Stran 1 od 2

Objavljeno: So maj 21, 2005 6:13 pm
Napisal/-a Speedfighter
Zanimivo vprašanje...:D

Objavljeno: So maj 21, 2005 6:15 pm
Napisal/-a M3
pravila? ;)

Objavljeno: Po maj 23, 2005 9:03 pm
Napisal/-a anel18
Zelo zanimivo vprašanje???? Aajd

Objavljeno: Po maj 23, 2005 9:17 pm
Napisal/-a speedfight
to sm se tud že jst sprašval...pa nism dobil odgovora...Nekje sm zasledil da naj bi jih imeli zaradi prilagajanja menjalnika-večji premer=manjši obrati..sam se mi zdi tu čudn :roll:

LP miha

Objavljeno: Po maj 23, 2005 9:36 pm
Napisal/-a andrej777
speedfight je napisal/-a:to sm se tud že jst sprašval...pa nism dobil odgovora...Nekje sm zasledil da naj bi jih imeli zaradi prilagajanja menjalnika-večji premer=manjši obrati..sam se mi zdi tu čudn :roll:

LP miha


Ja saj bi lahko bla 20 colska guma pa niskopresečna guma. Tole so pomojem res pravila in nč druzga.

Objavljeno: Po maj 23, 2005 10:16 pm
Napisal/-a Dejan1
verjetno zarad pravil, pa ne vem kako bi se obnesl k bi z 200+ prpelu čez robnik, če ne bi mel skor nč gume....k bi s feltno zapel.... :)

Objavljeno: To maj 24, 2005 7:31 am
Napisal/-a meganeman
Kaj pa ce bi bilo zaradi tega, ker f1 nima pravega vzmetenja? Ko gledas kako zapelje cez robnik in skoci v zrak bi se razsula formula, ce ne bi imela balonarc gor!
Nekaj sem tudi slisal, da se ta guma ob velikih hitrostih zoza in raztegne zaradi centrifuge, mogoce tudi to kako izkoriscajo?

Objavljeno: To maj 24, 2005 8:12 am
Napisal/-a Creed555
meganeman je napisal/-a:Nekaj sem tudi slisal, da se ta guma ob velikih hitrostih zoza in raztegne zaradi centrifuge, mogoce tudi to kako izkoriscajo?


Tud jst sem slišu da je nekaj v zvezi s tem.

Objavljeno: To maj 24, 2005 8:37 am
Napisal/-a Tomaz40
Hja možno je, da je centrifuga vpletena.

Če čist lohično pogledamo, se pri velikih hitrostih (na ravninah) guma napne in se dotika cestišča samo s srednjim delom, kar povzroči manjši upor zaradi manjše tekalne površine. Ko se dirkalnik upošasni se guma spet razleze in v ovinku, kjer je trakcija pomembna ima dirkalnik večji oprijem (s celo širino gume).

Samo pri tej teoriji je čudno, da tudi na slikah dirkalnikov guma ni videti kakorkoli deformirana pri večjih hitrostih.

Objavljeno: To maj 24, 2005 8:42 am
Napisal/-a killah bee
Tomaz40 je napisal/-a:Hja možno je, da je centrifuga vpletena.

Če čist lohično pogledamo, se pri velikih hitrostih (na ravninah) guma napne in se dotika cestišča samo s srednjim delom, kar povzroči manjši upor zaradi manjše tekalne površine. Ko se dirkalnik upošasni se guma spet razleze in v ovinku, kjer je trakcija pomembna ima dirkalnik večji oprijem (s celo širino gume).

Samo pri tej teoriji je čudno, da tudi na slikah dirkalnikov guma ni videti kakorkoli deformirana pri večjih hitrostih.


Če pa analiziraš Alonsovo gumo,je bla pa po sredini čisto pobrana,na robovih je pa še imela kanale :roll:

Objavljeno: To maj 24, 2005 9:51 am
Napisal/-a Tomaz40
Enakomerno je obrabljena. Vsaj kolikor se vidi na sliki.

http://www.formula1.com/race/photograph ... 61702.html

Drugač pa tisto kar sem povedal je samo ena teorija, za katero pa že sam avtor (jest) močno dvomi da je pravilna.

Objavljeno: To maj 24, 2005 10:00 am
Napisal/-a M3
ja pravila no, 100% in kot že napisano imajo tudi funkcijo blaženja.

Objavljeno: To maj 24, 2005 10:19 am
Napisal/-a meganeman
ta pravila so kr neki, kmal bodo mogli zmanjsat motorje na 1.0 litra in moc na 300 konjev :), brez veze! Ajde da so pr Rallyju to nardili, ko se jih je tolk ubilo, pr formuli pa ne vem, a je se bil ker mrtev za Senno?

Objavljeno: To maj 24, 2005 7:49 pm
Napisal/-a anel18
To pa si prou povedu meganeman. aajd

Objavljeno: To maj 24, 2005 8:37 pm
Napisal/-a McLaren
meganeman je napisal/-a:ta pravila so kr neki, kmal bodo mogli zmanjsat motorje na 1.0 litra in moc na 300 konjev :), brez veze! Ajde da so pr Rallyju to nardili, ko se jih je tolk ubilo, pr formuli pa ne vem, a je se bil ker mrtev za Senno?


Ja varnostniki ob stezi so bli kar na udaru :|

Objavljeno: To maj 24, 2005 8:42 pm
Napisal/-a anel18
To pa imaš prou mclaren, vendar formula mora bit hitra!! aajd

Objavljeno: To maj 24, 2005 9:12 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Ok recimo da teorija o centrifugalni sili in raztegovanju gume drži; kaj pa potem kaki hitri ovinki kot so Parabolica in Eau Rouge al kako se že napiše. Tam hitrosti , ne vem tam nekje 150+???? V eau rougu celo čez 200...

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 6:12 am
Napisal/-a Tomaz40
Mick Jerry je napisal/-a:Ok recimo da teorija o centrifugalni sili in raztegovanju gume drži; kaj pa potem kaki hitri ovinki kot so Parabolica in Eau Rouge al kako se že napiše. Tam hitrosti , ne vem tam nekje 150+???? V eau rougu celo čez 200...


Sicer ugibam, tko kot je ta celotna tema - eno samo ugibanje, ampak ČE teorija drži je pri hitrosti 200kmh sila še dosti majna, da se sredica ne napne. Se pa mogoče napne pri 250 kmh. Ne vem. Ugibam.

Če kdo pozna Pierra Dupasquier-a nej ga pokliče pa vpraša. :D

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 8:18 am
Napisal/-a YOC
meganeman je napisal/-a:Kaj pa ce bi bilo zaradi tega, ker f1 nima pravega vzmetenja? Ko gledas kako zapelje cez robnik in skoci v zrak bi se razsula formula, ce ne bi imela balonarc gor!
Nekaj sem tudi slisal, da se ta guma ob velikih hitrostih zoza in raztegne zaradi centrifuge, mogoce tudi to kako izkoriscajo?


Se kr strinjam s tabo. Glede na to, da vzmetenja nima, bi mu v primeru nizkopresečnih gumo v gobec odfukal, če bi na robnik zapelu. Ampak spet samo ugibanje.

lp

8)