio
Zanimivo!RJ

Objavljeno: To jan 11, 2005 6:22 pm
Napisal/-a Sportivo
MacAudio je napisal/-a:Zanimivo!RJ

Zelo :mrgreen: ! Upam da vam bo uspelo.

Objavljeno: Če jan 13, 2005 10:00 am
Napisal/-a zombi
Zanimivo a žal neprespektivno.
Zakaj?
Clio bo že nslednje leto zastarel avtomobil, ker prihaja novi model. Močno dvomim v marketinški interes Revoza.
Za 1.4 je homologirano zelo malo delov (skoraj nič) in so obsojeni na nacionalno homologacijo, ker pomeni nezmožnost sodelovanja izven. In verjetno za večino yugov.
Če bi dirka zunaj ozemlja RS štela za DP, bi nastopili par minut za zadnjim.

Pokal bi bil smiselen ob pomoči Revoza, tako da vam želim vso srečo na tem področju.
Drugače pa če bi se revoz čez leto ali dve premislil, tudi ni kake katastrofe...ali ni Iljažev in Lucijin clio narejen iz pokalnega 1.4?

Objavljeno: Če jan 13, 2005 10:09 am
Napisal/-a vito
a to valant rihta?
k jest sm neki slišou da ni glih uspešn v revozu s pogajanji.
upejmo pa da mu (al pa komurkol) rata se kej zment, pa da nau use skp u vodo padl tko k nazadnje suzuki ignis pokal.

Objavljeno: Če jan 13, 2005 11:19 am
Napisal/-a NeRo
To rihta Grudnik iz Velenja.

Drugače pa mislim, da bi bila boljša varianta narest 1.6 ali celo RS pokal. Cena izdelave takega avta bi bila skoraj identična ceni RS-a ali 1.6 16V, mogoče 10% večja. S takim avtom bi potem tudi po koncu pokala imel več variant odprtih. Tako za prodajo kot z napredovanjem.

Objavljeno: Če jan 13, 2005 11:28 am
Napisal/-a DIrk
zombi je napisal/-a:Pokal bi bil smiselen ob pomoči Revoza, tako da vam želim vso srečo na tem področju.
Drugače pa če bi se revoz čez leto ali dve premislil, tudi ni kake katastrofe...ali ni Iljažev in Lucijin clio narejen iz pokalnega 1.4?


Lucijin je narejen iz pokalnega Clia 1,4, Iljaž pa je kupil serijskega RS-ja in ga predelal v grupo N

Objavljeno: Če jan 13, 2005 11:34 am
Napisal/-a zombi
Baje, da bi prevsem avstrijci radi lansiralai Ignis-a tudi pri nas, letošnje leto štarta tudi v Italiji.
Bi bilo zanimivo, če bi avtomobili z isto specifikacijo vozil v večih državah in bi bila tako zagotovljena idelalnam ožnost za nepredovanje in primerjavo.

Objavljeno: Če jan 13, 2005 12:55 pm
Napisal/-a STENTOR
VRacing rules :D

Objavljeno: Če jan 13, 2005 2:46 pm
Napisal/-a zombi
audi4ever je napisal/-a:VRacing rules :D


mhm, dokler ydria ne pride. :D

Objavljeno: Pe jan 14, 2005 12:54 am
Napisal/-a STENTOR
nič nisem še slišal o tem. če si ti, bi bilo lepo, če bi to delil z nami :-P

Objavljeno: Po jan 31, 2005 4:53 pm
Napisal/-a AIRbrush
A je že kej novega z tem pokalom?

Objavljeno: To feb 01, 2005 6:45 am
Napisal/-a McLaren
Ja fino ne :clapclap :clapclap

Zadeve se vse bolj razvijajo v slo.

Objavljeno: To feb 01, 2005 7:40 am
Napisal/-a Dugi7
DIrk je napisal/-a:
zombi je napisal/-a:Pokal bi bil smiselen ob pomoči Revoza, tako da vam želim vso srečo na tem področju.
Drugače pa če bi se revoz čez leto ali dve premislil, tudi ni kake katastrofe...ali ni Iljažev in Lucijin clio narejen iz pokalnega 1.4?


Lucijin je narejen iz pokalnega Clia 1,4, Iljaž pa je kupil serijskega RS-ja in ga predelal v grupo N

Ni res! Iljaž je imel isto 1.4 , potem je pa samo mašino zamenjal!
Drugače pa mislim da clio 1.4 pokal res ni preveč smiseln. Problem je bil že z prvim Clio pokalom. Tisti Clioti so bili homologirani samo za pokal, in po koncu pokala ga nisi mogel uporabiti za nobeno drugo dirko!

Objavljeno: To feb 01, 2005 9:30 am
Napisal/-a NeRo
Lahko si dobil nacionalno homologacijo. Edino potem v tujini si moral štartati kot zadnji na rallyju.

Objavljeno: Sr feb 02, 2005 1:17 pm
Napisal/-a DIrk
Dugi7 je napisal/-a:
DIrk je napisal/-a:
zombi je napisal/-a:Pokal bi bil smiselen ob pomoči Revoza, tako da vam želim vso srečo na tem področju.
Drugače pa če bi se revoz čez leto ali dve premislil, tudi ni kake katastrofe...ali ni Iljažev in Lucijin clio narejen iz pokalnega 1.4?


Lucijin je narejen iz pokalnega Clia 1,4, Iljaž pa je kupil serijskega RS-ja in ga predelal v grupo N

Ni res! Iljaž je imel isto 1.4 , potem je pa samo mašino zamenjal!
Drugače pa mislim da clio 1.4 pokal res ni preveč smiseln. Problem je bil že z prvim Clio pokalom. Tisti Clioti so bili homologirani samo za pokal, in po koncu pokala ga nisi mogel uporabiti za nobeno drugo dirko!


:ne Iljaž je kupil skoraj novega RS-a in ga nato predelal!!!
-------------------------------------------------------------------------
09-02-2004 Priprave v polnem teku!
Priprave za novo sezono so že v polnem teku. Ekipa Viator & Vektor Racinga ostaja nespremenjena spreminja se le dirkalnik, ki pa bo letos popolnoma nov Clio RS. Ekipa je storila korak naprej upamo pa tudi, da se bo korak naprej storil tudi na rezultatskem področju. Več informacij bo na razpolago proti koncu meseca Februarja.

VIR: www.gasperiljaz.com

Objavljeno: Sr feb 02, 2005 8:50 pm
Napisal/-a Dugi7
NeRo je napisal/-a:Lahko si dobil nacionalno homologacijo. Edino potem v tujini si moral štartati kot zadnji na rallyju.

Samo zakaj pa potem ni nnihče več dirkal z temi avti vsaj po sloveniji?