Stran 1 od 5

Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 9:32 am
Napisal/-a 4momo
Pozdrav

Ali že ima kdo doma Vitaro S Turbo ? Kakeršnekoli izkušnje dobrodošle ;)

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 1:31 pm
Napisal/-a xxl
Giulietta gre počasi v oglas? :mrgreen: ;)

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 3:55 pm
Napisal/-a 4momo
xxl je napisal/-a:Giulietta gre počasi v oglas? :mrgreen: ;)



Je ni več :[] šla takoj :huh:

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 3:56 pm
Napisal/-a RedBaron
Sodelavec ima in je zadovoljen z njo.

Pravi, da je živahna, poraba pa nizka.

Čeprav, moje mnenje je, da pospešek 10.2 s, glede na majhno maso vozila (1100- 1200 kg) in 140 KM ni ravno nek presežek... toliko imajo precej težji avti, z enako konjenico pod havbo...

Ampak pustimo to, vitara je čisto OK avto, tudi notranjost je prijetna, čeprav vratni paneli delujejo nekoliko poceni, ampak vseeno je celoten vtis dober (vsaj meni). Pa še cenovno je sprejemljiva :)

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 4:17 pm
Napisal/-a xxl
Opažam to pri vseh Suzukijih, pa še kje, slab pospešek,tudi končna, glede na konje, poraba pa super, ne glede, ali je turbo ali ni.
4momo, stare kosti, ha? :lol:
Kaj pa C-HR ali 3008? To bi izbiral, če že ne bi imel Kadjara.

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 4:29 pm
Napisal/-a 4momo
Po nekih "testih" 8,43 do 100 :shock: za pol-terenca je hitro. Pa mi je bolj važen podatek 220Nm pri samo 1500obr. pa vse do 4000obr. in 200km/h (končna hitrost mi tudi ni ne vem kako važna) Je pa lahek 1200kg prostoren.... sam plastika ni "mehka" je pa zato boljša za čistit, kot "klavirska čna" 8)
Vozi se res super, pa za moj križ je boljše visoko sedenje. Poraba pa res mala za 4X4. V prvi vožnji regionalna cesta in kakšen na ostro prevožen ovinek 5,3l (S4-cross, ki je imel ta motor!) Druga vožnja Vitara s tem motorjem deci čez 7l pa je nismo kaj fejst šparal. Ni bil pa kak hud teren....

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 4:32 pm
Napisal/-a 4momo
XXL pri ostalih dveh C-HR in 3008 ni 4X4 in taka cena.... jap kosti so vredu mišic ni :mrgreen:

PS: Poklič me kaj ;)

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 7:12 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Obstaja tudi 1.0 Turbo 4x4, sam mislim da ga ni v vitari samo s-cross ?

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 7:26 pm
Napisal/-a RedBaron
Ja, v vitari ni tega 1.0T, ampak je 1.6 atmosferc, 88kW, 156 Nm @ 4400 rpm.

V S-cross pa ni atmosferca, ampak je 3 valjni 1.0 turbo, 82kW, 170 Nm @ 2000-3500 rpm.

Je pa pri obeh modelih, pri vseh motorjih (sicer so res samo trije) možnost izbire med 2WD ali 4WD in med ročnim ali avt. menjalnikom.

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 7:36 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
To mi je zelo všeč, da ponudijo kupcu 1.0 motor in 4x4 pri tako "velikem" avtu.
To je za tiste ki ne delajo veliko kilometrov in jim moč ni pomembna, rabijo pa občasno 4x4.

Me pa zanima če bi med sabo primerjal ta motor 1.0 turbo in od Forda 1.0 turbo, kateri motor je bolj zanesljiv.

Sorry za off topic.

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Če jan 12, 2017 9:58 pm
Napisal/-a 4momo
1.0 je trivaljen in ga nisem vozil. 1,4 je pa dober :o

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Pe jan 13, 2017 8:28 am
Napisal/-a xxl
In tako Alfa izgublja stare kupce. A ne 4momo?

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Pe jan 13, 2017 9:18 am
Napisal/-a corus
Vitara Boosterjet S
Zunanjost ni slaba, ko pa sem se vsedel vanj me je minilo vso navdušenje, saj sem se počutil kot , da sem v kakšni zastavi 101.Vse ena sama trda plastika , ko zapreš vrata imaš občutek , da so iz plastike, ne vem zakaj naredijo na zunaj lep avto, zmanjka pa jim idej za notranjost, meni osebno je počutje v avtomobilu bistveno bolj pomembno od neke moči motorja in takoimenovane športnosti, katero se vedno povdarja, saj si ne kupim avto za dirkanje.

