Stran 1 od 2
Prva velika zmaga dizla
Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:19 am
Napisal/-a esem
Audi je z dizelskim R 10 zmagal na dirki 24 ur Le Mansa. Drugi je bil Sebastian Loeb. Več:
http://www.rtvslo.si/sport/modload.php? ... c_id=28948
Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:29 am
Napisal/-a metallic
Ampak ni pa več osvojil trojne zmage...
Očitno ni več tko superioren, kot je bil včasih...

Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:29 am
Napisal/-a ShowDown
Je kdo pričakoval drugačen izid? :P
Objavljeno: To jun 20, 2006 4:32 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Fantje - dizel,eden jim je crknu R10
Objavljeno: To jun 20, 2006 10:08 pm
Napisal/-a ShowDown
Ni crknil. Neke težave je mel, a na koncu bil vseeno tretji. Edino če je to bil kateri drugi, vendar mislim da sta bila samo 2 TDI-ja.
Objavljeno: To jun 20, 2006 10:20 pm
Napisal/-a W|zz
Mislim, da so bili trije, eden je odstopil. PRODRIVE, kje pa piše da je ravno dizel ali pa kej s tem v zvezi vzrok za odstop? Pa tudi ne vem kaj misliš s tem "fantje - dizel", s tem so zmagal in dosegl še 3. mesto.. re5pect

Objavljeno: To jun 20, 2006 10:45 pm
Napisal/-a phoebus
Me pa zanima, do kolk se zavrti, pa še kak drug podatek...V12TDI iz aluminija, 90st. kot, ne pove kaj dosti..razen tega da ga noben mehanik ne bi hotu popravljat

Objavljeno: To jun 20, 2006 11:13 pm
Napisal/-a W|zz
phoebus je napisal/-a:Me pa zanima, do kolk se zavrti, pa še kak drug podatek...V12TDI iz aluminija, 90st. kot, ne pove kaj dosti..razen tega da ga noben mehanik ne bi hotu popravljat

Ni sicer čist max. rpm, je pa nekak za predstavo kakšna krivulja moči je

TITan je napisal/-a:Audi:
Engine torque: 1100 Nm 3500 RPM
Horsepower 650 hp 4500 RPM
JUDD:
Engine torque: 615 Nm 6500 RPM
Regime maxi: 8500 RPM for the race 8200 RPM
Horsepower 640 hp 8500 RPM
Audi se pomojem še zavrti ne do tja, kjer JUDD začne šele dobivati moč :P
Objavljeno: To jun 20, 2006 11:17 pm
Napisal/-a Blinder
W|zz je napisal/-a:phoebus je napisal/-a:Me pa zanima, do kolk se zavrti, pa še kak drug podatek...V12TDI iz aluminija, 90st. kot, ne pove kaj dosti..razen tega da ga noben mehanik ne bi hotu popravljat

Ni sicer čist max. rpm, je pa nekak za predstavo kakšna krivulja moči je

TITan je napisal/-a:Audi:
Engine torque: 1100 Nm 3500 RPM
Horsepower 650 hp 4500 RPM
JUDD:
Engine torque: 615 Nm 6500 RPM
Regime maxi: 8500 RPM for the race 8200 RPM
Horsepower 640 hp 8500 RPM
Audi se pomojem še zavrti ne do tja, kjer JUDD začne šele dobivati moč :P
Zanimivo, da med dirko judda ne terajo niti do najvecje moci. Cudno to. Ni kaj, dirka je dolga, in je traba sparat masino, gorivo(?)..
5000 km dirke je primerljivo s 200k km zivahne voznje po cestah. Te masine majo kr neki zivljenjske dobe...
Lp
Objavljeno: Ne jun 25, 2006 9:52 am
Napisal/-a f4676
Vse lepo in prav samo, ko vidiš kaj vse so zamenjali v teh 24 urah na avtih pa zame stvar nekoliko izgubi smisel. To naj bi bila vzdržljivostna dirka potem pa kar lepo preprosto menjajo cel menjalnik pa turbo ...pri Audiju. Tak avto bi moral odstopit in konec zgodbe.
Objavljeno: Ne jun 25, 2006 11:47 am
Napisal/-a PRODRIVE
če je dovoljeno zakaj pa ne
Objavljeno: Ne jun 25, 2006 11:48 am
Napisal/-a ar35s
Kolikor se spomnim, se mi zdi, da je bila prva velika zmaga dizla BMW 320d leta 1998 24 urna dirka v Nurburgringu. Popravite me, ce se motim.
Objavljeno: Če jul 20, 2006 6:06 pm
Napisal/-a Spyker
Audi s svojo zmago v Le Mansu nazdravlja s tisočimi primerki A6 modela z Le Mans posebno izdajo. Motorji vsi 3.0 TDI, omenjena izdaja je narejena na podlagi S-line paketa z dodanimi 19-palčnimi RS4 platišči, luksuznim paketom, usnjem, 10-zvočnim sistemom,...

