Stran 1 od 2

Nova pravila v Formuli 1

Objavljeno: So jun 18, 2005 8:04 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Tako kot ptavi naslov. Za leto 2008 se nam obetajo malo manj kot revolucije na vseh področjih avtomobila F1:

-motorji bodo 2400 kubični in V8
-menjalniki bodo :!: ročni :!: z kuliso(torej brez sekvenčnih)
-sklopka bo spet lepo nožna
-gume bodo od samo enega proizvajalca in slick
-motorna elektronika bo samo ena in univerzalna, priskrbela jo bo FIA
-avto bo spet lahko širok 2m(sedaj 1,80)
-avto ne bo smel imeti elektronike, ki ne bo dobavljena s strani FIe(torej nič ESP, launch control in ostale krame)

Kaj pravite na to?

Mislm, da bo to formulo vrnilo na stara pota slave in zanimivosti. Po več tsoč prestavljanj v Monaku, trda sklopka kot kamen, zašaltanje in podobne stvari.

Upam da bo Schumacher takrat še vozil, da vidmo če bo kaj bolši od drugih ali ne? Nekateri trdijo, da bi bil edini, ki bi se zares dobro znašel v takih avtih, drugi ne. Sam sem med prvimi.

P.S.: informacije niso čisto frišne, ampak teme še ni nobene. Bi napisal že prej, pa me 2 dni ni bilo na forumu.

Objavljeno: So jun 18, 2005 8:25 pm
Napisal/-a ALFA 166
To bo pa se zeloo zanimivo spremljat! Upam da bodo dali tudi kaksne kamere v dirkalnik tako da bomo lahko gledali tudi kako dirkači med voznjo menjajo in stiskajo na pedala!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Objavljeno: So jun 18, 2005 8:28 pm
Napisal/-a dj_em
ma men se zdi prov fajn...
vsak zna sam gas držat.... je bolš tko brez elektronke... sam to neštekam 2400 pa V8

Objavljeno: So jun 18, 2005 8:31 pm
Napisal/-a PeCi
spet prava formula, kjer bodo prišle do izraza tudi voznikove sposobnosti in nenazadnje izkušnje 8)

Objavljeno: So jun 18, 2005 8:49 pm
Napisal/-a salesky
Meni pa to sploh ni všeč. Pretiravajo dobesedno. Najprej nevem kake tehnologije in pole kr neki spet na nič. Kr neki, po moje bo F1 itak počas propadla, ker itak ni tolk zanimiva kot recimo MotoGP (no sej to je moje osebno mnenje, da nebo narobe zastopu).

LP,salesky

Objavljeno: So jun 18, 2005 8:53 pm
Napisal/-a metallic
heh, če ne druzga se bo vidl, kdo zna vozt. :twisted:

Objavljeno: So jun 18, 2005 9:13 pm
Napisal/-a Sonny
že 2008 al kaj :roll: . hitre spremembe ja.
mislim da bom ostal pri tenisu gp500

Objavljeno: So jun 18, 2005 9:32 pm
Napisal/-a ocean
sej pravila so kul pa to vse lepo in prou bo bl zanimivo ne zdi se mi pa fino da bo FIA dobavla pol avta k pol to ni vec to.vcasih je melo vsako mostvo svoje dele ne pa vsi istih sej ni to bivsa formula 3000 al pa zdj gp2 k so sasije pa take stvari iste pr vseh avtih

Objavljeno: So jun 18, 2005 9:37 pm
Napisal/-a jakaracman
Pretiravajo
Navadni sekvencni menjalniki so cisto OK, 2.4 V8 majo premlo moci ...
Dovolj je poskrbet za elektroniko (brez TC, ESP ...), porihtat aerodinamiko&gume ter zavore (nobenga karbona ...)

Objavljeno: So jun 18, 2005 9:49 pm
Napisal/-a metallic
jakaracman je napisal/-a:Pretiravajo
Navadni sekvencni menjalniki so cisto OK, 2.4 V8 majo premlo moci ...
Dovolj je poskrbet za elektroniko (brez TC, ESP ...), porihtat aerodinamiko&gume ter zavore (nobenga karbona ...)


