Stran 1 od 2
Renaultov odstop iz F1!
Objavljeno: So apr 01, 2006 8:56 am
Napisal/-a meganeman
Imam eno vprasanje:
Zakaj Renault izstopi iz F1 ko je na vrhuncu svoje moci?
Moja teorija je taka, da nima toliko denarja kot Ferrari, ki lahko od vsakega prodanega Ferrarija nameni par tisoc evrov za F1, Renault pa si ne more prvoscit, da bi od Cliota dal tisoc evrov za F1, ceprav najbrz toliko gre za reklamo, samo na reklamne bloke, kjer gledajo tudi starcki:) ne pa v F1, ki je po mojem mnenju cista reklama, ce ne upostevamo razvoja dirkalnika. Po mojem firma ne zasluzi veliko od tega cirkusa! Nardi pa si lahko ogromno reklamo. Zato Renault zapusti F1 takoj, ko si nabere dovolj reklame v F1, kaj se vam zdi?
Objavljeno: So apr 01, 2006 9:10 am
Napisal/-a killah bee
Renault je vedno znal razvijat najboljše dirkalnike. Njegova strategija od vstopa v ta svet, je bila takšna da so osvojili kar se je dalo in potem za par let umaknili in dali ven par novih modelov avta. Nato so spet šli dirkat in tako naprej

Seveda je za njih F1 največja a tudi najdražja reklama

Re: Renaultov odstop iz F1!
Objavljeno: So apr 01, 2006 9:10 am
Napisal/-a speedfight
meganeman je napisal/-a:Imam eno vprasanje:
Zakaj Renault izstopi iz F1 ko je na vrhuncu svoje moci?
Moja teorija je taka, da nima toliko denarja kot Ferrari, ki lahko od vsakega prodanega Ferrarija nameni par tisoc evrov za F1, Renault pa si ne more prvoscit, da bi od Cliota dal tisoc evrov za F1, ceprav najbrz toliko gre za reklamo, samo na reklamne bloke, kjer gledajo tudi starcki:) ne pa v F1, ki je po mojem mnenju cista reklama, ce ne upostevamo razvoja dirkalnika. Po mojem firma ne zasluzi veliko od tega cirkusa! Nardi pa si lahko ogromno reklamo. Zato Renault zapusti F1 takoj, ko si nabere dovolj reklame v F1, kaj se vam zdi?
mau narobe razumš..reno vrjem ima veliko veliko več denarja kot Ferrari, samo razlika je u tem da ima Ferrari veliko več sponzorskega denarja in pa FIAT s katerega črpa usak cekin, reno pa mora veliko več dati s lastnega proračuna na proračun renosporta..in pa razlika med šefovma obeh koncernov..Ghosn dela in vlaga v razvoj avtomobilov in širjenja prodaje na druge trge..montezemolo pa je dobr mačk za isaknje sponzorskih sredstev...Sicer je pa f1 zelo dobra prpoaganda za dokazovanje posameznih znmak kaj zmorejo in da denar ki se vrti okol teh ne pomeni use. Npr. renault z veliko manjšim denarjem lahko naredi dirkalnik kot pa ferrari al pa McLearnen..

Tko da delež ki ga reno vlaga v F1 je zelo majhen glede na njegov budget, vrjemte
Tko jst vidm stvari.
p.s-zanimiva tema

Objavljeno: So apr 01, 2006 9:25 am
Napisal/-a metallic
Kdo je reku, da grejo?
Objavljeno: So apr 01, 2006 9:30 am
Napisal/-a killah bee
Bodo verjetno šli

skor 100% Razen če ne podpišejo pogodbe, ki jih zavezuje mislim da vsaj še 3 leta nastopanja brez odpovedi pogodbe, saj je kazen prevelika.
Objavljeno: So apr 01, 2006 9:32 am
Napisal/-a metallic
Ja sej kolikor je meni znano so jo...
Objavljeno: So apr 01, 2006 9:36 am
Napisal/-a speedfight
metallic je napisal/-a:Ja sej kolikor je meni znano so jo...
pretekli tedn so jo..do 2012 so dobri

Objavljeno: So apr 01, 2006 9:37 am
Napisal/-a metallic
I knew it!!

Objavljeno: So apr 01, 2006 9:38 am
Napisal/-a dare01
mene pa pri Renaultu v formuli 1 fascinira to, da znamka, ki dela "ljudske avte" razvije boljši dirkalnik in predvsem superioren agregat nasproti tovarnam, ki živijo za hitrost in so jim cestni dirkalniki glavni vir ali pa vsaj pomemben vir zaslužka -predvsem pa imidža znamke- ferrari, mercedes-amg, bmw-m, cosworth, honda. vsi prej našteti so oziroma naj bi bili v vseh segmentih kjerkoli se pojavijo najboljši, najhitrejši, najbolje vodljivi,....
potem je pa tle en "cheap" RenaultSport ki vsem meša štrene

.
Objavljeno: So apr 01, 2006 9:48 am
Napisal/-a killah bee
speedfight je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Ja sej kolikor je meni znano so jo...
pretekli tedn so jo..do 2012 so dobri

Majka, sem vesel

Objavljeno: So apr 01, 2006 10:03 am
Napisal/-a immortal
Upam da ni to kakšna prvo aprilska šala.
Objavljeno: So apr 01, 2006 10:14 am
Napisal/-a metallic
Prvo aprilska šala je to, da BO odstopu.

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 7:24 am
Napisal/-a Mojster Miha
Sodelovanje v F1 je za firmo kot je RENAULT po domače povedano jama brez dna - na drugi strani se je za vprašat, koliko ljudi več se bo ob nakupu novega avtomobila odločilo za recimo CLIO namesto za konkurenčni PUNTO, POLO, FIESTO... samo zaradi moštvene zmage v prvenstvu F1 oz dobrih rezultatov.
In če imaš šefa, ki je znan po tem, da neusmiljeno "čisti" vse, kar samo malo "diši" po prevelikih stroških so vedno glasnejša namigovanja zelo blizu resnice. Po nekaterih informacijah je bil tudi nastop moštva v tej sezoni "na nitki" - in prav zmaga v lanski sezoni, je veliko pripomogla k temu, da jih danes vidimo nastopati.
Sicer pa je vsak dan bolj jasno preprosto dejstvo prihodnosti F1 - tekmovanje bo moralo v prihodnosti za moštva "ceneno", na drugi strani pa bo moralo nudit dovolj spektakla, ki bo privabil množice.
Normalno, pa je, da 1.april naredi svoje ... dejstva pa kljub temu ostajajo.
LP
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 7:57 pm
Napisal/-a meganeman
Damn..ka je zdej prvoaprilska sala od zgoraj nastetega, ne me zezat, da sm na trnih:)
Se eno vprasanje za Renault specialiste:
Ker je bil najboljsi sportni avtomobil od Renaulta?
In zakaj ne more bit Renault znan kot dober sportni avtomobil?
Ste gledeli test opel astra gtc 220 konjev golf gti 180 konjev pa renault megane sport 200 konjev, ko je megane po ovinkih nascal oba ostala avta, golfa je clo zasukalo, kljub znanemu sportnemu trdemu podvozju, megane pa je sportno udoben mehek avto in trga gate!!! hehe Love it!
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 8:23 pm
Napisal/-a Tomaz40
meganeman je napisal/-a:Damn..ka je zdej prvoaprilska sala od zgoraj nastetega, ne me zezat, da sm na trnih:)
Se eno vprasanje za Renault specialiste:
Ker je bil najboljsi sportni avtomobil od Renaulta?
In zakaj ne more bit Renault znan kot dober sportni avtomobil?
Ste gledeli test opel astra gtc 220 konjev golf gti 180 konjev pa renault megane sport 200 konjev, ko je megane po ovinkih nascal oba ostala avta, golfa je clo zasukalo, kljub znanemu sportnemu trdemu podvozju, megane pa je sportno udoben mehek avto in trga gate!!! hehe Love it!
Tukaj se gre za športne avtomobile v rangu Ferrarija, Jaguarja, BMW,... Ga ni serijskega Renaulta, ki bi prehitel M3 ali M5,...
V bistvu sem si podobno vprašanje kot dare01 zastavlja že sam. Ferrari lahko mariskakšno znanje pridobljeno v F1 uporabi pri izdelovanju avtomobilov, medtem ko Renault tega praktično ne more.
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 8:39 pm
Napisal/-a metallic
Mojster Miha je napisal/-a:Sodelovanje v F1 je za firmo kot je RENAULT po domače povedano jama brez dna - na drugi strani se je za vprašat, koliko ljudi več se bo ob nakupu novega avtomobila odločilo za recimo CLIO namesto za konkurenčni PUNTO, POLO, FIESTO... samo zaradi moštvene zmage v prvenstvu F1 oz dobrih rezultatov.
In če imaš šefa, ki je znan po tem, da neusmiljeno "čisti" vse, kar samo malo "diši" po prevelikih stroških so vedno glasnejša namigovanja zelo blizu resnice. Po nekaterih informacijah je bil tudi nastop moštva v tej sezoni "na nitki" - in prav zmaga v lanski sezoni, je veliko pripomogla k temu, da jih danes vidimo nastopati.
Sicer pa je vsak dan bolj jasno preprosto dejstvo prihodnosti F1 - tekmovanje bo moralo v prihodnosti za moštva "ceneno", na drugi strani pa bo moralo nudit dovolj spektakla, ki bo privabil množice.
Normalno, pa je, da 1.april naredi svoje ... dejstva pa kljub temu ostajajo.
LP
Enako velja za hondo in toyoto, pa še kr vstrajajo. Pač, imidž.

