Stran 1 od 1

Kia vs Nissan

Objavljeno: Ne mar 11, 2018 7:24 pm
Napisal/-a meganer
Na netu sem zasledil zanimiv posnete primerjave pogona med Kia in Nissan. Zanimivo da če ima Kia na eni strani ledeno podlago v bistvu sploh ne spelje, kar se mi zdi zelo čudno. Ali pač??

https://www.youtube.com/watch?v=FOEsLd2ehaE

Re: Kia vs Nissan

Objavljeno: Ne mar 11, 2018 8:03 pm
Napisal/-a srcnik
Ni vsak 4x4 enak, podobno kot ni vsak radarski tempomat enak, itd. Pri nekaterih znamkah deluje dobro, nekatere pa imajo zato, da lahko rečejo da ima avto 4x4. Boljši imajo pri 4x4 npr. špero, nekateri cestni SUV pa avtomatsko zaznajo da se kolo vrti v prazno in lahko del moči preusmerijo na druga kolesa... Pač point je v tem, da ni važno kaj kdo ima, ampak je važno kako tisto deluje.

Re: Kia vs Nissan

Objavljeno: Po mar 12, 2018 1:29 pm
Napisal/-a corus
Točno tako, sedaj imajo že praktično vsi vse in v idealnih pogojih tudi pri vseh to deluje, razlika se pojavi takrat , ko pogoji niso idealni in določeno stvar res potrebuješ, takrat pa je nenadoma razlika in tudi zato je pač Nissan še vedno boljši avto kot Kia.

Re: Kia vs Nissan

Objavljeno: Po mar 12, 2018 1:52 pm
Napisal/-a meganer
https://www.youtube.com/watch?v=5vgkJ8HePhM

Sem potem še malo pobrskal in vidil, da je res razlika. Sedaj vidim zakaj Dacio toliko hvalijo glede pogona. Zdi se mi pa škoda če imaš 4wd da potem padeš na taki stvari. Torej če imaš recimo makadam da pa je malo ledeno, snežni zamet oz. kaj podobnega sploh ni rečeno da boš speljal z takim
4wd.

Re: Kia vs Nissan

Objavljeno: Po mar 12, 2018 2:09 pm
Napisal/-a RedBaron
Tukaj je važno, kako deluje EDS (elektronska zapora diferenciala). Kolo ki nima oprijema, se impulzno zavira, da se navor prenese na drugo kolo. Če je te zavorne moči premalo, avto ne spelje (odvisno kako so v tovarni nastavili zadeve).

Je pa pri tej zadevi (EDS) ena specifika, ki je malo nelogična in sicer ko eno kolo izgubi oprijem (koplje) in sistem deluje (se sliši ABS pumpo) moraš dodati gas, da je na kolesih več navora, ker se ga samo določen % prenese na drugo kolo in če je le-tega premalo, se avto ne premakne.

Kar se tudi vidi na posnetku, da je avto speljal šele, ko je dodal gas (kar pri klasični mehanski zapori ni potrebno).

Očitno so pri nissanu več pozornosti posvetili temu problemu...

Je pa te posnetke treba jemati z določeno rezervo, na youtube je polno primerjav pogonov in enkrat je boljši eden, drugič drug (odvisno kdo opravlja test) ;)