Stran 1 od 1

suzuki S-cross

Objavljeno: Ne apr 27, 2014 5:19 pm
Napisal/-a ggorenc
kupujem malce bolj univerzalno vozilo za mlado druzino in mi je padel v oci tale suzuki s cross. velikost je ok, vse stima, tudi motor odgovarja, gledam namrec bencinarja, prevozim 20.000-25.000km letno.

zanima pa me se tale 4x4 allgrip pri suzukijih kaj pregreva po gazenju v zasnezene klance kot se rado dogaja pri teh visko sklopkah, ker pac ni terenec s 100% spero sredinskega diferenciala?
druga rec je CVT menjalnik, avtomatika mi zelo ustreza, ker nisem dirkac. zanima me s strani pregrevanja. se pregrevajo menjalniki polno obtezen pa cel dan plezanje po prelazih? kombinacija visko 4x4 pogona in cvt menjalnika najbrz ni ravno najbolj robustna?

Re: suzuki S-cross

Objavljeno: Po apr 28, 2014 11:23 am
Napisal/-a E=mc^2
glede na to, da si terenci tega tipa narejeni tako, da se 4x4 pogon vklopi ''on demand'' oz. na zahtevo, se ni bati, da bi se reč pregrevala...razen če boš pol ure na polno gazil sneg in užival v bliskanju esp lučke...če pa te vseeno skrbi pregrevanje visko sklopke in bi rad imel CVT menjalnik...potem je zate prava izbira subarujev XV z 1.6 ali 2.0 bencinarjem, CVT menjalnikom ter stalnim 4x4.

Re: suzuki S-cross

Objavljeno: Po apr 28, 2014 11:52 am
Napisal/-a Blinder
bencinar, 4wd, cvt pa 20+k km letno, to boš v petih letih zapravil za gorivo za še en tak avto

Re: suzuki S-cross

Objavljeno: Po apr 28, 2014 12:01 pm
Napisal/-a gasolinedream
AWD deluje samo v primerih kadar je oprijem pomembnejši od porabe, tako da k samim stroškom spet ne prispeva tako veliko. Je pa res da je tak avtomobil težji.

Na sprit monitorju je zaenkrat samo en zapis za to kombinacijo, in sicer z 6,57 l/100km.

Za zanesljivost pa je še veliko prezgodaj za govorit.

Re: suzuki S-cross

Objavljeno: Po apr 28, 2014 12:31 pm
Napisal/-a E=mc^2
Blinder je napisal/-a:bencinar, 4wd, cvt pa 20+k km letno, to boš v petih letih zapravil za gorivo za še en tak avto


Zakaj že? Poraba je že na strani dizla, medtem ko je vzdrževanje dizlov novejših generacij pravi pogreb, z vsemi šobami, filtri trdih delcev...najhujše pa še prihaja, ko jeseni vstopi v veljavo Euro6 emisijski pravilnik, ki izpuste dizlov močno omejuje in jih približuje bencinskim. Osebno se mi zdi CVT menjalnik odlična izbira za tak avto, saj je logika menjalnika v neobremenjenm cilku taka, da verigo postavi v (nes)končni položaj in s tem obrate motorja na minimum. Torej za vsakodnevno enakomerno regionalno vožnjo...prava izbira + odpade vzdrževanje sklopke oz. dvomasnih vztrajnikov, ki so sedaj postali rak rana ročnih menjalnikov in redko doživijo 200 tisoč km. Za vsakodnevno vožnjo po ovinkastih cestah pa ne vem, bi priporočal tesno vožnjo in preveril odzivnost menjalnika
Če pa se poraba vseeno izkaže za problem, je tu še vedno avto plin, sploh pri subaruju je na voljo kot tovarniška opcija - BiFuel

še en posnetek, kako nizko spusti CVT menjalnik obrate v neobremenjenm ciklu...na povsem dizelske obrate pri teh hitrostih (Outback, 2.5 bencinar): https://www.youtube.com/watch?v=dJ1Tb1vASnY

Re: suzuki S-cross

Objavljeno: Po apr 28, 2014 12:53 pm
Napisal/-a ggorenc
Sem imel na testu tocno taksnega s-crossa, ki ga zelim. 1.6 bencinar, cvt, 4x4 in ni porabil vec kot liter vec kot dosedanji 1.9jtd v 300kg tezji karoseriji. S tem, da pri bencinarju na dolgi rok odpade marsikateri strosek.

4 kolesni pogon lahko zaklenes z lock funkcijo, ki deluje do 60kmh in ja, prav to me skrbi, pol urno cijazenje pozimi na kaksen krim ali podobno, ljubelj... :D

CVT menjalnik pri s crossu je malce krajsi, razumljivo, ker je samo 1.6l masina, ampak pri 100kmh ima vseeno malce manj kot 2000rpm. Sem pa preizkusil avto v makedamske klance v nasih gozdovih kamor s prednjim pogonom ni pogojev in je lepo plezal, le po 5min je zacelo smrdeti po nekaksni plastiki. Lahko, da zato, ker je bil avto se nov z dobrimi 100km prevozenimi? Ali kaj drugega?
Zanimivo, ker pri speljevanju (vsaj 30% klanec) avto v "lock nacinu" cisto nic ne zdrsne. Za razliko od honde hrv in podbnih jajckov..