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 8:41 pm
Napisal/-a metallic
meganeman je napisal/-a:In zakaj ne more bit Renault znan kot dober sportni avtomobil?
Ste gledeli test opel astra gtc 220 konjev golf gti 180 konjev pa renault megane sport 200 konjev, ko je megane po ovinkih nascal oba ostala avta, golfa je clo zasukalo, kljub znanemu sportnemu trdemu podvozju, megane pa je sportno udoben mehek avto in trga gate!!! hehe Love it!
dobr, ne pretiravat.

Navadn megane sport je zaostal za gtijem na TGju za 1s.

Tist, ki ga je pa nabil za 2s, je pa prouzaprou cestni dirkalnik (cup podvozje).

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 8:50 pm
Napisal/-a speedfight
Tomaz40 je napisal/-a:meganeman je napisal/-a:Damn..ka je zdej prvoaprilska sala od zgoraj nastetega, ne me zezat, da sm na trnih:)
Se eno vprasanje za Renault specialiste:
Ker je bil najboljsi sportni avtomobil od Renaulta?
In zakaj ne more bit Renault znan kot dober sportni avtomobil?
Ste gledeli test opel astra gtc 220 konjev golf gti 180 konjev pa renault megane sport 200 konjev, ko je megane po ovinkih nascal oba ostala avta, golfa je clo zasukalo, kljub znanemu sportnemu trdemu podvozju, megane pa je sportno udoben mehek avto in trga gate!!! hehe Love it!
Tukaj se gre za športne avtomobile v rangu Ferrarija, Jaguarja, BMW,... Ga ni serijskega Renaulta, ki bi prehitel M3 ali M5,...
V bistvu sem si podobno vprašanje kot dare01 zastavlja že sam. Ferrari lahko mariskakšno znanje pridobljeno v F1 uporabi pri izdelovanju avtomobilov, medtem ko Renault tega praktično ne more.
Zakaj pa da nemore prenest tehnologijo F1 v športni avto? Po moje jm nebi biu problem nardit en super športni avto z nevemkolko konji, mal tehnologije f1..eno dobro šasijo pa smo tam..U F1 pa sevda razturajo, še predvesm letos

Po moj eje uprašanje racionalnosti takega modela..In nič drugega
Lp
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 8:54 pm
Napisal/-a killah bee
Kaj govorite da Renault nima super špotnega dirkalnika

Pa še takega ima ,ki ga nima noben drug
Tada
Renault Espace F1
![preberi si :[]](./images/smilies/menu-readthepost2.gif)
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 8:56 pm
Napisal/-a meganeman
Ka pa renault Alpine?
aja btw: A kdo spremlja dober Top gear? Ker avto je taprvi na track testu? A ma kdo lestvico teh avtov mogoce bi bila zanimiva informacija se iz DSFovega programa kjer prav tako stopajo avte po track testih!
PS: Jst osebno ne morem primerjat Jaguarja, Ferrarija, Lamborghinija z BMW-jem, heh Zame je BMW glih tko kot ljudski avto, sam da ma zadi pogon, kar ga se ne naredi za sportno firmo, tud ce ma dva dirkalnika, hehe