Motorji bojo mel ene 700 konjev, kar je čist dost, glede na njihove načrte... :-P
Pa aerodinamiko bi pomoje bl težko še bl zrihtal, ker so jo pomoje že na tisočinko spill.

Objavljeno: So jun 18, 2005 10:24 pm
Napisal/-a dunker
To mi deli! To čakam zadnjih par let... Elektronika je čist uničla formulo...
Mogoče bo pa formula le prišla na polovično stopnjo zanimivosti MotoGP. Sedaj je namreč na dvajsetini... :?
Super, super, super!!! :shock: 8) :D ;)

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 12:21 am
Napisal/-a Slicker
končno neki pametnga. sam sm za ferarri in tele njihove gume so totaln podn. sam škoda je edin to, k se mi zdi, da bo Schumacher 2007 nehau. vsaj tko sm nekje slišou.

drgač pa se mi to zdi prou fajn, k bodo pol avti kokrtok enakovredni. sam če smo pa že pr tem bo pol to isti šit kt dtm, sam da bodo pač vozil bolidi od formule, ne pa avtomobili. tko da res mislm da bo vse skup šlo počas k hudiču.

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 6:18 am
Napisal/-a Tomaz40
Po mojem mnenju bo zarad teh pravil postala F1 popoln dolgčas, ker bo polovico dirkalnika moštvom dobavila FIA, vse ostalo je določeno s strogimi pravili in razlik med dirkalniki bo vedno manj. Posledično bo zaradi tega prišlo do vožnje v koloni, ker nihče ne bo imel toliko močnešega avta, da bi kogarkoli prehitel. Prehitevanja se bodo odvijala v boksih.

-Motorji bi mogl ostat taki kot so
-Menjalnik nej bo lepo s H kuliso kot je predlagani (sekvenčni ven, da sploh ne govorimo o polavtomatskih)
-Nožnasklopka
-Gume naj bodo od več proizvajalcev in ne samo enega proizvajalca
-Celotna elektronika naj bo prosta. Ko voli nek izvoli, pa nej si dajejo duška s programiranjem.
-Kakršnakoli komunikacija iz boksov v avtomobila je dovoljena le preko table na štartno ciljni ravnini.


Po teh pravilih naštetih v prvem postu, bomo pa spet gledal vlakec od štarta do cilja, pozicije se bodo menjale v boksih. V glavnem BEDA.

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 6:28 am
Napisal/-a McLaren
Tomaz40 je napisal/-a:Po mojem mnenju bo zarad teh pravil postala F1 popoln dolgčas, ker bo polovico dirkalnika moštvom dobavila FIA, vse ostalo je določeno s strogimi pravili in razlik med dirkalniki bo vedno manj. Posledično bo zaradi tega prišlo do vožnje v koloni, ker nihče ne bo imel toliko močnešega avta, da bi kogarkoli prehitel. Prehitevanja se bodo odvijala v boksih.

-Motorji bi mogl ostat taki kot so
-Menjalnik nej bo lepo s H kuliso kot je predlagani (sekvenčni ven, da sploh ne govorimo o polavtomatskih)
-Nožnasklopka
-Gume naj bodo od več proizvajalcev in ne samo enega proizvajalca
-Celotna elektronika naj bo prosta. Ko voli nek izvoli, pa nej si dajejo duška s programiranjem.
-Kakršnakoli komunikacija iz boksov v avtomobila je dovoljena le preko table na štartno ciljni ravnini.


Po teh pravilih naštetih v prvem postu, bomo pa spet gledal vlakec od štarta do cilja, pozicije se bodo menjale v boksih. V glavnem BEDA.


Točno to. Formula 1 je zanimiva tudi že zaradi tehnologije in razvoja ki je v tem motošportu!

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 8:15 am
Napisal/-a XFX
Ja, F1 naj bi bila tehnološki vrhunec motošporta, zdaj jo bodo pa za 20 let postavili nazaj. :roll:

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 8:36 am
Napisal/-a Doc_
XFX je napisal/-a:Ja, F1 naj bi bila tehnološki vrhunec motošporta, zdaj jo bodo pa za 20 let postavili nazaj. :roll:


Se podpišem pod to ;)

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 1:39 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Tomaz40 je napisal/-a:Po mojem mnenju bo zarad teh pravil postala F1 popoln dolgčas, ker bo polovico dirkalnika moštvom dobavila FIA, vse ostalo je določeno s strogimi pravili in razlik med dirkalniki bo vedno manj. Posledično bo zaradi tega prišlo do vožnje v koloni, ker nihče ne bo imel toliko močnešega avta, da bi kogarkoli prehitel. Prehitevanja se bodo odvijala v boksih.

