Stran 1 od 1

različni podatki F1

Objavljeno: Po mar 27, 2006 7:26 pm
Napisal/-a im nobody
zdravo!to temo sem odprl glede formule 1.rad bi da poveste npr kakšne zmogljivosti in zanimivosti od F1.in vse kar pač veste.
npr če nimam prav me popravte,formula ma od 0-200kmh 5 sek :shock: od 0-100m se pa ustavi v 8 metrih :shock:
sedaj pa še vi kaj povete

Objavljeno: Po mar 27, 2006 8:00 pm
Napisal/-a tomson
do 0-100m se ustavi v 8m :?
misliš da če pri 100km/h zabremza se zaustavi po osmih metrih, ne? :D

Objavljeno: Po mar 27, 2006 8:08 pm
Napisal/-a speedfight
Prbližni podatki..

0-100km/h-2.5s
0-200km/h-6s
0-300km/h 10s

Od 100km/h pa do zaustavitve pa okol 25m.. ;)


LP

Objavljeno: Po mar 27, 2006 8:31 pm
Napisal/-a im nobody
ja mislu sem kolk metrov porabi če se pele 100kmh da se ustavi.

25m? :?: nism zihr če ne pa naj še drugi kaj povejo :D

Objavljeno: Po mar 27, 2006 8:45 pm
Napisal/-a Blinder
0-100 v 2.5 sec, to bo drzalo
0-200 4.5 sec za 3000ccm
100-0 v 25 metrih
najvecji pospesek imajo nekje med 150 in 180 kmh, ko lahko hvala downforcu prenesejo na tla vso moc

koeficient zracnega upora je med 0.75 in 1, in 1/3 upora predstavljajo nepokrita kolesa
izkoristek motorja 0.24 (ferrari pred nekaj leti)

Objavljeno: Po mar 27, 2006 9:10 pm
Napisal/-a im nobody
aha.ok pol sm se zmotu.25 m je pol.sam a ni to kr dost za formulo?če se že novejši avti ustavlajo tam nad 30 metri.
pa še to sm se spomnu pa povejte če je res da bi navadn človek po nekaj krogih ko bi se vozu s formulo kokr pač se s formulo lahka da bi padu u nezavest kr so kao take močne sile :?:

Objavljeno: Po mar 27, 2006 9:40 pm
Napisal/-a McFly
im nobody je napisal/-a:aha.ok pol sm se zmotu.25 m je pol.sam a ni to kr dost za formulo?če se že novejši avti ustavlajo tam nad 30 metri.
pa še to sm se spomnu pa povejte če je res da bi navadn človek po nekaj krogih ko bi se vozu s formulo kokr pač se s formulo lahka da bi padu u nezavest kr so kao take močne sile :?:


ja sile so kr velike, zato majo pa pr formuli najbolj raznolike treninge, to pomeni za celo telo, od pet do glave...blo enkrat pr športni sceni ta spisek stvari, ki jih delajo...

25m pa je tko...fizika je fizika, nižje ne gre pri taki strukturi (da ne bo razprava tekla v tem fizikalnem duhu, ampak povejte človeku kr ga zanima ;) )

Objavljeno: Po mar 27, 2006 9:49 pm
Napisal/-a im nobody
aha razumem :P
no ka pa mislte kolk bencina požre npr skos gas do podna npr ko dirkajo na 100km?kolk litrov majo tank?
pa kolk bi jo spravil na največjo končno hitrost če bi pač naštimal prestavna razmerja?mal se razpričajte
pa nek sm tud slišu da sam volan od formule košta en milijon slo tolarjev :shock: :P :D
lep pozdrav ;)

Objavljeno: Po mar 27, 2006 9:49 pm
Napisal/-a W|zz
Blinder je napisal/-a:koeficient zracnega upora je med 0.75 in 1, in 1/3 upora predstavljajo nepokrita kolesa


Ziher tok velik? GolfV GTI ma 0.32064 :? Vem da ma formula dost spojlerjev pa to, sam sj ce pa ostalo gledas je pa nc ni vsega skp... :)

Treninge že, sam to je pomoje bl za utrditev telesa da se navadš in da ti te sile ne predstavlajo problema..da ti ne rata slabo med dirko pa to... Da bi u nezavest padu pa dvomim.. :)

Objavljeno: Po mar 27, 2006 10:33 pm
Napisal/-a Biskvitek
pri bremzanju in v ovinkih doseže voznik 5 g jev, v eni dirki voznik izgubi 3 litre tekočine in shujša 2 kg

Objavljeno: Po mar 27, 2006 10:45 pm
Napisal/-a im nobody
amm štant gas ma na 3000 obratov.zanima me a majo formule npr kaj podobnga kokr pa turbina?

Objavljeno: Po mar 27, 2006 10:57 pm
Napisal/-a Lenuh007
W|zz je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:koeficient zracnega upora je med 0.75 in 1, in 1/3 upora predstavljajo nepokrita kolesa


Ziher tok velik? GolfV GTI ma 0.32064 :? Vem da ma formula dost spojlerjev pa to, sam sj ce pa ostalo gledas je pa nc ni vsega skp... :)

Treninge že, sam to je pomoje bl za utrditev telesa da se navadš in da ti te sile ne predstavlajo problema..da ti ne rata slabo med dirko pa to... Da bi u nezavest padu pa dvomim.. :)


Pomisli na zracne kanale in na nepokrita kolesa in bos kmalu videl, da je dober koeficient.

Objavljeno: Po mar 27, 2006 10:59 pm
Napisal/-a esem
Biskvitek je napisal/-a:pri bremzanju in v ovinkih doseže voznik 5 g jev, v eni dirki voznik izgubi 3 litre tekočine in shujša 2 kg


katero tekočino pa zgubi, da trije litri tehtaji samo dve kili. (Saj vem, da vmes pijejo, ampak tega ne smeš štet zraven, če govoriš o ćisti izgubi )

Objavljeno: Po mar 27, 2006 11:03 pm
Napisal/-a esem
im nobody je napisal/-a:amm štant gas ma na 3000 obratov.zanima me a majo formule npr kaj podobnga kokr pa turbina?


Kok si pa ti star? Dej malo poguglaj pa si vsaj osnovne stvari preberi.

Objavljeno: Po mar 27, 2006 11:09 pm
Napisal/-a 51M3K
Zadnjil ste meli vse o f1 na discoveriju pa enih 2x je že blo ;)

Objavljeno: Po mar 27, 2006 11:20 pm
Napisal/-a Misak
OK, koeficient zracnega upora je pac koeficient, stevilka k pride v enacbo in je za kroglco s premerom 5 cm lih tok velik, kukr za kroglo s premerom 1 m, vecji faktor tukaj igra povrsina telesa, tako kot so napisal, poglavitni problem so nepokrita kolesa, ogromne luknje za hladilnike, kanali za usmerjanje zraka in spojlerji.

Se nekaj podatkov - oprijem gume je do 8x boljsi kot pri navadnih avtomobilih, kar dosegajo z blazno mehko gumo, ki se preko drobnih luknjic v asvaltu ne samo "povalja" ampak dejansko tudi zapolni. Downforcu je tako mocan, da se pri hitrosti 190 - 210 km/h formula teoreticno lahko vozi po stropu, iz tega razloga je pospesevanje tukaj najmocnejse, saj pred to hitrostjo enostavno gume vrti v prazno.

Dolgi ovinki so dalec najvecji problem pri F1 - olje, hladilna tekocine, hidravlicno olje, se zardi enormnih sil pretakajo tudi do stene posode - resitve so tudi trojni karterji, posode z dvjnim dnom itd, ki preprecujejo recimo nemazanje motorja (gredi blab bla bla), kar je pri 18.000 obratih lahko hud problem.

Povprecna poraba je med 80 in 120 litri ;)... Sile v ovinkih sem ze povedal dosegajo tudi 3 in vec G-jev (G= zemeljski tezni pospesek), kar pomeni da glava dirkaca lahko tehta tudi 20 kilogramov in vec (ulezi se na bok in prosi nekoga naj ti postavi gajbo pera na glavo, ti pa probi glavo drzat vodoravno ;) - ce ne gre, pivo spij in poskusi se enkrat 8) ). Pritisk seveda deluje tudi na notranje organe, kar pomeni da se mozgani nabijajo v lobanjo, dolgi ovinki so problematicni, lazji black-outi so povsem obicajni, ko dirkaci vozijo malo na slepo, prev tako se lahko zaradi sile za nekaj casa prekine dihanje in se upocasni srcni utrip, ki pa ob izhodu iz ovinka pobezlja - povprecna frekvenca srca na dirki pri Schumacherju je okoli 180... Tekocina je vec ali manj znoj, pa tudi veliko glukoze, mineralov itd. ki jih telo porabi za take napore. Pijejo neki podobnga isosportu, 3-4 litre izgube tekocine, cca 2,5 litra spijejo, 1 kila gre na racun porabe energije ;)...

Podatkov kukr cs, sam mal je treba spremlat pa pogledat, z neba pade sam na avtomobilizmu, kjer se komu da pisat.

Objavljeno: To mar 28, 2006 12:35 pm
Napisal/-a andrej777
Ok zelo lepo napisano.

Še da se mal razjasnimo okoli zračnega upora. Formule bi lahko mele manjšega pa ga nimajo zato ker rabijo downforce da gre hitreje po ovinkih. Toliko kolikor porabiš sile da avto tiščiš k tlem toliko sile deluje na avto tudi kot zračni upor ki ga zavira. Če bi imel vsa krilca skoraj naravnost in nebi imel nič downforca bi bil upor občutno manjši in avto bi šel teoretično krepko čez 400kmh samo pa nebi bil več stabilen. Še po ravnini ne kaj šele skozi ovinke. Zato tudi na dirkah štelajo krilca in spreminjajo downforce. Če je proga hitrejša krilca bol naravnost če je bol ovinkosta bol pokonci. Ravno zato se zdej folk prtožuje da ma ferrari premehka krilca. Če se krilca zvijajo se lahko pri določeni hitrosti skoraj zravnajo in s tem zmanšajo downforce in tudi zračni upor in avto gre hitreje. Po ovinkih pa se krilce dvigne in povzroča večji downforce in posledično bolši oprijem.

Objavljeno: Če mar 30, 2006 12:41 am
Napisal/-a Misak
Fala :oops: