Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
Fenix_
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če apr 21, 2005 10:05 am
Kraj: Obala

Ferrari grozi z izstopom iz F1

Napisal/-a Fenix_ To okt 28, 2008 9:01 am

TO SEM PREBRAL DANES IN SEM KAR MALO OSTAL Z ODPRTIMI USTI :shock:

Legendarni italijanski proizvajalec športnih avtomobilov Ferrari je zagrozil, da se bo umaknil iz formule ena, če bo FIA vztrajala pri vpeljavi standardnega motorja.

Scuderia se je v tako v presenetljivi izjavi za javnost odzvala na načrte predsednika Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) Maxa Mosleya, da bi od sezone 2010 naprej zaradi zmanjševanja stroškov vsa moštva F1 uporabljala standardne agregate.

"Čeprav se strinjamo s prepotrebnim znižanjem stroškov v prihodnosti, pa je vodstvo Ferrarija izrazilo resne pomisleke nad načrti, da bi se uvedlo standardne motorje. S to potezo bi se namreč oddaljili od bistva športa v katerem Ferrari tekmuje neprekinjeno od leta 1950 naprej, ki je tekmovanje in tehnološki razvoj," sporočajo iz Scuderie.

Ferrari je tako že drugo tovarniško moštvo, ki ni zadovoljno z Mosleyevimi varčevalnimi predlogi, pred njim je namreč z izstopom iz tekmovanja zagrozila Toyota. Predsednik japonskega moštva John Howett je namreč le uro pred Ferrarijevo izjavo dejal, da "se bo Toyota skoraj zagotovo odpovedala formuli ena, če se bo ideja o enotnih motorjih izpeljala.".

Tako pri Ferrariju kot Toyoti so tudi prepričani, da jima bodo v protestu sledila tudi preostala tovarniška moštva. FIA naj bi pogovore z Združenjem moštev F1 (FOTA) o spremembah pravil in uvedbi novih tehnologij nadaljevala konec tedna v Braziliji, do 7. novembra pa bo zbirala ponudbe za dobavitelja motorjev in menjalnikov. Na razpis naj se ne bi odzval noben član FOTA, kar naj bi potrdila že vsa moštva.
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson To okt 28, 2008 9:28 am

Normalno. Tehnološki razvoj se bo tako upočasnil, ne bo več tiste tekmovalnosti in primerjalne prednosti. Na koncu bomo gledali boje med Ferrarijem in Force Indio ... Naj ustanovijo neko svojo kategorijo, brez takih restriktivnih pravil, brez debilnih stez (Monaco, Valencia ...). F1 izgublja svoj čar in gledalce že dolgo let.
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To okt 28, 2008 9:54 am

Prav imajo saj se s tem izgubi smisel F1, kot valilnice novih idej in napredka. Kakšnen bi bil smisel, da bi Ferrari (al pa kdo drug) posojal svoje ime in vozil z nekimi generičnimi motorji.

Če to naredijo potem je bolje da F1 ukinejo saj ne rabimo še enega A1 tekmovanja.
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 To okt 28, 2008 10:18 am

ce bodo standardni motorji za vse ekipe so z odstopom zagrozili pri mclaren-mercedesu, renaultu in toyoti. zmajsevanja stroskov bi se pomoje lahko lotil na drgacn nacin, z motorji bo f1 izgubila svoj car in tekmovalnost. namesto tega bi ukinili menjavo gum in uvedlni npr. samo 1 postanek ali pa se tega ne.
 
Uporabniški avatar
Fenix_
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če apr 21, 2005 10:05 am
Kraj: Obala

Napisal/-a Fenix_ To okt 28, 2008 10:22 am

tudi po moje bi bilo bolše, če bi ukinili box in bi se vozilo vse do konca, kot pri motorjih
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To okt 28, 2008 11:05 am

Lahko bi naredili dve dirki po 45 minut brez tankanja.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 28, 2008 11:39 am

elektriko ven!

dokler bojo formule popolnoma racunalnisko podprte bo F1 brezveze. nima smisla tega dolgcasa gledat.

formula bo spet zanimiva, ko bojo avtomobili 100% mehanski brez digitalnih pripomockov. se fergije bi mogl nazaj uvest :D

tole so bli pravi casi F1 :o

Slika
ps: se opravicujem tistim bolj obcutljivim zaradi velikosti slike ;)
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 To okt 28, 2008 12:04 pm

res je voith, edina elektricna stvar na formuli bi mogla bit tista rdeca lampa zadej.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 28, 2008 12:11 pm

en zlo poučen in zanimiv članek o F1 motorjih, na žalost v hrvaščini:klik
 
Uporabniški avatar
comfortably numb
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: To nov 07, 2006 8:17 am

Napisal/-a comfortably numb To okt 28, 2008 12:47 pm

Se strinjam z Voithom, nazadnje sem zanimivo formulo gledal tam nekje med '85 - '88.

Elektroniko ven, vsem iste mašine pa zafukane proge pa dež pa sem spet 2-3 ure za tvjem v nedeljo.

Lp
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr nov 05, 2008 6:34 pm

comfortably numb je napisal/-a:Elektroniko ven, vsem iste mašine pa zafukane proge ...