Objavljeno: Če jul 20, 2006 7:15 pm
Napisal/-a der_Alte
Če si je kdo ogledal »pravila«, mu je popolnoma jasno, da bi bila sramota, če se diesel ne bi zavihtel na prvo mesto.
Mogoče bi morali, tako kot bencinarjem, tudi dieslom odvzet turbo, pa precej zmanjšati prostornino. Vemo pa, da so diesli nepremičnine.

Objavljeno: Če jul 20, 2006 8:56 pm
Napisal/-a Spyker
der_Alte je napisal/-a:Mogoče bi morali, tako kot bencinarjem, tudi dieslom odvzet turbo, pa precej zmanjšati prostornino.
Ja in dodat kompresor?

Dizel brez turbine (sploh) v Le Mansu nebi imel možnosti, že tko ma R10 2 turbini, brez njih se bi konjenica in navor tko zmanjšala da bi druge res lahko samo iz boxov gledal

Maš pa mogoče prou sam pol se ve kakšen bi biu rezultat.
Objavljeno: Če jul 20, 2006 9:58 pm
Napisal/-a Tattoo-
der_Alte je napisal/-a:Če si je kdo ogledal »pravila«, mu je popolnoma jasno, da bi bila sramota, če se diesel ne bi zavihtel na prvo mesto.
S tem stavkom bi se kar strinjal, saj je ACO (Automobile Club de l'Ouest - organizacija, ki skrbi za izvedbo dirke v Le Mansu) za letošnjo dirko pravila pač zastavila tako, da so malo favorizirala uporabo dizelskih motorjev, vendar pa to v ničemer ne zmanjšuje uspeha Audija! ACO je svoja tehnična pravila (za razliko od FIA, ki samo prepoveduje in zavira uporabo novih tehnologij v F1...) vedno formiral tako, da so kar se da razvojno naravnana...od uporabe alternativnih načinov pogona (Wanklov motor) do izkoriščanja alternativnih goriv (etanol / metanol / vodik / dizel,...).
So pa zelo glasne govorice, da naj bi ACO za drugo leto zopet nekoliko spremenil pravil in tako vzpostavil bolj izenačen boj med bencinskimi in dizelskimi motorji. Najverjetneje bodo zaradi večje energijske vrednosti 1. kilograma dizelskega goriva (8500 kcal) napram energijski vrednosti bencina (7800 kcal) zmanjšali dovoljeno prostornino rezervoarja za dizelsko gorivo iz 90 litrov na približno 82.5 litrov!
der_Alte je napisal/-a:Mogoče bi morali, tako kot bencinarjem, tudi dieslom odvzet turbo, pa precej zmanjšati prostornino. Vemo pa, da so diesli nepremičnine.

Mogoče bi pa moral ti še malo temeljitelje preštudirati "pravila" in bi hitro opazil, da lahko tudi bencinski motorji (še vedno) uporabljajo turbino / kompresor!

Nenazadnje je imel tudi 'bivši' Audi R8 (katerega je poganjal 3.6 literski bencinski FSI motor) vgrajeni dve turbini, pa se ni nihče pritoževal, da to ni pravično napram atmosferskim motorjem!
Omejitev kapacitete motorja je za atmosferski (tako bencinski, kot dizelski motor) 6.0 litrov. Omejitev za turbinsko / kompresorsko podprt dizelski motor je 5.5 litra, medtem ko je za turbinsko / kompresorsko podprt bencinski motor omejitev 4.0 litre. Seveda je to v kategoriji LMP1. In BTW ni vse pogojeno samo s prostornino motorjev / možnostjo uporabe turbine...veliko večjo vlogo pri omejitvi moči igra restriktor vstopnega zraka!
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 6:19 am
Napisal/-a der_Alte
Liter pa pol večja prostornina je pa zanemarljiv »detajl«, kaj?
Je pa zanimivo, da je bilo turbo bencinarjev razmeroma malo. Najmanj (beri nobenega

) pa dieslov.
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 8:18 am
Napisal/-a yurchek
na vse kriplje se nekteri trudte dokazat da vas je povozil čas s temi svojimi bencinarji....Ker je zmagal diesel je pa vse skup goljufija...ma ja...Če bo šel razvoj tako naprej ne bo bencinskim motorjem ostala niti ena prednost več, tudi zvok se že izboljšuje, vrtijo se v večje obrate, a nekateri boste še zmer vztrajali pri svojem....
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 10:08 am
Napisal/-a helvis
ha zdej te dize delajo tko močne kokr da bi bli bencinarji
Objavljeno: Pe jul 21, 2006 11:12 am
Napisal/-a W|zz
helvis je napisal/-a:ha zdej te dize delajo tko močne kokr da bi bli bencinarji
Lahko mal razlozis kako si to mislil? Brez turbin in vsega?