Stran 1 od 2
Ferrari grozi z izstopom iz F1
Objavljeno: To okt 28, 2008 9:01 am
Napisal/-a Fenix_
TO SEM PREBRAL DANES IN SEM KAR MALO OSTAL Z ODPRTIMI USTI
Legendarni italijanski proizvajalec športnih avtomobilov Ferrari je zagrozil, da se bo umaknil iz formule ena, če bo FIA vztrajala pri vpeljavi standardnega motorja.
Scuderia se je v tako v presenetljivi izjavi za javnost odzvala na načrte predsednika Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) Maxa Mosleya, da bi od sezone 2010 naprej zaradi zmanjševanja stroškov vsa moštva F1 uporabljala standardne agregate.
"Čeprav se strinjamo s prepotrebnim znižanjem stroškov v prihodnosti, pa je vodstvo Ferrarija izrazilo resne pomisleke nad načrti, da bi se uvedlo standardne motorje. S to potezo bi se namreč oddaljili od bistva športa v katerem Ferrari tekmuje neprekinjeno od leta 1950 naprej, ki je tekmovanje in tehnološki razvoj," sporočajo iz Scuderie.
Ferrari je tako že drugo tovarniško moštvo, ki ni zadovoljno z Mosleyevimi varčevalnimi predlogi, pred njim je namreč z izstopom iz tekmovanja zagrozila Toyota. Predsednik japonskega moštva John Howett je namreč le uro pred Ferrarijevo izjavo dejal, da "se bo Toyota skoraj zagotovo odpovedala formuli ena, če se bo ideja o enotnih motorjih izpeljala.".
Tako pri Ferrariju kot Toyoti so tudi prepričani, da jima bodo v protestu sledila tudi preostala tovarniška moštva. FIA naj bi pogovore z Združenjem moštev F1 (FOTA) o spremembah pravil in uvedbi novih tehnologij nadaljevala konec tedna v Braziliji, do 7. novembra pa bo zbirala ponudbe za dobavitelja motorjev in menjalnikov. Na razpis naj se ne bi odzval noben član FOTA, kar naj bi potrdila že vsa moštva.
Objavljeno: To okt 28, 2008 9:28 am
Napisal/-a tomson
Normalno. Tehnološki razvoj se bo tako upočasnil, ne bo več tiste tekmovalnosti in primerjalne prednosti. Na koncu bomo gledali boje med Ferrarijem in Force Indio ... Naj ustanovijo neko svojo kategorijo, brez takih restriktivnih pravil, brez debilnih stez (Monaco, Valencia ...). F1 izgublja svoj čar in gledalce že dolgo let.
Objavljeno: To okt 28, 2008 9:54 am
Napisal/-a BBoss
Prav imajo saj se s tem izgubi smisel F1, kot valilnice novih idej in napredka. Kakšnen bi bil smisel, da bi Ferrari (al pa kdo drug) posojal svoje ime in vozil z nekimi generičnimi motorji.
Če to naredijo potem je bolje da F1 ukinejo saj ne rabimo še enega A1 tekmovanja.
Objavljeno: To okt 28, 2008 10:18 am
Napisal/-a R 26
ce bodo standardni motorji za vse ekipe so z odstopom zagrozili pri mclaren-mercedesu, renaultu in toyoti. zmajsevanja stroskov bi se pomoje lahko lotil na drgacn nacin, z motorji bo f1 izgubila svoj car in tekmovalnost. namesto tega bi ukinili menjavo gum in uvedlni npr. samo 1 postanek ali pa se tega ne.
Objavljeno: To okt 28, 2008 10:22 am
Napisal/-a Fenix_
tudi po moje bi bilo bolše, če bi ukinili box in bi se vozilo vse do konca, kot pri motorjih
Objavljeno: To okt 28, 2008 11:05 am
Napisal/-a BBoss
Lahko bi naredili dve dirki po 45 minut brez tankanja.
Objavljeno: To okt 28, 2008 11:39 am
Napisal/-a Voith
elektriko ven!
dokler bojo formule popolnoma racunalnisko podprte bo F1 brezveze. nima smisla tega dolgcasa gledat.
formula bo spet zanimiva, ko bojo avtomobili 100% mehanski brez digitalnih pripomockov. se fergije bi mogl nazaj uvest
tole so bli pravi casi F1
ps: se opravicujem tistim bolj obcutljivim zaradi velikosti slike

Objavljeno: To okt 28, 2008 12:04 pm
Napisal/-a R 26
res je voith, edina elektricna stvar na formuli bi mogla bit tista rdeca lampa zadej.
Objavljeno: To okt 28, 2008 12:11 pm
Napisal/-a Voith
en zlo poučen in zanimiv članek o F1 motorjih, na žalost v hrvaščini:
klik
Objavljeno: To okt 28, 2008 12:47 pm
Napisal/-a comfortably numb
Se strinjam z Voithom, nazadnje sem zanimivo formulo gledal tam nekje med '85 - '88.
Elektroniko ven, vsem iste mašine pa zafukane proge pa dež pa sem spet 2-3 ure za tvjem v nedeljo.
Lp
Objavljeno: Sr nov 05, 2008 6:34 pm
Napisal/-a Prokarjon
comfortably numb je napisal/-a:Elektroniko ven, vsem iste mašine pa zafukane proge ...
Lp
Zato imaš Champcar pa ga glej....
Objavljeno: Sr nov 05, 2008 7:07 pm
Napisal/-a kljukec
res ne vidim smisla, da bi avtomobilski giganti plačevali visoke zneske, in se bi vedelo, da motor ni njihov
ker tudi sedaj nimajo nič skupnega motorji z znamkami, saj se kakor jst vem vsi razen ferrarijevega izdeljujejo v VB (popravte me če se motim)- pa vendar so uspeli obdržati dovolj avtonomije, da lahko recimo reno naredi marketinško kampanijo in prodajajo avtomobile preko svetovnega prvaka
motor je srce avtomobila in če se le ti ne razlikujejo potem se avtomobilskih znamk niti ne rabi, tako bi lahko ostale le ekipe kot so red bull, force indija- najboljše bi potem takem bilo, da bi recimo banka ING nasledila reno, mubadala (abu dabi) ferrari,vodafone pa marcedes
p.s. to se v finančni krizi pač ne bo zgodilo (ING dobil finančno pomoč države)
lp
Objavljeno: Sr nov 05, 2008 8:14 pm
Napisal/-a Kama
Vem, da bo ideja ocenjena verjetno za idiotsko, pa vendar!
Naj omejijo prostornino na 1200ccm, dovolijo turbine in zavesice ob straneh pa porabo omejijo na 75l, pa da vidimo junake... Aja, gabariti-razen teže ostanejo isti, teža pa poljubno!!!
Objavljeno: Sr nov 05, 2008 9:08 pm
Napisal/-a kljukec
Kama je napisal/-a:Vem, da bo ideja ocenjena verjetno za idiotsko, pa vendar!
Naj omejijo prostornino na 1200ccm, dovolijo turbine in zavesice ob straneh pa porabo omejijo na 75l, pa da vidimo junake... Aja, gabariti-razen teže ostanejo isti, teža pa poljubno!!!
men se zadeva ne zdi idiotska
glede na to da je trend turbo mlinčkov zakaj pa ne- sej ni treba da je 1.2 lohka je tud kej več pa še elektrika pa je
pa tole s porab0o tud nebi bla slaba
lp
Objavljeno: Sr nov 05, 2008 9:30 pm
Napisal/-a vugy
Kama je napisal/-a:Vem, da bo ideja ocenjena verjetno za idiotsko, pa vendar!
Naj omejijo prostornino na 1200ccm, dovolijo turbine in zavesice ob straneh pa porabo omejijo na 75l, pa da vidimo junake... Aja, gabariti-razen teže ostanejo isti, teža pa poljubno!!!
Mislim da zavesice ne rabijo in so preteklost....le ogrožajo varnost......ker če pride sveži zrak pod avto na ovinku si že zleto s proge
malo se pozanimaj o funkciji le teh......
Objavljeno: Sr nov 05, 2008 9:32 pm
Napisal/-a martk
Naj določijo količino goriva na štartu, potem pa naj naredijo z njim, kar hočejo. Samo, da ga ne bo preveč.
LP
Martin
Objavljeno: Če nov 06, 2008 7:35 am
Napisal/-a Prokarjon
Ne vem kje je smisel se spominjat Čevljarjeve arogance...
Danes še vedno ni smisel imeti f1 ki bo bila povsem običajna... se pravi 1200ccm turbo motor z omejitvijo bencina naj se gredo okolje varstveniki,...
Vsaka izmed tovarn še vedno izdluje svoje motorje, če pa imajo skoraj vsi matične baze v VB pa to še ne pomeni da to ni njihov proizvod... ne vem kje je tle logika...
edini kretenizem trenutno je ta, da je zamrzjen razvoj... Sicer se mi zdi pa totalno bedna kolobocija okoli zmanjševanja stroškov... to je vedno bil top šport za top denar, tko da ne vem kje je logika novačt tukaj notri neke low-cost moštva ala force india, ki praktično ne zbere niti točke v celi sezoni, niti nima za lasten razvoj,.... idioti!
Za moje pojme morajo konstruktorski proizvajalci ostati, ker ravno to je čar F1... če ne naj pa še enako naredijo z relijem pa da vidimo kdo ga bo še gledal in kdo bi sploh še nastopal....tako da se povsem strinjam, da tukaj mora ostati diverziteta....
Objavljeno: Če nov 06, 2008 9:17 am
Napisal/-a Kama
@Prokarjon
Moja ideja sploh ni usmerjena v ekologijo(direktno) ampak posredno. Če se prav spomnim so v 80-ih letih iz 1,5l potegnili okoli 1500 KS (brez restriktorja). Če sešteješ predlagane spremembe, mislim, da je njihov namen izboljševnaje izkoristkov motorjev in vozila kot celote. To pa bi na koncu koristilo uporabnikom (voznikom) ter ekologiji-pa še denarnici povrh. Je pa res, ustvarile bi se večje razlike med vozili (zaradi različnih konceptov) in ni nujno, da bi bile sedanje prestižne znamke uspešne. Si res težko danes predstavljam Ferarrija z reklamo za 2 l motorček v serijski proizvodnji (čeprav so ga tudi že imeli).
Tako kot si ugotovil, F1 je show, zakaj ne bi imeli še več od njega?!?
Glede zavesic, pa...ja namenjene za ustvarjanje podtlaka pod vozilom. Lahko odletiš ven, če zajameš preveč zraka podse in potem res spremeniš avto v letalo (Mercedes v DTM-u pred leti). Bistvo je v nastavitvi (zmernosti).
Objavljeno: Če nov 06, 2008 8:52 pm
Napisal/-a miko 55
Lahko damo vsem isti agregat. Vendar bo potrebno spremeniti: šasijo, menjalnik, aerodinamični paket, obese itd. Tudi vse to navedeno nekaj stane in zato ne pride do varčevanja temveč do povečevanja stroškov. Hkrati pa morajo imeti nove rezervne dele, stare pa preropit. Jest tlele ne vidim zniževanja stroškov.