zlabon je napisal/-a:Toyota celica
1990 - Carlos Sainz svetovni prvak s celico ST165
1992 - Carlos Sainz svetovni prvak s celico ST185
1993 - Juha Kankkunen svetovni prvak s celico ST185
1994 - Didier Auriol svetovni prvak s celico ST185
1993 in 1994 - konstruktorski prvaki
Če nebi naredil take neumnosti pri celici ST205, ko so bili izključeni iz prvenstva za 12mesecev, zaradi ilegalnega restriktorja verjamem da bi padel še kakšen naslov... Tako so pa padli ven iz prvenstva in ven iz forme...
zlabon je napisal/-a:ja, to je taprava razvrstitev konstruktorskih prvakov. Če pa ima kdo, pa naj da še seznam svetovnih prvakov med vozniki.
drugače pa nevem kje si ti zasledil kakšen čip, izključil so jih ker so uporabljal ilegalne restriktorje. Mislim da je takrat tudi Max Mosley izjavil da je ta restriktor ena izmed bolj sofisticiranih naprav v motošportu, kar jih je do tedaj videl. Ni mi čisto jasno kaj so naredil, a očitno je blo dobr, ampak ilegalen
Sportivo je napisal/-a:Kar se tiče Delta vs. Celica si je potrebno ogledati kar kakšen season review (na srečo imam vse od 1985-2008 ) in potem se kaj hitro pokaže da sta sama avtomobila bila med seboj precej izenačena (odvisno pač kdo je imel novejšo evolucijo avtomobila). Lancijo pa je velikokrat reševalo (vsaj za moje pojme) nekoliko boljše organizirana ekipa, kar pomeni, da so velikokrat najeli kakšnega lokalnega voznika, da so lažje prišli do točk potrebnih za konstruktorski naslov. Prav tako pa je zraven tovarniških ekip skoraj vedno bila še kakšna druga (Fina ali pa Totip), tako da je vedno bilo več Lancij kot pa Toyot.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov