Stran 1 od 2

Terenec v 2024

Objavljeno: Pe dec 27, 2024 9:22 pm
Napisal/-a Carmack
Pozdravljeni,

za dejavnost (nima veze kaj je), potrebujemo, če je le možno čistokrvnega terenca. Z dizlom. Nič lažjega, sem si rekel, in bil potem razočaran.
Kaj je pametnega sploh na voljo? Osnovne zahteve so 4x4, če je reduktor toliko bolje. Pick upi so preveliki, oziroma toliko prostora zadaj ne potrebujemo, bolj je prioriteta, da lahko 5 ljudi normalno sedi. Cena je navzgor omejena s cca 45.-50-000€.

Glede na pregled trga, je res najbolje kar v tem momentu zmoremo, Škoda Kodiaq 4x4? Terencev sploh ni več....Land Cruiser pa...ne hvala, sploh pa za tako ceno....
Dacia Duster je tudi po nove samo bencin....prav tako RAV4/Across, Forester...

Sem kakšnega pozabil?

lp,

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Pe dec 27, 2024 11:14 pm
Napisal/-a Medvedek11
Mogoče Mazda CX60 3.3D ali mogoče še kaka Kia sorento 2.2D. Potem se pa res neha.

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: So dec 28, 2024 12:02 am
Napisal/-a meganer
Đip je puck up
Ostalo .....
Sang yong ni "drag"

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: So dec 28, 2024 9:27 am
Napisal/-a Carmack
Mazda in Kia sta preko 50k...

@meganer razumem, ampak ne rabim take krave, če bi, bi vzeli Hiluxa...SsangYong res ni drag, so pa bile že v eni temi "dobre" izkušnje s servisi in rezervnimi deli. Take risanke ne pridejo v poštev...

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: So dec 28, 2024 9:43 am
Napisal/-a whitee
Na a.net sem videl Audi Q5 ravno na meji 50k

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: So dec 28, 2024 10:02 am
Napisal/-a HitriZajcek
Ali se samo meni zdi ta kombinacija zahtev malce problematična? Subaru Forester obkljuka praktično vse želje (prostor za 5 oseb, zaresen 4x4, cena novega daleč pod 50 jurjev ipd.) in je od omenjenega najbližje terencu, ni pa dizel. Kdo bi pri zdravi pameti sploh hotel njihovega dizla :mrgreen:

Če res mora biti dizel, so cene za terence kot si sam ugotovil ... Kupiš cenejši avto (Forester), ki pač pokuri več, ali pa kupiš dražjega dizla, ki naj bi pokuril manj na relacijskih vožnjah, ampak spet kdo kupuje terenca za relacijske vožnje ... Če kupuješ SUV in ne terenca, je pa izbire več )ne vem če se še dobi Seat Tarraco, zunaj je praktično enak kot Kodiaq, motorizacija je podobna, vključno z dizlom, je pa bil par tisočakov cenejši dve leti nazaj, mislim da so jih pred časom nehali proizvajati?).

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: So dec 28, 2024 10:04 am
Napisal/-a boštjan_01
Od pravih terencev že dolgo ni več izbire, vsaj za delavski razred. Edini "poceni" terenec je bil Jimniy (bencinar), pa še to neverjetno drag, neudoben v vožnji in ni za 5 oseb. Zadnje generacije ne poznam.
Med SUV še najdeš nekaj 4x4, izbira je vsak dan manjša. Dizla ima mislim da samo še VAG skupina, ni samo Škoda.
Tudi med pravimi terenci se dizli ukinjajo.
Med hibridi imajo večinoma 4x4 narejeno tako, da zadnjo os poganja elektromotor. To je samo šminka na papirju.
Mogoče še poglej v skupino kombijev. Caddy je imel dizla 4x4, mislim da je lani šel iz prodaje.
Na tem področju je res žalost od žalosti.

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: So dec 28, 2024 11:05 am
Napisal/-a McLaren
Mazda ma tud dizla, celo sest valjnega

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: So dec 28, 2024 2:05 pm
Napisal/-a limas
Rabljen RAV4 z dizelskim motorjem. 2015-2016. Honda CR-V 2014-16.
Mogoče pa nabavi enega cestnega za relacijske vožnje in enega terenca, ki ga imaš za čez hosto ali do hribovske bajte. Poznam ljudi, ki imajo neregistrirane raobustne mrcine za gozdne-kmetijske potke in registrirane avte za javne ceste.

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: So dec 28, 2024 6:13 pm
Napisal/-a thunderbolt
Problem jaz vidim predvsem v oddaljenosti od tal. S 4x4 suv bos prisel zelo dalec. Ce si pa pod srecno zvezdo, pa vzami kakega land rover discoveryja.

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Ne dec 29, 2024 10:10 am
Napisal/-a luxxx7
limas je napisal/-a:Rabljen RAV4 z dizelskim motorjem. 2015-2016. Honda CR-V 2014-16.
Mogoče pa nabavi enega cestnega za relacijske vožnje in enega terenca, ki ga imaš za čez hosto ali do hribovske bajte. Poznam ljudi, ki imajo neregistrirane raobustne mrcine za gozdne-kmetijske potke in registrirane avte za javne ceste.


Dodal bi samo še temu predlogu, da gledaš 2.2 (Toyota agregat) motorje pri RAV4 in ne 2.0 (BMW agregat).

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Ne dec 29, 2024 7:25 pm
Napisal/-a Carmack
HitriZajcek je napisal/-a:Ali se samo meni zdi ta kombinacija zahtev malce problematična? Subaru Forester obkljuka praktično vse želje (prostor za 5 oseb, zaresen 4x4, cena novega daleč pod 50 jurjev ipd.) in je od omenjenega najbližje terencu, ni pa dizel. Kdo bi pri zdravi pameti sploh hotel njihovega dizla :mrgreen:

Če res mora biti dizel, so cene za terence kot si sam ugotovil ... Kupiš cenejši avto (Forester), ki pač pokuri več, ali pa kupiš dražjega dizla, ki naj bi pokuril manj na relacijskih vožnjah, ampak spet kdo kupuje terenca za relacijske vožnje ... Če kupuješ SUV in ne terenca, je pa izbire več )ne vem če se še dobi Seat Tarraco, zunaj je praktično enak kot Kodiaq, motorizacija je podobna, vključno z dizlom, je pa bil par tisočakov cenejši dve leti nazaj, mislim da so jih pred časom nehali proizvajati?).


Naivno sem mislil da ni, pa se je več kot očitno izkazalo nasprotno. Če ne bo druge se bomo seveda obrnili k bencinarjem, glede transmisije mi je še najbolj zanimiv subaru, pri čemer je pa Forester mogoče prešvoh? Pri nas se dobi samo 2l 100kW, je pa CVT - nimam izkušenj.

lp,

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Ne dec 29, 2024 8:11 pm
Napisal/-a Janezek65
Kaj pa kakšen Xtrail?

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Po dec 30, 2024 12:23 am
Napisal/-a Blinder
HitriZajcek je napisal/-a:Kupiš cenejši avto (Forester), ki pač pokuri več, ali pa kupiš dražjega dizla, ki naj bi pokuril manj na relacijskih vožnjah, ampak spet kdo kupuje terenca za relacijske vožnje ...

:roll:
diesel sigurno porabi manj, ne pa "naj bi" pokuril manj. In pokuri manj povsod, ne samo na relacijskih vožnjah

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Po dec 30, 2024 8:17 am
Napisal/-a boštjan_01
Na hitro sem preveril Forester in vidim, da je nova generacija in prejšnja AVD pogon. To ni več tisti pravi 4x4 kot ga je imel nekoč.
Predvidevam da je to klasični SUV, kot vsi ostali.

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Po dec 30, 2024 10:19 am
Napisal/-a danci1973
Subaru Forester je na evropskih trgih vedno bil AWD, je pa do 2012 v kombinaciji ročni menjalnik + ne-turbo motor imel reduktor ('dual-range').

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Po dec 30, 2024 11:05 am
Napisal/-a Firediver
Kako je z dizli pri Subarujih?
Kolikor sem bral, so pri Subaruju mojstri za bencinarje, za dizle pa pogreb...

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Po dec 30, 2024 1:48 pm
Napisal/-a danci1973
Subaru je naredil 1 dizel motor, ki ga je potem sicer nekaj malega posodabljal in prilagajal novejšim EURO normam, bistvene težave pa niso nikoli odpravili - opore / mostički glavne gredi niso dovolj stabilne, zaradi česar se glavna gred ves čas malo zvija in sčasoma se material utrudi in gred poči.

To seveda ne pomeni, da čisto vsak Subarujev dizel crkne pri 100k km, so tudi takšni, ki so prevozili 300k km brez takšnega incidenta, ampak število počenih gredi je znatno in je znak, da gre za napako pri projektiranju.

Poleg tega imajo seveda tudi večino drugih 'tipičnih dizelskih' težav - EGR, DPF, ... - ampak tu ne izstopajo kaj preveč.

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Po dec 30, 2024 2:08 pm
Napisal/-a boštjan_01
Za Foresterja sem imel vedno predstavo, da je to nek terenec. Zdaj pa gledam, da je to klasični AWD preko sklopke, tako kot vsk drug proizvajalec.
Nič ni drugačen od ostalih SUVov.
Če prav vidim, dizla več ni v ponudbi?

Re: Terenec v 2024

Objavljeno: Po dec 30, 2024 2:09 pm
Napisal/-a chan
Pravih klenih terencev je na trgu čedalje manj, saj gre za precej namenska vozila, namenjena delovnim nalogam. Obenem so postali precej dragi, saj cenejših verzij žal ni več na voljo (npr. Suzuki Jimny, ki pa je bil tako ali tako le z dvema sedežema).

V tej druščini je tako moč najti zaenkrat: Jeep Wrangler - samo bencinski ali PHEV verziji, cena prične od 63 tisoč dalje, LR Defender 90 - turbodizel z 200 KM, začetna cena cca. 66 tisoč. Toyota Land Cruiser - zgolj z dizlom, cene pričnejo pri 73 tisoč eur (verjetno najboljša opcija za dani denar). Ena redkih SUV verzij z reduktorjem je sicer SsangYong Rexton, ki ga poganja dizelski agregat, cena pa je izpod 50 tisočakov. Še največ terenca za dani denar pa žal v tem trenutku resnično ponujajo raznorazni pick-upi.

Dobra alternativa bi bil že omenjeni Subaru Forester s preverjeno suverenim 4x4 pogonom - resda pa zna biti najnovejši bencinski agregat z MHEV tehnologijo rahlo podhranjen ter tudi ne preveč varčen. Če pa je opcija rabljeno vozilo, pa bi sam pogledoval še k zadnji izvedbi Grand Cherokeeja 3.0d ali VW Touarega s kakšnim dodatnim offroad paketom. Ter eventuelno še LR Discovery.