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Pe jan 13, 2017 9:59 am
Napisal/-a chan
1.4 Boosterjet sem preizkusil skupaj v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom in me dobesedno navdušil. Motor(ček) je neverjetno živahen in ponuja vseskozi občutek, da se v njem skriva več konjev, kot navajajo tehnični podatki. Precej podobno sem opazil tudi pri 120 konjski dizelski verziji (S-Cross), pri čemer opažam, da Suzukijevi tovarniški podatki navajajo precej netočne podatke o pospeških (kar, zanimivo, dokazujejo tudi nekatere meritve novinarskih testov). Precej dobro in dovolj intuitivno delujoča je tudi menjalna avtomatika, kateri je nemogoče očitati prav nič resnejšega.

Poleg precej "zaresno" delujočega štirikolesnega pogona (tudi s funkcijo zaklepa pogona v razmerju 50:50 ter HDC sistema) pa me je omenjena pogonska kombinacija še najbolj presenetila s porabo, katero je brez težav moč držati pod 7 litri in pol (pri ročnem menjalniku bi bila verjetno še nižja). O sami vzdržljivosti motorja je sicer zaenkrat še prezgodaj govoriti, saj še ni dolgo na trgu (kar potrjujejo tudi pri Suzukiju), a nekako bi Japoncem (pregovorno) kar zaupal, da so ustvarili dovolj zanesljiv agregat.

Glede trde plastike v notranjosti verjetno ni potrebno razlagati, da kupci Suzukijev niso ravno obsedeni s šlatanjem plastičnih oplat ter se ne zdrznejo ob vsakem čričku v notranjosti (ja, slednje je moč slišati tudi pri dokaj novih modelih!). A je večina upravljalnih elementov dovolj preglednih in ergonomskih, obenem pa ponuja za dano ceno verjetno daleč najbolj bogat paket (paket S, ki vsebuje LED žaromete, navigacijo, kamero, usnje + alkantara, sedežno gretje, dobro delujoči radarski (!) tempomat, itd.). Sam sem v paketu pogrešal zgolj sprednji naslon za roke (tudi zadaj ga ni), samozatemnitveno ogledalo, kritiko pa si zasluži tudi arhaično upravljanje potovalnega računalnika (palčka med merilniki) ter odsotnost kakršnegakoli gumba pri info-zabavnem sistemu (upravljanje zgolj preko touch screena).

Btw, presenečen sem bil tudi nad notranjo prostornostjo, ki ni drastično slabša od 13 cm daljšega S-Crossa (niti v prtljažniku!) in je precej prostornejši od konkurenčnega Mazdinega CX-3.

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Pe jan 13, 2017 3:21 pm
Napisal/-a 4momo
Imamo doma tudi Swifta (2006) lastnik 3 leta in do zdaj razen dveh žarnic brez napak in kot zanimivost NOBENEGA črička klub trdi in neugledni plastiki. :bow Pa takšno plastiko lahko z roko spučeš :lol: Edino tiste palčke potovalnega računalnika so :bonk
Avto je naročen :vrum
XXL se mi bo (že) kolcalo za Alfo, enako bi bilo brezveze sploh kupovat (pride nova čez 2-3leta) Giulia pa preveč € zahteva....

Vitara S me je pa res presenetila...... ni pa to lepotica...

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Pe jan 13, 2017 3:23 pm
Napisal/-a ironmaiden

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Pe jan 13, 2017 3:54 pm
Napisal/-a 4momo
Do takšnega zaključka sem prišel tudi jaz 8) Suzuki ima boljši motor, pogon, sedeže, prostornost, preglednost..... mazda lepša zgleda zunaj in notri... to je to.... pa cena v korist Suzukija tko da.... dobim baje naslednji teden :vrum :pivo

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: Pe jan 13, 2017 4:16 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
A se samo meni zdi da je bila prejšnja generacija Vitare bolj kvalitetno narejena ? (kvaiteta va materialu)

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: So jan 14, 2017 1:13 pm
Napisal/-a 4momo
Skor nebi verjel da so bili boljši, saj so VSI avti boljši, drugače bi v zasičenem trgu hitro propadli. S časom treba it naprej :arrow:

Re: Vitara Boosterjet S

Objavljeno: So jan 14, 2017 1:21 pm
Napisal/-a ironmaiden
edina na hitro večja primerjava zdajšnje Vitare ter prejšnje generacije je to, da sedanjo izdelujejo na madžarskem. Res pa tudi je , da je trenutna vitara (osnovna ter srednja oprema) precej cenejša kot prejšna generacija, bolj dostopna ter bolj sveža.