abbe je napisal/-a:ti mas tut ocitno mal cudn dan dons an?
-kaj zdaj primerjas preglednost pri novih avtih z starimi suv-i,ki sploh niso bili suvi ampak terenci.
tanovi suv-i so bolj nepregledni kot osebni avti,žezarad tega ker sediš višje in ne vidš na tla....
Kaj točno je tisto, kar je nepregledno? To da ne vidiš tal zraven avta? Saj gledaš med vožnjo naprej. Ko parkiraš ritensko, paimaš ogledala, ki jih premakneš tako, da vidiš črto, kje boš parkiral.
abbe je napisal/-a:-a zakaj naj bi suv z istim motorjem bolj onesnaževal okolje kot osebni avto?
mogoče zato ker ma večjo porabo (sam si napisal da ma večjo porabo in sem prepričan da za več kot 1 liter)
vzamite za primer audija a6 ali a8 z 3.0 tdi in pa q7 z enakim motorjem.
q7 porabi v mestu vsaj 2 litra več.
Q7 je tudi več kot pol tone težji od A6 ali A8 in ta višja poraba je pogojena tudi s težo.
abbe je napisal/-a:-suvi na navadnem vzmetenju so manj udobni kot limuzine.predvsem zaradi teže in visokega težišča je ze jerch lepo razložu.
so pa suv-i na zračnem vzmetenju res udobni(napram suvom brez).....vsaj tisti s katerimi sem se jaz peljal
abbe je napisal/-a:tut če na osebni avto daš gume s presekom 100 bo bolj udoben kot suv.
Si že vozil osebni avto s takimi gumami? Recimo gume velikosti 235/85/16. Si predstavljaš osebni avto s tako gumo? Zaradi teže gume bi jo komaj obrnil.
abbe je napisal/-a:-vzdrževanje suvou je neprimerno dražje kot vzdrževanje limuzine z enakim motorjem.
prvič so gume velik dražje,zarad teže majo pravilopma večje zavore kar je posledično tut dražje,
tut podvozje je prirejeno teži in so deli dražji.
če daš na terenca gumo s presekom 85 in samo 16 col, bo ta guma cenejša od 18" gume na nekem audiju A6 ali a8.
Poleg tega daš na suva ALL TERRAIN (to niso gume pod imenom all season) in imaš gumo za vsaj 80.000km (toliko imajo recimo bfgoodrich za suve in terence garancije). To pomeni, da če delaš 20.000 na leto imaš ene gume za 4 leta. In ne rabiš zimskih gum, ker so celoletne in imajo lamele. Lahko greš z njimi iz snega direktno v puščavo pa je guma še vedno taprava. Pa še avto bolje zgleda.
Zavore so večje in težje, ampak ker so večje je tudi obraba manjša, tako da jih menjaš bolj poredko kot na osebnem avtu. Amortizerji so veliko močnejši in ne crknejo ob prvem srečanju z robnikom, končniki so vsaj 2x močnejši, tako da tudi mnogo dlje zdržijo. Sicer pa nisi dobro prebral - napisal sem dapodvozje je dražje za vzdrževanje, ostalo (motor, notranjost karoserija, elektronika) pa niso.
abbe je napisal/-a:kar me pa najbolj moti v tvojem postu je pa da enačis suve z terenci.
terneci imajo predimenzionirano podvozje,zaradi izpostavljenosti brezpotjem,suvi ga sigurno nimajo...
Nič jih ne enačim. Suvi so suvi, terenci so terenci. Toyota Rav4 je bil vedno pregleden suv in hkrati pa ima ta avto tudi mnogo močnejše podvozje kot večina osebnih avtomobilov.
Izpostavljenost brezpotjem? Ni treba brezpotij, dovolj so naše ceste v tej državi. Ob neurejanju in tako visokim stroškom gradnje in popravil ter toliko malo denarja za popravila (8miljonov bodo dali za obnovo cest letos, kar je kar 10x manj kot lansko leto), bodo vedno bolj uničene, popravljal jih pa ne bo nihče.
Z visoko gumo all terrain, ki ima 3x bolj ojačano ojačano bočnico kot guma za osebni avto, da je ne presekaš kar tako, z močnejšim podvozjem, ki zdrži neprimerno več trkov z luknjami na cestišču in z večjo višino od tal da ne nabiješ kakega kamna ali pa roba luknje s karterjem, boš imel na naših cestah mnogo manj poškodb na suvu kot na osebnem avtomobilu. In v tem pogledu liter več porabe, malo dražje vzdrževanje podvozja skupaj z gumami nista več tako pomembna.
Niso pa vsi suvi bolj, niti bolje narejeni, večina jih je na žalost samo malo povišan osebni avto s pogonom na vsa 4 kolesa in zastarelo tehnologijo za katero ti potem za enak del ceno navijejo za 3x. In ti so velik problem, ker imaš potem rezultate crash testov takšne kot so.