-Motorji bi mogl ostat taki kot so
-Menjalnik nej bo lepo s H kuliso kot je predlagani (sekvenčni ven, da sploh ne govorimo o polavtomatskih)
-Nožnasklopka
-Gume naj bodo od več proizvajalcev in ne samo enega proizvajalca
-Celotna elektronika naj bo prosta. Ko voli nek izvoli, pa nej si dajejo duška s programiranjem.
-Kakršnakoli komunikacija iz boksov v avtomobila je dovoljena le preko table na štartno ciljni ravnini.


Po teh pravilih naštetih v prvem postu, bomo pa spet gledal vlakec od štarta do cilja, pozicije se bodo menjale v boksih. V glavnem BEDA.


Kako si prišel do sklepa da bomo gledal kolono? To delamo zdej in gledal smo jo zadnjih 5 let, ko je Ferrari vse povozil.
Kako veš da bi bilo slabo če bi bile gume samo od enega proizvajalca? Ne bi bilo gumarske vojne, ne bi bilo odvisnosti od gum pač pa od šasije, motorja,...
OK, sklep o elektroniki od FIE mi ni najbolj všeč, dočim drugo mi zelo diši.

Še dodatek:
-šasije in motorji naj bi bili na prostem trgu. Kupovalo naj bi jih katero koli moštvo bi hotelo. Tut ta sklep mi ni najbol všeč, ker tako je urejeno v CART prvenstvu.

Mislm, da to formule ne bi postavlo nič nazaj. Kam smo pa prišli sedaj ko je toliko visoke tehnologije? Do nezanimivosti. Vsak trot zna pritiskat gumbke na volanu za prestavljane in speljevat brez dima in uničevanja gum s pomočjo sklopke na gumbek in launch controlom, ki avto samodejno izstreli.

Naj raje malo omilijo pravila pri izdelovanju motorjev in šasije da vidimo kake nove in originalne rešitve. Velik korak NAPREJ se mi zdi ukinitev takih menjalnikov kot so zdaj. Zdaj se bo vidl kdo zna peljat.

Samo ena stvar me moti: pravila bi mogla začet velja že za nasledno sezono, ne pa šele 2008. Kje je še to? Če nimajo razvitih takih menjalnikov, naj se pa potrudijo. Saj majo še 8 mesecev. Tud z motorji ne bi ble neke hude težave.

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 1:56 pm
Napisal/-a lublancan
Mick Jerry je napisal/-a:
Tomaz40 je napisal/-a:Po mojem mnenju bo zarad teh pravil postala F1 popoln dolgčas, ker bo polovico dirkalnika moštvom dobavila FIA, vse ostalo je določeno s strogimi pravili in razlik med dirkalniki bo vedno manj. Posledično bo zaradi tega prišlo do vožnje v koloni, ker nihče ne bo imel toliko močnešega avta, da bi kogarkoli prehitel. Prehitevanja se bodo odvijala v boksih.

-Motorji bi mogl ostat taki kot so
-Menjalnik nej bo lepo s H kuliso kot je predlagani (sekvenčni ven, da sploh ne govorimo o polavtomatskih)
-Nožnasklopka
-Gume naj bodo od več proizvajalcev in ne samo enega proizvajalca
-Celotna elektronika naj bo prosta. Ko voli nek izvoli, pa nej si dajejo duška s programiranjem.
-Kakršnakoli komunikacija iz boksov v avtomobila je dovoljena le preko table na štartno ciljni ravnini.


Po teh pravilih naštetih v prvem postu, bomo pa spet gledal vlakec od štarta do cilja, pozicije se bodo menjale v boksih. V glavnem BEDA.


