Stran 1 od 2

Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: To sep 20, 2022 3:49 pm
Napisal/-a iamthat
Pozdravljeni,
rabil bi pomoč pri izbiri rabljenega avta.
Nujno je, da je višji in da je 4x4.
Ne sme biti lih majhen kot Jimny, pa seveda da naj bo čim bolj zanesljiv in da ne pije preveč
Povprečno 2-3x na mesec grem z njim v gozd po prikolico drv (cca pol tone)
Je samo nekaj 100m gozdne poti z nakolom, tako da mislim da ne rabi nek nevem koliko surov terenec (zdaj uporabljam ford 1.6 tdci).
Budget je okoli 10.000€, kot tudi pribl. letno prevoženi kilometri.
Največ sem razmišljal na kakšno Duster 1.5 dci.
Gledal sem tudi Yeti, Tucson 2006, Sportage stari, Rav4.
Gledal sem samo dizle ker imajo več navora.
Kar me mantra glede zanesljivosti je ali vzet novejši Duster ali starejši Rav4 npr.

Katere modele bi vi gledali glede na omejene parametre?

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: To sep 20, 2022 7:29 pm
Napisal/-a meganer
Če ti je duster "dovolj dober" nebos zgrešil.


Sam bi yeti ali Tiguan.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: To sep 20, 2022 8:46 pm
Napisal/-a boštjan_01
Tudi sam sem iskal zelo podobno, zanesljivost in vzdrževanje na prvem msetu.
Zelo hitro sem izločil Italjane, Francoze, Špance, Korejce. V najožjem izboru so ostali VW group, BMW, Toyota, Mazda. Potem sem samo spremljal oglase med 4 avtomobili. Na koncu sem vzel Škodo. In prej sem jo že imel.
Duster se dobro obnese na tersnkih testih, vendar spada pod Renault in dvomim v zanesljivost.
Vitara mi tudi dobro deluje, vendar prešvoh motorji za mene.

Išči v rubriki viewforum.php?f=35

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: To sep 20, 2022 9:01 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Nimaš kaj za zgrešit z Dusterjem, vzemi dokler še dobiš 1.5dci, preverjeni motorji. Je pa res da je "cenovnik", je avto ki ima 4x4 in gre iz točke a do točke b. Imel boš dokaj poceni vzdrževanje.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: To sep 20, 2022 9:54 pm
Napisal/-a xxl
Pa niti ni grd avto, ravno nasprotno.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Sr sep 21, 2022 6:20 am
Napisal/-a Firediver
Duster bo za ta denar med vsemi konkurenti najnovejši, kar je dobro, če ga nameravaš imeti dlje časa.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Sr sep 21, 2022 7:35 am
Napisal/-a boštjan_01
Na hitro sem preveril podatke motorja
Sedaj imaš Forda 1,6 TDCI, 115KM in 270Nm navora
Dacia ima 1,5 DCI, 110KM in 240Nm navora
Šel boš na manj, kot imaš sedaj. Pri 4x4 pogonih brez reduktorja je navor izredno pomemben, v primerjavi z klasičnim 4x2.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Sr sep 21, 2022 7:53 am
Napisal/-a MadIggy
Če boš gledal RAV4 mora bit stari 2.0 116km diesel, ki je neuničljiv. Kolega naredi z njem 40k na leto, od tega vsaj 15k s prikolico. Ta generacija ima še stalni 4×4 pogon in ne on-demand kot praktično vsi novejši SUVi. Poleg tega so bile začetne serije novejših 124km in 150km motorjev precej problematične in bi se jim osebno izogibal.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ota%20RAV4

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Sr sep 21, 2022 7:56 am
Napisal/-a Firediver
Sicer je premalo podatkov, ampak predpostavljam, da ima sedaj dvokolesni pogon (pa zvozi z njim vse), išče pa štirikolesno gnanega in višjega. Za tak namen uporabe, kot ga ima, bo z Dusterjem šel na boljše.
Lahko pa vzame kaj drugega močnejšega. Ampak potem izpade pri porabi in poceni vzdrževanju.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Sr sep 21, 2022 9:20 am
Napisal/-a iamthat
Hvala vsem za odgovore!

boštjan_01 je napisal/-a:Tudi sam sem iskal zelo podobno, zanesljivost in vzdrževanje na prvem msetu.
Zelo hitro sem izločil Italjane, Francoze, Špance, Korejce. V najožjem izboru so ostali VW group, BMW, Toyota, Mazda. Potem sem samo spremljal oglase med 4 avtomobili. Na koncu sem vzel Škodo. In prej sem jo že imel.
Duster se dobro obnese na tersnkih testih, vendar spada pod Renault in dvomim v zanesljivost.
Vitara mi tudi dobro deluje, vendar prešvoh motorji za mene.

Išči v rubriki viewforum.php?f=35


Za Škodo Yeti nebi smelo biti nobenega problema glede razpoložljivosti rezervnih delov sklepam?
Toyota Rav4 me mika, samo za isti denar dobim novejšo Duster z manj kilometri, verjetno potem glede zaneljivosti in cene vzdrževanja smo tam tam.
Za Grand Vitaro dizel 1.9 velja podobno kot Rav4, je pa v ožjem izboru.

boštjan_01 je napisal/-a:Na hitro sem preveril podatke motorja
Sedaj imaš Forda 1,6 TDCI, 115KM in 270Nm navora
Dacia ima 1,5 DCI, 110KM in 240Nm navora
Šel boš na manj, kot imaš sedaj. Pri 4x4 pogonih brez reduktorja je navor izredno pomemben, v primerjavi z klasičnim 4x2.


Hvala za analizo, malo poravim sedaj imam 109KM in 240Nm (ON 1750 RPM) in 1300kg C-Max.
Mislim da kratka prva predstava je pri Daci v pomoč ?!

MadIggy je napisal/-a:Če boš gledal RAV4 mora bit stari 2.0 116km diesel, ki je neuničljiv. Kolega naredi z njem 40k na leto, od tega vsaj 15k s prikolico. Ta generacija ima še stalni 4×4 pogon in ne on-demand kot praktično vsi novejši SUVi. Poleg tega so bile začetne serije novejših 124km in 150km motorjev precej problematične in bi se jim osebno izogibal.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ota%20RAV4


Hvala za podatek! Se sprašujem koliko več more spit en Rav4 2.0 od ene Dacie 1.5 dci..

Firediver je napisal/-a:Sicer je premalo podatkov, ampak predpostavljam, da ima sedaj dvokolesni pogon (pa zvozi z njim vse), išče pa štirikolesno gnanega in višjega. Za tak namen uporabe, kot ga ima, bo z Dusterjem šel na boljše.
Lahko pa vzame kaj drugega močnejšega. Ampak potem izpade pri porabi in poceni vzdrževanju.


Tako je. Za vlečt zdaj vleče, se pa moram izogibat grših predelov z večjim nakolnom, že tako imam spodaj vse plastike popokane :)

Uglavnem za enkrat gledam:
Dacia Duster
Suzuki Grand Vitara
Toyota Rav4
Hyundai Tucson
Kia Sportage, Sorrento
Subaru Forrester <- problemi z motorjem?
Škoda Yeti
VW Tiguan -> se mi je zdel malo preveč fensi za po gozdu :)

mogoče kateri od teh močno odsvetujete ali ima kakšne večje probleme z zanesljivostjo?

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Sr sep 21, 2022 9:35 am
Napisal/-a MadIggy
Tale od kolega RAV4 pije povprečno 7l, večinoma je na avtocesti tempomat 100-110kmh, precej s prikolico. Kar se tiče moči in navora je za oičajno prikolico več kot dovolj.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Sr sep 21, 2022 11:00 am
Napisal/-a boštjan_01
Firediver je napisal/-a:Sicer je premalo podatkov, ampak predpostavljam, da ima sedaj dvokolesni pogon (pa zvozi z njim vse), išče pa štirikolesno gnanega in višjega.

Ravno tukaj je hakelc. Dvopogonec zgubi oprijem in se zavrti v prazno. 4x4 ima precej večji orpijem z podlago in ne skoplje tako hitro, lako da bo prej crknil motor. To so zelo velike obremenitve za motor, menjalnik in skopko, brez reduktorja.
Fizikalne zakonitosti govorijo po svoje in jih ne moreš prelisičit. Imam praktične izkušenje z ravno takšnimi pogoji. Zelo dobro vem kakšna je razlika 4x4 in kaj naredi prikolica. In če še pretiravaš z širokimi gumami, avto je pravi magnet za mehanike.
Ne vemo kakšne so te gozdne poti.

Subarujevi dizli so problem z ležaji. Če boš moral delat generalko, te bodo ta drva drago stala.
Kia in Hyudai imata prešvoh podvozje. Pokanje vzmeti in rok? (sem že pozabil)
Tiguan je že res luksuz za v gozd.
Toyota je med boljšimi v tej skupini, vendar so tudi servisi najdražji

Poraba je pri teh avtih zelo podobna. Raje se osredotoči na druge lastnosti.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Sr sep 21, 2022 7:44 pm
Napisal/-a limas
Subaru XV, 2.0 bencin, boxer. AWD.
Zanesljiv avto, ki se pelje lepo po vseh površinah.
Cene so od 10.000-11.000 naprej.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Če sep 22, 2022 10:01 am
Napisal/-a iamthat
boštjan_01 je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:Sicer je premalo podatkov, ampak predpostavljam, da ima sedaj dvokolesni pogon (pa zvozi z njim vse), išče pa štirikolesno gnanega in višjega.

Ravno tukaj je hakelc. Dvopogonec zgubi oprijem in se zavrti v prazno. 4x4 ima precej večji orpijem z podlago in ne skoplje tako hitro, lako da bo prej crknil motor. To so zelo velike obremenitve za motor, menjalnik in skopko, brez reduktorja.
Fizikalne zakonitosti govorijo po svoje in jih ne moreš prelisičit. Imam praktične izkušenje z ravno takšnimi pogoji. Zelo dobro vem kakšna je razlika 4x4 in kaj naredi prikolica. In če še pretiravaš z širokimi gumami, avto je pravi magnet za mehanike.
Ne vemo kakšne so te gozdne poti.

Subarujevi dizli so problem z ležaji. Če boš moral delat generalko, te bodo ta drva drago stala.
Kia in Hyudai imata prešvoh podvozje. Pokanje vzmeti in rok? (sem že pozabil)
Tiguan je že res luksuz za v gozd.
Toyota je med boljšimi v tej skupini, vendar so tudi servisi najdražji

Poraba je pri teh avtih zelo podobna. Raje se osredotoči na druge lastnosti.


Hvala za podatke!
Teoretično mi je problem 4x4 jasen ja.
Je vedno problem ko ti rabi avto za različne stvari, moreš najdet kompromis.
Torej bom gledal Duster, Yeti Rav4 in Grand Vitara.
Pri Rav4 torej naj pazim kar pravi MadIggy (2.0 116km). Vidim da obstaja tudi 2.2. dizel. Verjetno Toyota je vseeno stopničko višje pri zanesljivosti?

limas je napisal/-a:Subaru XV, 2.0 bencin, boxer. AWD.
Zanesljiv avto, ki se pelje lepo po vseh površinah.
Cene so od 10.000-11.000 naprej.


2.0 benzin ne pije dosti?

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Če sep 22, 2022 10:28 am
Napisal/-a limas
Glede na majhno letnio kilometražo, ne bo propadel zaradi nekoliko višje porabe.
Jaz bi od vseh naštetih vzel Subaruja.
Treba je narediti kompromis med nerealnimi željami.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Če sep 22, 2022 12:34 pm
Napisal/-a Blinder
iamthat je napisal/-a:2.0 benzin ne pije dosti?


Tle lahko brskaš:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/1272-XV.html?fueltype=2&gearing=1&powerunit=2
pogledaš lahko še razne tovarniške podatke

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Če sep 22, 2022 5:35 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Kolikor sem jaz razbral avtorja teme ima zdaj 2wd pogon 1.6tdci in on rabi občasno, ne stalno, ne zahtevno za občasno vlečenje prikolice.
Pa ne rabi zato redukorja.

Ok, če bi vsak dan iz gmajne vlekel prikolico polno drv bi rekel takoj, ja reduktor, ne pa to kar avtor rabi.

Ali se morim ?

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Če sep 22, 2022 7:44 pm
Napisal/-a Kristjan123
"zdaj uporabljam ford 1.6 tdci" ... pove vse o zahtevnosti terena. On rabi nekaj malo bolj "od tal " in obcutek. Ne reduktor ne vitla... gre se za 100m gozdne poti ostalih 99,99% časa je na asfaltu. Ne gre se za gozdarski traktor. Kaka dacia 4c4 je pomoje kar ok.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Če sep 22, 2022 7:48 pm
Napisal/-a boštjan_01
Ali se morim ? (motim)

Ne motiš se, saj so vsi predlagani avti brez reduktorja.

Ali niso imeli nekateri modeli Subaruja tako, da je bil dizel brez reduktorja, bencinar pa z rduktorjem?

Sicer če si oglediješ bencinarje, greš v napačno smer. Bencinarji imajo slabši navor.

Re: Terenec za občasno vleko prikolice

Objavljeno: Če sep 22, 2022 8:03 pm
Napisal/-a Kristjan123
Benz subaru je bulletproof, dizla subaruja si ne želiš verjemi...