Jerch_ je napisal/-a:ddean1 je napisal/-a:Pred isto dilemo sem bil jaz davnega leta 2006. Ker sem imel službeni Berlingo mi je bilo blazno všeč višje sedenje in posledično preglednost. Ker živim ''v hribih'' - beri do doma imam cca 300 m klanec ki pozimi nikoli ni kopen je logično padla odločitev za takrat novo RAV4. Za vtom sem bil in sem še vedno zelo zadovoljen, vendar je veliko kompromisov. Predvsem na račun udobja, porabe, stroškov. Tudi 4 kolesni pogon pride kdaj prav.
No ja v iskanju terenca in udobja sem si potem omislil X5 E70 (Rav ostaja vseeno v floti), kljub vsem pritiklinam ki pašejo na tak terenec (ortopedski sedeži, zračno podvozje itd) vožnja še vedno ni bila udobna. Zadeva se je izboljšala ki sem menjal 19'' RFT za navadne 18'' ampak ...... še vedno to ni bilo to.
Navsezadnje vse skupaj zamenjal za Audi A6 Quattro C7. Zanimivo da Rav 4 še vedno ostaja v floti, ne vem zakaj, ima pač nek čar ki ga ponuja samo SUV/terenec. Pa to niso terenske zmogljivosti. Če sem iskren vidi off road 2-3 letno ko se podam na kak poligon ali ko po Pagu razsikujem dostop do kakšnih neobljudenih plaž.
Če ti je všeč tak avto ga kupi, ne išči pa udobja, terenskih zmogljivosti itd.
končno en objektiven komentar. ostali, ki pa pišete o terencih in nevem kakšnih gumah pa poglejte enkrat v homologacijo dimenzij pnevmatik sodobnega SUV-ja (ker o tem teče debata) in potem še izpust CO2 pri enakih koncernskih motorjih ter koeficient zračnega upora.. Podvozja pri modernih SUVjih pa niso nič bolj ojačana, kot na 4x4 limuzinah srednjega in višjega razreda. Je pa vzdrževanje neprimerljivo dražje in nikoli ne odtehta življenjske dobe rezervnih delov. Pa bo vsak sam pri sebi zaključil kaj mu najbolj ustreza. Če je k nam iz ZDA z zakasnitvijo prišla ta moda, nimam nič proti. Da pa bi se izpostavljalo neke prednosti, katerih ni, je pa tudi malo žalostno..
nebivedu je napisal/-a:Redni servis za corollo in za rav4 pa pride isto - okoli 270 evrov.
sonic je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Sicer nisem nek ljubitelj SUV-ov, ampak nekaj prednosti pa vseeno imajo pre "navadnimi" avtomobili, eni malo pretiravat...
Recimo zakaj mi je bil všeč Tiguan, ki sem ga vozil:
-4motion je odlično reagiral in bi večkrat prišel prav v snegu ali pa na travi
-podvozje se je super spopadalo s hudimi jamami (kjer je na prvem Qashqaiu zabijalo amortizerje), kar pride žal prav tudi na navadnih cestah
No, tule gre potem bolj za razlike med posameznimi predstavniki crossover SUV-ov, ne za primerjavo CUV vs navaden avto.-odmik od tal, da ti ni treba kot po jajcih na določenih mestih (v našem kraju so vsaj tri takšni primeri kjer lahko drsaš z odbijačem), da pozimi ne "plužiš", da greš po kolovozu brez skrbi, ...
No, to je pa vsekakor pomembno za tiste, ki morajo pogosto voziti po slabših cestah. V nekaterih primerih je lahko že to dovolj, da je namesto običajnega avta smiselno kupiti crossover SUV.
-visoko sedenje brez škatlaste (enoprostorci)
Kaj pa je narobe s škatlasto obliko?--praktičen/visok/škatlast prtljažnik z veliko odprtino
Za Tiguana ne bi rekel da je prtljažnik praktičen - saj je lepo dostopen, ampak majhen.
J.McLane je napisal/-a:Nebivedu, a si ti resen cenovno primerjaš Corollo z RAV4 in trdiš da je to eno in isto?
Če pogledamo novega Aurisa in RAV4
Auris 2.0 D Style 18.300 €
Masa: 1400 kg
0-100: 10 s
Poraba NEDC: 4,3 l/100, Spritmonitor: ~6 l/100 km
205/55 R16 Lita
RAV4 2.0 D 2WD Active (ročna klima) 23.300 €
Masa: 1550 kg
0-100: 10,5 s
Poraba NEDC: 4,9 l/100, Spritmonitor: ~7 l/100 km
225/65 R17 Jeklena
Že samo zaradi cene in izgube vrednosti te slabše opremljen 2WD RAV4 stane min. 500 € več na leto, potem pa še nekih 300 € na vsakih 20k km, potem pa še gume, ki so točno 1x dražje od tistih na Aurisu. Nekateri so to pripravljeni plačat, drugi si kot kaže tega ne znajo izračunat ali pa sam sebi zanikajo.