Kako si prišel do sklepa da bomo gledal kolono? To delamo zdej in gledal smo jo zadnjih 5 let, ko je Ferrari vse povozil.
Kako veš da bi bilo slabo če bi bile gume samo od enega proizvajalca? Ne bi bilo gumarske vojne, ne bi bilo odvisnosti od gum pač pa od šasije, motorja,...
OK, sklep o elektroniki od FIE mi ni najbolj všeč, dočim drugo mi zelo diši.

Še dodatek:
-šasije in motorji naj bi bili na prostem trgu. Kupovalo naj bi jih katero koli moštvo bi hotelo. Tut ta sklep mi ni najbol všeč, ker tako je urejeno v CART prvenstvu.

Mislm, da to formule ne bi postavlo nič nazaj. Kam smo pa prišli sedaj ko je toliko visoke tehnologije? Do nezanimivosti. Vsak trot zna pritiskat gumbke na volanu za prestavljane in speljevat brez dima in uničevanja gum s pomočjo sklopke na gumbek in launch controlom, ki avto samodejno izstreli.

Naj raje malo omilijo pravila pri izdelovanju motorjev in šasije da vidimo kake nove in originalne rešitve. Velik korak NAPREJ se mi zdi ukinitev takih menjalnikov kot so zdaj. Zdaj se bo vidl kdo zna peljat.

Samo ena stvar me moti: pravila bi mogla začet velja že za nasledno sezono, ne pa šele 2008. Kje je še to? Če nimajo razvitih takih menjalnikov, naj se pa potrudijo. Saj majo še 8 mesecev. Tud z motorji ne bi ble neke hude težave.


formula 1 je tehnološko najbl napredn avto šport in ne morš se izognt napredku
če bojo mel avtomobili enako elektronko, bli še širši mel enake gume, potem prehitevanja ne bo, ker če majo vsi prmbližn enak konjeu pol je prehitevanje nemogoče
ročni menjalniki so kul, nožna sklopka tud, tle odpade launch control (vsaj jst ne vidm kam ga bojo zmontiral)
gume morjo bit od več proizvajalceu, ker potem šele pride do napredka in izboljšanja časou

če je par let zmagoval ferrari, to ne pomen sam, da so bli oni tolk bolši, ampak da so bli konkurentje slabi
vsa ta nova pravila so usmerjena proti prevladi 1 moštva in k zmanševanju stroškou
jst pravm da nej zmaga najbolši, če so zarad tega dirke mau bl dougočasne, nej se uni taslabi mau zamisljo pa nej nardijo bolši avto, ne pa se neki bunit
z novimi pravili ni blo nikol tud manjših stroškou, ker je treba v nove komponente vlagat denar in da zaobideš pravila moraš uporabljat dražje materiale

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 6:11 pm
Napisal/-a RedBull™
lublancan je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
Tomaz40 je napisal/-a:Po mojem mnenju bo zarad teh pravil postala F1 popoln dolgčas, ker bo polovico dirkalnika moštvom dobavila FIA, vse ostalo je določeno s strogimi pravili in razlik med dirkalniki bo vedno manj. Posledično bo zaradi tega prišlo do vožnje v koloni, ker nihče ne bo imel toliko močnešega avta, da bi kogarkoli prehitel. Prehitevanja se bodo odvijala v boksih.

-Motorji bi mogl ostat taki kot so
-Menjalnik nej bo lepo s H kuliso kot je predlagani (sekvenčni ven, da sploh ne govorimo o polavtomatskih)
-Nožnasklopka
-Gume naj bodo od več proizvajalcev in ne samo enega proizvajalca
-Celotna elektronika naj bo prosta. Ko voli nek izvoli, pa nej si dajejo duška s programiranjem.
-Kakršnakoli komunikacija iz boksov v avtomobila je dovoljena le preko table na štartno ciljni ravnini.


Po teh pravilih naštetih v prvem postu, bomo pa spet gledal vlakec od štarta do cilja, pozicije se bodo menjale v boksih. V glavnem BEDA.


Kako si prišel do sklepa da bomo gledal kolono? To delamo zdej in gledal smo jo zadnjih 5 let, ko je Ferrari vse povozil.
Kako veš da bi bilo slabo če bi bile gume samo od enega proizvajalca? Ne bi bilo gumarske vojne, ne bi bilo odvisnosti od gum pač pa od šasije, motorja,...
OK, sklep o elektroniki od FIE mi ni najbolj všeč, dočim drugo mi zelo diši.

Še dodatek:
-šasije in motorji naj bi bili na prostem trgu. Kupovalo naj bi jih katero koli moštvo bi hotelo. Tut ta sklep mi ni najbol všeč, ker tako je urejeno v CART prvenstvu.

Mislm, da to formule ne bi postavlo nič nazaj. Kam smo pa prišli sedaj ko je toliko visoke tehnologije? Do nezanimivosti. Vsak trot zna pritiskat gumbke na volanu za prestavljane in speljevat brez dima in uničevanja gum s pomočjo sklopke na gumbek in launch controlom, ki avto samodejno izstreli.

Naj raje malo omilijo pravila pri izdelovanju motorjev in šasije da vidimo kake nove in originalne rešitve. Velik korak NAPREJ se mi zdi ukinitev takih menjalnikov kot so zdaj. Zdaj se bo vidl kdo zna peljat.

Samo ena stvar me moti: pravila bi mogla začet velja že za nasledno sezono, ne pa šele 2008. Kje je še to? Če nimajo razvitih takih menjalnikov, naj se pa potrudijo. Saj majo še 8 mesecev. Tud z motorji ne bi ble neke hude težave.


formula 1 je tehnološko najbl napredn avto šport in ne morš se izognt napredku
če bojo mel avtomobili enako elektronko, bli še širši mel enake gume, potem prehitevanja ne bo, ker če majo vsi prmbližn enak konjeu pol je prehitevanje nemogoče
ročni menjalniki so kul, nožna sklopka tud, tle odpade launch control (vsaj jst ne vidm kam ga bojo zmontiral)
gume morjo bit od več proizvajalceu, ker potem šele pride do napredka in izboljšanja časou

če je par let zmagoval ferrari, to ne pomen sam, da so bli oni tolk bolši, ampak da so bli konkurentje slabi
vsa ta nova pravila so usmerjena proti prevladi 1 moštva in k zmanševanju stroškou
jst pravm da nej zmaga najbolši, če so zarad tega dirke mau bl dougočasne, nej se uni taslabi mau zamisljo pa nej nardijo bolši avto, ne pa se neki bunit
z novimi pravili ni blo nikol tud manjših stroškou, ker je treba v nove komponente vlagat denar in da zaobideš pravila moraš uporabljat dražje materiale

meni osebno se pa prihajajoča pravila zdijo zelo vredu. Pač zdaj nekatere ekipe iz ozadja so samo za številko enega moštva v karavani formule 1 in enostavno nimajo kaj iskati razen tega da se zdaj bojujejo za obstanek zaradi finančnih težav itd. Z novimi pravili,bo potrebna še večja psihična ter fizična pripravljenost voznika kot je pa recimo sedaj,zaradi teh novosti bodo imeli dirkači večje breme,kar bo posledično pomenilo več napak voznika itd. in verjamem da bo bolj zanimivo za gledalce in mislim da bo tudi pravim dirkačem to bolj pri srcu...če pogledamo kako je sedaj v formula...tehnologija je napredovala že do vesoljske tehnologije....vse je šlo predaleč...ni več tistega pravega dirkanja kot je bilo pred par desetletji.

Objavljeno: Ne jun 19, 2005 7:02 pm
Napisal/-a darkdog24
Podpiram ta pravila.Tud slabša moštva bodo konkurenčna, če bodo le imli voznika ki bo dober in bo znal vozit.
Z ročnim prestavljanjem in z celotnim bremenom na voznika se bo pokazalo kdo si zasluži res naslov the best of the best.Elektronika je šla tk daleč, da bi vozniku ostalo še samo da drži volan in se pelje naprej.

Poglejmo motociklizem.Tam je vse odvisno od voznika, kolk šalta, kje se zašalta, kje slabše zavira, kje se slabše nagne itd.....

Zadnja leta je formula beda Ferrari je trgal vse živo ok to leto je malo bolj zanimivo, sam vseeno gledamo spet ene in iste pri vrhu.