Stran 1 od 2

Tragedija na Grobniku

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 7:06 am
Napisal/-a maestro

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 8:27 am
Napisal/-a AIRbrush
R.I.P.

.... Sem skoraj brez sape ostal ko sem naslov prebral, ker so bli včeraj kolegi dol.

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 8:35 am
Napisal/-a Torti
FAK!!! Slika pa tudi ne bi mogla biti bolj grozna.
Moje so sožalje!

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 8:47 am
Napisal/-a 51M3K
R.I.P.

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 8:49 am
Napisal/-a immortal
R.I.P. :(

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 9:52 am
Napisal/-a cliopowerV6
Fak da se zaradi enega blokiranega kolesa ubijes :( zalostno moje sozalje

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 10:26 am
Napisal/-a nebivedu
Evo mal več slikic

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 10:30 am
Napisal/-a andrej777
Hudo ne. Samo kako zavraga kar naenkrat zablokira zadnje kolo. Samo vsen se mi zdi čudno da opremani zdržala. Res da je brzina pa vse samo 50 metrov drsenja bi morala čelada pa usnje zdržat.

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 10:41 am
Napisal/-a nebivedu
andrej777 je napisal/-a:Hudo ne. Samo kako zavraga kar naenkrat zablokira zadnje kolo. Samo vsen se mi zdi čudno da opremani zdržala. Res da je brzina pa vse samo 50 metrov drsenja bi morala čelada pa usnje zdržat.


Očitno je bila čelada slabe kvalitete, al pa je že večkrat padla po tleh. Usnje pa 100m drsenja en zdrži - preverjeno na lastnih komolcih in hrbtu - na srečo sem mel še pod usnjem vojaško debelo srajco iz strip materiala, ki se full težko strga, da nisem ob komolce, kožo je pa vseeno dobr posnel.

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 10:52 am
Napisal/-a just_me
Tko no če je usnjena jakna dobra se ne bi smela kar tako strgati :roll: ...drugač pa RIP za tega motorista.

LP

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 10:57 am
Napisal/-a Sriple Tix
Mislim, da si je revez pri kotaljenju zlomil vrat ali dobil poskodbe hrbtenice. Stometrskega drsenja (tudi lastne izkusnje) na grobniskem asfaltu ne izdrzi se tako dobro usnje. Moj Dainese je bil dobesedno "odšmirglan" na nekaj mestih, medtem, ko so šivi izdrzali.
Je pa vse odvisno od tega, kaj se dogaja s tabo med kotaljenjem. Ko te enkrat zacne obracati, nimas vec nobene kontrole nad dogajanjem in takrat pride do najhujsih poskodb.

Kombinezon, ki ga ima nesrecnez na sliki je dvodelni in hlace se pri padcih navadno locijo od zgornjega dela.

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 11:01 am
Napisal/-a nebivedu
just_me je napisal/-a:Tko no če je usnjena jakna dobra se ne bi smela kar tako strgati :roll: ...drugač pa RIP za tega motorista.

LP


Imel sem orenk usnjeno jakno, pa se je strgala pri padcu pri 140km/h(spodneslo zadnjo gumo in sem se peljal po hrbtu in po rokah kr nekaj metrov), potem sem imel jakno z všitki iz kevlarja in ščitnike pa jo je kolega tut strgal med portorožem in bernardinom, ko se je razlepil, ščitnike je pa polomilo in je dobil še ureznine od počenih ščitnikov z notranje strani jakne. Pri velikih hitrostih na asfaltu nič ne pomaga - mogoče samo tist meh, ki se napihne na hrbtu, da ublaži udarec, vendar pomoje tut tisto ne.
Sedaj nimam nič več in se ne usedem nikoli več na motor(ne kot voznik in ne kot sovoznik).

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 11:01 am
Napisal/-a OLI
Sožalje

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 11:50 am
Napisal/-a cossy
r.i.p :(

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 11:53 am
Napisal/-a Sm4jli
R.I.P :? :(

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 11:57 am
Napisal/-a RKay
R.I.P

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 12:40 pm
Napisal/-a Blinder
Pred 1-2 leti je pri motogp-ju v Mugellotu padel po tleh en dirkac pri 300+ kmh . Takrat je bil vzrok padca eksplozija gume. Se ne spomnem kolko je bil poskodovan, vem samo da ni bilo nic hudega. Mogoce je imel sreco, ali pa tolko boljso opremo.

Lp

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 12:49 pm
Napisal/-a Sriple Tix
Mugello 2004, Nakano s Kawasakijem.

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 1:02 pm
Napisal/-a nebivedu
Fantje na prvenstvih imajo mal boljšo opremo kot tile testni vozniki na grobniku.

Objavljeno: Sr maj 17, 2006 1:14 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
PA TUD VEJO KAK SE NAREDIT DA GA NEBO PREVEČ PREMETOVALO KO PADEJO