Stran 1 od 1

Daihatsu Terios ali Suzuki Jimny

Objavljeno: To avg 26, 2014 9:02 pm
Napisal/-a Cerkničan
Pozdravljeni,

zanimam se za nakup enega izmed omenjenih avtov od letnika 2000 dalje. Vozen bi bil predvsem na krajših relacijah, 70% ceste in 30% terenske vožnje na Notranjskem. Kakšne so kaj hibe in prednosti obeh modelov, cene servisov, rezervnih delov, poraba goriva,...?

Za vse informacije se Vam že vnaprej zahvaljujem ;)

Re: Daihatsu Terios ali Suzuki Jimny

Objavljeno: To avg 26, 2014 10:37 pm
Napisal/-a nebivedu
Malo o teriosu:

Iz avtomagazina
Pospešek 0-100km: 15,2s
1000m z mesta: 37,3s (130km/h)
Največja hitrost: 145km/h (V.)
Najmanjša poraba: 9,8l/100km
Najvišja poraba: 11,9l/100km
Povprečna poraba na testu: 11,0l/100km

Če na Terios gledate kot na osebni avtomobil za opravljanje dnevnih potreb, bo v marsičem zatajil, predvsem pri ergonomiji, prostornosti in varnosti, treh ključnih postavkah. Sicer pa ima odlično mehaniko in je zato skupaj s še nekaterimi prednostmi lahko prav prijetno vozilce za preživljanje dnevnih tegob in nedeljskih izletov v neznano. Slaba trojka je povsem pravšnja ocena zanj.


Pa še moj odgovor (imamo teriosa doma že nekaj let):

Avto je dolg 350cm in širok 150cm, tako da ni primeren za težkokategornike in tudi za osebe nad 180cm višine ni ravno primeren, ker s koleni drajsaš po volanu.
Pogon je stalni štirikolesni z zaporo sredinskega diferenciala, zadaj je toga prema spredaj pa posamične obese. Ima vijačne vzmeti, zato je udoben, kolikor že je.
Avto ima 1040kg, aerodinamiko cegla, motor pa samo 1300ccm in 83KM ali 86KM (83 do leta 2001 in od takrat naprej 86), v domeni s stalnim štirikolesnim pogonom pa zato poraba ni ravno majhna. Na relacije prideš na 7 litrov ali manj, po mestu pa skoči zelo hitro na 10 in več litrov. Če se voziš vsak dan v gužvi in nekaj relacije, pa je povprečje nekje 8 do 9 litrov. Vožnja s 110km/h po avtocesti je pri 4000 obratih, tako da se avto dere in moraš imet kr dost naglas radio. Če bi se probal vozit 140km/h pa ne slišiš nič drugega kot motor.
Namesto reduktorja (kot pri ostalih terencih) so rešili zadevo z zelo kratko prvo prestavo, tako da je speljevanje na ravnini priporočljivo z drugo prestavo. S prvo prestavo in dobrimi gumami pa zleze v skoraj vsak klanec.

Vzdrževanje je poceni, avtomobili pa so kr vzdržljivi in motorji ne crkujejo kr tako. Ga je pa treba redno servisirat in ob kakih hujših obremenitvah menjati olje bolj pogosto, ker se avto stalno vozi na visokih obratih. Olje, svečke, filtri za redni servis pridejo 65 evrov, jermen, vodna pumpa in napenjalec pa 85 evrov.

Ob nakupu teriosa ti priporočam takole; če se že odločiš za nakup, prosi prodajalca, če greš lahko na malo daljšo vožnjo z njim - vsaj 50km (bolje tistih par evrov za bencin, kot pa...). Po teh kilometrih boš pa že videl ali se boš vsak dan vozil v tem avtu ali ne. Jaz se nebi, ker ne morem v njem, niti če sedim na sovozniškem sedežu, čisto stegnit nog. Kar se tega tiče ima samuraj več prostora za noge kot terios.

Re: Daihatsu Terios ali Suzuki Jimny

Objavljeno: Če sep 04, 2014 3:03 pm
Napisal/-a RedBaron
Izmed teh dveh, bi jaz raje vzel suzukija, ker terios je res mali, no tudi jimny ni velik, ampak če drugega ne, je vsaj normalno širok, ker terios je presneto ozek...

Jimny-ja lahko dobiš tudi dizla, renaultov 1.5 dCi z 65 KM, ampak se lahko zgodi, da boš moral menjati črpalko in šobe (opilki zaradi ribanja ležaja v pumpi)... sodelavec je imel takega in je za popravilo odštel okoli 1k€.