Glede servisev na Toyoti pa lahko samo rečem, če se pustiš lupiti te bodo lupli.
nebivedu je napisal/-a:J.McLane je napisal/-a:Nebivedu, a si ti resen cenovno primerjaš Corollo z RAV4 in trdiš da je to eno in isto?
Če pogledamo novega Aurisa in RAV4
Auris 2.0 D Style 18.300 €
Masa: 1400 kg
0-100: 10 s
Poraba NEDC: 4,3 l/100, Spritmonitor: ~6 l/100 km
205/55 R16 Lita
RAV4 2.0 D 2WD Active (ročna klima) 23.300 €
Masa: 1550 kg
0-100: 10,5 s
Poraba NEDC: 4,9 l/100, Spritmonitor: ~7 l/100 km
225/65 R17 Jeklena
Že samo zaradi cene in izgube vrednosti te slabše opremljen 2WD RAV4 stane min. 500 € več na leto, potem pa še nekih 300 € na vsakih 20k km, potem pa še gume, ki so točno 1x dražje od tistih na Aurisu. Nekateri so to pripravljeni plačat, drugi si kot kaže tega ne znajo izračunat ali pa sam sebi zanikajo.
Glede servisev na Toyoti pa lahko samo rečem, če se pustiš lupiti te bodo lupli.
Napisal sem ti za primerjavo med 4WD toyoto rav4 in toyoto corollo.
Gume za rav4 stanejo 380 evrov in jih imaš 4 leta čez celo leto, gume za aurisa so vsaj 200 za komplet letnih in 200 za komplet zimskih, pa ne verjamem da prideš tako poceni skozi.
nebivedu je napisal/-a:Napisal sem ti za primerjavo med 4WD toyoto rav4 in toyoto corollo.
Gume za rav4 stanejo 380 evrov in jih imaš 4 leta čez celo leto, gume za aurisa so vsaj 200 za komplet letnih in 200 za komplet zimskih, pa ne verjamem da prideš tako poceni skozi.
J.McLane je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Napisal sem ti za primerjavo med 4WD toyoto rav4 in toyoto corollo.
Gume za rav4 stanejo 380 evrov in jih imaš 4 leta čez celo leto, gume za aurisa so vsaj 200 za komplet letnih in 200 za komplet zimskih, pa ne verjamem da prideš tako poceni skozi.
S 4WD je cenovna primerjava še slabša, telih all terain gum ki zdržijo 80k km pa raje ne bom komentiral. Sem tudi na lastne oči videl kaj dela LC na Vranskem na tisti mokri podlagi, enostavno masa naredi svoje.
J.McLane je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Napisal sem ti za primerjavo med 4WD toyoto rav4 in toyoto corollo.
Gume za rav4 stanejo 380 evrov in jih imaš 4 leta čez celo leto, gume za aurisa so vsaj 200 za komplet letnih in 200 za komplet zimskih, pa ne verjamem da prideš tako poceni skozi.
S 4WD je cenovna primerjava še slabša, telih all terain gum ki zdržijo 80k km pa raje ne bom komentiral. Sem tudi na lastne oči videl kaj dela LC na Vranskem na tisti mokri podlagi, enostavno masa naredi svoje.
~toMmy~ je napisal/-a:J.McLane je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Napisal sem ti za primerjavo med 4WD toyoto rav4 in toyoto corollo.
Gume za rav4 stanejo 380 evrov in jih imaš 4 leta čez celo leto, gume za aurisa so vsaj 200 za komplet letnih in 200 za komplet zimskih, pa ne verjamem da prideš tako poceni skozi.
S 4WD je cenovna primerjava še slabša, telih all terain gum ki zdržijo 80k km pa raje ne bom komentiral. Sem tudi na lastne oči videl kaj dela LC na Vranskem na tisti mokri podlagi, enostavno masa naredi svoje.
Točno tako, lahko tudi za avto kupiš kakšne stare rabljene Michelinke, ki so zelo poceni in se nič ne obrabljajo... Recimo Bridgestone Dueler H/T se očitno še po 15 (ali več) letih prodajajo v (vsaj vizualno) nespremenjeni obliki, pa so bile že takrat na spolzki cesti zelo "zanimive" za vozit, tako da če hočeš pri SUV-u nek vsaj približno dober oprijem, je pametno vzet ločene letne in zimske gume.
I have second set on my suv. the first set which wore very well, weren't unduly loud for an AT and handled exceptionally well in all conditions. They still had life left in them at 50k miles, but not enough for the off-roading I'll be doing this summer.
Bear in mind, they are an all terrain tire, so when I say they handle exceptionally well, I am not comparing them to the Goodyear Eagle F1 - GSD3's on my second car, but rather commenting on road feel, off road capability and usefulness in rain, sand, mud, snow and dry pavement.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov