Stran 1 od 1

peta - prsti

Objavljeno: So mar 12, 2005 9:06 pm
Napisal/-a FASTMAN
Sigurno se bo tukaj našel kdo ki to obvlada.
Zanima me kdaj gas, kolko gasa, če imate spremenjene stopalke ( meni uspe samo pri določenih avtih, večinoma pri kombijih kjer mi "ful" koristi, pa še to tako, da nogo zvijem v gležnju proti gasu kar pa ni ravno peta prsi ), gre peta na gas ali obratno......
....če se res kdo spozna iz prakse, tak v tri dni lahko sam bluzim

Objavljeno: So mar 12, 2005 9:07 pm
Napisal/-a super98
Uporabi iskanje-že blo enkrat

Objavljeno: So mar 12, 2005 9:19 pm
Napisal/-a FASTMAN
super98 je napisal/-a:Uporabi iskanje-že blo enkrat


sem prebral, ampak zanima me iz dirkaškega stališča, ne zato ker mi je škoda menjalnika zjutraj ko je mrzel, zanima me tudi kakšna je razlika pri izstopu iz ovinka pri takšnem načinu menjavanja, pri katerih vrstah ovinkov sploh ima smisel tako menjat...

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 11:15 am
Napisal/-a jaka-z
sej razlika ni pri izstopu iz ovinka ampak pri vstopu v ovinek (med bremzanjem), kjer se uporablja tehnika peta-prsti. ampak to ne pomeni dobesedno imeti peto na gasu da si ne boš brezveze zvijal gležnev ;) najlepše boš videl kako se to dela če si boš ogledal kak filmček od best motoring, kjer japončki to skoz delajo in obvladajo v nulo. Sicer je pa logika tega ta da ko nehaš bremzat pred ovinkom in spustiš sklopko ti še mašina mal bremza in če med menjanjem prestave z medgasem mal zavrtiš nižji zobnik se motor zelo lepo "ujame" in nič ne bremza ali cuka, morš pa dat sam mal gasa vmes, ravno toliko da vrtlaji nekaj narastejo sej se dobi občutek kar hitro (pa odvisno je tudi od avta-odzivnosti mašine)

no ja upam da je razumljivo pa da nisem preveč zakompliciral 8) :D

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 11:21 am
Napisal/-a jaka-z
pa še link kjer je vse to bolj pravilno in natančno razloženo http://www.nasaproracing.com/hpde/heelandtoe.html

sicer pa google pa napiš not: heel toe ....

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 11:22 am
Napisal/-a NeRo
Prestavljaj tako, kot ti najbolj paše. Ni nujno, da s peto dodajaš gas. Jaz kar s polovico stopala tiščim bremzo, z drugo polovico pa gas. Pomaga tudi, če si nastaviš stopalke oz. jih zamenjaš z dirkalnimi.

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 11:25 am
Napisal/-a Slide
http://www.mobisux.com/album/data/500/2 ... racing.avi

Takle pa to zgleda ;)
Drugač pa nekateri to delajo tud obratno, prsti na gasu in peta na nogi, nekateri z robom stopala blipajo gas itd...bistvo je pa itak že jaka-z povedu...

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 12:16 pm
Napisal/-a Žune
Jaz to skos probavam, ampak je problem, ker mam dolge noge in potem skos s kolenom butam v tisti del pod volanom. Tko da si bom res enkrat zvil gleženj al pa kej tazga. :P

Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:30 am
Napisal/-a mehanik
Zakaj pa ne poizkusiš zavirati z levo nogo, je veliko lažje, pa čudovit občutek ko zdrsne zadek avta......

Objavljeno: Po mar 14, 2005 9:32 am
Napisal/-a Žune
mehanik je napisal/-a:Zakaj pa ne poizkusiš zavirati z levo nogo, je veliko lažje, pa čudovit občutek ko zdrsne zadek avta......


To sem tud že probaval, pa je kr fajn. Samo to je treba pa res dobit občutek v levo nogo, ker prec preveč pritisneš.

Objavljeno: Po mar 14, 2005 9:47 am
Napisal/-a NeRo
mehanik je napisal/-a:Zakaj pa ne poizkusiš zavirati z levo nogo, je veliko lažje, pa čudovit občutek ko zdrsne zadek avta......

Ja, samo to nima veze s tehniko prst-peta.
To pride v poštev med ovinki, ko ti ni treba šaltat.

Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:05 pm
Napisal/-a jaka-z
mehanik je napisal/-a:Zakaj pa ne poizkusiš zavirati z levo nogo, je veliko lažje, pa čudovit občutek ko zdrsne zadek avta......

to res nima veze z tehniko peta-prsti, bolj pride v poštev ko je treba rešit kako situacijo, npr. pri podkrmarjenju ;)

Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:11 pm
Napisal/-a _BiStRi_
Poizkusi eno in drugo v praksi!Boš vidu-hitr notr padeš


L.p Bistri...

Objavljeno: Po mar 14, 2005 8:25 pm
Napisal/-a mehanik
NeRo je napisal/-a:
mehanik je napisal/-a:Zakaj pa ne poizkusiš zavirati z levo nogo, je veliko lažje, pa čudovit občutek ko zdrsne zadek avta......

Ja, samo to nima veze s tehniko prst-peta.
To pride v poštev med ovinki, ko ti ni treba šaltat.
Ker imam tudi sam izredno dolge noge v nobenem avtomobilu ne morem oziroma težko uporabljam tehniko peta-prsti.... lomim nogo, zato sem Žunetu predlagal zaviranje z levo nogo, ker je veliko lažje. Res pa je da potrebuješ ogromno vaje, da dobiš občutek..

Objavljeno: Po mar 14, 2005 9:18 pm
Napisal/-a FASTMAN
jaka-z je napisal/-a:pa še link kjer je vse to bolj pravilno in natančno razloženo http://www.nasaproracing.com/hpde/heelandtoe.html

sicer pa google pa napiš not: heel toe ....


HVALA - to sem iskal

Objavljeno: Po mar 14, 2005 10:23 pm
Napisal/-a Slide
mehanik je napisal/-a:
NeRo je napisal/-a:
mehanik je napisal/-a:Zakaj pa ne poizkusiš zavirati z levo nogo, je veliko lažje, pa čudovit občutek ko zdrsne zadek avta......

Ja, samo to nima veze s tehniko prst-peta.
To pride v poštev med ovinki, ko ti ni treba šaltat.
Ker imam tudi sam izredno dolge noge v nobenem avtomobilu ne morem oziroma težko uporabljam tehniko peta-prsti.... lomim nogo, zato sem Žunetu predlagal zaviranje z levo nogo, ker je veliko lažje. Res pa je da potrebuješ ogromno vaje, da dobiš občutek..


Ja ampak s čim pa potem sklopko stisneš, z roko? :?
Heel& toe je za izenačit obrate med zaviranjem in sočasnim metanjem prestav nižje, zaviranje z levo nogo pa bremzanje s sočasnim tiščanjem plina v ovinku, da se teža prenese naprej in sočasno malo blokira zadnja kolesa da ta zdrsnejo, tako kot si ti napisal, torej zmanjševanje podkrmarjenja...2 različne stvari, ki prideta prav v 2 različnih situacijah.
Razen če maš menjalnik tipa Solberg, kjer imaš sklopko le za speljevanje...pol je pa lahko skos leva na bremzi :D

Objavljeno: Pe jul 22, 2005 8:43 am
Napisal/-a cypena
pri avtu naredi tako,da ti ne bo štandgasa imel in potem se boš počasi navadil med zaviranjem in dol šaltanjem tudi malo gas pipkat;) :)

Objavljeno: Pe jul 22, 2005 6:05 pm
Napisal/-a alanq4
cypena je napisal/-a:pri avtu naredi tako,da ti ne bo štandgasa imel in potem se boš počasi navadil med zaviranjem in dol šaltanjem tudi malo gas pipkat;) :)


Ha ha tko sem se jaz navadu k mi prejšnji avto ni držal obratov pod štandgasom pol sem pa med zaviranjem dodajal gas da ni crknu. Z levo ga pa bremzam pri previsoki hitrosti v ovinku ko čutim da bi rad šel sprednji del naravnost in s tem prilepim sprednji del na cesto zadaj pa že rahlo ritka zdrsava in je ful hud občutek.
Zadnji ovinek na Mobikrogu je idealen za poln gas v drugi in malo zavore da nadomestim pomanjkanje špere.