Stran 9 od 10

Objavljeno: Po feb 09, 2009 2:47 pm
Napisal/-a esem
Avti s klasčlnim avtomatskim menjalnikom pridejo lepše ven

Objavljeno: Po feb 09, 2009 3:01 pm
Napisal/-a W|zz
Senad je napisal/-a:če bi pa vgasnili to, pa bi gume kopale, in bi se pod gumo takoj naredil led, tak da nisi nič pridobil z izklopom espja.

Recimo pri toyoti land cruiser moraš obvezno izklopit ESP, ker samo tako lahko vklopiš sredinski diferencial s katerim, sploh ob pomoči reduktorja, prideš skoraj iz vsakega snega :)

Objavljeno: Po feb 09, 2009 4:07 pm
Napisal/-a nebivedu
Za po snegu je najbolje čimmanj elektronike in malo gasa (pa veliko v glavi), pa se prileze kamorkoli hočeš.

Objavljeno: To feb 10, 2009 8:20 pm
Napisal/-a martk
Senad je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Največji šit je to, ko se vidi na zgornjem posnetku, ko ga cela gruča zadaj tišči pa ga nemorejo ven spravit. Se prav vidi, kako kolesa blokirajo, ne vrtijo enakomerno. Mene zanima, ali je to samo zaradi tega ker ne izklopijo elektronike ASR,ESP ša tega sranja ali je to dejansko pogon tako slab, da skoz nekaj prekinja. Čudno mi je tudi kak zahudiča potem vozniki ne izklopijo te elektronike. Potem pa se zgodi, da bi se mogoče skopal ven, da bi kolo zagrablo, vendar pa takrat prekine pogon in skoz nekaj cuka. Pa je isto kot ABS na snegu, ko nikakor ne moreš počakat in samo trokirajo kolesa. Samo ABS se ne da izklopit, ASR se pa da.
Tako da lastniki takih avtov, povejte zakaj tako prekinja pogon in če je to vzrok samo zaradi delovanja ASR, zakaj potem tega ti vozniki na posnetkih ne izklopijo?



ko "računalnik" avta zazna, da kolo začenja zdrsevat, oz kopat na mestu, računalnik odvzame moč na tem kolesu in preusmeri moč na druga kolesa. zato pride do trokiranja koles.

če bi pa vgasnili to, pa bi gume kopale, in bi se pod gumo takoj naredil led, tak da nisi nič pridobil z izklopom espja.

Zakaj pol HC offroad ljubi špero?
Plus to, da v prenosih pri teh trokiranjih pride do nenormalnih sil, ki lomijo zobnike, polosovine... če voznik nima pameti. Kar pa marsikateri "sin po poklicu" težko razume.
Pustmo stat. Za v drek in težak sneg je špera zakon. Tile odvzemi moči so dvorezen meč.
Pojdi si kdaj kako offroad tekmo pogledat. Pa boš videl, kako veselo koplje povsod, pa avto obstane šele, ko so avto "leži na podnu".
LP
Martin

Objavljeno: To feb 10, 2009 9:22 pm
Napisal/-a Drocky
problem je večinoma v gumah, kakorkoli obrneš.
Je foter z E46(zadnji pogon!) in novimi gumami po nespluženi cesti v hrib speljal, pajerota pa je mogo traktor potegnat, ker je v prazno vrtelo kjub redukturju in serijskih dimenzijah gum.
Če nimaš gum primernih sploh nimaš kej praskat. Elektronika je pa lahko zelo uporabna, le sklopko je treba zelo počas spušat, da majo senzorji in računalnik čas opravit svoje. Če pa sam gas tiščiš pa pride do takšnega "trganja" koles, kot v tistem filmčki, ko cela skupina ljudi tišči x5.

Objavljeno: To feb 10, 2009 10:18 pm
Napisal/-a esem
Drocky je napisal/-a:Je foter z E46(zadnji pogon!) in novimi gumami po nespluženi cesti v hrib speljal,


Avtomatski ali navaden menjalnik?

Objavljeno: To feb 10, 2009 11:07 pm
Napisal/-a Drocky
Ročni . Oni z terencem že vozi že lep čas samo pajerote. Je pa res, da ma foter večino časa od 20ih let na špediciji vozil tovornjake brez kakršnekoli elektronike in ma nenormalen občutek za speljevanje in podobno(kaj bi js dal za to :cry: )

Objavljeno: To feb 10, 2009 11:14 pm
Napisal/-a Miholl84
A pri daljšem delovanju ASR-a trpi kak del pogona? Recimo vožnja po zasneženem klancu in podobno

Objavljeno: To feb 10, 2009 11:24 pm
Napisal/-a nebivedu
Vprašaj se kako deluje ASR. Pa takoj vidiš kaj trpi zaradi tega.

Brez skrbi zaradi elektropomagal trpijo prenosi in to zelo, najbolj ga nastradajo zobniki v diferencialih in menjalniku, ker je treba moč prenašat neenakomerno iz ene gume na drugo, potem bremze, ki blokirajo kolesa pri polni hitrosti (kolo se zavrti v prazno in ga mora blokirat, da se kolo na nasprotni strani zavrti).

Še vedno je najbolje imet 100% zaporo diferenciala in jo vklopit na snegu. Takrat pa nič ne trpi, ker se vsa moč in navor vedno enakomerno prenašata na obe kolesi.

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 1:23 am
Napisal/-a Senad
martk je napisal/-a:
Senad je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Največji šit je to, ko se vidi na zgornjem posnetku, ko ga cela gruča zadaj tišči pa ga nemorejo ven spravit. Se prav vidi, kako kolesa blokirajo, ne vrtijo enakomerno. Mene zanima, ali je to samo zaradi tega ker ne izklopijo elektronike ASR,ESP ša tega sranja ali je to dejansko pogon tako slab, da skoz nekaj prekinja. Čudno mi je tudi kak zahudiča potem vozniki ne izklopijo te elektronike. Potem pa se zgodi, da bi se mogoče skopal ven, da bi kolo zagrablo, vendar pa takrat prekine pogon in skoz nekaj cuka. Pa je isto kot ABS na snegu, ko nikakor ne moreš počakat in samo trokirajo kolesa. Samo ABS se ne da izklopit, ASR se pa da.
Tako da lastniki takih avtov, povejte zakaj tako prekinja pogon in če je to vzrok samo zaradi delovanja ASR, zakaj potem tega ti vozniki na posnetkih ne izklopijo?



ko "računalnik" avta zazna, da kolo začenja zdrsevat, oz kopat na mestu, računalnik odvzame moč na tem kolesu in preusmeri moč na druga kolesa. zato pride do trokiranja koles.

če bi pa vgasnili to, pa bi gume kopale, in bi se pod gumo takoj naredil led, tak da nisi nič pridobil z izklopom espja.

Zakaj pol HC offroad ljubi špero?
Plus to, da v prenosih pri teh trokiranjih pride do nenormalnih sil, ki lomijo zobnike, polosovine... če voznik nima pameti. Kar pa marsikateri "sin po poklicu" težko razume.
Pustmo stat. Za v drek in težak sneg je špera zakon. Tile odvzemi moči so dvorezen meč.
Pojdi si kdaj kako offroad tekmo pogledat. Pa boš videl, kako veselo koplje povsod, pa avto obstane šele, ko so avto "leži na podnu".
LP
Martin


govoril sem o čisto navadnih avtomobilih in čisto navadni cesti... nisem mislil na offroad in take stvari.

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 7:52 am
Napisal/-a mišek
Zakaj pa ni ta elektronika tako narejena, da bi tisto kolo, ki se zavrti v prazno samo toliko zavrlo, da se tudi drugo zavrti potem pa oba enakomerno kopljeta? V teh primerih sedaj pa kolo, ki leti v prazno preveč zabremza in potem začne drugo na prazno letet. A ne bi mogla bit elktronika toliko sposobna, da bi samo toliko zaviralo, da se začne tudi kolo na drugi strani diferenciala vrtet, tega ki pa zavira pa tudi pusti pri vrtenju? Potem bi vlekla oba kolesa, to pa v bistvu samo eno, ker zavora preveč zagrabi in čisto blokira, ni nobenega navora na tistem kolesu. No v bistvu je, samo ga pobere zavora, namesto da bi ga dobila guma.
Pač hočem povedat, da bi zavora toliko zavirala, da bi potem imala oba kolesa iste obrate, ne pa da tisto zavirajoče kolo obstane. Sej ima vsako kolo senzorje in ima podatke računalnik o obratih posameznega kolesa.

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 1:06 pm
Napisal/-a SlaYeR
Elektronika ni vsemogočna! :P

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 3:21 pm
Napisal/-a INFINITI
nebivedu je napisal/-a:Vprašaj se kako deluje ASR. Pa takoj vidiš kaj trpi zaradi tega.

Brez skrbi zaradi elektropomagal trpijo prenosi in to zelo, najbolj ga nastradajo zobniki v diferencialih in menjalniku, ker je treba moč prenašat neenakomerno iz ene gume na drugo, potem bremze, ki blokirajo kolesa pri polni hitrosti (kolo se zavrti v prazno in ga mora blokirat, da se kolo na nasprotni strani zavrti).

Še vedno je najbolje imet 100% zaporo diferenciala in jo vklopit na snegu. Takrat pa nič ne trpi, ker se vsa moč in navor vedno enakomerno prenašata na obe kolesi.


Se 100% strinjam, ni ga čez mehaniko, ker tale elektronika res deluje po kretenskem načinu da izkorišča naravne pomanjkljivosti pogona z bremzanji

Objavljeno: Po feb 16, 2009 3:41 pm
Napisal/-a Doktor
Povprečen voznik ve bore malo o delovanju, upravljanju, uporabi ... klasičnega 4x4, tudi izkušenj ni veliko.

Zato je povsem logično, da tovarne vedno bolj prisegajo na "avtomatiko" .

LP

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 10:09 pm
Napisal/-a LIX
na zalost ja...ce bi blo po mojem bi se električni čok spremenil nazaj v ročni

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 3:02 pm
Napisal/-a awdfun
nebivedu je napisal/-a:Vprašaj se kako deluje ASR. Pa takoj vidiš kaj trpi zaradi tega.

Brez skrbi zaradi elektropomagal trpijo prenosi in to zelo, najbolj ga nastradajo zobniki v diferencialih in menjalniku, ker je treba moč prenašat neenakomerno iz ene gume na drugo, potem bremze, ki blokirajo kolesa pri polni hitrosti (kolo se zavrti v prazno in ga mora blokirat, da se kolo na nasprotni strani zavrti).

Še vedno je najbolje imet 100% zaporo diferenciala in jo vklopit na snegu. Takrat pa nič ne trpi, ker se vsa moč in navor vedno enakomerno prenašata na obe kolesi.


Tud sam se 100% strinjam s tem. Na snegu ne smeš preveč pritiskati na gas, ker si zgladiš podlago in potem res nikamor več ne moreš. Do časa vključi blokade in nežno spelji. Prenosi ne bodo preobremenjeni in naprej se boš peljal, drugače pa boš "shodil" (nadaljeval peš).

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 3:44 pm
Napisal/-a MyWay!
LIX je napisal/-a:na zalost ja...ce bi blo po mojem bi se električni čok spremenil nazaj v ročni
Ja, pa namesto "štarterja" "kurbel" pa smo zmagal ...

Objavljeno: Ne nov 15, 2009 2:50 pm
Napisal/-a mihaing

Objavljeno: Ne nov 15, 2009 4:50 pm
Napisal/-a nalcoq4
Tale zadeva ma pa res veliko skupnega z serijskim x5.

P.S pa tvoji 3 so že 10 let premagljivi iz strani Japoncev. Treba je it sčasom naprej in ne nazaj.

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 8:29 am
Napisal/-a kalbo
Drocky je napisal/-a:tut tapravi terenec ne gre po snegu, če nima primernih gum. Tu pri nas ima en pajerota in je lani sredi hriba počakal ter ni mogel več speljat. vlekli so ga s traktorjem do vrha. Za njim je pa foter BP speljal z 318d. Seveda se je on z terencem čudil, kak pa kako. No edina prednost pred terencem so ble gume.


Gume, seveda, odvisno je pa tud, kdo sedi za volanom. Če v x5 sedi i****, po možnosti pa še na letnih gumah itak, da ga vsak clio, punto na eskimo gumah dol poč.