Lp


Zato imaš Champcar pa ga glej....
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr nov 05, 2008 7:07 pm

res ne vidim smisla, da bi avtomobilski giganti plačevali visoke zneske, in se bi vedelo, da motor ni njihov
ker tudi sedaj nimajo nič skupnega motorji z znamkami, saj se kakor jst vem vsi razen ferrarijevega izdeljujejo v VB (popravte me če se motim)- pa vendar so uspeli obdržati dovolj avtonomije, da lahko recimo reno naredi marketinško kampanijo in prodajajo avtomobile preko svetovnega prvaka
motor je srce avtomobila in če se le ti ne razlikujejo potem se avtomobilskih znamk niti ne rabi, tako bi lahko ostale le ekipe kot so red bull, force indija- najboljše bi potem takem bilo, da bi recimo banka ING nasledila reno, mubadala (abu dabi) ferrari,vodafone pa marcedes
p.s. to se v finančni krizi pač ne bo zgodilo (ING dobil finančno pomoč države)
lp
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Sr nov 05, 2008 8:14 pm

Vem, da bo ideja ocenjena verjetno za idiotsko, pa vendar!
Naj omejijo prostornino na 1200ccm, dovolijo turbine in zavesice ob straneh pa porabo omejijo na 75l, pa da vidimo junake... Aja, gabariti-razen teže ostanejo isti, teža pa poljubno!!!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr nov 05, 2008 9:08 pm

Kama je napisal/-a:Vem, da bo ideja ocenjena verjetno za idiotsko, pa vendar!
Naj omejijo prostornino na 1200ccm, dovolijo turbine in zavesice ob straneh pa porabo omejijo na 75l, pa da vidimo junake... Aja, gabariti-razen teže ostanejo isti, teža pa poljubno!!!

men se zadeva ne zdi idiotska
glede na to da je trend turbo mlinčkov zakaj pa ne- sej ni treba da je 1.2 lohka je tud kej več pa še elektrika pa je
pa tole s porab0o tud nebi bla slaba
lp
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Sr nov 05, 2008 9:30 pm

Kama je napisal/-a:Vem, da bo ideja ocenjena verjetno za idiotsko, pa vendar!
Naj omejijo prostornino na 1200ccm, dovolijo turbine in zavesice ob straneh pa porabo omejijo na 75l, pa da vidimo junake... Aja, gabariti-razen teže ostanejo isti, teža pa poljubno!!!


Mislim da zavesice ne rabijo in so preteklost....le ogrožajo varnost......ker če pride sveži zrak pod avto na ovinku si že zleto s proge :lol: :lol: :lol:

malo se pozanimaj o funkciji le teh......
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Sr nov 05, 2008 9:32 pm

Naj določijo količino goriva na štartu, potem pa naj naredijo z njim, kar hočejo. Samo, da ga ne bo preveč.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Če nov 06, 2008 7:35 am

Ne vem kje je smisel se spominjat Čevljarjeve arogance...

Danes še vedno ni smisel imeti f1 ki bo bila povsem običajna... se pravi 1200ccm turbo motor z omejitvijo bencina naj se gredo okolje varstveniki,...


Vsaka izmed tovarn še vedno izdluje svoje motorje, če pa imajo skoraj vsi matične baze v VB pa to še ne pomeni da to ni njihov proizvod... ne vem kje je tle logika...
edini kretenizem trenutno je ta, da je zamrzjen razvoj... Sicer se mi zdi pa totalno bedna kolobocija okoli zmanjševanja stroškov... to je vedno bil top šport za top denar, tko da ne vem kje je logika novačt tukaj notri neke low-cost moštva ala force india, ki praktično ne zbere niti točke v celi sezoni, niti nima za lasten razvoj,.... idioti!



Za moje pojme morajo konstruktorski proizvajalci ostati, ker ravno to je čar F1... če ne naj pa še enako naredijo z relijem pa da vidimo kdo ga bo še gledal in kdo bi sploh še nastopal....tako da se povsem strinjam, da tukaj mora ostati diverziteta....
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Če nov 06, 2008 9:17 am

@Prokarjon
Moja ideja sploh ni usmerjena v ekologijo(direktno) ampak posredno. Če se prav spomnim so v 80-ih letih iz 1,5l potegnili okoli 1500 KS (brez restriktorja). Če sešteješ predlagane spremembe, mislim, da je njihov namen izboljševnaje izkoristkov motorjev in vozila kot celote. To pa bi na koncu koristilo uporabnikom (voznikom) ter ekologiji-pa še denarnici povrh. Je pa res, ustvarile bi se večje razlike med vozili (zaradi različnih konceptov) in ni nujno, da bi bile sedanje prestižne znamke uspešne. Si res težko danes predstavljam Ferarrija z reklamo za 2 l motorček v serijski proizvodnji (čeprav so ga tudi že imeli).
Tako kot si ugotovil, F1 je show, zakaj ne bi imeli še več od njega?!?
Glede zavesic, pa...ja namenjene za ustvarjanje podtlaka pod vozilom. Lahko odletiš ven, če zajameš preveč zraka podse in potem res spremeniš avto v letalo (Mercedes v DTM-u pred leti). Bistvo je v nastavitvi (zmernosti).
 
Uporabniški avatar
miko 55
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So sep 20, 2008 11:44 am

Napisal/-a miko 55 Če nov 06, 2008 8:52 pm

Lahko damo vsem isti agregat. Vendar bo potrebno spremeniti: šasijo, menjalnik, aerodinamični paket, obese itd. Tudi vse to navedeno nekaj stane in zato ne pride do varčevanja temveč do povečevanja stroškov. Hkrati pa morajo imeti nove rezervne dele, stare pa preropit. Jest tlele ne vidim zniževanja stroškov.
100 ljudi, 100 čudi
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov