Stran 1 od 1
Menjalniki CVT v F1 (leto 2009)
Objavljeno: Če avg 02, 2007 10:00 pm
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
LP!
V reviji avto fokus ali avto magazin sem zasledil zanimivo temo o prihodnosti formule 1. Leta 2009 naj bi uvedli novi brezstopnjski samodejni menjalnik, ki bo zamenjal dosedanje robotizirane, to pa predvsem zaradi boljše ekonomičnosti(ma dejte no kaka ekonomičnost pri F1!) in boljšega izkoristka ter ekološke ozaveščenosti.
Meni sicer kaj takšnega sploh ni všeč, še najraje bi videl da bi uvedli klasične ročne menjalnike(če se ne motim ali niso bili tudi oni napovedani za leto 2008?).
Prosim povejte svoje mnenje o tej zadevi, po mojem mnenju je ena navadna glupost, pospeški bodo še slabši itd... Proizvajalca naj bi bila dva , ki pa sem jih pozabil(morda ZF in Gatrag???), če pa zadeva uspe bodo začeli vgrajevati te menjalnike zudi v ostala vozila.

Objavljeno: Če avg 02, 2007 10:29 pm
Napisal/-a fičfirič
Kam gre le to dirkanje...hmal tud volana neboš rabu
Kar se tiče ročnih menjalnikov....kam bi ga pa dali le? že tko lih de diha dec, čist utesnjen.Že tko jim tista elektronika oprav večino dela.On sm stisne gas elektronika pa poskrbi na pravo mero v ovinku da ne povzroči "oversteera".
To je pomoje ista fora kot se je en čas govoril da bodo v wrc-ju 2.5 mašine pa samo zadni pogon.Zadnja vest je pa da bo čez nekaj let wrc ukinjen (zna biti zaradi pretiranih stroškov).
Bedarija na bedarijo....
Objavljeno: Če avg 02, 2007 10:33 pm
Napisal/-a strmi
![preberi si :[]](./images/smilies/menu-readthepost2.gif)
hja če bi ti bil Berni, pa bi ti v vrečah nosili dnar sam da bi njih v formulo potegnu, bi reku ne, js sm za pošteno dirkanje? ta menjalnik bo povzroču sam to da bodo hitrej crkovali, zmanjšali končno hitrost, ZF al pa kdo drug pa mastno kasiral. tokaj se vrtijo vrtoglave številke in Bernie se to dobro zaveda. Res je pa vse potihilo z govorom o ročnem menjalniku, po moje so videli da je pri 300 kmh v ovinek dol na 120, ful težko menjat prestave. Al pa se je kdo od proizvajalcev menjalnikov mau usral al pa so v razvoj novih *eko* menjalnikov vložili par evrov preveč da bi zgubili dobičkonosni biznis. Pač dnar je sveta vladar, kdor ga nima nej gre drugam
Objavljeno: Če avg 02, 2007 10:41 pm
Napisal/-a phoebus
No, vsekakor dirkanje ni tako enostavno kot zgleda iz opisa fičfiriča
Itak da je samo kontroliranje vozila poenostavljeno do amena (šaltanje, gas, bremza, zavijanje), je pa zato veliko veliko v glavi in jajcih dirkačev.
Objavljeno: Če avg 02, 2007 10:49 pm
Napisal/-a SamoK
sej pa zdaj so tudi rocni menjalniki, samo salt hebl majo ob volanu, enako je v WRC.
to niso avtomatski menjalniki a kaj eni mislite,nevem?
Objavljeno: Če avg 02, 2007 11:04 pm
Napisal/-a turtle
sej ni noben napisal da so avtomatski ampak da so robotizirani s tem da sklopko dirkač "stiska" z roko in še to samo kadar se ustavi.
z cvt-jem pa bojo hmali še opice začele vozit f1...in glede j**c ki jih je nekdo omenu jih imajo po moje dirkači f1 še najmanj. izletne cone velike kot nogomenta igrišča, kokpiti trdni kot kamen in kot se vidi po nesreči z 300+km/h dobijo le manjše pretrese možganov na srečo. kakšna j***a imajo šele potem uni iz wrc vozit po vaških cestah 200+
Objavljeno: Če avg 02, 2007 11:10 pm
Napisal/-a adis
wrc rules zaradi hitrosti in sposobnosti dirkača ki mora v vsaki sekundi najdti kompromis pri f1 je pa proga konstantna in enaka v vsakem krogu. pri wrc gre dirkač skozi en ovink samo enkrat in ne kot pri f1 ko gre dirkač v isti ovink tudi po 70krat+
f1 ima že zdaj izpopolnjeno tehniko oz. tehnologijo tako da uvedba nove je brezveze če so misli s tem prišparat na bencinu ker ga nebodo saj en bolid na dirki pokuri čez 100l +