Stran 1 od 3

F1- testiranje V8 v jerezu

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 7:51 pm
Napisal/-a McLaren

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 7:55 pm
Napisal/-a Pugi
Js mislm da je V8 motor veliko bolj smiseln kot V10...

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 8:04 pm
Napisal/-a McLaren
So vsekakor bolj elastični kot V10. Zavrtijo se dodobra preko 20.000 obratov.

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 8:22 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
se ne nanaša ravn na članek,ampak V8=Cosworth

Objavljeno: Če jul 14, 2005 7:00 am
Napisal/-a cypena
jaz pa mislim,če se vrti na 20000 obratov,se ne zato,ker je v8 namesto v10.
navor v8 ima pa zihr bolj enakomerno kot v10.

Objavljeno: Če jul 14, 2005 8:02 am
Napisal/-a XFX
Ja samo, a jim niso tudi prostornino zmanjšal iz 3.0 na 2.3 (ali 2.4). :roll:
Men se to zdi bedarija, Berni bo čist uničil F1 z njegovimi stalno spremljajočimii se pravili. :P

Objavljeno: Če jul 14, 2005 8:06 am
Napisal/-a Pugi
a ni na 2.8?

Objavljeno: Če jul 14, 2005 8:41 am
Napisal/-a McLaren
Pugi je napisal/-a:a ni na 2.8?

Tako je pugi ;)
Formula One is switching to a V8, 2.8-litre engine regulation next year but there is room for smaller teams to have “access to an economic alternative” by continuing to use rev-limited V10 units.

Objavljeno: Če jul 14, 2005 8:52 am
Napisal/-a Mick Jerry
Od kdaj pa je prostornina zmanjšana na 2.8? :shock: A ni 2.4? Zgleda da sm jst spet kej zamotovilu. :?

Zdej, če bojo 2.8 ne verjamem da se bojo vrtel kej več kokr pa 20.000. Ker zmanjšano število batov pri zelo majhni razliki prostornine vsaj v teoriji pomeni težji bat, kar pa vemo da ni dobr za doseganje visokih obratov.

Sicer pa je načeloma tko, da je V8 najbolši kompromis med številom cilindrom, trenjem in težo, no vsaj v teoriji. Seveda če imamo idealno prostornino posameznega cilindra, ki naj bi bila 300 ccm. Zdaj ko je V10 je tko, samo zdaj se bo to spremenilo.

Objavljeno: Če jul 14, 2005 9:07 am
Napisal/-a bakki
Naslednje leto bodo 2,4 V8 !


Jaz bi jim dovolil 1,5 l, pa turbo gor in max. 100 l goriva brez tankanja. Potem pa naj to tehnologijo prenesejo v navadne avte, pa se bomo pogovarjali o porabi 2-3l/100km 8)


Lp, B!

Objavljeno: Če jul 14, 2005 9:09 am
Napisal/-a XFX
McLaren, ne bo držalo. :P
Naslednjo sezono bojo 2.4 V8 mašine. 8)

On the engine front, the FIA's plan calls for engines to last two complete race weekends in 2005 versus one weekend this year. Then in 2006 the current 3-liter V10 will be replaced by a 2.4-liter V8 that must last two race weekends. Teams that cannot get access to a new V8 will be permitted to use the old V10 with a rev limiter.

Objavljeno: Če jul 14, 2005 9:58 am
Napisal/-a Pugi
uf hudo, zmišlujejo vsake 3 tedne. Ja men se zdi to boljše.. Sam vseeno bi lah spet turbače uvedl.. To bi blo zanimiv...

Objavljeno: Če jul 14, 2005 10:44 am
Napisal/-a AR_146
jep naj bi bili 2.4 okoli 700KM

Objavljeno: Če jul 14, 2005 10:50 am
Napisal/-a Pugi
to je pol mal mn k zdj...

Objavljeno: Če jul 14, 2005 11:36 am
Napisal/-a McLaren
U pišuka, my bad :shock:

Objavljeno: Če jul 14, 2005 11:38 am
Napisal/-a McLaren
Pugi je napisal/-a:to je pol mal mn k zdj...


Zdejšne približne moči motorjev

1. Honda 955bhp
2. Renault 940bhp
3. BMW 935bhp
4. Ferrari 930bhp
- . Toyota 930bhp
6. Mercedes 920bhp
7. Cosworth 915bhp

Objavljeno: Če jul 14, 2005 12:21 pm
Napisal/-a XFX
McLaren je napisal/-a:
Zdejšne približne moči motorjev

1. Honda 955bhp
2. Renault 940bhp
3. BMW 935bhp
4. Ferrari 930bhp
- . Toyota 930bhp
6. Mercedes 920bhp
7. Cosworth 915bhp


In kaj nas to nauči, da konji niso vse, važno je samo, da je Kimi za volanom. :lol:

Objavljeno: Če jul 14, 2005 12:24 pm
Napisal/-a Pugi
Honda ma športn filtr, pa skoz jo na blokado mečejo. Tipično.. Aja, pa VTI ma an.

Objavljeno: Če jul 14, 2005 12:36 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Ihihi sm vedu da je 2.4. Zdej sm pa lohka važn.Juhu.

Sam tistele številke o močeh so pa abnormalne. 955 konjev iz amtosferskega motorja 3.0? :o Jao. Kok more to trgat. Na TV se sploh ne vid.

Objavljeno: Če jul 14, 2005 1:54 pm
Napisal/-a Pugi
Pa 600 kil :D