Stran 1 od 3
Lgende Rally-a (slike, komentarji in manjši opis)
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 1:56 pm
Napisal/-a marsy
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 3:00 pm
Napisal/-a mire
Lancia Stratos
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 3:25 pm
Napisal/-a stony
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 6:59 pm
Napisal/-a šinki
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 8:36 pm
Napisal/-a lancia hf
Vse uredu in prav, samo.
1. Ford ni in je legenda, saj je bolj tako, tako. Saj ni nudil tega, kar je bilo delano na njem, z razliko od konkurence. Zato tudi v slovenskem prvenstvu ni nobenega.
2 Lancia Stratos, tako velika legenda, da 250 000 evrou noben nebo reskiral, da ga razbije.
Za Audi Quattro pa itak vidim, da jih zelo veliko ljudi meša enega in drugega, Največja razlika se vidi v zadnji stranski "šipi", v NE predelani verziji je pa še ogromno raznih vidnih detajlov (glej sliko 1 2 )
Objavljeno: Če avg 20, 2009 1:29 pm
Napisal/-a šinki
Forda v DP ni zato ker ni več konkurenčen, fokus pa je predrag. So pa bili kar množični, njiovi vozniki (oz. voznika) pa so pobrali 4 naslove državneg prvaka.
Objavljeno: Če avg 20, 2009 2:27 pm
Napisal/-a dskrab
Objavljeno: So avg 22, 2009 6:31 am
Napisal/-a PRODRIVE
Forda sicer Fiestico pri nas trenutno tisci Mali,sam ne vem ce je prijavljen v DP,Focusa zal ni. Je pa pred leti Petrolovega Focusa gnal,mlajsi od bratov Zupancic,sicer GHD
Objavljeno: So avg 22, 2009 7:14 am
Napisal/-a zoddimmortal
saj v grupi B so bli vsi legende

Objavljeno: So avg 22, 2009 10:30 am
Napisal/-a lancia hf
zoddimmortal je napisal/-a:saj v grupi B so bli vsi legende

Je res, samo je pa bolje da so jo ukiinili, kot ba da bi bi bilo še več smrtnih žrtev, Piko na i za takojšno ukinitev je pa bil Audi z 1000 konji, in sredinskim motorjem, ki naj bi bil popolnoma neobvladliv na preiskusu za sezono 1987
Objavljeno: So avg 22, 2009 11:17 am
Napisal/-a Sportivo
Objavljeno: So avg 22, 2009 12:18 pm
Napisal/-a zlabon
Toyota celica
1990 - Carlos Sainz svetovni prvak s celico ST165
1992 - Carlos Sainz svetovni prvak s celico ST185
1993 - Juha Kankkunen svetovni prvak s celico ST185
1994 - Didier Auriol svetovni prvak s celico ST185
1993 in 1994 - konstruktorski prvaki
Če nebi naredil take neumnosti pri celici ST205, ko so bili izključeni iz prvenstva za 12mesecev, zaradi ilegalnega restriktorja verjamem da bi padel še kakšen naslov... Tako so pa padli ven iz prvenstva in ven iz forme...
mal zgodovine -
http://www.youtube.com/watch?v=nrzTGfK9hkU
ST165
ST185
veliko slik združenih v filmček -
http://www.youtube.com/watch?v=bhsOzbhw6H4
lep filmček, samo muska bi bila lahko malo bolj poskočna
http://www.youtube.com/watch?v=Lf1LmzSS8aQ
ST205

Objavljeno: So avg 22, 2009 12:59 pm
Napisal/-a lancia hf
zlabon je napisal/-a:Toyota celica
1990 - Carlos Sainz svetovni prvak s celico ST165
1992 - Carlos Sainz svetovni prvak s celico ST185
1993 - Juha Kankkunen svetovni prvak s celico ST185
1994 - Didier Auriol svetovni prvak s celico ST185
1993 in 1994 - konstruktorski prvaki
Če nebi naredil take neumnosti pri celici ST205, ko so bili izključeni iz prvenstva za 12mesecev, zaradi ilegalnega restriktorja verjamem da bi padel še kakšen naslov... Tako so pa padli ven iz prvenstva in ven iz forme...
Takale je razvrstitev. In ko je Lancia nehala z tovarniško ekipo, je začela zmagovati Celica. Žal so jo pa diskvalificirali zaradi čipa za povečanje konjev. Nato so 99-ga prišli v wrc s Toyoto Corollo, a tudi ne za dolgo.
WRC:
Leto-Proizvajalec-Model
2002-Peugeot-206 WRC
2001-Peugeot-206 WRC
2000-Peugeot-206 WRC
1999-Toyota-Corolla WRC
1998-Mitsubishi-Lancer EVO 5
1997-Subaru-Impreza WRC
1996-Subaru-Impreza
1995-Subaru-Impreza
1994-Toyota-Celica GT4
1993-Toyota-Celica GT4
1992-Lancia-Delta Integrale Evoluzione
1991-Lancia-Delta Integrale 16V
1990-Lancia-Delta Integrale 16V
1989-Lancia-Delta Integrale 8V
1988-Lancia-Delta Integrale 8V
1987-Lancia-Delta 4WD
1986-Peugeot-205 Turbo 16
1985-Peugeot-205 Turbo 16
1984-Audi-Quattro
1983-Lancia-037
1982-Audi-Quattro
1981-Talbot-Sunbeam Lotus
1980-Fiat-131 Abarth
Objavljeno: So avg 22, 2009 1:13 pm
Napisal/-a zlabon
ja, to je taprava razvrstitev konstruktorskih prvakov. Če pa ima kdo, pa naj da še seznam svetovnih prvakov med vozniki.
drugače pa nevem kje si ti zasledil kakšen čip, izključil so jih ker so uporabljal ilegalne restriktorje. Mislim da je takrat tudi Max Mosley izjavil da je ta restriktor ena izmed bolj sofisticiranih naprav v motošportu, kar jih je do tedaj videl. Ni mi čisto jasno kaj so naredil, a očitno je blo dobr, ampak ilegalen

Objavljeno: So avg 22, 2009 1:19 pm
Napisal/-a lancia hf
Objavljeno: So avg 22, 2009 1:36 pm
Napisal/-a lancia hf
zlabon je napisal/-a:ja, to je taprava razvrstitev konstruktorskih prvakov. Če pa ima kdo, pa naj da še seznam svetovnih prvakov med vozniki.
drugače pa nevem kje si ti zasledil kakšen čip, izključil so jih ker so uporabljal ilegalne restriktorje. Mislim da je takrat tudi Max Mosley izjavil da je ta restriktor ena izmed bolj sofisticiranih naprav v motošportu, kar jih je do tedaj videl. Ni mi čisto jasno kaj so naredil, a očitno je blo dobr, ampak ilegalen

Tale stran ti bo kar precej pomagala.
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=13388&highlight=
Objavljeno: So avg 22, 2009 7:30 pm
Napisal/-a Sportivo
Kar se tiče Delta vs. Celica si je potrebno ogledati kar kakšen season review (na srečo imam vse od 1985-2008

) in potem se kaj hitro pokaže da sta sama avtomobila bila med seboj precej izenačena (odvisno pač kdo je imel novejšo evolucijo avtomobila). Lancijo pa je velikokrat reševalo (vsaj za moje pojme) nekoliko boljše organizirana ekipa, kar pomeni, da so velikokrat najeli kakšnega lokalnega voznika, da so lažje prišli do točk potrebnih za konstruktorski naslov. Prav tako pa je zraven tovarniških ekip skoraj vedno bila še kakšna druga (Fina ali pa Totip), tako da je vedno bilo več Lancij kot pa Toyot.
Objavljeno: So avg 22, 2009 7:50 pm
Napisal/-a lancia hf
Sportivo je napisal/-a:Kar se tiče Delta vs. Celica si je potrebno ogledati kar kakšen season review (na srečo imam vse od 1985-2008

) in potem se kaj hitro pokaže da sta sama avtomobila bila med seboj precej izenačena (odvisno pač kdo je imel novejšo evolucijo avtomobila). Lancijo pa je velikokrat reševalo (vsaj za moje pojme) nekoliko boljše organizirana ekipa, kar pomeni, da so velikokrat najeli kakšnega lokalnega voznika, da so lažje prišli do točk potrebnih za konstruktorski naslov. Prav tako pa je zraven tovarniških ekip skoraj vedno bila še kakšna druga (Fina ali pa Totip), tako da je vedno bilo več Lancij kot pa Toyot.
Tako je, imaš prav, samo pač tiste čase se je dalo marsikaj spreminjat in skakati iz cveta na cvet, in gdor se je znašel , je imel prednost. Lancio je rešilo tudi to, da je imela edina civilni seriski avtomobil z 4x4 pogonom ki se je udeležil u WRC leta 1987 v takratnjih novih pravilih.
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 11:56 am
Napisal/-a zlabon
no, če ni preveč offtopic, pa če koga zanima,našel sem eno skico kako je ta ilegalni restriktor od toyote izgledal...
http://www.celicas.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=34
zdej nej pa kdo še kakšno legendo prlima

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 9:34 am
Napisal/-a šinki