Stran 1 od 1

Citroen C-Crosser

Objavljeno: Sr jun 10, 2020 11:26 am
Napisal/-a BBKing212
Živjo,

Nagledan imam Citroen C-Crosser.
Vem da je to preznačkan Mitsubishi Outlander. Bolj me zanima, če ima kdo izkušnje s temi vozili ter kako se obnese CVT menjalnik pri tej starosti.
Je potrebno biti na kaj posebej pozoren?

Bom zelo vesel komentarjev.
P.S. Gledam izklučno bencinarja, ker kilometrov na leto bo bolj malo.

Re: Citroen C-Crosser

Objavljeno: Sr jun 10, 2020 2:31 pm
Napisal/-a meganer
Sodelevec imel Micko od 200000-400000km. Avto je bil novoletna jelka z lučkami, menjano pa tudi vse.
Edina dorba lastnost je bila da je bil službeni avto. Kaor je govoril, da so tudi deli dragi in tudi slišat noče o njem.
Je pa imel dizla 2.2.

Re: Citroen C-Crosser

Objavljeno: Sr jun 10, 2020 3:10 pm
Napisal/-a Ivan36
Kar kupi edino poraba je vedno bolj na 12 litrov kot pa maj zato so večinoma vsi šli na plin takrat ... Amapak tudi plin / šobe so bile ene delikatne tako, da so morali bolj pogosto nastavljat sistem. Kako to vem, ker je ta lastnik kupil od mene PUNTO za punco pa sem ga vprašal.

Re: Citroen C-Crosser

Objavljeno: Sr jun 10, 2020 5:12 pm
Napisal/-a sašo5
vsi ti so bili 2009 naročeni za Rusijo, vendar je Rus odpovedal in avto so prišli v slo....18k.eur je bila cena, enega je od sestre mož kupil in ga vozil do predlani, cca 270.000km brez enega samega problema, poraba med 10 in14 lit. vendar je on imel polovico kilometrov dobro plačano, tako da se ni sikiral, tudi prodal ga je kr hitro za 6k.eur......najslabsi del avta je cvt on je tudi krivec, da maš obcutek kot bi avto imel le 100KM.....tuli, gre pa nikamor :D

Re: Citroen C-Crosser

Objavljeno: To jan 12, 2021 9:36 am
Napisal/-a Luka Š
Živjo.

Malo z zamudo.

2019 sem kupil rabljenega 2009 letnik z 68000 km.
Danes na števcu 107000.
Deluje kot pričakovano, brez težav.
Na 100000 narejena menjava olja v menjalniku (Lesce). CVT pri teh letih deluje brez pripomb. Po zamenjavi olja je malo bolj odziven. Komplet rebuild menjalnika stane 2500 EUR. Z rednim menjavanjem olja originali zdržijo okoli 200K - 250K
Na začetku me je CVT motil, mogoče ker je moj prvi avtomatik. Največji minus je pri prehitevanjih. Ko daš gas do konca, potrebuje kakšno sekundo da se zbudi. Pri normalni vožnji tega ne občutiš. Za prehitevanja sedaj uporabim ročno prestavljanje in je o.k.
Ne bi se strinjal z komentarem zgoraj da CVT daje občutek da ima avto manj konjev kot dejansko.
Prva stvar je da se zaradi CVT-ja motor večinoma vrti v zelo nizkih obratih, po mestu ne več kot 2500 RPM. Za normalno vključevanje na AC ne potebuješ več kot 3500 RPM.
Število obratov pri 130 km/h je okoli 2700RPM.
Lahko primerjam z njegovim bratrancem z 2.0 VW TDI 140 PS. Bencinar gre precej bolje, razlika najbolj očitna nad 120 km/h.
Tudi poraba dizla ni najboljša od 7 do 9L.

-
Poraba, poleti 2WD, povprečje okoli 10L, večinoma mestne vožnje, po omejitvah.
Poraba pozimi 4WD, povprečje okoli 12L.

+
Podvozje in pogon. Podvozje lepo duši neravnine, ne nagiba se veliko, vodljivost in lega za tak avto močno nad mojimi pričakovanji.
Na snegu pričakovano nima nobenih težav, mogoče malo več začetnega vrtenja koles.
Udobno se peljejo 4 odrasli, velik prtljažnik.


l.p.Luka

Re: Citroen C-Crosser

Objavljeno: Sr jan 17, 2024 9:16 pm
Napisal/-a Niko1
edit mod
Zakaj citiranje? Predhodni post se NE citira! :roll:


Pozdravljen Luka

Že nekaj časa je nazaj, ko si pisal za C crosserja. Kako je na stvari sedaj, po daljšem obdobju uporabe. Kaksne so izkušnje?

Lep pozdrav

Niko